Skocz do zawartości

Forza Motorsport 4


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

To chyba zależy od buildu. W jednych jest w innych nie ma. Z tego co widziałem do tej pory to T10 jeździ z różnymi buildami po różnych imprezach i każdy z nich różni się detalami typu animacja zmiany biegów czy to jak wygląda optymalna linia przejazdu. Zresztą trudno sobie wyobrazić żeby nie było tego w Forza 4 skoro w Forza 3 dodali to zwykłą łatką.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Dopiero teraz zauważyłem, że ziomuś z filmiku siedzi na hydraulice :P Tak się zastanawiałem gdzie mu ten fotel ucieka :P

 

Troche szkoda że go tu niema bo beka była w tym dziale :confused:

 

Brakuje Ci tego syfu co był przed premierą FM3 ? Mi nie.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

I jeszcze "space and time travels" ;) Bez przesadyzmu :)

 

Gościu co uploaduje filmiki na gamersyde pisał, że gra chodzi w 60 FPS'ach bez zająknięcia.

 

Przynajmniej teraz wiemy, że na tych trasach to nie zachód słońca tylko wschód ;)

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Daddy odpal sobie ten powyższy filmik na 3 monitorowym setupie w HD i obejrzyj, w wyścigu bierze udział 12 aut i normalnie jak przejeżdżasz obok innego auta to widzisz wnętrze :)

Gość DonSterydo
Opublikowano

wntrze.jpg

 

Założe się że noc będzie na 3 nowych trasach, reszta kopiuj wklej z FM3.

 

MaZZ ale marudzisz :P Na pewno nie będą to wszystkie trasy, ale wcale to nie oznacza, że tylko na nowych. pokazywali już chociażby wyścigi na starych trasach z FM3 gdzie była alternatywna pora dnia, zresztą wiadomo, że pracowali nad wszystkimi trasami, zobacz chociażby na Nurbie jak nierówność nawierzchni dodali. Zmieniali też w trasach wizualia.

Opublikowano (edytowane)

Daddy odpal sobie ten powyższy filmik na 3 monitorowym setupie w HD i obejrzyj, w wyścigu bierze udział 12 aut i normalnie jak przejeżdżasz obok innego auta to widzisz wnętrze :)

wiesz don w kamerze FPP to podobnie wygląda w fm3, wtedy nie ma problemu, ciągle chodzi o kamerę TPP, raczej na bank wnętrza będą przyciemnione jak w fm3 ale i tak samochody podczas gry wyglądają znacznie lepiej :)

Edytowane przez Daddy
Gość DonSterydo
Opublikowano

Miałem przejechane 30h w Forza 3 z za samochodu i ani razu nie zwróciłem uwagi na te szyby, co wy robicie podczas wyścigów ;)

Opublikowano (edytowane)

Daddy odpal sobie ten powyższy filmik na 3 monitorowym setupie w HD i obejrzyj, w wyścigu bierze udział 12 aut i normalnie jak przejeżdżasz obok innego auta to widzisz wnętrze :)

Szczerze to ja tam niebardzo je widze :blum2:

@ Mazzeo

Z tym kopiuj-wklej nie przesadzajmy, bo poki co kazda trasa ktora widzielismy zostala przemodelowana.

 

Edit. A co dop tych nierownosci na Nurbie to juz w FM3 byly:)

Edytowane przez Magik
Opublikowano

Mam obawy co do jednej z najwiekszych zalet FM3 czyli stalych 60 klatek chocby skały srały. Na filmikach zarejestrowanych w 60fps'ach dostrzegam delikatne rwania, takie jak w Gran Turismo 5. Na szczescie tutaj wystepuja rzadziej (w GT5 jest to dla mnie najwieksza zmora zaraz za brakiem V-Syncu), ale nie podoba mi sie to.

 

PS. No chyba, ze to wina moich kodekow. Moglby to sprawdzic ktos kto ma wyczulone oko na takie rzeczy ?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Hmm... Oglądałem jeden z tych filmików i nie zauważyłem rwania. Na neogaf facet, które te filmy nagrywał pisał, że na pokazie nie widział żeby gra zwalniała czy rwała.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się, że gdyby coś rwało to na neogaf już by o tym pisali. Masa ludzi śledzi tam temat, a filmiki w 60 FPS są dostępne od paru godzin.

 

Daddy nie wiem jak Ty, ale ja normalnie widzę przez tylną szybę jak kierowca macha kierownicą :P No chyba, że powinny być jeszcze jaśniejsze. Serio uwagi nawet na to nie zwracam, ale teraz pewnie zacznę i zacznie mnie to denerwować :P

 

To są gangsta fury :greeting:

 

 

EDYTA: Urywek nowego wywiadu z Dan'em (a właściwie części wstępnej do wywiadu) i pewne ciekawe fakty odnośnie jego osoby:

 

Greenawalt credits his mixed martial artist past (he taught the dis(pipi)line and competed in various noted US tournaments before joining Microsoft in 1997) with instilling an inherent composure; one which has spearheaded Turn 10's celebrated community atmosphere.

However, it's his time spent studying Comparative Religion at Colorado College in the mid-1990s that has most obviously informed his penchant for asking The Big Questions.

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...