Skocz do zawartości

Silent Hill: Downpour


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oby ten nowy SH trzymał tak dobry poziom jak Shattered Memories

 

Mnie właśnie ciągle dziwi czemu oni, cholera, nie oddadzą głównej serii w ręce Climax. Silent Hill Origins wprawdzie było kalką SH1 - SH3, ale pokazało, że studio doskonale wie o co chodzi w serii i czuje klimat. Z kolei w SM udowodnili, że potrafią wymyślić coś naprawdę świeżego i ciekawego, jednocześnie pamiętając o genialnej atmosferze gry.

 

Czy Konami nie ryzykuje bardziej powierzając, spory zapewne, budżet studiom typu Double Helix i Vatra?

Opublikowano (edytowane)

Oby ten nowy SH trzymał tak dobry poziom jak Shattered Memories

 

Mnie właśnie ciągle dziwi czemu oni, cholera, nie oddadzą głównej serii w ręce Climax. Silent Hill Origins wprawdzie było kalką SH1 - SH3, ale pokazało, że studio doskonale wie o co chodzi w serii i czuje klimat. Z kolei w SM udowodnili, że potrafią wymyślić coś naprawdę świeżego i ciekawego, jednocześnie pamiętając o genialnej atmosferze gry.

 

Czy Konami nie ryzykuje bardziej powierzając, spory zapewne, budżet studiom typu Double Helix i Vatra?

 

Na dobrą nadzieję niech przemawia fakt, że Konami ostatnio oddało Castlevanie do zrobienia hiszpańskiemu studiu (Mercury Steam). I co i wyszedł hit dla niektórych gra roku więc może tak samo będzie z SH ;].

 

Inna sprawa, że Czesi to pi.py co pokazali przy Mafii 2 więc obawy mogą być większe.

 

Ale mi się podoba po pierwszych, konkretnych, wczorajszych informacjach to znaczy to co ujawnili wczoraj. Nawet jak nie będzie to godny SH to może wyjść z tego dobry survival horror.

Nie narzekałbym...

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

osobiście żaden S.H. mnie nie zawiódł, wiec i tym razem tego nie zrobi.

jedynie, czego mogę sie obawiać to brak Muuuzy, Ścieżki Akiry, przez która tytuł może kuleć

właśnie odsłu(pipi)e jego dzieła... wejście jest prze_straszne.

zamierzam kupić gre bez względu na komentarze i poczuć ja na własna "gęsia skórkę"

Silent Hill :)

 

Jestem podobnego zdania... Mi pasuje :happy: Nie sugeruję się komentarzami, są gusty i guściska ;) Mimo, iż po czwórce seria trochę zaniemogła, to Shattered Memories podciągnęło ją swoją odmiennością znacznie w górę. Tak, czuję się brak geniuszu muzyki Akiry. Jednak nie zawiodłam się, bo każda odsłona czymś zaskakuje i ma jakieś plusy. Wiem, że teraz będzie tak samo.

Opublikowano

niby premiera jeszcze w tym roku to mogliby cos pokazac - licze na tego silenta, chodz moge kapac pod soba dolki :/

Opublikowano
Inna sprawa, że Czesi to pi.py co pokazali przy Mafii 2 więc obawy mogą być większe.

A Polacy jeszcze większe bo zrobili takiego Sniper: Ghost Warrior? :P W ten sposób bym nie oceniał - Vatra to nie 2K Czech. Zresztą o stronę techniczną gry się nie boję - martwi mnie merytoryczna.

Opublikowano

cos te "fakty" brzmią podejzanie, bo jak oni chcą zrobić sanboxa ze statycznymi kamerami ? to jakiś żart chyba

 

 

Czy ja wiem ? W sumie w SH1 jak biegliśmy po ulicach ista (była to jednak namiastka "otwartego" świata), kamera statyczna (ustawiała się za plecami lub ukazywała jakieś fajne ujęcie), w sumie to może bezie taka kamera statyczna z elementami dynamicznymi (najazd na daną akcję czy jakiegoś potworniaka), na pewno można wymyślić coś ciekawego w tym aspekcie.

Opublikowano (edytowane)

Bardzo ciekawie zapowiadające się zmiany, tylko mi coś te stwory śmierdzą...

 

downpour2.jpg

 

Na pierwszy rzut oka nie pasują mi one do Silent Hill, ale nie wypowiadam się więcej bo dużo nie pokazli.

 

 

Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2. Dorabiają do tego historię, że trafił do więzienia itd.

Edytowane przez Dark_Slide
Opublikowano
Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2

Powiedziano jasno, że to tylko podobieństwo i można zapomnieć o jakichkolwiek koneksjach :P Bohater ma być kompletnie niezwiązany z poprzednimi częściami i postaciami. Inna sprawa, że sam projekt gościa jest tragiczny.

Opublikowano

Btw. nie wiem czy podali już imię głównego bohatera, ale czytałem teorie że ludziom kojarzy się z James'em z SH2. Dorabiają do tego historię, że trafił do więzienia itd.

Jeśli tak rzeczywiście będzie, to nie dziwne, że trafił do więzienia.

Zamordował przecież swoją żonę.

 

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej przypadly mi takie podpunkty, jak:

 

4) bardzo cieszy mnie powrot starych ujec.

11) niszczace sie bronie :blink:

3)moze woda? chodz nie jestem do tego przekonany, ale z 2 strony to cos nowego, wiec jestem 'za'.

5)wydaje mi sie, ze cykl ten nie byl doslowny, ale juz od 1 czesci nam towarzyszy(swiat zwykly, swiat alternatywny).

 

Rezta to jakies Grafomanstwo, czemu jestem przeciwny - brak szpitala, sceny poscigowe(brzmi, jak Driver),czy QTE wrrr..

Edytowane przez mevek
Opublikowano

Niszczące się bronie były już w The Room (np kije golfowe) i nie dało się tego gówna wyrzucić. Przy okazji mogliby jednak usprawnić tą walkę, już niech lepiej będzie to kopia Homecoming niż SH1 i SH2.

Opublikowano (edytowane)

niszczące sie bronie to byly najbardziej w origins, tam wiekszosc broni niszczylo sie po zabiciu 2-3 przeciwników, co bylo dla mnie najgorszą wadą gry i powodem dla ktorej przestalem w nią grać ;/

zamiast horroru, klimatu, fabuły to był symulator zbierania śmieci żeby móc stoczyc jakakolwiek walke, trzeba bylo szukać wszelkaich desek i innych gowien bo starczały na kilka ciosów ;/

 

a teraz jak piszą że mozna nosic jedną broń na raz i ze sie niszczy to brzmi dla mnie jak najgorsze co mogło spotkać tą gre ;/ (juz widze backtracking typu "kurde tam jest wrog a mi sie rozwalila bron, musze sie cofnac 3 pokoja wczesniej bo tam coś leżało" ...)

 

no chyba że wszystkie lokacje bedą dosłownie (pipi)e broniami i bedzie mozna co 2 kroki znalesc wszelaki rury, deski, młoty i inne rzeczy - tzn bedzie mozna podniesc cokolwiek żeby walczyc jak w dead rising, i to "cokolwiek" bedzie leżało dosłownie wszędzie

 

bo jak trzeba bedzie szukac caly czas nowej broni to padaka

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

czy to bron biala, czy gnaty, cokolwiek by to nie bylo to ciesze sie, ze w ogole jest.

za zadne skarby nie chce sie czuc, jak w SH:SM, gdzie strasznie brakowalo mi walki wrecz z przeciwnikiem.

jezeli ta idea sie powtorzy, to to bedzie koniec moich przygod z SH.

bieganie, jak Zyd po pustyni, juz mnie nie bawi, bylo raz i wystarczy.

Edytowane przez mevek
Opublikowano
zamiast horroru, klimatu, fabuły to był symulator zbierania śmieci żeby móc stoczyc jakakolwiek walke, trzeba bylo szukać wszelkaich desek i innych gowien bo starczały na kilka ciosów ;/

Przecież Travis z Origin był i tak motherfuckerem niezłym (może nie aż takim jak gościu z Homecoming, ale jednak) ja przeszedłem a miałęm stos gratów ze sobą i nawet ich nie zużyłem (bo i tak w większośći spieprzałem, załatwiałem sprawy pięściami albo bronią palną) W SH zresztą nikt nie każe ci załatwiać potwory (chyba że bossów) w końcu to horror ;p

 

SH4 pod tym względem był bardziej idiotyczny - mieliśmy ograniczony inwentarz a Henry jeszcze te śmieci trzymał w (pipi)e, aż dojdzie do cholernej skrzyni w pokoju.

 

Ta marka nie jest już taka jak wcześniej, ulega przekształceniu przez zachód i zaczyna mieć wspólne z SH tylko nazwę.

Tak czy inaczej też interesuje mnie ten tytuł, zostały mi do zaliczenia jeszcze tylko Shattered Memories i Homecoming.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...