S_600 252 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Ciesze sie, ze nastepna konsola Nintendo wyglada inaczej w sterowaniu jak WII, oby nastepna Zelda z nowinek uzywala co jedynie jakiegos akcelerometra np, do sterowania czyms co lata itd czy dotykowego ekranu ale nic wiecej.. Muszę niestety zasmucić Ciebie - "Szczerze, nie wydaje mi się żebyśmy mogli teraz wrócić do sterowania przy użyciu przycisków, tak więc myślę, że to sterowanie (ruchem) zostanie zastosowane również w przyszłych odsłonach Zeldy." - wyjaśnia Aonuma w jednym z wywiadów. Edytowane 13 grudnia 2011 przez S_600 Cytuj
morciba 14 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Wiec tak. Gra "ukonczona".... Dlaczego "ukonczona" ? Bo moja odpornosc psychiczna nie dala rady sterowaniu w finalowej walce. Final i zakonczenie obejrzalem sobie na Youtube i jest ok. Ukonczylem pierwsza faze walki, ale dalej juz nie dalem rady, mimo, ze na filmikach wygladalo to prosto. Druga faza trzeba tarcza blokowac i ruchem "pchciecia" zadawac ciosy. Niby proste, tylko odsetek udanych trafien z winy zrypanego sterowania byl znikomy. Za kazdym razem jak "pchalem" po blokadzie, Link mi zadaje ciosy od zamachowe od gory... Gdy testowo odchodze na bok od walki - wszystko ok, pcham willotem do przodu i mam atak jak trzeba - w walce zonk, moze raz na 30x sie udalo. Drugi raz nie bede probowal, juz wystarczy robienia z siebie idioty machajac jak baran 'pilotem' przed TV. Za stary jestem... Szkoda. Ja też wczoraj skończyłem i 3 razy podchodziłem do tej fazy walki.....i jak się znajdzie sposób to robi się to banalne :-) Trzeba ładować miecz od piorunów i uderzać w gościa z daleka :-) - po takim ataku przez chwilę jest bezbronny. Nie wiem skąd ten pomysł z tarczą i pchnieciami, ale to nie działa Edytowane 13 grudnia 2011 przez morciba Cytuj
siudym 45 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Dziala, po lekkim "zamroczeniu" gdy trafi Boss w moja tarcze, jest chwila na pchniecie, niestety sporadycznie sie udawalo. Widzialem filmy z walki i tak to robiono, widac bezproblemowo. Kiedys jak nie sprzedam jeszcze WII to moze podejde. A tak wogole Zelda ma problem z ciekawymi walkami finalowymi, zawsze oznacza to masowa siekanine. Moze kiedys skusza sie na jakiegos zaawansowanego bosa, gdzie zamiast maniakalnie klepac po klawiszach bedzie nieco kombinowania, strategii, podejscia, jakis wiekszy teren akcji. To juz mowa o kazdej Zeldzie (bo slaba pamiec, ale chyba nie bylo wyjatkow) Muszę niestety zasmucić Ciebie - "Szczerze, nie wydaje mi się żebyśmy mogli teraz wrócić do sterowania przy użyciu przycisków, tak więc myślę, że to sterowanie (ruchem) zostanie zastosowane również w przyszłych odsłonach Zeldy." - wyjaśnia Aonuma w jednym z wywiadów. hmm super. Chyba, ze wezma sobie to bardziej do serca i bedzie wyjatkowo ok. Edytowane 13 grudnia 2011 przez siudym Cytuj
django 549 Opublikowano 13 grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 grudnia 2011 Ciesze sie, ze nastepna konsola Nintendo wyglada inaczej w sterowaniu jak WII, oby nastepna Zelda z nowinek uzywala co jedynie jakiegos akcelerometra np, do sterowania czyms co lata itd czy dotykowego ekranu ale nic wiecej.. Muszę niestety zasmucić Ciebie - "Szczerze, nie wydaje mi się żebyśmy mogli teraz wrócić do sterowania przy użyciu przycisków, tak więc myślę, że to sterowanie (ruchem) zostanie zastosowane również w przyszłych odsłonach Zeldy." - wyjaśnia Aonuma w jednym z wywiadów. Flagowy tytul Nintendo bez obslugi tabletu? Nie sadze. Na bank dadza dodatkowy sposob sterowania Wiimotem, ale tablet bedzie podstawa. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Na tablecie będzie mapka z którą można będzie iść do kibla i zastanawiać się nad dungeonem Cytuj
django 549 Opublikowano 13 grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 grudnia 2011 Nie sadze aby to mialo dobrze sprzedac idee tabletu i ekranu dotykowego w konsoli stacjonarnej. Cytuj
siudym 45 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Na spokojnie zrobilem podejscie i ukonczona - problem pchania mieczem rozwiazany, na mocno szarpalem wiilotem, trzeba robic to plynniej, bo inaczej sensory wykrywaja to jako "machniecie" (jakos wczesniej nie bylo problemow, moze razem z blokiem tarczy zakrecilo sie sterowanie). Wczesniej jednak polecam skopiowac save na drugi/trzeci ze save slotow. Pod koniec mozna odpalic HERO MODE i nie stracimy progresu, bo HMode kasuje wszystko i zaczyna od nowa. Tak wiec mozna sobie jeszcze polazic w grze jakies kostki pozbierac itd. Edytowane 13 grudnia 2011 przez siudym Cytuj
Pious 8 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 Na spokojnie zrobilem podejscie i ukonczona - problem pchania mieczem rozwiazany, na mocno szarpalem wiilotem, trzeba robic to plynniej, bo inaczej sensory wykrywaja to jako "machniecie" No właśnie. Trzeba lekko poruszyć w przód i zawsze działa. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Sęk w tym że sensor bar w ogóle nie jest wykorzystywany w tej grze. Odłącz sensor, gra będzie działać, zapewne to jest kwestią ciągłego centrowania przy celowaniu itd Edytowane 13 grudnia 2011 przez S_600 Cytuj
siudym 45 Opublikowano 13 grudnia 2011 Opublikowano 13 grudnia 2011 (edytowane) Mialem to napisac i zapomnialem: Szkoda, ze w czasie latania nie pomyslano o wykorzystaniu galki analogowej w gruszce - np. do rozgladania sie dookola. Czasami manewrowanie dookola malych wysepek w celu rozgladania sie za wnękami czy sekretami jest upierdliwe. Mogli pomyslec o dodaniu takiej opcji. Edytowane 13 grudnia 2011 przez siudym Cytuj
S_600 252 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Teren do oblatywania to śmiech na sali. Parę wysepek na krzyż, nie czuć że cokolwiek eksplorujesz bo wszystkie skarby masz pokazane na mapie. Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 15 grudnia 2011 Opublikowano 15 grudnia 2011 A to coś dla zainteresowanych, którzy będą chcieli pozbyć się jeszcze trochę kasy z okazji 25 - lecia Zeldy: http://www.nintendo-universe.co.uk/2011/12/15/nintendo-to-release-the-legend-of-zelda-art-book/ Ja powoli szykuję kase^^... Cytuj
Pious 8 Opublikowano 16 grudnia 2011 Opublikowano 16 grudnia 2011 Jakby to wyszło w USA czy EU i będziesz sprowadzał to wyślij mi PM, bop też chcę. Cytuj
django 549 Opublikowano 16 grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 grudnia 2011 Many people were upset that the specially made golden Wii remote, which came bundled with special editions of Skyward Sword, didn’t come with a golden Nunchuk companion. Fortunately, it seems that Nintendo has noticed these complaints – members of the Japanese branch of Club Nintendo can now purchase a golden Nunchuk for 600 points. If this item is available in Japan, there is a good chance that it will soon become available to other parts of the world, as well. Although it would be a nice touch to anyone’s Wii set, this would be especially beneficial to any Zelda fans who already possess the golden, Zelda-themed Wii remote. What do you think–would you be happy to see this item added to your collection? Also currently being featured on the Japanese website is a poster set for 250 points, containing two Skyward Sword posters and a 25th anniversary poster. Cytuj
hayami 18 Opublikowano 19 grudnia 2011 Opublikowano 19 grudnia 2011 Trzepanie złotej gruch WOW! Cytuj
Pious 8 Opublikowano 19 grudnia 2011 Opublikowano 19 grudnia 2011 Zrobiłem boss rush na herp's mode. Mega satysfakcja. Miałem mega farta, bo zabiłem ostatniego bossa na 2 sercach, czyli byłem na strzał. Cytuj
siudym 45 Opublikowano 20 grudnia 2011 Opublikowano 20 grudnia 2011 (edytowane) Ale kabel juz biały?... Wogole juz sporo czasu gram w Wind Waker, drugi raz podejscie i mam zamiar ukonczyc, wczesniej gralem w roku premiery PAL (specjalnie GC kupilem z WW). Sporo juz zapomnialem, a zwlaszcza to, czym jest zarypista zelda... Dopiero teraz widze ile brakuje SS w tym temacie, bo wiadomo po tylu latach samo uczucie "to w koncu NOWA zelda!" nieco mydli oczy. Grajac drugi raz w WW mam wieksza frajde niz grajac w SS. WW widzialem u kolegi na dobrym PC pod emu dolphin z odpalonymi wszelkimi ulepszaczami w 1080p i FSAA... Kurde ta gre mozna wydac na WII U w takiej jakosci i druga mlodosc bedzie miec! Zauwazylem jak olewczo gralem za pierwszym razem, tyle sekretow wogole nie ruszalem, odkrywanie wysp itd. Masakra :confused: Wogole WW to taki Link To The Past w 3D, pewnie wiele osob ma te uczucie Aha i na WII w koncu 480p w GC - a to widac Kiedys mialem GC NTSC niestety w czasach braku LCD, a i kabla component w PL nie mozna bylo dostac. Edytowane 20 grudnia 2011 przez siudym Cytuj
Pious 8 Opublikowano 20 grudnia 2011 Opublikowano 20 grudnia 2011 Ale kabel juz biały?... Wogole juz sporo czasu gram w Wind Waker, drugi raz podejscie i mam zamiar ukonczyc, wczesniej gralem w roku premiery PAL (specjalnie GC kupilem z WW). Sporo juz zapomnialem, a zwlaszcza to, czym jest zarypista zelda... Dopiero teraz widze ile brakuje SS w tym temacie, bo wiadomo po tylu latach samo uczucie "to w koncu NOWA zelda!" nieco mydli oczy. Grajac drugi raz w WW mam wieksza frajde niz grajac w SS. WW widzialem u kolegi na dobrym PC pod emu dolphin z odpalonymi wszelkimi ulepszaczami w 1080p i FSAA... Kurde ta gre mozna wydac na WII U w takiej jakosci i druga mlodosc bedzie miec! Zauwazylem jak olewczo gralem za pierwszym razem, tyle sekretow wogole nie ruszalem, odkrywanie wysp itd. Masakra :confused: Wogole WW to taki Link To The Past w 3D, pewnie wiele osob ma te uczucie Aha i na WII w koncu 480p w GC - a to widac Kiedys mialem GC NTSC niestety w czasach braku LCD, a i kabla component w PL nie mozna bylo dostac. biały idealnie komponuje się z tym złotym i pasuje do pada. Ja właśnie SS traktuję jak Alttp. WW nie ma w ogóle nic z nią wspólnego,a tu jakoś pierwsze co mi przyszło na myśl to ALTTP. Jeśli chodzi o robotę, TWW ma masę questów i wysepek, ale sam wątek jest na 8h. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Nie bijcie, ja tylko link do filmiku/recenzji zostawię i nic więcej - http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5148-The-Legend-of-Zelda-Skyward-Sword Cytuj
Pious 8 Opublikowano 23 grudnia 2011 Opublikowano 23 grudnia 2011 Oficjalny timeline Zeldy http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=168977 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 24 grudnia 2011 Opublikowano 24 grudnia 2011 Panowie, nie chce przeglądać tego tematu, bo jak znam życie to zaspoileruje sobie połowę gry, więc mam dwa pytanka. 1. co trzeba zrobić aby uniknąć błędu, który powoduje, że nie można przejść gry(jak najmniej spoilerow plis) 2. czy to niebieskie (pipi) przestanie być w końcu takie natrętne? Wyskakuje co 2 minuty i pieprzy takie oczywistości, z którymi 4-letnie dziecko z downem by sobie poradziło + powtarza się milion razy. Do szału mnie to już doprowadza. jestem na poczatku gry, w tym lesie po otrzymaniu slingshota Cytuj
Gość ragus Opublikowano 24 grudnia 2011 Opublikowano 24 grudnia 2011 1. Na dniach ma pojawić się patch do ściągnięcia jako nowy channel do Wii, ale w razie czego to pod koniec gry, gdy będziesz miał możliwość zrobienia 3 questów w dowolnej kolejności, nie rób pustyni jako ostatniej, a wszystko będzie ok. 2. Niestety, nie przestanie. Jest to jeden z poważniejszych minusów tej gry. Fi traktuje nas jak debili i do końca podaje wszystko na tacy. Cytuj
Pious 8 Opublikowano 24 grudnia 2011 Opublikowano 24 grudnia 2011 Kanał z patchem jest dostępny w sklepie w menu Wii Channels. Fi jest irytująca z tymi oczywistościami, to fakt. Nie myśl po prostu, ja nie zwracałem uwagi i było fajnie. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 24 grudnia 2011 Opublikowano 24 grudnia 2011 Staram się, ale irytacje potęguje brak możliwości szybkiego przewinięcia tekstu, tylko trzeba czekać, aż cały się wyświetli(chyba że nie wiem jak sie skipuje O_O) Cytuj
Pious 8 Opublikowano 24 grudnia 2011 Opublikowano 24 grudnia 2011 Wydaje mi się, że trzymając A leci szybciej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.