Daffy 10 636 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Ja tam lubię czytać co Boban pisze - akurat mnie to śmieszy,a nie irytuje i sprawia,że tamto forum jest w jakiś sposób unikatowe. A GT5 ma dwie ale to dwie wielkie rzeczy - model jazdy na kierownicy i fenomenalnie odwzorowaną północną pętle. Obu tych rzeczy ciężko będzie pobić przez Turn10 ale pod każdym innym względem śmiem twierdzić,że wręcz wyśmiali Polyphony którzy przez 6 lat robili grę świetną ale tak niedorobioną,że do dziś nazywam ją betą. Nawet jak nie będzie WRC i Nascar(pewnie do tego się obrońcy przyczepią zapominając jak "dużo" jest tego w GT5) i realtimowej pogody( wolę statyczne różne pory doby na wszystkich trasach niż zmienne na trzech) to i tak szacunek dla T10. 1 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Uważam, że na model jazdy w Forzie 3 nie ma co narzekać, aczkolwiek faktycznie jest jakby za prosto. GT5 ma genialny model jazdy i mam nadzieję, że Forza 4 zbliży się do tego poziomu. Co do materiału, to nastąpił szczękoopad prawie oplułem kawa monitor lapka. Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 FM4 na tych filmikach wygląda bardzo ładnie. Świetnie dopracowane samochody, piekne trasy, a najfajniejsze może się okazać to auto porównywanie czasów na torach i info do friendów, że ktoś pobił czas itp. Coś co było chyba w ostatnim NFS. Te opcje społecznościowe dają niesamowicie dużo frajdy. W GT5 jest tylko namiastka tego, np. porównywanie czasów friendów w sezonowych eventach. Ktoś pisał o łatwej trasie w FM4 z filmiku. W GT5 też jest np. high speed ring, gdzie na oponach wyścigowych miękkich hamuje się może w dwóch miejscach. Jedyne co mi się nie podoba to takie cukierkowate kolory. W GT5 są naturalne, zwłaszcza na prawdziwych trasach. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Model jazdy na kierownicy i FF w GT5 to mistrzostwo (porównań do dzieła Polyphony w tym temacie na pewno nie unikniemy, róbmy to tylko bez zbędnej napinki i wychwalania pod niebiosa jednej bądź drugiej gry - dla mnie obie serie są genialne ) i mam głęboką nadzieję, że podobnie będzie w FM4. Szansa na to jest dość spora... dostaniemy całkowicie przemodelowaną fizykę opon, oficjalne kółko do FM4 jest od Fanateca i na pewno T10 mocno współpracowało z kolesiami z Landshut, by w pełni wykorzystać potencjał tego sprzętu, więc liczę na mocarny Force Feedback Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Zauważyliście wokół trasy banery Alpinestar ? Może jest nadzieja na licencjonowane kombinezony, rękawice. Coś jak w GT5 czy Dirt 2/3. Byłby czad, lubię takie smaczki. Dźwięk silnika Subaru z tego filmiku mnie po prostu położył. Poezja. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Ej Panowie miało nie być żadnych gadek o innych ścigałkach Od tego się zaczyna i później syf będzie. Emet: Ja się mogę założyć, że Forza 5 (aka Forza World) wyjdzie w 2013 roku jeszcze na X360 Edytowane 9 czerwca 2011 przez DonSterydo Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Porównania są nieuniknione i nie ma w nich nic złego natomiast trolling, hejting którejkolwiek gry to ban na 24 godziny bez ostrzeżenia. Bez syfu i fanbojskich pojazdów. Amen Edytowane 9 czerwca 2011 przez orion50 1 Cytuj
Daddy 4 244 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 A tymczasem Feisar aka Boban szaleje xd Turn 10 goni za PD. Idzie im całkiem dobrze, ale do GT5 jeszcze im daleko. Na razie naśladują najlepszego racera, ale nic ponadto. bobek śmieszy, widać że pisze to specjalnie bo żal mu dupę ściska, gorzej z tym drugim 'unlimited' ten wierzy w to co pisze, 7 banów na forum xboxa i 8 ban na IP mówią za niego. Dajcie ich do ignorowanych. Foty z eventu Top Gear: bicie czasów w stylu TG, petarda 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Mogli wypuścić oficjalne materiały z Top Gear Test Track. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Zwroccie uwage na tym materiale od IGN jak podczas powtorki pieknie drzewa i trawa kolysza sie na wietrze Kolesie ktorzy grali mowia ze roznice w fizyce sa spore Edit....co do postu Emeta to uwazam ze PD ze jest niejako "next-gen ready" ze swoimi modelami do phototravel. Czasami jak sie patrzy na phototravel i autovista to czlowiek zaluje ze nie zapowiedziano next gena Edytowane 9 czerwca 2011 przez Magik Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) don, już bez przesady, ja bym wolał by Turn 10 wzięło się na przykład za PGR5 a następną Forzę 5 już puścić na nowego X'a. Na nowej konsoli wtedy te wszystkie 16 aut byłoby jakości modelów z showroomu i to @ 1080p i 60fps i jest bajka. Z resztą może Turn10 weźmie się za coś innego? Bo widać że oni świetnie sobie radzą z możliwościami klocka, wypuszczać tak pięknągrę na 6 letnią konsolę? Mogliby zrobić coś z innego gatunku coś równie pięknego graficznie. Co do Autovista to ja się zdziwię mocno jeżeli nie będą wszystkie auta w tym trybie, Turn 10 to nie PD A tak na poważnie to przed wydaniem FM3 też były takie obawy a się okazało, że wszystkie 400 aut było tej samej jakości i każde miało swoje wymodelowane wnętrze. Czekam też na relację kogoś kto grał na simulation i jakby to porównał do GT5. Edytowane 9 czerwca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) W Autovista NIE bedzie wszystkich wozow. Co nie znaczy ze te pozostale beda brzydsze Ta roznica pomiedzy FM3 a FM4 polega glownie na nowym oswietleniu/shaderach i poprawie wnetrz. Sam modelling z zewnatrz jest na podobnym poziomie co FM3 a kosmiczna liczba poly w Autovista bierze sie z wymodelowania czescigdzie mozna zajzec w tym trybie....po prostu nie wszystkim bedzie mozna zajzec do silnika, pootwierac drzwi i posluchac Clarksona, jednakj wszystkie beda wygladac na podobnym poziomie Nie wiem czy bylo....gameplay Enzo (od trzeciej minuty) http://www.youtube.com/watch?v=5s28SkWqw1Q Niestety z asystami. Wkoncu fajny widok ze srodka i kapitalna dynamika! Edytowane 9 czerwca 2011 przez Magik Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Widzę że w forzy 4 brakuje tylko naturalnej kolorystki,realistycznego oświetlenia i przedniej szyby w kokpicie. Powinni chociaż zatrudnić jakiś grafików zajmujących się dobieraniem kolorów i tekstur. W gt5 mimo iż niektóre trasy od strony technicznej są gorzej zrobione to wyglądają bardzo realistycznie. Jeśli chodzi o model jazdy to w forzie 4 muszą sprawić aby samochód bardziej rzucało po wciśnięciu gazu w zakręcie. W trójce niestety wystarczy obrać dobrą linie przejazdu i odpowiednio wcześnie zahamować. Najlepszym rozwiązaniem byłby wybór fizyki standard i pro. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Było już mówione. W forzie 4 nie ma podziału na auta lepsze i gorsze. Wszystkie będą wykonane tak samo dobrze, po prostu tylko część będzie do obejrzenia w Autovista. Obstawiam koło 200. Zauważcie, że przygotowanie modelu w ten sposób to ogrom pracy, nagranie komentarzy itp. Mi to starczy Jeśli chodzi o oświetlenie i kolorystykę to faktycznie jest inaczej niż w GT5, ale czy gorzej? Shadery faktycznie trochę odstają, ale i tak są o wiele lepsze niż w FM3 i nie ma już przepaści. Jeśli chodzi o barwy, to myślę, że trzeba poczekać na prezentacje realnych torów, sądzę, że będzie to mocny kop w ryło. Wyobraźcie sobie całkiem przemodelowany Nurb, w nowym oświetleniu, z kołyszącymi się drzewami itp. Myślę, że może być dobrze. Nadmuchiwany piach na drogę na Laguna Seca? Trochę marzę, ale byłoby miło coś takiego zobaczyć. No i wreszcie jest fajnie wyglądający dym i świetne kokpity, które wreszcie będą porównywalne do tych w GT5. Ja się jaram i szukam drugiej pracy, coby na Jesień kupić Boxa. Edytowane 9 czerwca 2011 przez orion50 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) MaZZeo: Dan, sam mówił, że w Autovista będą niektóre auta. Jest wiele rzeczy, które ich ograniczają jak pojemność nośników, nakład pracy na wymodelowanie w takim standardzie 500 aut no i oczywiście mamona W wyścigach wszystkie auta będą wyglądać tak samo, w garażu też, a autovista to jeszcze wyższy poziom, ale już samej pokazówki. orion50: Ja bym realnie obstawiał max 50 aut w autovista. Edytowane 9 czerwca 2011 przez DonSterydo Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 MaZZeo: Dan, sam mówił, że w Autovista będą niektóre auta. Jest wiele rzeczy, które ich ograniczają jak pojemność nośników, nakład pracy na wymodelowanie w takim standardzie 500 aut no i oczywiście mamona W wyścigach wszystkie auta będą wyglądać tak samo, w garażu też, a autovista to jeszcze wyższy poziom, ale już samej pokazówki. orion50: Ja bym realnie obstawiał max 50 aut w autovista. Też bym obstawił max 50. Przecież w wywiadach mówili że auta w autovista bedą wyjątkowe, prezentujące jakąś ciekawą funkcje, mające ciekawą historie itp. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 A kto chciałby oglądać w Autovista Golfa albo Punto? Bez przesady. W Vista beda same piekne samochody i perly motoryzacji i ktorych kazdy chcialby posluchac jak mowi o nich Clarkson i wejsc do srodka, poogladac wnetrze, co jest pod maska itd. Pozostaje tylko kwestia liczby i tyle ;] Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Też bym obstawił max 50. Przecież w wywiadach mówili że auta w autovista bedą wyjątkowe, prezentujące jakąś ciekawą funkcje, mające ciekawą historie itp. Mowiono tez ze wszystkie auta byly testowane przez TG....a oni jak wiadomo testuja glownie supersamochody Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 No to zobaczymy. Nawet kilkadziesiąt perełek, będzie świetnym doświadczeniem. Nie mogę się doczekać aż ujawnią oficjalną listę aut i tras. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=ez9SUBG2rF0 Slaba jakosc ale chyba pierwszy footage z To Gear Test Track Edit...jakze sie ciesze ze pozbyli sie tego irytujacego pisku opon xD Replay http://www.youtube.com/watch?v=y1MG90RTdVs Edytowane 9 czerwca 2011 przez Magik 1 Cytuj
Daddy 4 244 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 ciekawe jak daleko będzie można wyjechać za trasę i kiedy trafimy na niewidzialne ściany trawa wygląda na trójwymiarową a nie płaską teksture Cytuj
orion50 632 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 NAAAAJS. Albo mi się zdaje, albo model jazdy faktycznie jest bardziej realistyczny i trudniejszy. Po filmiku (pipi) można wywnioskować, ale to co widzę przypomina mi bardziej GT5 niż Forze3. Wydaje mi się, że znacznie poprawili zachowanie auta podczas hamowania. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 I tym fani GT zawsze się tak jarali ? Przecież ten Test Track jest nudny jak flaki z olejem, puste pole z asfaltem Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 http://e3.gamespot.com/video/6318539/#toggle_video Replay w "ejdż-di" Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Obraz jest rozpikselozowany nawet jak daje na 720p. Materiał z Subaru był 5x lepszej jakości. Faktycznie drzewa się gibają Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.