Magik 1 125 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Trza czekac...ale spodziewam sie glownie updatu oswietlenia (+ zmiana palety barw:))....nie sadze ze bedzie duza roznica jesli chodzi o modele....przeciez nawet ten Ford GT z trailera od modelu z FM3 rozni sie jedynie swialtami i odblaskami...przede wszystkim lepsze wykorzystanie shaderow Cytuj
koziou 0 Opublikowano 27 grudnia 2010 Opublikowano 27 grudnia 2010 taa? A jak znowu nas zrobią w hooya i podmienią/uproszczą modele podczAS wyścigu? ...w menu itp. jest masa szczególów (Forza 3) za to w wyscigu O WIELE mniej... Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 (edytowane) Duzo zalezy od samochodu...jedne roznia sie dosc mocno (np Mini czy ta terenowa beemka) a inne jak np Veyron czy F50 nie sa mocno obciete. W czworce napewno bedzie tez zmiana detali....zreszta prawie kazda gra ma rozne poziomy LOD (level of detail)...z reguly zmienia sie on w zaleznosci od tego jak daleko jest dany obiekt. W grach Codemasters fury opponetow sa slabiej wykonane niz pojazd gracza. Tak szczerze to w FM3 wogole to mi nie przeszkadzalo bo roznice sprowadzaja sie do takich detali jak slabiej wymodelowane wnetrze lampy, czego i tak nie jestem w stanie zauwazyc podczas gameplayu gdyz kamera nie jest dostatecznie blisko. Szczerze gdyby nie foty na necie to pewnie po dzis dzien nie wiedzialbym o podmianie modeli. Uwazam ze T10 postapilo bardzo dobrze...wole by zaoszczedzna ilosc polygonow poszla na detale otoczenia niz na wymodelowanie idealnie okraglej zarowki ktorej i tak nie widac w grze. Co innego z powtorkami...zamiast AAx4 mogli dac lepszy model (przynajmniej sledzonej fury). Mam nadzieje ze w Fm4 produkcyjne fury beda sprawialy wieksze klopoty niz w Fm3 gdzie tylko samochody wyscigowe prowadzily sie jak nalezy. Poziom FM2 by mi wystarczyl ale marzy mi sie pojscie jeszcze bardziej w strone symulacji. Fajnie by bylo gdyby powrocily trasy z jedynki. Mam tez nadzieje ze ten caly tryb showroom bedzie dostepny nie tylko dla Kinecta i bedzie mozna eksplorowac samochody rowniez za pomoca pada...naprawde podoba mi sie ten patent (ciekawe czy dostepny dla wszystkich czy tylko czesci pojazdow). Edytowane 31 grudnia 2010 przez Magik Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 (edytowane) nic nowego ale tutaj jeszcze nie było: http://www.youtube.com/watch?v=fUEzvzSMmro Warto zwrócić uwagę na podobny krajobraz na obu filmikach, czyżby jedna z nowych tras FM4. http://www.youtube.com/watch?v=pEhOiYVxcEg up - dadzą taki showroom na pada, to byłoby bezsensu gdyby był tylko na kinecta. Na padzie sterowanie pewnie będzie podobne do photomode FM3 Edytowane 16 stycznia 2011 przez bigdaddy Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 20 lutego 2011 Opublikowano 20 lutego 2011 The creators of "Forza," Turn 10 Studios say that they have modeled tire-related properties, such as weight transfer, and have incorporated proprietary performance data from tire manufacturer Pirelli into "Forza 4." The result, the company says, is the most up-to-date simulation of how modern tires grip or slip in a variety of racing conditions "Forza 4" may end up raising the bar when it comes to re-creating a track. According to Turn 10, developers rented out each track that appears in the game for two to three days, shooting terabytes worth of video and photos, and tracing the inside, middle and outside portions of the road surface with a commercial-grade GPS system. The resulting map detects road crowning, tiny changes in camber, or angle, and other anomalies with subcentimeter accuracy, all of which can be coded into the game for even more realism. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Brzmi świetnie, aczkolwiek boję się, że to kolejna marketingowa papka. GT5 jest dla mnie wzorem jeśli chodzi o model jazdy.. nie mówię o fizyce stricte, bo ta dalej troszkę kuleje w produkcji GT5, ale sama jazda i feeling w GT5 jest mistrzowska. W październiku planuję kupić Xbox'a z jakimś porządnym kołem.. Poczekam na Fm4 i zobaczę.. Jak Forza nie skopie to biorę PS3 + GT5. Trzymam jednak kciuki za Turn 10 i wierzę, że są w stanie nas zaskoczyć. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Jako ciekawostke przytocze liste ficzerow ktore wylecialy z trojki zeby wyrobic sie na premiere. WeatherNight/day Active aero (again!) Widebody kits with 12 inch wheels Some really cool driver animations Some digital gauge animations Custom underbodies (with rollover comes undercarriage modeling - unfortunately, all the cars use a generic layouts, so sometimes they are wrong; like the Lamborghinis have the transmission rearward of the engine instead of infront, etc.) Super high level of detail car models in replays (Currently the super high detailed models are used in the UI homespace/garage, thumbnails, livery editor, and photo mode). No exposed suspension cars like Ariel Atoms, Lotus 340Rs or Caterhams, even though T10 owns PGR and they had the tech to model working suspensions. Lista ta pochodzi od bylego pracownika T10. O prawdziwosci moze swiadczyc fakt ze koles to napisal bodaj w marcu 2009. Czyli przed E9 2009. Zanim my widzielismy cokolwiek z FM3, on juz pisal o obcietych modelach w replayach i gameplayu. Deszczyk widzielismy na slynnej sciania screenow z FM3...ruchome elementy nadwozia mozemy podziwiac np. po przerzuceniu modeli z FM3 do pecetowego Shifta. Skoro to wszystko wylecialo z trojki jest spora szansa ze wiekszosc z tego uswiadczymy w FM4 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Skoro to były ficzery, które wyleciały z FM3 to w FM4 będzie pewnie to co powyżej + to nad czym pracowali już po wyjściu FM3. Generalnie ta lista potwierdza elementy widoczne na teaserze. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Ale mimo wszystko trudno mi sobie wyobrazic zeby dali wrzucic to wszystko na raz....powtorki z modelami photomode + deszcz? Chyba ze chodzi o 1 model (gracza badz aktualnie sledzony przez kamere). Cytuj
orion50 632 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Ja bym się nie martwił, w Forzie można wiele poprawić jeśli chodzi o grafikę, bo tak na prawdę wygląda trochę lepiej od Fm2. Kilka ślicznych tras, a reszta to padło Trzymam kciuki za Turn 10, muszą zoptymalizować silnik... a może mają nowy na Fm4 ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 24 marca 2011 Opublikowano 24 marca 2011 Dobra, są pierwsze przecieki. Do greczy rozesłano ankiety dotyczące Forza 4 i ktoś podrzucił kotaku: http://kotaku.com/#!5785173/kinect+enabled-forza-4-would-incorporate-head-tracking-survey-says Z nowych informacji: - Headtracking (Kinect), - Obsługa głosowa menu (pewnie też Kinect), - Nowy tryb/poziom trudności dla bardziej wymagających graczy, - Ponad 500 aut w standardzie, - Bardziej zróżnicowane eventy w trybie kariery, - W showroom narratorem ma być Clarkson, - Nowy system oświetlenia i shaderów. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 24 marca 2011 Opublikowano 24 marca 2011 500 fur mozna bylo sie spodziewac bo juz w Ultimatce tyle jest. Najbardziej jara mnie ten nowy tryb dla hardcorow. Oby to byla prawda:) Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 24 marca 2011 Opublikowano 24 marca 2011 Dobrze, że nie poszli w 1000 fur. Skupią się na ważniejszych rzeczach Nowy poziom trudności cieszy, dobrze by było gdyby w pozostałych wprowadzili też pewne zmiany. Szkoda, że nic oficjalnie się nie dowiemy przed E3 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 24 marca 2011 Opublikowano 24 marca 2011 Dobrze, że nie poszli w 1000 fur. Skupią się na ważniejszych rzeczach Dokładnie. Po cholerę komu taki ogrom fur jak w GT5, skoro i tak większość z nich nie nadaje się do gry wyścigowej. Ja w FM3 mam już 80% kariery (gram od dnia premiery ) i mam w garażu ok. 130 samochodów. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 28 marca 2011 Opublikowano 28 marca 2011 Dobra, są pierwsze przecieki. Do greczy rozesłano ankiety dotyczące Forza 4 i ktoś podrzucił kotaku: http://kotaku.com/#!...ing-survey-says Z nowych informacji: - Headtracking (Kinect), - Obsługa głosowa menu (pewnie też Kinect), - Nowy tryb/poziom trudności dla bardziej wymagających graczy, - Ponad 500 aut w standardzie, - Bardziej zróżnicowane eventy w trybie kariery, - W showroom narratorem ma być Clarkson, - Nowy system oświetlenia i shaderów. 10x ładniejsza od FM3 jeżeli jest w tym ziarenko prawdy to przestraszyło mnie zapytanie o otwarty świat w FM5, oby nie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 28 marca 2011 Opublikowano 28 marca 2011 To jest typowo marketingowy bełkot. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 (edytowane) Hail to the king ! http://www.youtube.com/watch?v=CaoyuDBmJ1o&feature=player_embedded Normalnie dostałem dreszczy Edytowane 1 kwietnia 2011 przez donsterydo 1 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 (edytowane) Bullshit Edit albo i nie....zobaczylem Top gear i myslalem ze scenki z GT ale sie pomylilem chyba Edytowane 1 kwietnia 2011 przez Magik Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Pamietam odcinek Top Geara gdzie szaleli na tym, fake czy nie fejk, fajnie jakby sie znalazlo w grze. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 To chyba jednak fake: Jakoś nie widzę byśmy ścigali się Warthogami Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 O ja Chyba wiadomo co będzie królem racerów na dłuugo Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Wygląda na prawdziwe. Ja już mam ciary Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Opublikowano 1 kwietnia 2011 Pierwszy teaser FM4 pokazano kolo premiery GT5.....spodziewalem sie ze pokaza cos nowego przy premierze Shifta Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.