django 549 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 jakies nowe info z briefingu Nintendo CASTLE IN THE SKY - In a first for the franchise, Link isn't raised in a village. At least, not one on the ground. He's instead from the land of Skyloft, a floating island in the sky. Link only "discovers" the land below later in life, and finds it overrun by evil. He thus spends the game going between his home in the clouds and the land below (hence the "cloud jump" in the game's trailer). HUD-BE-GONE - The game's art style may look yummy, but that HUD looks yucky. Thankfully, Aonuma tells us that in the final retail version we'll be able to switch it off. NEW MAPS - Acknowledging that previous maps in the Zelda series haven't been all they could be, series director Aonuma promises that Skyward's will be easier to follow, and won't leave you as lost as those in other Zelda games. DOUBLE CONTROL - Similar to Red Steel 2, Skyward will use both the MotionPlus and Wii sensor bar to track your movements, meaning that even if you point the Remote away from the screen, the game will still know where you are. BOOMING SOUNDTRACK - Mario Galaxy 2 had a big, thunderous orchestral soundtrack. Will Skyward follow suit? Miyamoto says Nintendo couldn't do what it did with Galaxy 2 and not do the same with the next Zelda, which we'll take as a "yes". 2011 - This game won't make 2010, as Miyamoto and Aonuma want to give the development team the rest of the year to complete the game and make sure it's in tip-top shape. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 yyy... miazga. Podoba mi się styl graficzny, z resztą nie tylko on. Wierzę, że ten tytuł nie zawiedzie i okaże się równie dobry jak swego czasu Okaryna Czasu. Cytuj
speiderman 4 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Castle in the sky - faktycznie zastanawiałem się, co to był za skok w chmury w trailerze. Koncepcja z wyspą ciekawa. Stawiam, że atmosfera na dole będzie bardziej ponura. HUD-Be-Gone - i całe szczęście. Całość wyglądała gorzej niż Twilight Princess (zwłaszcza roślinność). Booming sountrack - bomba. Już w TP mi tego brakowało. Po tak długim oczekiwaniu myślałem, że gra bardziej mnie zachwyci. Ale liczę, że kolejne materiały bardziej mnie przekonają. W końcu to Zelda . Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 troche juz przestalem wierzyc w to, ze Nintendo jeszcze zwroci sie ku 'prawdziwym' graczom. dobrze, ze choc pamietaja o Zeldzie. w tym temacie moje zaufanie nie spada - mam nadzieje, na kolejny porzadny tytul z serii. Cytuj
Junkhead 33 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Dla Zeldy jestem w stanie kupić Wii. Oby Nintendo nie zawiodło. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Ogólnie poza słabą prezentacją sterowania, Zelda na bank nie zawiedzie. Trochę dziwi, że oprawa w sumie niewiele się różni od Twilight Princess. Dobra na urywkach była walka z tym wielkim scorpionem (giant enemy crab ) Cytuj
Texz 670 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Gameplay czyli co nas ominęło na prezentacji: Wygląda to bardzo dobrze. Wkręciłem się, że chyba przejdę już dawno nie widzianego TP. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Nic w sumie nie pokazali, poza walką z kilkoma przeciwnikami. Po raz kolejny da się zauważyć, jak system walki jest biedny, gorszy niż w Twilight Princess. Oprawa w sumie też nie robi większego wrażenia. Przy takim SMG2 wygląda wręcz biednie. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Teraz to już na prawdę filmik, który z komentarzem pokazuje jak to miało wyglądać na konferencji. http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-zelda-skyward/700266 Masa pomysłów, które w sprawnych rękach naprawdę robią wrażenie. Sterowanie jest ultra dokładne, wbrew temu co można było sądzić po konferencji Nintendo Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 No nie wiem, coś jest nie tak z tą Zeldą. Taki klimat trochę bardziej... komercyjny. Widoczki fajne, ale nie wiem, coś tu nie pasuje. Ale widać, że przyjemnie się gra. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Może to na żywo robi lepsze wrażenie. W każdym razie grafika jest podciągnięta ostatnio modnym impresjonistycznym filtrem, który można było zaobserwować choćby w GTA 4 na X360, a na pewno w tłach Braida. Cytuj
django 549 Opublikowano 17 czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 czerwca 2010 No styl graficzny to taka wypadkowa Wind Wakera i Twilight Princess, wyglada niezle. Zwlaszcza kolorki, nie wiem jak wy, ale ja mam juz dosc tej hiper ultra realistycznej grafiki wypelnionej obowiazkowym kolorem brazowym i bloomem. Cytuj
django 549 Opublikowano 17 sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 sierpnia 2010 - E3 demo area will be divided in the final game - Demo bosses will be in different locations - Demo area was from the realm below the clouds - The demo area was a field, not a dungeon - Might be more than 8 items - Some dungeons might have areas where you need to run from enemies - Might not have your sword in some places - Gorons/Zoras mentioned, but not confirmed - MotionPlus could lead to new puzzle types - Treasure-seeking ability for the sword - Don?t want Link or other characters to speak because the devs don?t want to ruin people?s images of them Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Opublikowano 20 sierpnia 2010 Walka z giant enemy crab. Tutaj już czas reakcji Wiilota jest znacznie lepszy niż na nieszczęsnym E3. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-zelda-skyward/703292 Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Co wy z tym sterowaniem, przecież już tysiąc razy napisano, że na prezentacji E3 były problemy z przesyłem danych, a gra działa normalnie. Sterowanie to jest chyba najmniejszy problem z tą Zeldą. A skorpiony były w tej serii ze 20 lat temu. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Opublikowano 21 sierpnia 2010 Kolejny boss. http://www.gametrailers.com/video/gc-10-zelda-skyward/703293 Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 7 czerwca 2011 Opublikowano 7 czerwca 2011 (edytowane) Trailer i screeny z E3, premiera na jesieni 2011. Ślicznie to wygląda. http://kotaku.com/5809553/these-skyward-sword-trailers-and-screenshots-and-are-for-the-birds/gallery/1 Edytowane 7 czerwca 2011 przez aux Cytuj
django 549 Opublikowano 8 czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 czerwca 2011 >There is flight gameplay, where you ride on a bird through a sea of clouds. >Flight will function similarly to the overworld in The Wind Waker, in that it is a sea of clouds and you can visit small floating islands. >There is a gameplay sequence near the beginning of the game in which Link must prove his skills as a bird rider by catching another bird. >At the end of this sequence as Link catches the statue, the text dialogue says "Wait till Zelda sees this!", implying that the girl in the trailer is indeed Zelda. >The sea of clouds is only one small part of the game; there is an overworld below. >It's implied that there aren't towns in the lower overworld, so you will have to return to the sky to buy potions. >It was claimed that the entire game is like a dungeon even though there are normal dungeons, in that there are puzzles everywhere including the enemy fights. It's unclear what exactly this means, though. >Enemy fights will require strategy and puzzle solving to determine enemy weak points; button mashing and flailing will not be enough. >Dungeons are supposedly "approached differently" in Skyward Sword, and it was also stated that you may find yourself going back to old dungeons much later in the game. It wasn't stated why, though. >When the interviewer was concerned about the game staying fresh with backtracking like that, the representative talked about it not being like that, saying that you will also be searching for story elements. >There will be a huge collection aspect to Skyward Sword: You will have to collect ingredients for upgrading your weapons, many of which can be found in chests. >You can return to Skyloft by locating bird-shaped Save Statues. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Liczylem na dokladna date premiery, a tu nic. Troche dziwne, ze gra w ogole jeszcze nie wyszla bo przeciez zapowiadaja ja juz od jakiegos czasu, byla nawet grywalna na Gamescom 2010. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Trailer i screeny z E3, premiera na jesieni 2011. Ślicznie to wygląda. http://kotaku.com/5809553/these-skyward-sword-trailers-and-screenshots-and-are-for-the-birds/gallery/1 Zapowiadane jest na wakacje 2011 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Trailer i screeny z E3, premiera na jesieni 2011. Ślicznie to wygląda. http://kotaku.com/5809553/these-skyward-sword-trailers-and-screenshots-and-are-for-the-birds/gallery/1 Zapowiadane jest na wakacje 2011 Nie, nie jest. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Zaraz na początku konferencji widniała informacja że Holiday 2011 To o co kaman ? Bo już z głupiałem, czy to raczej tyczy się okresu świątecznego ? Edytowane 8 czerwca 2011 przez Bushisan Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Wydaje mi się że to albo okres po wakacjach czyli wrzesień-grudzień, albo święta w grudniu. Cytuj
django 549 Opublikowano 8 czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 czerwca 2011 Holiday season zawsze oznacza zimę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.