Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Faktycznie, na bank są spore różnice w modelu jazdy bo nie możliwe by przy starym systemie gdy są asysty włączone wyrzucało go tak na dużym łuku.

Opublikowano

Mnie sie wydaje ze to jest wylaczenie zaleznosci skretu kol od predkosci. W FM3 (i 99% innych scigalek) jak przy duzej predkosci maksymalnie wychylam galke to fura i tak nie skreca na maksa (skret zwieksza sie wraz ze zmiejszeniem predkosci).

Przez to przy jezdzie na padzie animacja kierowcy jest strasznie sztuczna (jaky w zwolnionym tempie). Na tych filmikach grajac na padzie kierowca macha na prawo i lewo niczym w Shift/Dirt. Wkoncu trze bedzie zwracac wieksza uwage na kat wychylenia galki :)

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam, że jakby człowiek trochę posiedział z tym ustrojstwem i się przyzwyczaił to by osiągnął poziom kontroli porównywalny z padem.

 

Wycieczka po studiu T10: http://electricpig.co.uk/2011/06/07/exclusive-behind-the-scenes-at-turn-10-studios-and-the-making-of-forza-motorsport-4/#more-136313

 

 

Zdjęcia z przygotowywań do eventu Top Gear: http://www.flickr.com/photos/58876005@N04/sets/72157626785979279/with/5809629715/

 

 

Nowa kiera Mad Katz z FF będzie kosztować 230$

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Gra wyglada bosko, po prostu nie moge sie doczekac. Przepotezny ex MSu.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Na evencie był Top Gear Test Track i bili czasy okrążeń, na razie nie ma jeszcze żadnych materiałów.

Opublikowano (edytowane)

Prawda jest taka, że Sony musi coś z PD zrobić albo będą coraz bardziej w tyle...

Po obejrzeniu róznych gameplayów z FM4 powiem tak... Oświetlenie i shadery nadal są lepsze w GT5 (chociaż nie ma już przepaści jak z FM3) ale niemal cała reszta w FM4 bije GT5 na łeb. Ta nowa trasa prezentuje się bardzo dobrze. Najważniejsze są jednak samochody i tutaj ja widzę to tak:

PD chwialiło się, że zrobili niesamowicie bogate w detale modele premium... reszta to kał z PS2. Nie wiadomo ile modeli w FM4 będzie przygotowanych do tego showroomu.. ale myślę, że nie będzie to jednak mniej niż 200 ;)

Kwestia jest taka, ze te modele z FM3 są wykonane niewiele gorzej niż premiumy z GT5 a te nowe modele w FM4 są wykonane jeszcze lepiej... i to sporo. W dodatku mają kosmiczną wręcz ilosć polygonów. Teraz pojawia się kolejna kwestia... IMO T10 z tymi nowymi modelami będzie już gotowe na następną generację konsol. Wystarczy, że wrzucą je do nowego silnika z nowymi shaderami i tyle. Polygonów mają wręcz nadmiar. PD będzie musiało z kolei znowu bujać się z podnoszeniem premiumów do nowych standardów (lub nawet modelowaniem ich od podstaw).

Co prawda modele podczas gry nadal są uproszczone (szczególnie czarne wnętrza) ale i tak jestem pod wrażeniem bo wyglada na to, ze grafika ogólnie bedzie co najmniej (piszę co najmniej bo możliwe, że jakieś inne cięcia, których obecnie nie widać jednak poczyniono aby "zmieścić" dodatkowe auta na torze) taka jak w FM3 a przy tym udało im się dorzucić dodatkowe 8 aut na trasie.

Szkoda, że nie mam zbędnej gotówki bo chętnie kupiłbym X'a dla FM4...

Tak czy inaczej PD musi wprowadzić w swoich szeregach jakieś zmiany albo zostaną daleko w tyle za T10.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...