Dark_Slide 2 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Co sądzicie dotychczasowych fotach pokazujących potwory w nowym SH?? Na razie nie czuję tego klimatu psychodeli w ich wykonaniu i schizy. Jeżeli reszta będzie w tym samym klimacie to gra w moich oczach dużo straci Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 709 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Monstery jak z jakiegoś The Grudge, czy innego The Ring. Trochę też to przypomina Forbidden Siren. Ogólnie może być. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 389 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 To po prostu będzie tylko SH z nazwy. Ale to nie znaczy że nie można liczyć na dobrą grę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Dam tej grze szansę tylko proszę, niech te potwory nie suną ponad ziemią z nieruchomymi, zwisającymi nogami bo chyba się potnę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh the Boy 24 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Straszydła zdecydowanie in plus, widać że autorzy nie mają zamiaru iść po najmniejszej linii oporu i wrzucać pierwszego lepszego krwawego zbitku mięcha ani rypać pomysłów z poprzedniczek. Oby tylko animacja dorównała designowi. Downpour jest w tej chwili jednym z najbardziej oczekiwanych przeze mnie tytułów na stacjonarki. Pomijając, że w ogóle ze świecą dzisiaj szukać jakichkolwiek horrorów na konsole, to do tego przedstawione do tej pory informacje pozwalają zakładać, że będzie to produkcja bardzo nietuzinkowa, a screeny sugerują, że również niesamowicie klimatyczna (wspomniane stwory, nowy - kozacki - wygląd miasta, nacisk na unikanie walk). Równie jak niepokoi, tak też rozpala wyobraźnię motyw całkowicie otwartego terenu, zaimplementowanie patentu wyborów moralnych, ogólnie szeroko pojęta nieliniowość - ta seria od dawna, aż się o to prosiła, jednak do tej pory nikt nie miał jaj wprowadzić czegoś takiego. A tu proszę, biorą się z tym za bary nie Japończycy, nie Amerykanie, a niepozorni Czesi. Naprawdę chylę czoła przed naszymi sąsiadami, jeżeli dadzą radę sprostać karkołomnemu zadaniu odświeżenia tak skostniałej serii i to w takim stylu. Na chwilę obecną najmocniej martwi oprawa wizualna, która przynajmniej na shotach nie prezentuje się zbyt powalająco (żeby nie powiedzieć, że nieco zacofanie), jednak jeżeli reszta będzie trzymać wysoki poziom, to akurat ten element osobiście przeboleję. Wizualny orgazm zostawiam takim tytułom jak Uncharted czy Killzone, w przypadku Silenta podstawą jest mocny klimat, fabuła i solidny gameplay. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pikol 336 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Potworki fajne, nie to co w homecoming, zlepek kończyn. Tylko kurde, czy bohaterowie muszą być po "przejściach" ? Tzn, tam weteran wojskowy, tu wiezien, jak grypsował to i zna pewnie pare sztuczek. Cytuj Odnośnik do komentarza
AiszA 91 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Garść screenów, prezentują się nawet obicująco Jednak nadal uważam, że facet wygląda jak ciućmak http://www.silenthillmemories.net/sh8/screenshots_en.htm#20110124 (mam nadzieję, że nie wszystkie były ;P jak tak, to sorry ) Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 065 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Garść screenów, prezentują się nawet obicująco Jednak nadal uważam, że facet wygląda jak ciućmak http://www.silenthil...en.htm#20110124 (mam nadzieję, że nie wszystkie były ;P jak tak, to sorry ) Fajne obrazki, ale nie ma się co czarować, że samą oprawą czy gameplay'em ten tytuł się obroni - musi być dobra, klimatyczna historia i kropka, a jak wiemy, nie zanosi się na to... Tak czy siak - jestem zaintrygowany... Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh the Boy 24 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 O ile na podstawie kilku obrazków i strzępków informacji od developera można wyrobić sobie jako-takie zdanie na temat grafiki i gameplayu, tak w tym momencie krytyki na temat scenariusza po prostu nie rozumiem. Raz, że tak naprawdę znamy zaledwie mały zarys całej historii, a dwa że chociażby przez wzgląd na wybory moralne może być co najmniej ciekawie. Poczekamy, zobaczymy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 913 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Silent Hill: Downpour grą na wiele razy… http://www.ps3site.pl/nowe-wiesci-z-silent-hill/63826/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 156 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 No wygląda to nawet bardziej niż dobrze i czekam. Zresztą nie wierzę, żeby ta gra była taką kupą i kompletnym nieporozumieniem jakim był Homecoming. Wiadomo, że nie można oczekiwać niczego na miarę SH1 i SH2 ale liczę na co najmniej bardzo dobry tytuł. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mevek Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 (edytowane) Dam tej grze szansę tylko proszę, niech te potwory nie suną ponad ziemią z nieruchomymi, zwisającymi nogami bo chyba się potnę. w 'the room' tak bylo, a jak wiadomo spisala sie. powoli zaczynaja mnie kupowac, przekonywac do nowego kodu. niech tylko wywiaza sie z tego, co mowia. ___ mile widziana opcja HC Edytowane 11 Lutego 2011 przez mevek Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 pomysly brzmią fajnie ale jesli mechanika i strona techniczna bedzie kulawa albo wręcz "połamana" to i tak sie zbytnio nie pogra... mam na myśli głownie drętwote wszelkich animacji i niedopracowanie graficzne psujące klimat (i nie oczekuje grafy na miare uncharted2, grafa nie musi byc mega żeby była klimatyczna, ale boje sie że bedzie na tyle skaszaniona ze zabije klimat) Cytuj Odnośnik do komentarza
Pikol 336 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 W ogóle jakiej narodowości są developerzy ? umkneło mi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 jacys rumuni... Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh the Boy 24 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 To nasi sąsiedzi z południa http://en.wikipedia.org/wiki/Vatra_Games Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 pomysly brzmią fajnie ale jesli mechanika i strona techniczna bedzie kulawa albo wręcz "połamana" to i tak sie zbytnio nie pogra... mam na myśli głownie drętwote wszelkich animacji i niedopracowanie graficzne psujące klimat (i nie oczekuje grafy na miare uncharted2, grafa nie musi byc mega żeby była klimatyczna, ale boje sie że bedzie na tyle skaszaniona ze zabije klimat) Przecież jedynka miała słabą grafę, ale mega klimat.W dwójce żeby zatuszować niedoskonałości pokryli wszystko ziarnistym filtrem i według mnie wyszło to za(pipi)iście.Walka była zawsze drętwa i ogólną frajdę sprawiała presja żeby nie dać się zabić (szczególnie w Shatered Memories).Od dynamicznej jatki i wodotrysków jest Resident, SH ma właśnie straszyć KLIMATEM i poczuciem bezradności. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 jedynka w swoich czasach miala fajną grafe dwojka miala fajna grafe i klimat ale boje sie ze tym razem to mogą byc ewidentnie techniczne babole a nie "klimatyczna drętwota" Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 156 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 No jak na razie na skrinach wygląda to bardzo dobrze. Tylko powiedzcie, że muzykę do gry tworzy dalej Akira Yamaoka. Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 769 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Tylko powiedzcie, że muzykę do gry tworzy dalej Akira Yamaoka. Niestety nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 I dobrze, bo kolejnych "blą blą blą" na rozstrojonej gitarze nie zdzierżę... Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh the Boy 24 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Blą, blą? Chyba raczysz żartować. Muzyka Yamaoki przynajmniej w 40% tworzyła genialny klimat SH. Jego nieobecność w Downpour, to IMO spory cios dla tej gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Nie raczę żartować. Typ nie jest jedynym twórcą muzyki, który potrafi stworzyć atmosferę, o czym chyba spora część ortodoksyjnych fanów serii zapomina. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 389 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Może, ale z tą rozstrojoną gitarą to przesadziłeś. Jeżeli muzyka będzie trzymać atmosferę to bardzo dobrze. Nie ma w sumie co płakać że nie będzie tu japońskiej ręki bo to i tak nie będzie "tamten" SH tylko nowy ficzer od Grubych Amerykańców. Cytuj Odnośnik do komentarza
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 z tą rozstrojoną gitarą to przesadziłeś. ...pffff. Ten nie będzie amerykański tylko "knedlikowy" Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.