Opublikowano 14 marca 201114 l a ja slyszalem ze na automatach jak sie nacisnie odpowiedni klawisz (chyba start) w momencie gdy sie on pojawia to można zdobyć jakis bonus (nie pamietam co dokladnie, moze to tylko plotka byla)
Opublikowano 14 marca 201114 l Z tym "ludkiem" byl pewien motyw w MK 2,na planszy z portalem w tle gdy ten wlasnie "ludek" wyskakiwal trzeba bylo cos tam zrobic i dzieki temu mozna bylo walczyc z ukryta postacia, z Ermac'em o ile sie nie myle ( cos jak walka z Reptile'm w MK1).
Opublikowano 14 marca 201114 l Ukryta postać z którą się walczyło po pokazaniu się tego "ludka" to był Smoke. A jak się wygrało walkę używając tylko lk przed znakiem "?" walczyło się z Jade.
Opublikowano 15 marca 201114 l Ze Smokiem nigdy nie udało mi się zagrać ale z Jade i z Noob Saibotem tak. Spróbuje jutro. Edytowane 15 marca 201114 l przez Bejker
Opublikowano 15 marca 201114 l http://www.youtube.com/watch?v=g5sl8_skrVY Noob i jego fatal. Czegoś tak pojechanego jeszcze w MK nie widziałem Ja tak obserwuje te co raz to nowe fatale i mam wrazenie, ze trzeba bedzie szybko gre kupic, bo zaraz ja zdejma z rynku xd No bo jak sie ma pegi 18 nawet w takim God of war do pegi 18 w MK, pod wzgledem ukazania brutalnosci dzieli je przepasc.
Opublikowano 15 marca 201114 l Masz informacje na poprzednich stronach że demo będzie w najbliższej aktualizacji PSS czyli jutro ok 16-17. Jak chcesz wcześniej to loguj się na USS w okolicach północy. Może będzie wcześniej, ale tego nikt Ci nie powie bo nikt nie wie. Jeszcze raz się ktoś spyta kiedy będzie demo to dostanie od razu procenty do statusu.
Opublikowano 15 marca 201114 l Jest podana kombinacja i w nawiasie jump To co jest w nawiasie to jest info o odleglosci w jakiej musisz sie znalesc od przeciwnika zeby zrobic fatala. W przypadku mileny jest to odleglosc skoku. Sweep - odleglosc podciecia, touching - twarza w twarz itd. Ok teraz bez problemu udało mi się wbić. A jeżeli w nawiasie jest "variety" to jaka to odległość? Wiem co to znaczy ale nijak ma się to do odległości fatalowej.
Opublikowano 15 marca 201114 l Też tak myślałem ale z bliska, na odległość skoku i z dojścia nie wchodzi. Edit: Jest już demo dla wszystkich na US Store. Edytowane 15 marca 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 16 marca 201114 l btw na koncu dema jest filmik promocyjny i pokazane rozne X-raye, i troche są "niesprawiedliwie" wiekszosc to jakies mocne (pipi)niecia ktore łamią kosci itp (np wyjechanie z bańki), niektore juz mocniejsze ale nadal słabe np wbicie noża w udo, a inne juz wydaja sie byc smiertelne typu zamrażanie i miażdzenie wątroby (koniec z wódą).. no ale zakładam że mozna to by przeżyć... aż tu nagle x-ray baraki ktory wbija ostrze w oko na wylot przechodząc przez mózg - ewidętnie śmiertelny cios, a tymczasem wiadomo ze nie konczy gry oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe
Opublikowano 16 marca 201114 l "oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe" - Niby tak ale o to w tych X-Rayach wlasnie chodzi by byly widowiskowe i przyciagnely jak najwiecej "nowych" graczy. Osobiscie mniej mi to przeszkadza niz niektore Fatality w poprzednich czesciach, gdzie po wysadzeniu przeciwnika wyskakiwalo z niego 7 klatek piersiowych , 3 glowy i kilka par rak i nog
Opublikowano 16 marca 201114 l "oczywiscie wiem że gra nie jest ralistyczna i ma kupiec brutalnoscią, ale jakos tak rzucila mi sie w oczy dysproporcja pomiedzy kopem w klate a wbiciem ostrza w głowe" - Niby tak ale o to w tych X-Rayach wlasnie chodzi by byly widowiskowe i przyciagnely jak najwiecej "nowych" graczy. Osobiscie mniej mi to przeszkadza niz niektore Fatality w poprzednich czesciach, gdzie po wysadzeniu przeciwnika wyskakiwalo z niego 7 klatek piersiowych , 3 glowy i kilka par rak i nog ;] Edytowane 16 marca 201114 l przez mate5
Opublikowano 16 marca 201114 l W najnowszym GTTV Boon pokaże nowych zawodników: http://www.gametrailers.com/video/episode-406-gt-tv/711806 Mnie od jakiegoś czasu zastanawia właśnie czy pojawią się jacyś nowi fighterzy. Nowi w sensie, że całkowicie nowi ;p, których nie było nigdy wcześniej w MK.
Opublikowano 16 marca 201114 l Zagrałem w demko i muszę powiedzieć, że biorę w dniu premiery. Grafika to jest miodzio, tak samo jak animacja. Jest przynajmniej mniej sztywna niż poprzednie Mortale. Denerwuje mnie jedynie muzyka w menu ( a samo menu bardzo ładnie zrobione) i łatwy poziom trudności. Na Expercie strasznie łatwo rozpykać przeciwnika o co kaman. Może to tylko w demku. Katuje na razie Scorpiona Wszystkie Fatale sobie popróbowałem postaciami i mam pytanie czy ktoś może zrobił w demku Stage Fatality ?? I pytanko jeszcze jedno. Jak mam w liście ciosów specjalnych dla Scorpa ognistą linkę i pisze, że < < kwadrat + R2 to mi to jakoś nie wchodzi z tym R2 a pisze, że powinna jedna kreska zniknąć ze specjala. No ogólnie powrót do za(pipi)istych korzeni serii, demko jeszcze bardziej podsyciło chęć gry w pełną wersję
Opublikowano 16 marca 201114 l To jest tak 2x< i kwadrat + R2 w tym samym momencie(w sensie, że kwardat +R2 w tym samym momencie). On wtedy wypuszcza dwa ogniste łańcuchy. Edytowane 16 marca 201114 l przez Crying_Wolf
Opublikowano 16 marca 201114 l Animacja ujdzie Oglądając filmiki miałem wrażenie że jest to padaka z poprzednich MK na PS2/XBOX/GC. Na szczęście jest lepiej... przeciętnie (animacja postaci). Reszta bardzo fajna. Plansze prześliczne, szczególnie "most"
Opublikowano 16 marca 201114 l Bardzo mi się podoba .Liczyłem że Tekken 6 wciągnie mnie na długie godziny albo Street Fighter IV ale dopiero Mortal Kombat mnie w pełni zadowala pod względem bijatyk tej generacji.
Opublikowano 16 marca 201114 l Wszystkie Fatale sobie popróbowałem postaciami i mam pytanie czy ktoś może zrobił w demku Stage Fatality ?? No właśnie z tym Stage fatality śmieszna sprawa u mnie. Bo o ile na planszy z mostem robię bez problemu tak w lesie za Chiny nie mogę. Nie mam pojęcia czemu przecież kombinacja ta sama jest. Dlatego ostatnio pytałem się jaka to jest odległość "variety" do wykonania stage fatala. Edytowane 16 marca 201114 l przez SłupekPL
Opublikowano 16 marca 201114 l Ale to demo to poklady miodu... gameplay jeat kapitalny. Fatale cudowne. Mortal wrocil do korzeni. Gra zapowiada sie GENIALNIE.
Opublikowano 16 marca 201114 l @Słupek I jednak wychodzi na moście, z byle jakiej odległości ??? Ostatnio gdzieś na zagranicznej stronce czytałem, że w demie w lesie nie można zrobić tego Stage Fatality
Opublikowano 16 marca 201114 l nie ma biegania? Co do fatality w lesie, moze trzeba go w odpowiednim miejscu na planszy robic? Edytowane 16 marca 201114 l przez mate5
Opublikowano 16 marca 201114 l demko jest przemiodzio - bijatyki 2d przechodzą renesans a ten mortal to wręcz feniks z popiołów dla tej serii. Troch szkoda wydawać mi 200zł na premierę ale na bank gra wyląduje kiedyś u mnie na półce - a pisze to człowiek który nigdy w życiu nie kupił żadnej bijatyki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.