Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Male pytanko do osob ktore juz odkryly Cyber Sub-zero. Mam problem ze zrobieniem x-raya ta postacia ( w trybie story, vs jeszcze nia nie gralem), zamiast wykonac atak postac poprostu wykonuje blok, mial ktos podobny problem?? Podczas skoku wciskasz R2 i L2
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Czy też macie tak, że w Story głosy bohaterów podczas cutscenek są strasznie ciche? W opcjach głosy mam ustawione na maksa, ale dalej praktycznie nic nie słychać.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l 2 pytania: 1) Czy gra oferuje w jakiejkolwiek formie tryb w stylu chudzonej bijatyki (coś jak tekkenie, któryś starszy MK też coś takiego miał)? 2) Jak się gra przez neta? Głównie mi chodzi o lagi.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l pogralem chwile, tak jak myslałem Sektorem mi sie swietnie gra, a jego x-ray jest rewelacyjny
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Ale wam zazdroszczę, ja musiałem uregulować 300 zeta mandatu i nie ma na Mortala chlip, chlip Może ktoś powiedzieć coś więcej o grze Noobem Saibotem i Ermacu ? Czytałem na zagranicznych forach, że Noob jest strasznie ciężki do grania.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Czy też macie tak, że w Story głosy bohaterów podczas cutscenek są strasznie ciche? W opcjach głosy mam ustawione na maksa, ale dalej praktycznie nic nie słychać. Wręcz odwrotnie to chyba pierwsza gra w której nie daje dźwięków na maksa (w menu). Zostawiłem wszystko tak jak było od początku bez żadnej regulacji, wszystko pięknie chodzi włącznie z głosami bohaterów. To ja podbijam pytaniem z własnym soundtrackiem, udało się komuś ustawić? Czy to ściema (Di to Ty pisałeś tego newsa na ppe ;p)? Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez SłupekPL
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Nie wiem o co kaman (gram akurat na X360), ale lagi są gigantyczne w multi Nie może to być wina łącza bo chociażby w becie GoW3 czy multi Reach lagów nie mam. Jak tego nie naprawią to o grze po sieci można zapomnieć.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Czy też macie tak, że w Story głosy bohaterów podczas cutscenek są strasznie ciche? W opcjach głosy mam ustawione na maksa, ale dalej praktycznie nic nie słychać. Coś jednak jest z głośnością bo na ampli zawsze przy -30 mam dość głośno a ta gra jest mega cicha. Ale sam Mortal to marzenie. Dla kogoś kto za młodego spędził przy MK2/(U)MK3 czas :diablo: :diablo: Największe wrażenie robią areny i ich nawiązanie do tych z oryginałów Nie mam pytań. CZAD Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez -gmeru-
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Sprawdzał ktoś po spatchowaniu, czy wchodzi mu klasyk Scorpiona Toasty? dół, góra, góra , trójkąt z odległości skoku Haha wbiłem "mordkę" - Toasty ale nie Scorpionem tylko Reptilem, całkowicie "na jana" ;]. Za to nie mogę wbić klasycznym Reptilem klasycznego fatala, w ogóle nie wiem czy dobrą kombinacje mam (tył, tył, przód, dół, trójkąt). Wbił ktoś jakąś klasyczną postacią klasycznego fatala? Po zrobieniu go, zapisuje się w wykończeniach?
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l W licznych recenzjach czytam iż jedyną poważną wadą gry to balans postaci. Prawda to?
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem?
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie - jak jest z głośnością w pełnym MK? Demo miało strasznie przyciszoną muzę - zrobili coś z tym? Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez AngelOfDust
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem? Przecież napisałem powyżej, że lagi są tragiczne.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem? Jak naprawisz psn to ktoś Ci pewnie odpowie :potter:
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem? Przecież napisałem powyżej, że lagi są tragiczne. czyli czekamy na patch? nie kupie kolejnego onlineowego bubla. jaja sobie robią developerzy ostatnio. @SlupekPL - faktycznie coś nie tak z PSN. czekam z niecierpliwością na Wasze rzetelne opinie odnośnie online po odrodzeniu PSN
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Odpaliłem dwa mecze i powiedziałem pass, jeszcze dla pewności odpaliłem multi w stareńkim SFIV - gościu miał tak słabe łącze, że aż ścinało ale response i tak był o niebo lepszy niż w MK. Na dzień dzisiejszy multi w MK po prostu nie istnieje. Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez donsterydo
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Ale Noobem miodnie się napierdala comba. :potter: Przed chwilą skończyłem nim ladder. Ermac jest trochę przepakowany moim zdaniem. @down: O, faktycznie, Sektor też jest przepakowany. Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez Crying_Wolf
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l moim zdaniem ermac i noob saibot są za bardzo przykoksowani. Ermac telekinezą robi cudowianki a noobsaibotem korzystam tylko z cieni i expert pęknoł spamowaniem r2
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l ja nie gram w MK ale mam małe info dla ludzi pytających o multi - zluzujcie troche, nie dośc ze psn padł calkowicie w tym momencie to pamietajcie ze sa dni premiery, ciut przed, premiera, ciut po, napewno masa ludzi kupila gr w tych dniach i sporo z nich zwaliło sie by grac w multi, servery pewnie nowe nie widoamo bylo dokladnie jak sie beda zachowywac i jak to zwykle bywa mogą niewytrzymywać tego natłoku (zauważcie ze w ostatnich miesiacach bylo kilka głosnych premier gdzie multi na poczatku leżało i kwiczało) , dajcie chwile programistom na ewentualne wypuszczenie patcha, innym na dostosowanie liczby i mocy serverów do zainstniałej sytuacji (ilosci chetnych itp), zwłaszcza że że za kilkanascie dni pewnie liczba grających spadnie bo zostaną ci co chca pograć a odejda ci co "chce zobaczyc jak to jest i przy okazji zapcham serwery za za godizne sprzedaje gre" nie oceniajcie multi w pierwszych dniach to w sumie jest wada kupowania na premiere gier gdzie multi jest ważne - ja juz kilka razy cierpiałem przez to bo na poczatku masa rzeczy jeszcze nie jest dograna, jak sie kupuje gre po paru tygodniach/miesiacach to multi jest już ogarnięte, patche powypuszczane i jest spoko , a na poczatku nędza (ostatnie przyjklady TDU, COD:BO, MSA) Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez Yano
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Haha nieźle, bijatyka przepełniona sekretami bardziej niż "normalne" gry: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/04/21/how-to-find-mortal-kombat-39-s-hidden-fights.aspx How To Find Mortal Kombat's Hidden Fights
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l klasyczne stroje na psn beda przy następnej aktualizacji? Nowy design reptile`a niezbyt mi się podoba, a w Media Markcie mieli tylko z tym dla Scorpiona niestety. Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez mate5
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Sprawdzał ktoś po spatchowaniu, czy wchodzi mu klasyk Scorpiona Toasty? dół, góra, góra , trójkąt z odległości skoku Haha wbiłem "mordkę" - Toasty ale nie Scorpionem tylko Reptilem, całkowicie "na jana" ;]. Za to nie mogę wbić klasycznym Reptilem klasycznego fatala, w ogóle nie wiem czy dobrą kombinacje mam (tył, tył, przód, dół, trójkąt). Wbił ktoś jakąś klasyczną postacią klasycznego fatala? Po zrobieniu go, zapisuje się w wykończeniach? Właśnie chodziło o klasyczne fatality Scorpiona, gdzie ściąga maskę i pali. A wyskakujący Forden to stary bajer i był już nawet w demie.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l Mam takie pytanie do osób, które kupiły Mortala w Amazonie: wchodzą kody na DLC w polskim PSN?? Jeśli nie wchodzą, to kolejne DLC też nie będą działać. A jak działają, to łykam Mortala z miejsca. Kosztuje w Amazonie 30 funciaków, więc cena naprawdę dobra.
Opublikowano 21 kwietnia 201113 l ja nie gram w MK ale mam małe info dla ludzi pytających o multi - zluzujcie troche, nie dośc ze psn padł calkowicie w tym momencie to pamietajcie ze sa dni premiery, ciut przed, premiera, ciut po, napewno masa ludzi kupila gr w tych dniach i sporo z nich zwaliło sie by grac w multi, servery pewnie nowe nie widoamo bylo dokladnie jak sie beda zachowywac i jak to zwykle bywa mogą niewytrzymywać tego natłoku (zauważcie ze w ostatnich miesiacach bylo kilka głosnych premier gdzie multi na poczatku leżało i kwiczało) , dajcie chwile programistom na ewentualne wypuszczenie patcha, innym na dostosowanie liczby i mocy serverów do zainstniałej sytuacji (ilosci chetnych itp), zwłaszcza że że za kilkanascie dni pewnie liczba grających spadnie bo zostaną ci co chca pograć a odejda ci co "chce zobaczyc jak to jest i przy okazji zapcham serwery za za godizne sprzedaje gre" nie oceniajcie multi w pierwszych dniach to w sumie jest wada kupowania na premiere gier gdzie multi jest ważne - ja juz kilka razy cierpiałem przez to bo na poczatku masa rzeczy jeszcze nie jest dograna, jak sie kupuje gre po paru tygodniach/miesiacach to multi jest już ogarnięte, patche powypuszczane i jest spoko , a na poczatku nędza (ostatnie przyjklady TDU, COD:BO, MSA) Nieprawda. Do tekkena 6 też wypuścili patcha, który nic nie pomógł. Koniec końców namco żałośnie rzekło, że ludzie mają słabe łącza bo u nich multi śmiga wszystko zajo także (pipi)ć. Następnie, jak można mówić, że developer nie był przygotowany? Wyobrażasz sobie, żeby activision zrobiło padnięte multi na premierę nowego CoD'a? No właśnie. Albo się umie pisać kod sieciowy albo się tego nie umie (i albo ma się na to kase albo nie . Nowy MK rozwalił mnie demem ale natychmiast w mojej głowie zawitała myśl: 'czy online da rade?'. Rozumiem, że obecnie coś jest słabo z PSN ale mówienie, że trzeba poczekać aż się online 'przegryzie' albo, że ma się zrobić miejsce dla tych co chcą grać na serio mnie po prostu nie przekonuje. Nie dam zarobić komuś kto żeruje tylko na sentymencie fanów do serii a nie skupia się na NAJWAŻNIEJSZYM aspekcie bijatyk (albo nawet gier w ogóle )XXI wieku. Edytowane 21 kwietnia 201113 l przez Kalinho_PL
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.