Skocz do zawartości

Mortal Kombat 9


sprite

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega sam jesteś żenada:P

Widzę pochlebne opinie na temat MK :) No to do zobaczenia na turnieju MK :-) Oby multi dupci nie dało jak w MK2 na PSN

 

 

Opublikowano

Lol, a w TK5 to niby nie ma "gowien" ? Pozatym kto ci kaze nimi grac? Nie grasz nimi, a jak z kims grasz to mu mowisz zeby tez nie bral = masz gre bez gownien. Nie widze problemu.

To tak jakby powiedziec "nie chodze do kina, bo graja tam film Hannah Montana". Nosz (pipi), ale graja tam przeciez inne filmy i nikt nikomu nie kaze isc na to co mu sie nie podoba.

 

No chyba, ze w takim razie potepiasz gre dla samej zasady, z "ideologii" - to byloby jedyne wytlumaczenie.

 

 

A taka animacja w Mortalach to byla zawsze, juz w MK2 tak bylo, a gadanie ze tam bylo lepiej to bzdura.

 

Mi tam ta animacja sie podoba - moze i jest na swoj sposob dretwa, ale nadaje tez czesc klimatu dla mortala.

 

Hahah, pozatym jak w MK moze byc styl walki dobierany na podstawie prawdziwych zawodnikow, w momencie kiedy gra opiera sie na roznych dziwnych ciosach - fireballach, strzelaniu lancuchem z lapy, zamrazaniu przeciwnikow, lataniu w powietrzu, podpalaniu przeciwnikow, robieniu szpagatu i biciu typow po jajach, wyrywaniu im watroby, napieprzanie plaskaczami po mordzie (w przypadku Mileeny) i innych. Przeciez w prawdziwych walkach tego nie ma. Albo sie taka konwencje lubi, albo nie.

 

A statystyki i rankingi to standard w dzisiejszych czasach - i dlatego to daja. No bo czemu niby mieliby ten element pomijac?

95% graczy gra dla rankingow i statystyk? Chyba 10% [najlepszych] graczy - bo jak ktos ma 512412 miejsce, to co go obchodza jakies rankingi? Przejmuja sie tym tylko ludzie, co maja ambicje byc wysoko (a wiec niewielki odsetek graczy).

Pozatym same rankingi nic by nie daly. Jak gra jest dobra, to ludzie w nia graja. A juz w szczegolnosci jesli na rynku jest miejsce na ta gre (no bo na PS3 jakie niby ile mamy liczacych sie bijatyk ? Dla jeszcze jednej dobrej bijatyki sie znajdzie miejsce).

W TK5 DR na PS3 ludzie nadal graja online (niestety jakosc gry jest watpliwa - wystepuja niezle lagi, gra toczy sie niczym w slow motion).

 

 

Jesli chodzi o grafe w Mortalu - cale wrazenie psuje ta rozdzielczosc. Zeby Mortal hulal w takiej rozdzielczosci jak TK5 DR to bym powiedzial, ze ma od niego 10x lepsza grafe. A tak to sam nie wiem. Wykonanie wszystkiego niby lepsze, ale rozdzielczosc psuje wrazenie (troche jak w CoDach).

Jednak w ruchu podczas walki i tak sie na to nie zwraca uwagi i jest swietnie.

 

Jesli chodzi o fatalities, xraye itd. to prawde mowiac wieksza satysfakcje sprawia mi walczenie obitymi zawodnikami. Przy zapowiedziach myslalem ze to bedzie zwykly chwyt reklamowy tak jak to zwykle bywa, a same obrazenia beda kosmetyczne. Okazalo sie jednak, ze sa naprawde powazne, daleko idace i szybko dajace efekty (wystarczy pare strzalow i juz widac roznice).

 

Ogolnie rzecz biorac nowy MK to dla mnie miodzik. Zawsze bylem fanem Tekkena - cioralem na PS2 w TK5, potem w TK5 DR i prawde mowiac (mimo ze gre nadal lubie) troche mi sie przejadl. Fajnie jest zagrac w koncu w cos nowego - pewnie dlatego ta gra mnie tak bawi.

[nowego dla mnie, bo w poprzednie Mortale sie nie zaglebialem - troszecze gralem w MK2 i MK4 kiedys]

Gość kufir
Opublikowano

Taka jest prawda, zawodnicy w każdej edycji MK wykonują swoje ciosy tragicznie. Technika praktycznie zerowa. Jeśli ktoś trenuje jakieś sporty walki wie o czym mówie. W takim Tekkenie o którym wspomniałem, Bokser uderza i rusza sie jak bokser, Kick Boxer jak Kick Boxer a Zapaśnik jak zapaśnik itp. W MK wszystkie postacie walczą bardzo podobnie (różnią się zazwyczaj tylko ciosy specjalne,) a ciosy podstawowe to tragedia. Techniczne dno i nieporadność koordynacyjno ruchowa. To strasznie razi moje oczy, reszta jest ok, fajnie się gra.

Opublikowano

Heh, w sumie masz racje.

 

Beznadziejna technike maja postacie z Mortal Kombat - przeciez juz nawet Pudzian puscilby lepszego fireballa, albo wyrwalby komus watrabe w lepszy sposob.

 

Ci tworcy Mortal Kombat powinni sie doszkolic jesli chodzi o sztuki walki - przeciez wiadomo, ze w realu inaczej wyglada wypuszczenie lancucha z reki i przyciagniecie przeciwnika do siebie, ewentualnie wbicie lodowego miecza w klate.

Zawodowi fajterzy inaczej tez piora sie plaskaczami. Szpagaty z biciem po jajach tez robia umiejetniej.

 

Smutna prawda - przejrzalem na oczy. Jak mozna w tak nierealistyczny sposob odwzorowywac takie ruchy jak na przyklad podpalenie przeciwnika ogniem z reki.

  • Plusik 1
Opublikowano

o tym mowilem kilka stron temu, mówiąc ze jak ktoś lubil stare mortale to polubi i tego, a jak nie to nie.

 

bo wlasnie w starych mortalach animacja była drętwa i prostacka ze wzgledu na aktorów, i tutaj jest bardzo bardzo poodbnie, oczywiscie ma to swoj klimat (no i brutalnosc i reszta otoczki jest spoko), ale wlasnie sama animacja niektorych ciosów, i brak mocy to coś co mnie zniechęca tak samo jak 10 lat temu (dobre powinanie jest z tekkenem gdzie ciosy sa plynne, fajne, naturalne, a tutaj wydaje sie ze postacie mają kij od szczotki w (pipi)e)

 

oczuywiscie np w x-reyach widac mocn, ale juz przecietny cios jest tak pokracznie zrobiony ze wygląda to dziwnie (zwlaszcza kopy z wyskoku)

 

 

nie chce tu nazekac na całą gre, ani w ogole nie chodzi mi o marudzenie, poprostu chcialem zauwazyć ze norwy mortal tak samo jak stary ma specyfuiczną drętwą animacje, niektorym to nie przeszkadza, mi niestety zwykle troche przeszkadzało

Gość kufir
Opublikowano

Heh, w sumie masz racje.

 

Beznadziejna technike maja postacie z Mortal Kombat - przeciez juz nawet Pudzian puscilby lepszego fireballa, albo wyrwalby komus watrabe w lepszy sposob.

 

Ci tworcy Mortal Kombat powinni sie doszkolic jesli chodzi o sztuki walki - przeciez wiadomo, ze w realu inaczej wyglada wypuszczenie lancucha z reki i przyciagniecie przeciwnika do siebie, ewentualnie wbicie lodowego miecza w klate.

Zawodowi fajterzy inaczej tez piora sie plaskaczami. Szpagaty z biciem po jajach tez robia umiejetniej.

 

Smutna prawda - przejrzalem na oczy. Jak mozna w tak nierealistyczny sposob odwzorowywac takie ruchy jak na przyklad podpalenie przeciwnika ogniem z reki.

 

Ale przecież ja pisze tylko o ciosach podstawowych.

Ciosy specjalne i fatale sa jakie są, ich sie nie czepiam. Tak sobie programiści to wymyślili, ich sprawa.

Ale to już 9 część gry wszystko idzie do przodu, a ciosy podstawowe jakie były w MK1 są i w MK9.

Opublikowano

Jak mozna porownywac arcadowe bijatyki do prawdziwych sztuk walki? To nie jest UFC, zeby mozna bylo jakiekolwiek porownania do realizmu stawiac. Ani Tekken, ani Mortal nigdy o to sie nie staral, od poczatkow serii.

 

Mortal wraca do korzeni i zmiecie arcadowe bijatyki na ta generacje, mowie wam! :)

Opublikowano (edytowane)

@Yabollek

Zwyczajnie omijasz puente i wybierasz sobie tylko te fragmenty, na które masz jakiś argument. Przecież nikt nie wymaga, żeby Sub-Zero nauczył się zamrażania od Kelwina ;] Chodzi o animacje zwykłych ciosów takich jak kopnięcie, uderzenie pięścią itd. I tu się w 100% zgadzam z Yano, czy kufirem - te podstawowe ciosy wyglądają i czuje się je praktycznie tak samo, niezależnie od wybranej postaci.

Edytowane przez estel
Gość kufir
Opublikowano (edytowane)

Świetnie zrobili tego Kabala. Ktoś kontroluje listę postaci które są potwierdzone ?

Jeśli tak to może tutaj ją przedstawić ?

 

W tej grze nie ma biegania? Czy czegoś nie odkryłem ?

Edytowane przez kufir
Gość donsterydo
Opublikowano

Jak naciśniesz szybko dwa razy kierunek w stronę przeciwnika to zawodnik tak jakby doskoczy w jego stronę, ale samego biegania chyba nie ma.

Opublikowano (edytowane)

każda postać ma tylko jednego fatala czy to przypadłość demka?

 

jak tylko po jednym to żenada, mogli się bardziej postarać

 

Po 2 fatale mają być, w demie masz tylko po jednym. No i jeszcze klasyczne fatale ale to już w formie dlc i chyba tylko dla Ninja ;/.

 

KABAL zaje.bisty, ekstra go zrobili.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Świetnie zrobili tego Kabala. Ktoś kontroluje listę postaci które są potwierdzone ?

Jeśli tak to może tutaj ją przedstawić ?

 

W tej grze nie ma biegania? Czy czegoś nie odkryłem ?

 

 

Scorpion<li>Sub-zero<li>Liu Kang<li>Kung Lao<li>Sonya<li>Cage<li>Rayden<li>Jax<li>Sektor<li>Cyrax<li>Smoke (human)<li>Nightwolf<li>Stryker<li>Baraka<li>Sheeva<li>Kabal<li>Kano<li>Shang Tsung<li>Kitana<li>Mileena<li>Jade<li>Sindel<li>Ermac<li>Noob Saibot<li>Quan-Chi<li>Reptile<li>Kratos (PS3)<li>Cyber Sub-Zero<li>Goro<li>Kintaro<li>Shao Khan

Gość kufir
Opublikowano

Świetnie zrobili tego Kabala. Ktoś kontroluje listę postaci które są potwierdzone ?

Jeśli tak to może tutaj ją przedstawić ?

 

W tej grze nie ma biegania? Czy czegoś nie odkryłem ?

 

 

Scorpion<li>Sub-zero<li>Liu Kang<li>Kung Lao<li>Sonya<li>Cage<li>Rayden<li>Jax<li>Sektor<li>Cyrax<li>Smoke (human)<li>Nightwolf<li>Stryker<li>Baraka<li>Sheeva<li>Kabal<li>Kano<li>Shang Tsung<li>Kitana<li>Mileena<li>Jade<li>Sindel<li>Ermac<li>Noob Saibot<li>Quan-Chi<li>Reptile<li>Kratos (PS3)<li>Cyber Sub-Zero<li>Goro<li>Kintaro<li>Shao Khan

 

To Quan- Chi już jest potwierdzony?

 

Mam nadzieję że Stryker będzie grywalny, bardzo fajnie ta postać prezentuje sie na trailerach. W końcu nie jest gruby ;)

Opublikowano

No właśnie nie wiem skąd Bejker wziął Quan Chi bo on nie został potwierdzony. Jedynie w przeciekach się pojawiał ale nie wiadomo czy nie chodzi o dlc.

 

I bez bicia ale kto to jest Cyber Sub-Zero :o?

Opublikowano

Zagrałem w demo i szału nie ma. Jakoś nie przyjemnie się gra... Może z drugim playerem byłoby ciekawiej.

 

 

Nie grałem w demko z CPU, cały czas gram z ziomem we dwóch i naprawdę gra jest meeeeega miodna, czuje się feeling starych Mortali;)

Opublikowano (edytowane)

Potwierdzam gra na vs jest przyjemna, a klimat starych odsłon MK daje się wyraźnie odczuć. Przewrotnie powiem, że samo demo daje więcej frajdy niż gra vs w T6.

Edytowane przez a_di1
Opublikowano (edytowane)

@Yabollek

Zwyczajnie omijasz puente i wybierasz sobie tylko te fragmenty, na które masz jakiś argument. Przecież nikt nie wymaga, żeby Sub-Zero nauczył się zamrażania od Kelwina ;] Chodzi o animacje zwykłych ciosów takich jak kopnięcie, uderzenie pięścią itd. I tu się w 100% zgadzam z Yano, czy kufirem - te podstawowe ciosy wyglądają i czuje się je praktycznie tak samo, niezależnie od wybranej postaci.

 

Postek Voytec'a idealnie oddaje to o co mi chodzi

Jak mozna porownywac arcadowe bijatyki do prawdziwych sztuk walki? To nie jest UFC, zeby mozna bylo jakiekolwiek porownania do realizmu stawiac. Ani Tekken, ani Mortal nigdy o to sie nie staral, od poczatkow serii.

 

Mortal wraca do korzeni i zmiecie arcadowe bijatyki na ta generacje, mowie wam! :)

I o to wlasnie chodzi.

Wasze argumenty mialyby racje bytu, gdyby ich sposob walki byl wzorowany na prawdziwych sztukach, a te odwzorowywanie wyszlo kiepawo. Rzecz w tym ze ta gra ich nie odwzorowuje i tego nawet robic nie proboje. Powiedz mi, czy jest taka sztuka walki jaka posluguje sie np. taka Mileena, z waleniem plaskaczami po mordzie ?

 

I w tym lezy sedno.

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

ja mowie o czym innym, nie czepiam sie odwzorowania realitycznych ruchow z konkretnych sztuk walki bo sie na tym nie znam

ale mimo to nadal animacja wielu ciosó w MK wydaje mi sie drętwa jak z kijem w (pipi)e ;p gry takie jak tekken, czy nawet street fighter lepiej to oddawaly, jakos bardziej płynnie (nie chodzi o fps) i naturalnie

 

zwrocice uwage pod jakim dziwnym kątem leci postac ktora robi jump kick

 

 

i jeszcze raz powiem - nie chce mieszac gry z błotem, jedynie zwracam uwage na specyficzny styl animacji jaki przeniósł sie ze starego MK do najnowszego (zawsze taki byl), mi ten styl wydaje sie drętwy (nie mam na mysli braku dynamiki w walce tylko samą animacje ciosów)

Gość mate5
Opublikowano

ja mowie o czym innym, nie czepiam sie odwzorowania realitycznych ruchow z konkretnych sztuk walki bo sie na tym nie znam

ale mimo to nadal animacja wielu ciosó w MK wydaje mi sie drętwa jak z kijem w (pipi)e ;p gry takie jak tekken, czy nawet street fighter lepiej to oddawaly, jakos bardziej płynnie (nie chodzi o fps) i naturalnie

 

zwrocice uwage pod jakim dziwnym kątem leci postac ktora robi jump kick

 

 

i jeszcze raz powiem - nie chce mieszac gry z błotem, jedynie zwracam uwage na specyficzny styl animacji jaki przeniósł sie ze starego MK do najnowszego (zawsze taki byl), mi ten styl wydaje sie drętwy (nie mam na mysli braku dynamiki w walce tylko samą animacje ciosów)

 

mnie i kilku milionom innych ludzi to pasuje, to jest gra a nie prezentacja na wykładzie z fizyki na UJ czy tam UW :rolleyes:, zacznij się czepiać że w monopoly "gospodarka" jest trochę niezbyt dobrze odwzorowana bo w rzeczywistości

to trzeba jeszcze podatki płacić

Opublikowano

Serio zwracasz uwagę pod jakim kątem leci postać po ciosie? :ninja:

 

Osobiście, IMO, prywatnie wolę "drętwą animację" (kompletnie tego nie odczuwam) niż patrzeć jak się panda z kangurem biją. Tu przynajmniej cios wygląda jak cios, wchodzi jak cios i zostawia obrażenia a nie chmurkę czy napis "hit".

 

Wolę rozerwać przeciwnika na pół niż na niego pierdnąć (Tekken) czy zasadzić "super sajana" (SFIV).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...