Di 839 Opublikowano 16 maja 2011 Opublikowano 16 maja 2011 kwadrat, kwadrat ~ sznurówka, pionowy skok z kwadratem (nietrafiony) i znowu kwadrat, kwadrat ~ sznurówka Cytuj
Haro 78 Opublikowano 16 maja 2011 Opublikowano 16 maja 2011 Z tego co się orientuję to po wykonaniu tego typu kombinacji, za drugim rzutem sznurówką, delikwent pada na ryj. Cytuj
Di 839 Opublikowano 17 maja 2011 Opublikowano 17 maja 2011 Sprawdziłem przed chwilą. nietrafiony cios resetował stuny w combach Tak jest cały czas na PS3. Pokazuje, że combo to tylko trzy ciosy, ale przeciwnik nie może tego zablokować. Takich infinite'ów jest więcej: Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 17 maja 2011 Opublikowano 17 maja 2011 Coraz bardziej mi sie zaczyna podobac ten mortal. Dzis lagow juz prawie nie bylo, wiec se poprawilem zepsute ratio. Wiekszosc gosci pada jak muchy Fajnie mi sie Subem gra. Ktos napisal ze gra jest slaba i tylko na oklep sie bedzie walilo - blad - Trzeba troche pomyslec zeby ogarnietego kolesia rozwalic. Byc o jeden krok do przodu niz on. I to mi sie podoba Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 17 maja 2011 Opublikowano 17 maja 2011 kwadrat, kwadrat ~ sznurówka, pionowy skok z kwadratem (nietrafiony) i znowu kwadrat, kwadrat ~ sznurówka cpu z ustawionym auto blokiem nie daje rady się bronić więc potwierdzam, że myk działa. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 maja 2011 Opublikowano 17 maja 2011 Kalinho_PL grałem z Tobą i nie bardzo wiem jakim cudem wychodzą Ci komba po 30-40% On line. W versusie na dwa pady gdy nie ma tych WIELKICH opóźniej też daje rade ale w On line ?? Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 18 maja 2011 Opublikowano 18 maja 2011 (edytowane) Kalinho_PL grałem z Tobą i nie bardzo wiem jakim cudem wychodzą Ci komba po 30-40% On line. W versusie na dwa pady gdy nie ma tych WIELKICH opóźniej też daje rade ale w On line ?? 30 - 40 to myslisz, że już cos? Phi! Scorpionem ludziska sadzą 48 bez X'a. Raidenem przy ścianie można gwałcić niczym murzyn mała japonkę. Ogólnie to co ja robię to jest kaszana i zaczynam myśleć o zmianie zawodnika bo niestety bez teleportacji ciężko w to się gra. Liu jest mocarny w zwarciu ale ma przesrane na odległość. Dlatego był problem przeciwko Twojemu Kabalowi Co do implementacji to trzea troszkę bufferować grając online hehe. Di daj mi zapa człowieku kiedy i zniszcz mnie tak jak niszczyłeś mojego Law'ka w b-stoku Edytowane 18 maja 2011 przez Kalinho_PL Cytuj
Di 839 Opublikowano 18 maja 2011 Opublikowano 18 maja 2011 Di daj mi zapa człowieku kiedy i zniszcz mnie tak jak niszczyłeś mojego Law'ka w b-stoku W Mortala niestety jestem tylko Theory Fighterem - gram słabo. Jeśli jestem online, to siedzę w pokoju POLAND bądź POLSKA :smile: Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 18 maja 2011 Opublikowano 18 maja 2011 Trial się skończył, ale założyłem se nowe konto jak Di pisał Dzisiaj 15-1. Porażka bo trafiłem na jakiegoś ogarniętego Kung-Lao, i akurat w tym meczu lagowało. Następne 2 gry dostał łomot Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 18 maja 2011 Opublikowano 18 maja 2011 Powiem tak, online w tej grze powinien sie nazywac Scierwo Kombat. Wiekszego zlagowanego (pipi) to ja w zyciu nie widzialem, juz w TK5 DR online gralo sie 10x lepiej. Ocena MK offline: 8.5/10 lub 9/10 Ocena MK offline: 0/10. Tragedia jakiej swiat nie widzial. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 19 maja 2011 Opublikowano 19 maja 2011 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/05/18/skarlett-mk.aspx Skarlett Coming To Mortal Kombat Within The Month + patch Cytuj
Haro 78 Opublikowano 19 maja 2011 Opublikowano 19 maja 2011 Mam nadzieję, że patch rozwiąże problem lagowania online. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 20 maja 2011 Opublikowano 20 maja 2011 free trial też mi się skończył i czekam do wtorku na aktywowanie sklepiku i online pass. Niech oni jednak jak najszybciej wypuszczają tego patcha...ta gra ma taki potencjał,że głowa mała, King of the Hill i inne tryby są po prostu rewelacyjne - szkoda,że wszystko pada na pysk przez lagi, na serio praktycznie nie rozegrałem jeszcze meczu bez nich Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 20 maja 2011 Opublikowano 20 maja 2011 Ja nawet nie zagrałem bo nie chciało mi się połączyć z serwerami MK. Czekam do wtorku i wbijam ten online pass. Mam nadzieję, że do tego czasu załatwią sprawę z tymi lagami... Cytuj
Di 839 Opublikowano 20 maja 2011 Opublikowano 20 maja 2011 Mi z kolei gra się dość komfortowo - na tyle, że wczoraj aktywowałem Free Trial na trzecim koncie... Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 20 maja 2011 Opublikowano 20 maja 2011 Nie no da się pograć Nie zawsze jest tak płynnie jakby się chciało, ale się da bez problemu. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 ma ktoś jakiś sposób na jedną walkę z trybu story? Liu Kang vs Shou Kang - zaraz po tym jak Imperator ukręca głowę Kung lao Liu na odległość jest dość słaby, a w zwarciu po prostu jestem bezradny Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 Nie chciałbym wkładać kija w mrowisko, ale... Czy tylko ja uważam, że te artworki z twarzami postaci są wykonane, nazwijmy to - nieprofesjonalnie? Podobnie z niektórymi modelami (Sonia od dziś, zaraz po Jil Valentine z RE5 przejmuje tytuł najbrzydszej cyfrowej niewiasty). Scenki po zakończeniu dowolnego Laddera to jakieś statyczne obrazki, też nie najwyższych lotów. Scenki w Story to FMV (a wyglądają jak na silniku gry...). Liczby jakie trzeba zdobyć aby wykupić cały stuff z krypty to jakiś absurd. Jak nic z 250000. kto to wymyślił? DLC na płycie... Wszystko to sprawia, że czuć taką 'niskobudżetowość'. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 (edytowane) - kobiety w tym mortalu są paskudne - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Edytowane 21 maja 2011 przez Ficuś Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 (edytowane) Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu. Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu. W DA aż chciało się wykupywać poszczególne rzeczy, bo były naprawdę ciekawe. W nowym MK po kolei kupowałem wszystko jak leci i nawet na szkice nie spoglądałem. Byleby tylko zaliczyć kryptę. Edytowane 21 maja 2011 przez Lukas_AT Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 (edytowane) - kobiety w tym mortalu są paskudne Kitana mi się całkiem podoba. Przynajmniej ta z bandaną na twarzy. ;] - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp Enviroment arty są super, kody ok, ale reszta woła o pomstę do nieba (schematy fatality (po co to komu?), concept arty postaci, ich obrażeń). - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story Póki co widziałem kilka i może faktycznie jakieś złe nie są (z wyjątkiem Cyber Sub-Zero). Szczerze powiedziawszy to ja byłem przygotowany na porządne FMV jak w każdym szanującym się mordobiciu. Z drugiej strony to żadne mordobicie jeszcze nie miało tak długiego trybu Story, które przedstawia jakąś tam fabułę i którego scenki połączone razem spokojnie dałyby 30min filmu. - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 Nie miałem przyjemności ich hakować. Tak tylko zajrzałem "z ciekawości" i trochę się zdziwiłem czemu FMV - na dodatek zwyczajny kontener *.avi z MPEG2/AAC w środku. Tą grę można w miarę szybko zlokalizować - wszystko leży na golasa niczym nudystka na plaży. Aż zaprasza widokiem. ;P A co do loadingów: hmm, muszę to kiedyś sprawdzić. - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Nie miałbym siły przechodzić tego jeszcze raz. Jestem cienki w tym gatunku, więc włączyłem Beginera dla Story, a mimo to było kilka walk, które mnie ostro wk*y. Szczególnie Shao Kan. - - - W dodatku nie ma tam nic ciekawego Dodatkowe Fatality. Edytowane 21 maja 2011 przez Berion Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 Dodatkowe fatality i stroje to oczywistość. Jednak Ci co przeszli MK: DA wiedzą co mam na myśli. Tamta krypta kryła w sobie mnóstwo ciekawych skarbów. Cytuj
Tien 3 Opublikowano 21 maja 2011 Opublikowano 21 maja 2011 Faktycznie większość stuffu z krypty jest zupełnie zbędna. BGM jakoś nie chwytają za ucho na tyle by odgrywać je później tylko dla muzyczki. Fajne są arty z otoczenia, ale większość conceptów to jakaś pomyłka. Szczególnie te poobijane japy, które wyglądają wręcz ohydnie, jakby z jakiegoś konkursu na kolorowankę, tylko w szpitalu psychiatrycznym. Gdyby nie dodatkowe fatale i stroje, to wątpię, że komuś by się chciało klepać "żetony" by odblokować wszystko. No chyba, że po trofeum jeszcze, ale mi to akurat zwisa. Całą kryptę odblokowałem po przejściu Story i prawie wszystkimi Ladder'a, ale jakoś entuzjazmem nie grzeszyłem wchodząc do krypty i necropolis. Może w patchu/DLC dodadzą coś jeszcze, bo już żetonów nie ma na co wydawać. Swoją drogą to Challenge Tower i wszystkie Testy też jakoś mnie nie zachęciły, ale to dlatego, że nie lubię grać niektórymi fajterami. Przyznam jednak, że parę ciekawych pomysłów zaimplementowali twórcy, przykładowo Back to Back z Mileną i Baraką. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 22 maja 2011 Opublikowano 22 maja 2011 - kobiety w tym mortalu są paskudne - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Ficus jak jeszcze nie przeszedles to po prostu odskocz wal Low Fireballe ( omijasz wlocznie ) i przeskakuj nad mlotkiem jak masz X-Ray'a to odpal i dokladaj combo FK,FK,BK ... to by bylo na tyle Liu jest jedna z najlepszych postaci vs Shao Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.