Infidel 218 Opublikowano 22 lutego 2012 Opublikowano 22 lutego 2012 O ja (pipi)e http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=400801 Cytuj
MeL 34 Opublikowano 27 lutego 2012 Opublikowano 27 lutego 2012 Potrzebuje takich linków do tematów o budowie aut więcej. Kiedyś miałem fajną relację z budowy Nissana 240SX od podstaw. Zarzućcie czymś. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Pojechałem przespawać wydech, bo pierdział trochę i się dowiedziałem, że mam rurkę bez tłumików z diesla u siebie - ok. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Ktos pewnie przerobil na jakis przelot aby "bylo wiecej mocy". Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Niektórzy ludzie są na tyle głupi (bo tak to trzeba nazwać po imieniu), że myślą iż po skróceniu/przespawaniu/wycięciu pewnych elementów z wydechu uzyskają dodatkową moc. Zazwyczaj takie praktyki kończą się tym, że silnik zaczyna nieodpowiednio pracować, wydaje dziwne odgłosy przez lewe przeróbki no i w konsekwencji niepoprawnego działania dostarcza również mniej mocy (różnica w ciśnieniu, im nowszy i mocniejszy samochód tym bardziej to widać). Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Już pomijam zapominanie o sondzie lambda, która nie jest wspawana w wydech dla zabawy. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 a u mnie sie dzisiaj okazało, że pękła uszczelka pod głowicą. dbam o samochod jak o jajo, wszystko, nawet najmniejsze (pipi) jest natychmiast robione jesli nie dziala poprawnie, a tu (pipi)a niespodzianka, najgorsza rzecz jaka mogla sie z(pipi)ać. czuje, że to mój ostatni VW. Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Ja znowuż tomam taki problem, że nie wiem skąd mi się zbiera mi się jakaś ciecz, prawdopodobnie olej w małym zakamarku na bloku, jakieś 30cm pod odmą (ostatnio wymieniałem odmę, ale to już wcześniej było mokre). Będę pewnie musiał przejechać się na jakiś kanał i powiedzieć, żeby mi przebadali czy jakaś uszczelka nie je.bła. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 Albo zimmeringi wałka rozrządu bo często te uszczelniacze siadają i powodują wyciek na bloku silnika. Jest też opcja dziurawych wężyków od odmy jeśli wymieniali tylko odmę a wężyki zostawili ori. Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 marca 2012 Opublikowano 22 marca 2012 (edytowane) Odmę wymieniałem sam (było ciężko, bo dostęp jest mocno ograniczony, ale udało się), a wężyki i kolanka sprawdziłem zostawiłem oryg. Wszystko było w dobrym stanie więc po przeczyszczeniu okazało się, że wystarczy wymiana samej odmy (oryginał rozleciał się w próchno, nawet wyjąć się tego w całości nie dało). Myślę, że to będzie jakiś uszczelniacz, mam nadzieję, że nic poważnego. Jutro dobrze wszystko powycieram i będę obserwował co się dzieje, może zauważę jakiś defekt. Edytowane 22 marca 2012 przez winner Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 To w takim razie sprawdź pokrywę zaworów i jej uszczelkę lub te uszczelniacze na walkach bo od tylnej czesci silnika tak naprawdę nie ma co ciec. Z korka wlewu oleju nie cieknie ? Cytuj
winner 183 Opublikowano 23 marca 2012 Opublikowano 23 marca 2012 Spod korka nie cieknie, ale możliwe, że wywala olej z klawiatury w którymś miejscu, bo już kiedyś przyuważyłem, że coś ślimaczy. Wytarłem silnik w mokrych miejscach i zobaczę co będzie się działo. W Corsie mam znowuż taki problem, że nie wiem dlaczego moczy mi się skrzynia. Wszystko dokładnie wytarte, bo tam dostęp jest ogromny, a po każdej jeździe mam taki śliski nalot, jakby z rozpylonego oleju, a nie zacieki. Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Jechałem dzisiaj w Gdańsku dłuższą chwilę za (a nawet obok i przed ;]) czarnym Mercedesem SLS AMG. Robi ogromne wrażenie na żywo, jakbym miał luźne 900 tysięcy, to bym się długo nie zastanawiał. Cytuj
winner 183 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 Ja prawie takiego skasowałem w Holandii... tzn. sam by się na mnie skasował tępy chu.j. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 30 marca 2012 Opublikowano 30 marca 2012 (edytowane) mniejsza z tym Edytowane 31 marca 2012 przez Lucek Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 kwietnia 2012 Heh, tyle słyszałem złego o pierwszej wersji 2.0 TDI, a tutaj taksóweczka ponad 400k natrzaskała. http://www.autoscout...px?id=201423221 Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Heh, tyle słyszałem złego o pierwszej wersji 2.0 TDI, a tutaj taksóweczka ponad 400k natrzaskała. http://www.autoscout...px?id=201423221 Motor gewechselt bei km 160000 Czytaj dokładniej Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 kwietnia 2012 Racja. Widać starsze 2.0 TDI z takim przebiegiem pozostaje równą niemożliwością co działający X360 z 2005. Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Przymierzam sie powoli do (ostatnia wymiana rok temu, zrobione około 12tys przebiegu) wymiany oleju w silniku wraz z filtrem oleju. Teraz pytanie, co ile rowniez powinienem wymieniac swiece, silnik benzynowy. Mam aktualnie NGK i zero problemów z odpalaniem itp. Przebiegu tez maja około 12tys. Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 To akurat wymienilem kilka miesiecy temu na K&N :o 100km wiecej. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Myljard Sam mam K&N w Passku i wiem co to znaczy dobry filterek, polecam wszystkim, bo niewielkim nakładem funduszy można wiele poprawić. Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Dobra, to co z tymi swiecami bo nie wiem czy zamawiac czy nie. Na innych forach ludzie pisza ze wymieniac co 20/30tys a niektorzy jezdza na jednych po 80tys. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 kwietnia 2012 Opublikowano 5 kwietnia 2012 U mnie były wymieniane 40tys. km temu i nic nie wskazuje na to, żebym je w najbliższym czasie wymieniał na nowe. W tamtym roku były sprawdzane, przez falujące obroty, że może to była przyczyna, ale wszystko z nimi było ok (wystarczyła kalibracja i czyszczenie przepustnicy). 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.