aux 3 784 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 (edytowane) No właśnie zbieram na grę, pozbywając się różnych starych tytułów. To zagadki też dają radę? Super! Tego mi brakuje w dzisiejszych grach. Edytowane 1 kwietnia 2012 przez aux Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 dają ,dają . NIe będzie spoilerem to chyba,ale w póżniejszej części gry znajduje się latarkę UV. Oczywistym więc jest że za jej pomocą zobaczysz rzeczy niewidoczne Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Zgadza się, zagadki są w "starym stylu", choć bez bzdur typu poszukiwań piłki, którą zatkasz rynne na dachu, żeby klucz nie spłynął nią na dół. Cytuj
KrzychooAsDoc 5 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Da się zagadki na hardzie bez tutka? Jestem casualem, gram w 3 gry w ciągu roku, ale nie stronię od umysłowych wyzwań. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 i jak to jest z tym przeciwnikami: - wiecej walczymy, - czy uciekamy ? jak to wypada? Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 możesz uciekać(sam najczęściej tak robiłem grając na hardzie) ale walka nie jest też jakoś mega kiszkowa . w pewnym momencie grania złapałem się na tym, że nawet przyjemnie mi się ciacha maszkary(z początku mnie irytowała walka) Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) no i wracajac do tematu musze powiedziec, ze sie mylilem... jest klimacik i jest napiecie towarzyszace mi przy penetracji lokacji - a tym samym usmiech na gebie. p.s jaka jest najleszpa bron biala do walki z potworkami, bo ja, jak narazie z mlotkiem to sie nie rozstaje nawet na chwilke? Edytowane 1 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 ja używałem siekiery strażackiej i topora.ale prędzej czy później z każdej musiałem korzystać.ale siekiera strażacka zawsze była w ręce.łom z jednoręcznych też daje rade Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) stracilem: bron i latarke na moscie wiec chce spytac czy jest to jakis blad, czy czesc fabuly? aha... te zagadki nie sa takie prosta jak w RE4. troszke sie meczylem z ta przy the devil's train ale dalem rade - za bardzo wczuwalem sie w tlumaczenie angielskiego i wymyslalem Edytowane 1 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 stracilem: bron i latarke na moscie wiec chce spytac czy jest to jakis blad, czy czesc fabuly? część fabuły Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 (edytowane) thx cieszy mnie, ze sa smaczki z poprzednich czesc: - jedna juz opisalem wczesniej, - druga zas to... THE ROOM z SH4 wkrecilem sie i poza czestymi spadkami frame rate jest naprawde miodzo, sidequesty tez sa super. dobra wracam do gry bo, dopiero 22% postepu, a nocka przede mna Edytowane 2 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 (edytowane) Dobry ten Silent. Bardzo jestem zadowolony z zakupu. Kapitalne są niektóre side questy i związane z nimi zagadki. Dobrze się bawię biegając po mieście, badając każdy zakątek. Klimat jest. Fabuła na razie zdawkowa. Grafa bardzo ładna, dużo niebieskiego koloru, fajny deszcz, ładne wnętrza. Niestety dobre wrażenie psuje chrupiąca animacja. Właśnie przez to nie mogę wyjść teraz z jednej miejscówki, duża ilość atakujących mnie potworków powoduje takie chrupanie, że nawet nie mogę sobie przycelować, kamera szaleje i będę musiał nad tym posiedzieć. Drażnią też sekundowe freezy. Na szczęście ani razu nie miałem zwisa. A na necie czytałem że ludziom się ten Silent wiesza na początku. Na szczęście pomaga zmiana rozdzielczości systemu na 576p. Otherworld jest nierówny, czasem nudny, czasem jestem pod wrażeniem. Walka z początku strasznie mnie irytowała, ale jakoś się przyzwyczaiłem. Fajnie że jest duży wybór broni ręcznej. Podsumowując, technicznie nie jest dobrze, ale czysty gameplay udał się i gra wciąga jak bagno. Oczywiście jak ktoś lubi eksplorację i zagadki. Od 8:15 koleś podaje kody do szafek na które czasem natrafiamy. Kody dawali jako bonusy do pre-orderów. http://www.youtube.com/watch?v=k8-W83cFV4o&feature=related Edytowane 6 kwietnia 2012 przez aux 2 Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 (edytowane) a ja obstawialem, ze kody dostaje sie po napisach koncowych np. po przejsciu gry na Hard'zie, badz odpowiednie zakonczenie. wciaz nie mam zadnego, a nie chce szukac owych po filmikach z YT, moze kiedys na razie jestem na wysokosci 45% postepu gry i po tym, co do tej pory zobaczylem , a to dobry kawalek chleba rowniez mam podobne odczucia - knedle sie naprawde postarali. miasteczko, sidequest, zagadki, latarka uv, znajdzki i klimat, jak najbardziej na + + + zas: animacja(zwlaszcza z zapalona zapalniczka), system walki, innyswiat, pielegniarki oceniam na - nie zeby mi to specialnie przeszkadzalo, bo ocena ogolna pozostaje bez zmian na dobrym poziomie, ale jakos tak moglo byc lepiej w tym temacie. p.s zamawialem z xtravision z 3 tygodniowym wyprzedzeniem, a kodu nie dostalem! chyba czas na zmiane dostawcy. Edytowane 6 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 To jak to z tymi pielęgniarkami jest, bo w recenzji w NP pisali, że nie ma ich w tej części. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 To jak to z tymi pielęgniarkami jest, bo w recenzji w NP pisali, że nie ma ich w tej części. wiesz... z pewnoscia ich tu nie ma - poprostu pielęgniarkami nazwalem to cos, biegajace i krzyczace za mna, co przypomina mi plec piekna. moj blad. Cytuj
Zwyrodnialec 1 716 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Masz na myśli to coś? Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 6 kwietnia 2012 Opublikowano 6 kwietnia 2012 tak, nie specialnie podobaja mi sie te nowe maszkary. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 (edytowane) sorki, za dodatkowego post, ale w jaki sposob mam skompletowac dodatkowa cyfre do drzwi w wiezieniu, zaraz za bramka, gdzie zdaje sie wszystkie przedmioty(trik oczywiscie znam) do ktorych potrzeba ich az 5, a ja mam tylko 4 pytanie skad mam ja wytrzasnac, jesli jej tam nie ma? w ciemno mam klepac, tak wiem to tylko jedna brakujaca, lecz ja chce racjonalnego wyjasnienia p.s a nie jest tam latwo, bo napastnikow jest co nie miara, przez te chol.erne maszyny, co halasuja. Edytowane 9 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 a ja obstawialem, ze kody dostaje sie po napisach koncowych np. po przejsciu gry na Hard'zie, badz odpowiednie zakonczenie. niczego nie dostałem. choć dawno tą grę przeszedłem(z tydz temu może dwa) nigdy w żadnym Silencie nie widziałem wszystkich zakończeń . Tego Silenta jeszcze dokonczę na 2x hard , ale póki co odkurzyłem starocia w postaci Blue Dragon Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 (edytowane) czytając różne recenzje trochę się zniesmaczyłem ale patrząc i czytając Wasze opinie, ciągnie mnie do niej coraz bardziej Edytowane 9 kwietnia 2012 przez Bushisan Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Warto zagrać, ale na chłodno oceniając ta gra nie jest warta 165zł (tyle dałem), bo po prostu jest niedopracowana. Bugi, freezy, zwiechy, chrupanie. Mam dużą tolerancję na takie atrakcje, ale chwilami mam dość tej gry Porobiłem w święta wszystkie side questy i dzisiaj kończę główny wątek. Mam ochotę przejść grę jeszcze raz dla pozostałych trofeów. Recenzenci mają rację, nie ma tu tego ciężaru poprzedników, technicznie kupa, ale free-roaming daje radę i fajnie się robi te wszystkie zadania i zagadki. Czesi tchnęli w serię trochę świeżości i następnego Silenta też chcę takiego, choć nie koniecznie od Vatry. Cytuj
KOMODO 67 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 sorki, za dodatkowego post, ale w jaki sposob mam skompletowac dodatkowa cyfre do drzwi w wiezieniu, zaraz za bramka, gdzie zdaje sie wszystkie przedmioty(trik oczywiscie znam) do ktorych potrzeba ich az 5, a ja mam tylko 4 pytanie skad mam ja wytrzasnac, jesli jej tam nie ma? w ciemno mam klepac, tak wiem to tylko jedna brakujaca, lecz ja chce racjonalnego wyjasnienia p.s a nie jest tam latwo, bo napastnikow jest co nie miara, przez te chol.erne maszyny, co halasuja. Dodatkowa, pierwsza cyfre masz w pomieszczeniu w maszynowni, gdzie odzyskujesz latarke UV (patrz na sufit). Tez tam troche postalem i uzalem to za jeden z bardziej irytujacych momentow serii, zwlaszcza przez respawnujacych sie bez konca przeciwnikow. 1 Cytuj
Byakuya 0 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Dołączam do jak widzę coraz liczniejszego grona osób pozytywnie zaskoczonych po ograniu najnowszego "wzgórza ciszy". Nie wiem jak udało się pracownikom Vatry wzbudzić we mnie podobne odczucia,które towarzyszyły mi grając np. w 1 część SH czy też inne tytuły z "tamtych czasów" no ale tak właśnie jest. Niesamowity klimat (grać tylko w nocy,najlepiej samemu),świetne lokacje,ciekawa fabuła czy zadania poboczne sprawiają,że Downpour naprawdę daje rade i w pełni zasługuje aby na okładce widniały słowa Silent Hill a te przecież do czegoś zobowiązują. A w natłoku emocji o niedoróbkach technicznych po kilku sekundach już się nie pamięta. POLECAM!!! Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 9 kwietnia 2012 Opublikowano 9 kwietnia 2012 (edytowane) (...) Tez tam troche postalem i uzalem to za jeden z bardziej irytujacych momentow serii, zwlaszcza przez respawnujacych sie bez konca przeciwnikow. nie zupelnie, taki irytujacy.. trzeba poprostu od razu biegac i wylaczac maszyny, tak szybko, jak sie da. ja nie mialem z tym takiego problemu, jak z szukaniem tej 1 cyfry kodu. jestem juz przy koncu (Big Boos)i tak sobie mysle, ze sama fabula nie jest tu wcale taka dluga, jak sie wydaje. duzo czasu pochlaniaja sidequesty, ktote sa rewelacyjne, lecz jednak nie ma co ukrywac, ze przedluzaja znacznie rozgrywke. nastepne moje przejscie to speed run bez pobocznych wypadow, w tedy zobacze jak to sie ma. wracajac do przeszlosci dodam, ze w SH1 nie mozna bylo rozwiazac zagadaki, bez znalezienia wczesniej wskazuwek do nich, mimo, iz gre przeszlo sie kilka krotnie i znalo sie rozwiazania na pamiec np. w budzie byl jeden z kluczy do klutek ryglujacych drzwi, jednak kamera nie pokazywala go, jesli nie znalazlo sie wczesniej podpowiedzi, gdzie sie znajduje. szkoda, ze juz tego nie stosuja i mozna isc na latwizne np.YT. normalnie oszaleje. nie zalicza mi ukonczenia gry. zakazdym razem, jak gram to tak jakbym gral od nowa z tego samego save'a. co za bezsens, by nie bylo nowej gry + nie wazne co wybiore, poziom jest ten sam i zagadki takie same! jakas massakra... wiec sobie daruje tego silenta, poty nie wyjdzie jakies stosowe uaktualnienie. bez tego tylko popsuje sobie smak na dzalsza rozgrywke, jesli juz tego nie zrobilem :confused: 0 Odpowiedz Cytuj Edytuj Edytowane 21 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 20 kwietnia 2012 Opublikowano 20 kwietnia 2012 (edytowane) okazalo sie, ze twardziel mi pada/padl i nie nadpisuje stanu gry, tak jak powienien. spr. u kumpla i u niego jest git, tak wiec szykuje sie nowy trawrdziel. ____________________________________________________ taka mala ciekawostka.. napisalem do VG na FB, ze w grze sa bledy i moze wydali by stosowa latke, a oni odpowiedzieli... LUBIE TO! Edytowane 28 kwietnia 2012 przez 4 mE Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.