Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Tekken nigdy nie był fajny, bo tam walczą kangury, pandy i inne gony. W MK priorytetem jest brutalność, a nie złożony system walki z 1000 kombinacji, które opanowuje całe 10 osób jeżdżących na turnieje. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 nie wymagam 1008 ciosów w koncu SF też ma ich malo, ale chodzi mi o jakie fajne i adekwatne reakcje na ciosy, zeby bylo czuc ich moc, bo niestety na tych 2 filmikach wygladalo to w wielu wypadkacg brzydko Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 W sumie bym się zgodził, ale moc na pewno czuć przy rentgenach. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 tak, wlasnie jest bardzo niemily kontrast, rendgeny wygladaja suoper i maja power, a niektore inne ciosy wygladaja sztucznie i bez polotu Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ten kontrast to chyba celowo tak zrobili, bo to są niby takie specjale i musi być widoczna różnica między zwykłym uderzeniem z piąchy, a dwoma mocarnymi strzałami, gdzie przeciwnik dosłownie wypluwa zęby (Kung Lao). Szkoda tylko, że z tego co mówił Boon każda postać ma mieć po jednym tego typu X-Ray moves, a przydałoby się minimum po 2. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Kurcze tak sobie patrze na ten filmik z walka tagowa i marzy mi sie fatal ktorego wykonuja oboje zawodnicy z teamu , ale to chyba tylko sfera marzen. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 No raczej wątpię by coś takiego wrzucili, a przynajmniej w tej odsłonie. Sporo przy tym mieliby roboty, tym bardziej, że trzeba uwzględnić wtedy wszystkie konfiguracje postaci. Np Scorpion + Sub-Zero, Sub-Zero + Kung Lao, Scorpion + Kung Lao itd. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Ale jazda bylaby z tego nieziemska . Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 2 września 2010 Autor Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Shadow Trailer: http://www.gametrail...l-kombat/703860 Edytowane 2 września 2010 przez sprite Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Było z 2 dni temu. :] Edit: Tutaj są 4 nowe screeny. http://www.mortalkombatonline.com/ I jak dla mnie genialny news, Boon potwierdził, że w grze pojawi się ERMAC! Więc brakuje juz tylko 8 postaci. Edytowane 2 września 2010 przez Zwyrodnialec Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Nie działają te screeny. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) Nie wiem czemu nie działały te linki, ale ze strony głównej da się zobaczyć, dlatego wrzuciłem jej adres. Nowe foty i gameplay. http://www.youtube.com/watch?v=9ohxHdMprMQ Wywiad z Boonem, widać w tle Kitanę w akcji gdy nerdy grają. Edytowane 4 września 2010 przez TakeshiX Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) Kali podjarany jak zapałka ;] w ogóle to lekki skandal taka gra, taki hit a dostaje po jednej stronie w PSX-ie ;/ Przydałaby się porządna retrospekcja Mortala od I części... <marzy>. A już kompletnie wkurzył mnie fakt, że wywiad z Boonem przenieśli na następny numer ;/. Edytowane 4 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 W Nowym Neo Plus będzie wywiad z Boonem, zresztą numer konkurencji w ogóle zapowiada się znacznie lepiej. Co do retrospekcji, to również bym coś takiego poczytał. 1 Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 4 września 2010 Autor Opublikowano 4 września 2010 Kali podjarany jak zapałka ;] w ogóle to lekki skandal taka gra, taki hit a dostaje po jednej stronie w PSX-ie ;/ Przydałaby się porządna retrospekcja Mortala od I części... <marzy>. A już kompletnie wkurzył mnie fakt, że wywiad z Boonem przenieśli na następny numer ;/. Z relacji Kaliego wynika, że system uszkodzeń prezentuje się wyśmienicie. Na wojownikach oprócz siniaków, będzie widać różnego rodzaju rozcięcia i porwane ciuchy. Na dodatek krew będzie pojawiać się tam gdzie dokładnie padła i zostanie na ubraniach do końca walki Co do wywiadu to szkoda, że nie pojawił się w aktualnym numerze, ale mam nadzieję, że Kali wyrwał od Boone'a wszystko co się dało Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Co do uszkodzeń to prawda, bo są nawet takie detale, jak pod zerwaną maską widoczna czaszka u Scorpiona. 1 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Z relacji Kaliego wynika, że system uszkodzeń prezentuje się wyśmienicie. Na wojownikach oprócz siniaków, będzie widać różnego rodzaju rozcięcia i porwane ciuchy. Na dodatek krew będzie pojawiać się tam gdzie dokładnie padła i zostanie na ubraniach do końca walki No właśnie i tu akurat Kaliemu wierzę. Pamiętam jak pojawiła się pierwsza zapowiedź Mortala i pierwsze filmiki - walki. W komentarzach same podniety, że ekstra, że super, że rentgeny itd. zacząłem oglądać i pierwsze co mi się od razu zruciło w oczy to właśnie obrażenia. Poszarpane ciuchy, lima, blizny, ślady oglądam dalej runda druga a tam wszystko pozostało tak jak się skończyła I runda - SZOK. Coś pięknego. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 takie rzeczy (obrażenia podarte zabłocone ubrania) powinny byc absolutnym standardem na obecnej generacji konsol, to rpzecież wcale nie ejst az takie trudne do zrobienia, i skoro mozna zrobic takie gry jak U2 i GOW3 to jaki niby problem mial by być z niszczacymi sie ubraniami w bijatyce gdzie sa tylko 2 postacie i kawałek tła.. tworcy bijatyk lecą w kulki (to samo dotyczy zniszczeń w grach wyscigowych) Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 2 kolejne gameplaye. Jakość dosyć słaba. Sektor vs Reptile Sub Zero i Scorpion vs Kitana i Mileena Niestety bez fatality. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) takie rzeczy (obrażenia podarte zabłocone ubrania) powinny byc absolutnym standardem na obecnej generacji konsol, to rpzecież wcale nie ejst az takie trudne do zrobienia, i skoro mozna zrobic takie gry jak U2 i GOW3 to jaki niby problem mial by być z niszczacymi sie ubraniami w bijatyce gdzie sa tylko 2 postacie i kawałek tła.. tworcy bijatyk lecą w kulki (to samo dotyczy zniszczeń w grach wyscigowych) Ja to pisałem już w tym temacie, grając już w Tekkena 3 i Bushido Blade 2 byłem pewny, że na następnych konsolach pojawi się to. Byłem pewny, że będzie to absolutny standard i już wtedy się jarałem tym ;]. Jak widać przeszło 10 lat musiałem na to czekać i to dwie generacje do przodu ;p. Aha żeby nie było nie liczę obrażen w takich grach jak UFC czy FNR. Edytowane 4 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 A jednak jest, jest nowy fatal i to w wykonaniu Sub-Zero, na bank tego jeszcze nie pokazywali. Wygląda zajebiście. http://www.youtube.com/watch?v=6bP6fFOZU4k Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) No fatal świetny, a i gampleay taki dynamiczniejszy Edit: Tak na rozluźnienie Edytowane 4 września 2010 przez Square Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 A jednak jest, jest nowy fatal i to w wykonaniu Sub-Zero, na bank tego jeszcze nie pokazywali. Wygląda zajebiście. http://www.youtube.com/watch?v=6bP6fFOZU4k Jak taki poziom będą trzymać fatale to ja nie mam pytań Ale właśnie co mnie rozwaliło mimo słabej jakości to to, że Sub podchodząc do tego fatala była tak poobijany, tak zaorany cały we krwi, że sam wyglądał jakby ktoś na nim zrobił przed chwilą fatala. POEZJA. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 Ten sam fatal, ale w lepszej jakości, tym razem na Scorpionie. :] http://www.youtube.com/watch?v=iJHfMJDvmzs Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) Aż sam zacząłem klaskać na końcu filmiku hehe. Serio po prostu ekstra to się ogląda. Ciosy są zaje.biste, są efektowne, świetnie wyglądają normalnie czuć ich power i czuć obrażenie jakie zadają. Wszystko we krwi cała plansza, fighterzy. Nie wiem jak udało się to Boonowi ale mimo "sterylności" niektórych ciosów to znaczy tej typowej Mortalowej toporności (np.podniesienie po haku czy backflip) rodem z MK2 walka i tak jest dynamiczna i intensywna. MK1-3 do lamusa ;] Edytowane 4 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.