Yacek 852 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Jak diesel to tylko VAG. Spokojnie można upolować fajną A4 w tej kasie. Chyba, że szukacie czegoś mniejszego. Golf... trochę nudne auto. Wg mnie Golf VI stracił duszę. Poprzednie były bardziej zadziorne. Możesz też szukać C klasy. Fajne auto, a silnik CDI ogarnia temat. Ja bym osobiście szukał Audi w S line Golf 6 stracil dusze ? Chyba zapomniales o 5 generacji.... Cytuj
MeL 34 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Jak diesel to tylko VAG. Spokojnie można upolować fajną A4 w tej kasie. Chyba, że szukacie czegoś mniejszego. Golf... trochę nudne auto. Wg mnie Golf VI stracił duszę. Poprzednie były bardziej zadziorne. Możesz też szukać C klasy. Fajne auto, a silnik CDI ogarnia temat. Ja bym osobiście szukał Audi w S line Golf 6 stracil dusze ? Chyba zapomniales o 5 generacji.... Wg mnie Golf 5 jeszcze był oka zrobił się trochę "vanowaty" ale 200 konne GTI dawało radę. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Jak diesel to tylko VAG. Spokojnie można upolować fajną A4 w tej kasie. Chyba, że szukacie czegoś mniejszego. Golf... trochę nudne auto. Wg mnie Golf VI stracił duszę. Poprzednie były bardziej zadziorne. Możesz też szukać C klasy. Fajne auto, a silnik CDI ogarnia temat. Ja bym osobiście szukał Audi w S line Golf 6 stracil dusze ? Chyba zapomniales o 5 generacji.... Wg mnie Golf 5 jeszcze był oka zrobił się trochę "vanowaty" ale 200 konne GTI dawało radę. Tak samo tu GTI da rade. Golf 6 bardziej nawiazuje do starszych modeli niz w du py wyjety Golf5. Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Golf 6 jest swietny, szczegolnie wersja 3dr. Golf 5 GTI rowniez mi sie podoba. Idac troche innym tokiem, gdybym mial wybierac takiego golfa, civica, audi itp, to tylko w wersji 3dr badz coupe ( jezeli istnieje taka mozliwosc w danym modelu ). Ch uj z praktycznoscia, wyglad i linia jest wazniejsza ;] Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Opublikowano 24 kwietnia 2011 Może ktoś pamieta, jakiś czas temu miałem czarne a3 sprowadzone z belgii. Kupiłem od handlarza po lekkim dzwonie. Oczywiście podczas kupna byłem zainteresowany książką serwisową niestety sprzedawca zarzekał się, że ma tylko jakąś instrukcje obsługi. Audi już sprzedałem ale miałem go w obserwowanych sprzedawcach na allegro. Niedawno wystawił 2 książki serwisowe z a3 z 1998 tdi z belgii wiec raczej jedna z nich była moja. Napisałem maila z innego konta z zapytaniem o przebieg na ostatnim wpisie, w odpowiedzi dostałem: WITAM,W JEDNEJ OSTATNI WPIS TO WRZESIEN 2002 124000KM, W DRUGIEJ KSIĄŻCE TO PAŻDZ.2006-193000 DO TYCH PRZEBIEGÓW SĄ ORYGINALNE PIECZĄTKI ASO W TEJ DRUGIEJ PO 193000TYŚ KM SĄ DWA NIECZYTELNE WPISY BEZ PIECZĄTEK DALEJ JEST PUSTO -NO ALE ŁATWO TO ZMIENIĆ POZDRO. Dodam, że moje audi miało chyba 189 000 tys. http://allegro.pl/show_item.php?item=1556978260 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 7 czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 czerwca 2011 Jeździł ktoś BMW 1? Tak są testy w necie, nie, oczywiście nie kupuję teraz 1, w ogóle nawet Golfa II nie kupuję. Po prostu opinia kogoś z forumka z ciekawości, czy rzeczywiście tak fajnie się prowadzi. Jak nie to ogólnie BMW (oczywiście w dobrym stanie) - rzeczywiście radość z jazdy czy przereklamowane? Bo tylny napęd to powinna być fajna sprawa. Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 7 czerwca 2011 Opublikowano 7 czerwca 2011 Takie furmanki jak seria 1 czy golfy jak dla mnie nie nadają się do jazdy. W takich samochodach człowiek czuje się jak sardynka w puszcze. Jeśli chodzi o inne modele to taką 5 czy 7 jeździ się bardzo przyjemnie nawet 3 daje rade nie to co te wszystkie pasaciki. 2 Cytuj
QBH 246 Opublikowano 7 czerwca 2011 Opublikowano 7 czerwca 2011 Tyle o ile, bo tylko się przejechałem, ale wg mnie za(pipi)iste auto (jeździłem dwulitrowym dieslem). Pierwszy raz miałem też styczność z systemem STAR-STOP, w sumie fajna sprawa. No a tył napęd to wiadomo, najlepszy. W weekend pośmigałem M5 E39, dupsko chodziło pięknie, ale to już inna półka i człowiek wychodzi z auta ze stojącym dydolem. edit: no, ale jak widzisz dla kogoś GOLF czy "jedynka" nie nadają się do jazdy, a 3'ka tak ledwo ledwo, więc zależy czego oczekujesz. 2 Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Zakochałem sie w białej Hondzie CR-Z, piekne autko! Najladniejsze auto z malych hatchow a zaraz po nim nowe scirocco. Marzy mi sie takie autko w przyszlosci, nie mam potrzeb posiadania wielkiego auta ani kompleksu malego penisa wiec wybor jest prosty Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 8 czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 czerwca 2011 Zdecydowanie najładniejsza hybryda i również całkiem mi się podoba. Szkoda, że oficjalna cena nowego rocznika nie należy do najniższych, a silnik jak na autko do zabawy na papierze jest ledwo wystarczający. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Z przodu wyglada slicznie jednak tyl moim zdaniem troche przekombinowany: 115KM przy okolo 1300kg to nie dramat, mozna sobie zwinnie jezdzic po miescie - jednak przydalaby sie alternatywa w postaci normalnego silnika bez elektrische wynalazkow. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 10 czerwca 2011 Opublikowano 10 czerwca 2011 oto co honda teraz produkuje. złom na baterie z plastikowo świecacym środkiem. to miał byc następca rexa z B serią pod maską. lol ostatnio byłem w salonie hondy po odbiór części i popatrzyłem na ich obecna ofertę: NIE BYŁO TAM ŻADNEGO AUTA KTÓRE CHCIŁBYM MIEĆ. jedynie ostatni accord w kolorze biała perła przykuł moją uwagę, jednak co z tego jak motor pod maską z dupy i wogóle nie jedzie. nawet następca NSX'a HSV w wersji drogowej mam miec elektryka zamiast szlifierki z gt500. zgroza Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 czerwca 2011 Opublikowano 11 czerwca 2011 Jezeli Accord 2.2 180KM nie jedzie to... ekhem, przemilczmy to. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 (edytowane) <br />Jezeli Accord 2.2 180KM nie jedzie to... ekhem, przemilczmy to.<br /><br /><br /><br />z tym wozem miałem ostatnio ustawkę. K24 w acco z pseudo VTEC'iem nie jedzie. nie ma 2.2 benzyny w ostatnich 2 generacjach. 2.2 to diesel 140KM ( silnik N22) wybacz ale w za ekologią honda produkuje obecnie w większości żałosne silniki. wg ciebie 1500 kg z tak słabym jak na tą wage motorem jedzie? acco H22A7 z 2000 roku jest o niebo szybsze. edit: 200KM nie robi szału w obecnych czasach w syfiku typeR VIII gen wiec szkoda wogóle rozważać "szybkość" akordeona. Edytowane 12 czerwca 2011 przez POSNANIAK 1 Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 mowimy tu o normalnej jezdzie - do wyscigow sluzy tor a nie ulica No ale torze pewnie faktycznie sprawdziloby sie to, o czym piszesz. 1 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 (edytowane) <br />Jezeli Accord 2.2 180KM nie jedzie to... ekhem, przemilczmy to.<br /><br /><br /><br />z tym wozem miałem ostatnio ustawkę. K24 w acco z pseudo VTEC'iem nie jedzie. nie ma 2.2 benzyny w ostatnich 2 generacjach. 2.2 to diesel 140KM ( silnik N22) wybacz ale w za ekologią honda produkuje obecnie w większości żałosne silniki. wg ciebie 1500 kg z tak słabym jak na tą wage motorem jedzie? acco H22A7 z 2000 roku jest o niebo szybsze. edit: 200KM nie robi szału w obecnych czasach w syfiku typeR VIII gen wiec szkoda wogóle rozważać "szybkość" akordeona. 2.2 diesel 180KM. I on jedzie w accordzie. Ale jesli mowimy o 'ustawkach' co jest dobre dla dzieciakow w golfach i civicach to koniec tematu. Edytowane 12 czerwca 2011 przez Yacek Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 (edytowane) niech Tobie będzie że jedzie a nawet ze zapierdala jak zły. edit: jeśli juz piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia to wujaszek google Twoim przyjacielem. silnik N22 DTEC w specyfikacji 2010 ma 150KM i ani jednego więcej. Edytowane 12 czerwca 2011 przez POSNANIAK Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 niech Tobie będzie że jedzie a nawet ze zapierdala jak zły. edit: jeśli juz piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia to wujaszek google Twoim przyjacielem. silnik N22 DTEC w specyfikacji 2010 ma 150KM i ani jednego więcej. No to mamy male rozbieznosci w rodzince bo ciocia Honda ma 2.2 180km diesla. I co smieszne nawet jest taki silnik w konfiguratorze na stronie hondy. A jeszcze zabawniejsze, ze taka honda mialem okazje sie przejechac. Miala czarny kolor i nie wiem, moze te twoje biale maja tylko 150KM. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 O co ta spinka? Piszesz, ze ostatnio byles w salonie, a obecnie maja w ofercie DTEC w wersji 2.2 180KM, wiec jak dla mnie to Yacek mowi prawde, a Posnaniak blefuje Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 Nie wiem kiedy byl, 2,2 180KM jest dostepny od ponad roku i mozna wszystko powiedziec o dieslu w hondzie tylko nie to, ze nie jedzie. Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 (edytowane) do kasacji Edytowane 12 czerwca 2011 przez Hubi. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 <br />Nie wiem kiedy byl, 2,2 180KM jest dostepny od ponad roku i mozna wszystko powiedziec o dieslu w hondzie tylko nie to, ze nie jedzie.<br /><br /><br /><br /> moja pomyłka - nowy N22 ma rzeczywiście 180K. 0-100 8,8s wiec mimo złej mocy jaką podałem to mów co chcesz ale taki czas to porażka. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 No tak, nie dalby rade na 'ustawce'. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 12 czerwca 2011 Opublikowano 12 czerwca 2011 <br />No tak, nie dalby rade na 'ustawce'.<br /><br /><br /><br /> ehh . mów co chcesz ale zgadnij kierowcy jakich aut najbardziej sadzą się na swiatłach widząc starenką obnizoną Hondę? paski vectry i inne klekoty. kazdy sie naczytal ze turbo diesel to rakieta bo ma ze 400Nm. tak naprawde to (pipi) prawda poniewaz zakres uzytecznych obrotow to 2,5 tysia i zabawkowa turbinka przestaje dmuchac. trzeba zmienic bieg a do setki tak ze trzy razy. w brew temu co twierdza spece od tydyi liczy sie moc a nie moment obrotowy chyba ze powozisz dwutonowym panzerwagenem. naprawde czasami az szkoda mi benzyny. na drodze widać ze sciganci w sluzbowych dieslach maja najmniejsze siuraki - wciąż starają sie cos udowodnic. no offence dla mnie auto to zabawka i pasja a nie dupowóz do wożenia sie do pracy. Cytuj
SpacierShark123 1 508 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Czy na prawie jazdy robiąc teorię muszę być na 100% godzin czy mogę ominąć jakąś a potem ją nadrobić? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.