Skocz do zawartości

Silent Hill: Downpour


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pieprzycie Panowie jak potłuczeni... Silenta nie da się podciągnąc pod dzisiejsze standardy żeby można smiało powiedzieć, że to prawdizwy next genowy "Silent Hill". Przynajmniej ja jakos nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Muzyka jest, klimat jest, zagadki są, strach jest. Jest też topornosć i archaizmy. To normalny Silent Hill. Jak tak bardzo się dopominacie tych nowosci i dzisiejszych standardów to zaproponujcie te zmiany. Pytałem o nie we wczesniejszym moim poscie, nikt nie podniósł rękawicy. A jałowe narzekania dalej lecą.

 

No to Ja zagaje:

- ujęcia kamer oraz animacje rodem z Uncharted 2 i 3

- jeśli grafika uzyskała by przynajmniej 80% tego samego poziomu co wyż. wspominane tytuły to jestem w Niebie.

- system walki a w zasadzie jego brak niczym SH: Shatered Memories. Jedyne co nam pozostaje to:

- ucieczka (animacja biegu zmienia się w zaleznosci od tego czy jestesmy przed scigani przez kreatury, czy tez nie)

- chowanie się pod łóżkiem, szafach, czy dachach pobliskich chatek.

- motywy a'la MGS czyli czajenie się aż szukające nas monstra odejdą od miejsca naszego ukrycia

- spowalnianie/ dobijanie przeciwników poprzez zrzucanie na nich szafek i innych rupieci.

- odpychanie/ oswobadzanie się wraz z dobrze wymierzonym kopniakiem rodem z Resident Evil 4 i 5

- grafika która mogła by dostać przynajmniej śmiałe "8" tak jak swego czasu zawsze otrzymywały Silenty na ps2 (SH2-4)

 

Serio mozliwosci są setki. Jakoś nikt nie narzekał na poziom wizualiów za czasów SH2-4 nie?

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Masz rację. Posypuję głowę popiołem czy jak to się mówi. Ale czy znajdzie się ktoś kto to zrobi? Należałoby trochę pieniędzy w to wpakować a Konami jakby ma ich coraz mniej i musi oszczedzać. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie zlecając podupadającą markę nieznanym deweloperom. Swoją drogą wie ktos może co stało się ze swego czasu znanym podstudiem Konami - Silent Team, ojcami Silent Hill? Zlecanie każdej nowej gry spod tej marki nie-japończykom (gdzie w pierwszych częsciach rządził własnie amerykański klimat ale rozumiany jakby z "oczu" azjaty) moim zdaniem mija się kompletnie z celem. Owszem, Shattered Memories podobno jest bardzo dobrą grą... ale można było to nazwać inaczej, tzn nie podpinać się pod SH.

Opublikowano

Swoją drogą wie ktos może co stało się ze swego czasu znanym podstudiem Konami - Silent Team, ojcami Silent Hill?

Konami zafasynowane zachodnią szkołą robienia gier postanowiło rozwiązać to trzeciorzędne studio, a serie powierzyć tak utytułowanym twórcom jak Cimax czy Vatra Games. Wszytko w celu trafienia w gusta zachodnich graczy i podbicia zachodnich rynków. Plany wypaliły, a dzięki genialnej polityce Konami możemy się cieszyć takimi perełkami jak SH Homecoming, Shattered Memories czy SH Origins.

Opublikowano

po 1 h gry , mówię że zapowiada się nieźle,jest klimat i jest ładna grafika.

W temacie ładnej grafiki jestem zmuszony polemizować. Poziom SH4 ze zwalniającym frameratem do ładnych trudno zaklasyfikować :)
Opublikowano

NIe wiem jak na PS3, a,le na moim leciwym klocku gra prezentuje się schludnie.Nie chodzi mi tu o jej jakość i napakowanie efektami . Ale o całokształt . Właśnie się zdziwiłem odpalając ponownie grę, że jest na UE . Przycinającej animacji jeszcze nie doświadczyłem .

Opublikowano

Gra mi się w toto lepiej niż w Homecomming . KLIMAT jest , a to w SH ważne . Nie wiem czy to wina mojej kopii gry , ale wiesza mi się konsola przy próbie loada ostatniego save . Ginę = w 90% zawieszka konsoli , próbuję loada ostatniego save/daję continue w menu = 99% zawieszka konsoli . na szczęście gra dość często robi save więc póki co zaczynam od przedostatniego save. Kipa to rozwiązanie ale co zrobić , gra mi się podoba . Animacja mi przycieła już pare razy , ale ta generacja mnie do tego przyzwyczaiła . Fabuły dużo nie poznałem (10% gry) ale robi dobre wrażenie . Początkowe lokacje gdzieś tam pachną Alan Wake'm in plus .Walka trochę ssie , brak uskoku/uniku,mamy tylko blok który średnio się sprawdza . Ścieżka dźwiękowa jak narazie pasuje do gry , a o to się mocno bałem . Więcej napiszę jak więcej ogram grę . Idę wczytać przed ostatniego save :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dziękiii, a jeszcze jedno.

 

Jak wygląda ta cała swoboda, sandbox - faktycznie możemy się kręcić bez celu. Jakieś zadania poboczne, znajdźki lub coś takiego?

Jak eksploracja? Można się "zgubić" czy raczej idziemy jak po sznurku?

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem narazie póki co jak z sandboxem w tej grze,jest czy go nie ma bo nie dotarłem jeszcze do Silent Hill . Ale wnioskuję przeglądając osiągniecia to są tam jakieś poboczne zadania. Dużo rzeczy można podnieść by służyły w charakterze broni , ładnie też się używają podczas okładania przeciwników . Design głownego bohatera mi przypasił , choć na początku mnie drażnił . Ma lekko downowaty wyraz twarzy , ale taki wlasnie pasuje , zwykly koles a nie zaden hirol .

 

Edit: sorka za brak PL znakow na koncu posta a laptop z którego korzystam zyje wlasnym zyciem :confused:

 

Edit 2 : Mechanika mogła by być lepsza , podczas walk daję się we znaki ,ale nie ma tragedii

Edytowane przez Usagi
Opublikowano

takie male pytanko.. gdzie zakupiles gre, tak wczesnie(znajomosci)? i jak tam twoj progress :)

u mnie wciaz "Silent" w temacie .. xtravision, jak i game-stop zaczynaja wyprzedaz, za tydzien :wallbash:

masakra, co za lgarze :down::wacko:

Opublikowano

Ja mam takie pytanie. Czy te wybory, które podejmujemy w trakcie gry, typu uratuj policjantkę mają później jakieś znaczące konsekwencje, czy po prostu różnią się tam tylko kilkoma dialogami?

Opublikowano

takie male pytanko.. gdzie zakupiles gre, tak wczesnie(znajomosci)? i jak tam twoj progress :)

 

Kupiłem u znajomego z Katowic za 12 zeta ;) . Progress mój , hmm ... jakieś 40 pare % gry . Jest trochę sandboxowo , motam się po mieście w poszukiwaniu przedmiotów bo mam mase mini questów nie dokończonych . Co rusz odkrywam jakiś zakamarek , budynek do którego można wejść . Wszędzie pełno zagadek i to się podoba bardzo .

Opublikowano

Ja mam takie pytanie. Czy te wybory, które podejmujemy w trakcie gry, typu uratuj policjantkę mają później jakieś znaczące konsekwencje, czy po prostu różnią się tam tylko kilkoma dialogami?

Wyborów jest niestety bardzo mało, na oko tyle co w Homecoming i dzięki nim można odblokować różne zakończenia, choć najważniejszy jest i tak wybór dokonywany na samym końcu.
Opublikowano

Skonczył już ktoś ? . Mam 47 % fabuły i jestem w kościele ("walka" z dużym typem) . Przez te side questy latam po mieścinie jak poparzony szukając podpowiedzi/itemów/czegokolwiek . Pytanie do tych co ułożyli

 

 

do czego służy mapa po ułożeniu obrazów w stosownym quescie ?

 

Opublikowano

Więc skończyłem giere . Dla mnie jak gdzieś już pisałem to gra na -8 / 10 . Szkoda tylko że nie było bossów.Na hardzie nie było mega trudno . Design miasta bardzo mi się podobał , otherworld mniej . Side questy to fajna rzecz w tym silencie . Nawet radiowozy mi nie przeszkadzały. Sterowanie bardzo ok . Soundtrack to nie akira , ale wszelkie dzwięki w grze są ok . Nadal uważam że grafika(pomijając dropy animacji) jest poprawna i solidna.

Opublikowano

od dzis tez juz jestem szczesliwcem posiadajacym swoja kopie, jednak ja zaczynam swoja przygode poznym wieczorem, tak jak na to przystalo.

aha.. troszke martwi mnie brak Boos'ow, no ale spoko.

byle do wieczora :music:

Opublikowano

Przy tak skaszanionym systemie walki akurat uważam to za plus, ale nie bój żaby.

Jest dwóch bossów, z czego tak naprawdę to z jednym się walczy, a drugiego załatwia podstępem

:)

Opublikowano (edytowane)

musze przyznac, ze jak narazie nie przemawia do mnie nowy klimat Cichego Wzgorza.

 

do tego jeszcze frame rate nie wyrabia, co mnie bardzo drazni..

za to grafa daje rade, nie jest na bardzo wysokim poziomie, ale na pewno na mocnym dobrym, i moze sie polepszy.

poty co ja jestem przy Devil's Pitstop, zaraz na poczatku, gdzie czeka na nas mila niespodzianka, po wlozeniu monety do szafy grajacej...

 

uslyszymy utwor z Silent Hill'a Pierwszego - miodnie

 

Edytowane przez 4 mE
Opublikowano (edytowane)

Mam już pierwszą godzinę gry za sobą. Oldskulowy gemplej, rachityczne sterowanie, słaba (acz w specyficznym stylu) grafika, wbrew pierwszej myśli jaka nam przychodzi do głowy, właśnie te elementy najbardziej budują klimat Cichego Wzgórza, którego w zamierzony sposób twórcy jakoś nie potrafili oddać. Grać mi się jak narazie chce, więc źle nie jest, w każdym bądź razie w końcu nie muszę biegać z kałachem czy innym blasterkiem.

 

edit. tylko skaczącej niemiłosiernie animacji mogli nam darować

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Czyli mówicie że szału nie ma, ale zagrać warto. Z tego co czytam najbardziej mi się podoba eksploracja i zadania poboczne.

Opublikowano

chłopie nie czytaj tylko graj,naprawdę dobra to gra jest.ekploracja i side questy dają radę mocno . Ale sam design robi wrażenie. zagadki w tej grze to coś nowego w dzisiejszych grach.są logiczne i dobrze przemyślane.cierpliwości ,logicznego myślenia i spostrzegawczości wymagaja.

 

 

DOBRA GRA

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...