Opublikowano 16 maja 201113 l kwadrat, kwadrat ~ sznurówka, pionowy skok z kwadratem (nietrafiony) i znowu kwadrat, kwadrat ~ sznurówka
Opublikowano 16 maja 201113 l Z tego co się orientuję to po wykonaniu tego typu kombinacji, za drugim rzutem sznurówką, delikwent pada na ryj.
Opublikowano 17 maja 201113 l Sprawdziłem przed chwilą. nietrafiony cios resetował stuny w combach Tak jest cały czas na PS3. Pokazuje, że combo to tylko trzy ciosy, ale przeciwnik nie może tego zablokować. Takich infinite'ów jest więcej:
Opublikowano 17 maja 201113 l Coraz bardziej mi sie zaczyna podobac ten mortal. Dzis lagow juz prawie nie bylo, wiec se poprawilem zepsute ratio. Wiekszosc gosci pada jak muchy Fajnie mi sie Subem gra. Ktos napisal ze gra jest slaba i tylko na oklep sie bedzie walilo - blad - Trzeba troche pomyslec zeby ogarnietego kolesia rozwalic. Byc o jeden krok do przodu niz on. I to mi sie podoba
Opublikowano 17 maja 201113 l kwadrat, kwadrat ~ sznurówka, pionowy skok z kwadratem (nietrafiony) i znowu kwadrat, kwadrat ~ sznurówka cpu z ustawionym auto blokiem nie daje rady się bronić więc potwierdzam, że myk działa.
Opublikowano 17 maja 201113 l Kalinho_PL grałem z Tobą i nie bardzo wiem jakim cudem wychodzą Ci komba po 30-40% On line. W versusie na dwa pady gdy nie ma tych WIELKICH opóźniej też daje rade ale w On line ??
Opublikowano 18 maja 201113 l Kalinho_PL grałem z Tobą i nie bardzo wiem jakim cudem wychodzą Ci komba po 30-40% On line. W versusie na dwa pady gdy nie ma tych WIELKICH opóźniej też daje rade ale w On line ?? 30 - 40 to myslisz, że już cos? Phi! Scorpionem ludziska sadzą 48 bez X'a. Raidenem przy ścianie można gwałcić niczym murzyn mała japonkę. Ogólnie to co ja robię to jest kaszana i zaczynam myśleć o zmianie zawodnika bo niestety bez teleportacji ciężko w to się gra. Liu jest mocarny w zwarciu ale ma przesrane na odległość. Dlatego był problem przeciwko Twojemu Kabalowi Co do implementacji to trzea troszkę bufferować grając online hehe. Di daj mi zapa człowieku kiedy i zniszcz mnie tak jak niszczyłeś mojego Law'ka w b-stoku Edytowane 18 maja 201113 l przez Kalinho_PL
Opublikowano 18 maja 201113 l Di daj mi zapa człowieku kiedy i zniszcz mnie tak jak niszczyłeś mojego Law'ka w b-stoku W Mortala niestety jestem tylko Theory Fighterem - gram słabo. Jeśli jestem online, to siedzę w pokoju POLAND bądź POLSKA :smile:
Opublikowano 18 maja 201113 l Trial się skończył, ale założyłem se nowe konto jak Di pisał Dzisiaj 15-1. Porażka bo trafiłem na jakiegoś ogarniętego Kung-Lao, i akurat w tym meczu lagowało. Następne 2 gry dostał łomot
Opublikowano 18 maja 201113 l Powiem tak, online w tej grze powinien sie nazywac Scierwo Kombat. Wiekszego zlagowanego (pipi) to ja w zyciu nie widzialem, juz w TK5 DR online gralo sie 10x lepiej. Ocena MK offline: 8.5/10 lub 9/10 Ocena MK offline: 0/10. Tragedia jakiej swiat nie widzial.
Opublikowano 19 maja 201113 l http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/05/18/skarlett-mk.aspx Skarlett Coming To Mortal Kombat Within The Month + patch
Opublikowano 20 maja 201113 l free trial też mi się skończył i czekam do wtorku na aktywowanie sklepiku i online pass. Niech oni jednak jak najszybciej wypuszczają tego patcha...ta gra ma taki potencjał,że głowa mała, King of the Hill i inne tryby są po prostu rewelacyjne - szkoda,że wszystko pada na pysk przez lagi, na serio praktycznie nie rozegrałem jeszcze meczu bez nich
Opublikowano 20 maja 201113 l Ja nawet nie zagrałem bo nie chciało mi się połączyć z serwerami MK. Czekam do wtorku i wbijam ten online pass. Mam nadzieję, że do tego czasu załatwią sprawę z tymi lagami...
Opublikowano 20 maja 201113 l Mi z kolei gra się dość komfortowo - na tyle, że wczoraj aktywowałem Free Trial na trzecim koncie...
Opublikowano 20 maja 201113 l Nie no da się pograć Nie zawsze jest tak płynnie jakby się chciało, ale się da bez problemu.
Opublikowano 21 maja 201113 l ma ktoś jakiś sposób na jedną walkę z trybu story? Liu Kang vs Shou Kang - zaraz po tym jak Imperator ukręca głowę Kung lao Liu na odległość jest dość słaby, a w zwarciu po prostu jestem bezradny
Opublikowano 21 maja 201113 l Nie chciałbym wkładać kija w mrowisko, ale... Czy tylko ja uważam, że te artworki z twarzami postaci są wykonane, nazwijmy to - nieprofesjonalnie? Podobnie z niektórymi modelami (Sonia od dziś, zaraz po Jil Valentine z RE5 przejmuje tytuł najbrzydszej cyfrowej niewiasty). Scenki po zakończeniu dowolnego Laddera to jakieś statyczne obrazki, też nie najwyższych lotów. Scenki w Story to FMV (a wyglądają jak na silniku gry...). Liczby jakie trzeba zdobyć aby wykupić cały stuff z krypty to jakiś absurd. Jak nic z 250000. kto to wymyślił? DLC na płycie... Wszystko to sprawia, że czuć taką 'niskobudżetowość'.
Opublikowano 21 maja 201113 l - kobiety w tym mortalu są paskudne - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Edytowane 21 maja 201113 l przez Ficuś
Opublikowano 21 maja 201113 l Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu. Prawda, że wszystkie rzeczy z krypty idzie szybko wykupić. W dodatku nie ma tam nic ciekawego. W MK: DA zajmowało to o wiele więcej czasu. W DA aż chciało się wykupywać poszczególne rzeczy, bo były naprawdę ciekawe. W nowym MK po kolei kupowałem wszystko jak leci i nawet na szkice nie spoglądałem. Byleby tylko zaliczyć kryptę. Edytowane 21 maja 201113 l przez Lukas_AT
Opublikowano 21 maja 201113 l - kobiety w tym mortalu są paskudne Kitana mi się całkiem podoba. Przynajmniej ta z bandaną na twarzy. ;] - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp Enviroment arty są super, kody ok, ale reszta woła o pomstę do nieba (schematy fatality (po co to komu?), concept arty postaci, ich obrażeń). - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story Póki co widziałem kilka i może faktycznie jakieś złe nie są (z wyjątkiem Cyber Sub-Zero). Szczerze powiedziawszy to ja byłem przygotowany na porządne FMV jak w każdym szanującym się mordobiciu. Z drugiej strony to żadne mordobicie jeszcze nie miało tak długiego trybu Story, które przedstawia jakąś tam fabułę i którego scenki połączone razem spokojnie dałyby 30min filmu. - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 Nie miałem przyjemności ich hakować. Tak tylko zajrzałem "z ciekawości" i trochę się zdziwiłem czemu FMV - na dodatek zwyczajny kontener *.avi z MPEG2/AAC w środku. Tą grę można w miarę szybko zlokalizować - wszystko leży na golasa niczym nudystka na plaży. Aż zaprasza widokiem. ;P A co do loadingów: hmm, muszę to kiedyś sprawdzić. - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Nie miałbym siły przechodzić tego jeszcze raz. Jestem cienki w tym gatunku, więc włączyłem Beginera dla Story, a mimo to było kilka walk, które mnie ostro wk*y. Szczególnie Shao Kan. - - - W dodatku nie ma tam nic ciekawego Dodatkowe Fatality. Edytowane 21 maja 201113 l przez Berion
Opublikowano 21 maja 201113 l Dodatkowe fatality i stroje to oczywistość. Jednak Ci co przeszli MK: DA wiedzą co mam na myśli. Tamta krypta kryła w sobie mnóstwo ciekawych skarbów.
Opublikowano 21 maja 201113 l Faktycznie większość stuffu z krypty jest zupełnie zbędna. BGM jakoś nie chwytają za ucho na tyle by odgrywać je później tylko dla muzyczki. Fajne są arty z otoczenia, ale większość conceptów to jakaś pomyłka. Szczególnie te poobijane japy, które wyglądają wręcz ohydnie, jakby z jakiegoś konkursu na kolorowankę, tylko w szpitalu psychiatrycznym. Gdyby nie dodatkowe fatale i stroje, to wątpię, że komuś by się chciało klepać "żetony" by odblokować wszystko. No chyba, że po trofeum jeszcze, ale mi to akurat zwisa. Całą kryptę odblokowałem po przejściu Story i prawie wszystkimi Ladder'a, ale jakoś entuzjazmem nie grzeszyłem wchodząc do krypty i necropolis. Może w patchu/DLC dodadzą coś jeszcze, bo już żetonów nie ma na co wydawać. Swoją drogą to Challenge Tower i wszystkie Testy też jakoś mnie nie zachęciły, ale to dlatego, że nie lubię grać niektórymi fajterami. Przyznam jednak, że parę ciekawych pomysłów zaimplementowali twórcy, przykładowo Back to Back z Mileną i Baraką.
Opublikowano 22 maja 201113 l - kobiety w tym mortalu są paskudne - większość stuffu z krypty jest słaba, szkoda że nie dali do odblokowania fimików z produkcji itp - scenki po zakończeniu laddera nie są złe, fajnie,że w ogóle mamy zakończenia fabuły w laderze oraz dodatkowo tryb story - scenki w story są na silniku gry ale nie są puszczane w realtime tylko w formie FMV żeby pozbawić grę loadingów. Identyczne zabiegi stosuje min. seria Uncharted czy GoW3 - cały stuff z krypty podobno da się wykupić w kilkanaście godzin - wystarczy chyba 3 razy z rzędu przejść całe story mode A ja dalej nie umiem przejść tej zakichanej walki - rowerek mało pomocny, gnojek w większości przypadków to blokuje i daje kontratak z bara :( Ficus jak jeszcze nie przeszedles to po prostu odskocz wal Low Fireballe ( omijasz wlocznie ) i przeskakuj nad mlotkiem jak masz X-Ray'a to odpal i dokladaj combo FK,FK,BK ... to by bylo na tyle Liu jest jedna z najlepszych postaci vs Shao
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.