Skocz do zawartości

Mortal Kombat 9

Featured Replies

Opublikowano

a ja slyszalem ze na automatach jak sie nacisnie odpowiedni klawisz (chyba start) w momencie gdy sie on pojawia to można zdobyć jakis bonus (nie pamietam co dokladnie, moze to tylko plotka byla)

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 183,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość Orzeszek87
    Gość Orzeszek87

    dla MNIE POMYSŁ ZA(pipi)ISTY! czekam na Jasona z piątku 13-tego   edit: rozumiem że nie mozna miec własnego zdania skoro lecą mi minusiki :* edit 2: :*

  • To nie graj ...

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Żeby była możliwość blokowania postaci przy fatalu (jak w Deception i Shaolin Monks), tak by się nie ruszał w trakcie wklepywania sekwencji.

Opublikowano

Z tym "ludkiem" byl pewien motyw w MK 2,na planszy z portalem w tle gdy ten wlasnie "ludek" wyskakiwal trzeba bylo cos tam zrobic i dzieki temu mozna bylo walczyc z ukryta postacia, z Ermac'em o ile sie nie myle ( cos jak walka z Reptile'm w MK1).

Opublikowano

Ukryta postać z którą się walczyło po pokazaniu się tego "ludka" to był Smoke. A jak się wygrało walkę używając tylko lk przed znakiem "?" walczyło się z Jade.

Opublikowano

Ze Smokiem nigdy nie udało mi się zagrać:( ale z Jade i z Noob Saibotem tak. Spróbuje jutro.

Edytowane przez Bejker

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=g5sl8_skrVY

 

Noob i jego fatal. Czegoś tak pojechanego jeszcze w MK nie widziałem :P

Ja tak obserwuje te co raz to nowe fatale i mam wrazenie, ze trzeba bedzie szybko gre kupic, bo zaraz ja zdejma z rynku xd No bo jak sie ma pegi 18 nawet w takim God of war do pegi 18 w MK, pod wzgledem ukazania brutalnosci dzieli je przepasc.

Opublikowano

Masz informacje na poprzednich stronach że demo będzie w najbliższej aktualizacji PSS czyli jutro ok 16-17. Jak chcesz wcześniej to loguj się na USS w okolicach północy. Może będzie wcześniej, ale tego nikt Ci nie powie bo nikt nie wie.

Jeszcze raz się ktoś spyta kiedy będzie demo to dostanie od razu procenty do statusu.

Opublikowano

Jest podana kombinacja i w nawiasie jump

To co jest w nawiasie to jest info o odleglosci w jakiej musisz sie znalesc od przeciwnika zeby zrobic fatala. W przypadku mileny jest to odleglosc skoku. Sweep - odleglosc podciecia, touching - twarza w twarz itd.

 

Ok teraz bez problemu udało mi się wbić. A jeżeli w nawiasie jest "variety" to jaka to odległość? Wiem co to znaczy ale nijak ma się to do odległości fatalowej.

Opublikowano

To znaczy, że chyba odległość dowolna. Mogę się mylić.

Opublikowano

Też tak myślałem ale z bliska, na odległość skoku i z dojścia nie wchodzi.

 

Edit:

 

Jest już demo dla wszystkich na US Store.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

btw na koncu dema jest filmik promocyjny i pokazane rozne X-raye, i troche są "niesprawiedliwie" wiekszosc to jakies mocne (pipi)niecia ktore łamią kosci itp (np wyjechanie z bańki), niektore juz mocniejsze ale nadal słabe np wbicie noża w udo, a inne juz wydaja sie byc smiertelne typu zamrażanie i miażdzenie wątroby (koniec z wódą).. no ale zakładam że mozna to by przeżyć...

aż tu nagle x-ray baraki ktory wbija ostrze w oko na wylot przechodząc przez mózg - ewidętnie śmiertelny cios, a tymczasem wiadomo ze nie konczy gry

 

 

oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe :P

Opublikowano

"oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe" - Niby tak ale o to w tych X-Rayach wlasnie chodzi by byly widowiskowe i przyciagnely jak najwiecej "nowych" graczy. Osobiscie mniej mi to przeszkadza niz niektore Fatality w poprzednich czesciach, gdzie po wysadzeniu przeciwnika wyskakiwalo z niego 7 klatek piersiowych , 3 glowy i kilka par rak i nog :)

Opublikowano

"oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe" - Niby tak ale o to w tych X-Rayach wlasnie chodzi by byly widowiskowe i przyciagnely jak najwiecej "nowych" graczy. Osobiscie mniej mi to przeszkadza niz niektore Fatality w poprzednich czesciach, gdzie po wysadzeniu przeciwnika wyskakiwalo z niego 7 klatek piersiowych , 3 glowy i kilka par rak i nog :)

;]

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Pewnie Kabal i ktoś z MK4

Opublikowano

Zagrałem w demko i muszę powiedzieć, że biorę w dniu premiery. Grafika to jest miodzio, tak samo jak animacja. Jest przynajmniej mniej sztywna niż poprzednie Mortale. Denerwuje mnie jedynie muzyka w menu ( a samo menu bardzo ładnie zrobione) i łatwy poziom trudności. Na Expercie strasznie łatwo rozpykać przeciwnika o co kaman. Może to tylko w demku. Katuje na razie Scorpiona :) Wszystkie Fatale sobie popróbowałem postaciami i mam pytanie czy ktoś może zrobił w demku Stage Fatality ?? I pytanko jeszcze jedno. Jak mam w liście ciosów specjalnych dla Scorpa ognistą linkę i pisze, że < < kwadrat + R2 to mi to jakoś nie wchodzi z tym R2 :P a pisze, że powinna jedna kreska zniknąć ze specjala.

 

No ogólnie powrót do za(pipi)istych korzeni serii, demko jeszcze bardziej podsyciło chęć gry w pełną wersję :)

Opublikowano

To jest tak 2x< i kwadrat + R2 w tym samym momencie(w sensie, że kwardat +R2 w tym samym momencie). On wtedy wypuszcza dwa ogniste łańcuchy.

Edytowane przez Crying_Wolf

Opublikowano

Animacja ujdzie :) Oglądając filmiki miałem wrażenie że jest to padaka z poprzednich MK na PS2/XBOX/GC. Na szczęście jest lepiej... przeciętnie :P (animacja postaci). Reszta bardzo fajna. Plansze prześliczne, szczególnie "most" :D

Opublikowano

Wszystkie Fatale sobie popróbowałem postaciami i mam pytanie czy ktoś może zrobił w demku Stage Fatality ??

 

No właśnie z tym Stage fatality śmieszna sprawa u mnie. Bo o ile na planszy z mostem robię bez problemu tak w lesie za Chiny nie mogę. Nie mam pojęcia czemu przecież kombinacja ta sama jest. Dlatego ostatnio pytałem się jaka to jest odległość "variety" do wykonania stage fatala.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Ale to demo to poklady miodu... gameplay jeat kapitalny. Fatale cudowne.

 

Mortal wrocil do korzeni. Gra zapowiada sie GENIALNIE. :)

Opublikowano

@Słupek

 

I jednak wychodzi na moście, z byle jakiej odległości ??? Ostatnio gdzieś na zagranicznej stronce czytałem, że w demie w lesie nie można zrobić tego Stage Fatality :P

Opublikowano

nie ma biegania? :(

 

Co do fatality w lesie, moze trzeba go w odpowiednim miejscu na planszy robic?

Edytowane przez mate5

Opublikowano

demko jest przemiodzio - bijatyki 2d przechodzą renesans a ten mortal to wręcz feniks z popiołów dla tej serii. Troch szkoda wydawać mi 200zł na premierę ale na bank gra wyląduje kiedyś u mnie na półce - a pisze to człowiek który nigdy w życiu nie kupił żadnej bijatyki :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.