Infidel 218 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Co za durnie http://ddrdeluxe.blogspot.de/2012/04/a4.html Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Nie rozumiem, przeciez super im to wyszlo. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 15 kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 kwietnia 2012 Auto pewnie i tak było na złom po jakimś dzwonie. Cytuj
Desser 35 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Opublikowano 17 kwietnia 2012 Co do świec, to w moim bolidzie wymieniałem dopiero po niecałych 104 tysiącach (!) km, okazało się, że dwie z nich już w ogóle iksry nie dawały i ponadto wszystkie były oryginalne (w momencie wymiany miały 10 lat). Niemniej nie polecam takiej opieszałości. Silnik odżył i chodzi jak nowy po wymianie, a koszt 4 świec do Sieny marki NGK to 40zł, więc nie ma co na tym oszczędzać. Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 Dzisiaj mialem przyjemnosc zasiasc jako pasazer ( jako kierowca nie mialbym odwagi ) do Nissana 200SX (S14a), znajomy go wystroił do mocy ~300km. Po jezdzie bokiem naprawde pokochałem naped RWD <3 Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Brat próbuje sprzedać corse b za kwote 1200zł. Wiadomo telefony sie urywają, ktoś tam z 2 końca polski przyjedzie jak spuści z ceny i tym podobne bajery, żeby urwać jeszcze na 1000zł. Dzisiaj przyjeżdżają klienci z mojego miasta aby kupić samochód dla syna bo zdał prawko. Oczywiście rodzice zabrali mechanika. Fachowiec coś pooglądał i stwierdził, że nie ma tragedii. Już wszystko cacy, nagle zauważyli inny odcień błotnika przedniego i kobieta z trwogą w głosie zapytała czy samochód był bity? No to mówimy, że była malowany i napewno coś tam w przeszłości było klepane.Podziękowali i pojechali xD http://allegro.pl/opel-corsa-1-2-i2546466970.html - auto na zdjęciach przed polerką i łataniem progów Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 13 sierpnia 2012 Opublikowano 13 sierpnia 2012 raczej, zderzak profesjonalnie wyprofilowany w stosunku do komina!!!! Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 1 września 2012 Autor Opublikowano 1 września 2012 Nie wiem czy zbieracie/zbieraliście też katalogi samochodów, ale broszura nowego Garbusa jest absolutnie rewelacyjna. Niżej wersja elektroniczna: http://www.volkswagen.de/de/models/beetle/brochure/catalogue.html Świetne zdjęcia, kolorowe i pomysłowe grafiki, wszystko wydane na grubym papierze w formie książeczki. Nawet naklejki dołączają. Nie wiem czy polska wersja jest równie efektowna, swoją wziąłem w dużym niemieckim salonie. Moim zdaniem warto zdobyć jeśli nadarzy się okazja, bo to coś w stylu lepszych artbooków z limitek gier, żadne tam informacyjne papierki dla potencjalnego nabywcy. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 5 września 2012 Opublikowano 5 września 2012 Mój plan na XA w Mazdzie w oparciu o Alpine 9884r upadł i muszę jednak wykorzystać fabryczne radio. Tym samym chętnie sprzedam Alpine, która już chyba 2 rok leży nie używana. ktoś chętny na dobre radyjko pod wzmacniacz i głośniki ? Seria CDA czyli już ta premium a nie zwykła. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 4 listopada 2012 Autor Opublikowano 4 listopada 2012 Jechałem teraz z Warszawy do granicy i przez całe Niemcy i jestem pod wrażeniem, bo tak jak pokonywałem tę trasę z rodzicami wielokrotnie od lat 90', tak po raz pierwszy lepiej jechało się po stronie polskiej (mały ruch i brak remontów; a kiedyś dziesiątki wyprzedzań, wiosek, panów z suszarką i setki dziur). Jasne, niestety trzeba za A2 zapłacić, ale do Poznania jedzie się dwie godziny, a stamtąd do Berlina też dwie. To super sprawa, że nareszcie można z Zachodu dojechać do Warszawy szybko i bezpiecznie, tak jak do niedawna jedynie najdalej A4 do Krakowa. Naprawdę, jeśli uda się skończyć A1 i S8, to sytuacja jeśli chodzi o drogi w Polsce będzie już zupełnie przyzwoita. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 (edytowane) Tak się pochwalę jak wygrałem życie wczoraj. Za 800 zł audi 80 b4 2.0 8v z rocznym gazem, po wymianie tarcz, wachaczy, klocków, rozrządu, filtrów - z obróconą panewka (już znalazlem za 300 zł z przesylka dół silnika na przeszczep wału, bo mocno tłucze i juz raczej na 99% nie uszlifuje sie nic), na alusach, nawet z radiem blaupunkta i ori naglosnieniem. Od kumpla oczywiscie, po znajomosci by uratowac audice od złomiarzy i innych handlarzy oddał po taniości, a, że brat mechanik to dwa wieczorki przy piwku i mam audice konkretnie zadbana za grosze Wpisujcie miasta które mi gratulują edit: Aha, hejterzy z wałbrzycha mordoru też mogą gratulować, mimo, że mają te skody swoje firmowe i gazu nie cierpią Edytowane 13 listopada 2012 przez Oran Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 to ten sekretny plan? Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 (edytowane) Sekretny plan jest sekretny, wiec jak to moze byc sekretny plan skoro go napisałem? Ale fajne ałdi mówie wam! Edytowane 13 listopada 2012 przez Oran Cytuj
hooki 194 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 Spaliła mi się żarówka od lewego światła mijania, zaciekawiło mnie, że nie wyświetlił się komunikat. Przeczytałem instrukcję i uwaga uwaga - komputer pokazuje przepalenie się wszystkich możliwych żarówek POZA mijania :) których używa się bądź co bądź najwięcej. Włosi Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 Dziwna sprawa, każde Punto i Alfy jakie znam,wyświetlaja komunikat o spalonej żarówce mijania. Jaki to makaron,że taki babol wystąpił? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 (pipi) wie jak to sie nazywa Cytuj
hooki 194 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 Grande Punto i Alfa 156 tak samo jak Lancia nie pokazują spalonych mijania info potwierdzone przez 2 znajomych z pracy. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 Jutro sprawdzę bo mam 156,a dziewczyna Punto II FL, niezły zonk. Swoją drogę to może nie jest dziwactwo. Akurat brak światła mijania podczas pierwszej wieczornej przejażdżki rzuci się oczy? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 Oran, gratulujemy, toż to prawie jak quatro Dawaj foto tych alusów! Dudek, (pipi).łem... hje hje hje Ci makaroniarze mają pop...one we łbach tak samo jak francuzi... Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 (edytowane) Przynajmniej projektanci nie zostali oderwani od fabryki sprzętu rolniczego B4 to jeden z moich ukochanych samochodów - miałem to Audi i zawsze będe mówił,że 2.0 8V to najfaniej brzmiąca seryjna rzędowa jednostka. Do tego mega ocynkowane blachy z lakierem,który wytrzymuje każde tarło.Skrzynia i wspomaganie to poezja Myślę,że znowu sobie je kupie jako awaryjny dupowóz. Edytowane 13 listopada 2012 przez Pajda Cytuj
Gość Oran Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Taki ocynk mega, że obok znaczka audi na klapie z tyłu ruda wyłazi. No i na masce ale to (pipi)a jakiś debil chyba zrobił, że na prawym kancie maski jest rdza (tak 2-3cm), no (pipi)a w AUDI z ocynkiem jak może tam być rdza? Ale zapi.erdole zaprawki i nie będzie śladu. Narazie czekam do niedzieli bo musze motor wyciągnąć z bratem i obejrzymy (a raczej on ;p) czy głowica też do wymiany, czy nie, jak nie to za 300 zł mam cały dół i gdzieś za tydzień wyjeżdżam w świat. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Jesli to orginalna klapa, z orginalnym lakierem i nigdy nie byla klepana to nie ma prawa gnic Cytuj
Gość Oran Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 a jednak. ale bita może i nie za to ktoś z zazdrości zarysowal czy coś w ten desen. i potem tak jest. ale nie gnije tylko powierzchownie zarudzialo. ale z maską to nie mam pojęcia od czego... kant maski podzarty... Cytuj
hooki 194 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda. Zmieniarę wywaliłem z bagażnika całkiem, kabelek w radiu zmostkowałem i podmieniłem na taki z końcówką jack. I o dziwo pomimo włoskiej myśli technologicznej dało się to zrobić bez cudowania, kokpit rozbiera się łatwo, bez łamania plastików, wszystko na śrubkach. Komputer nie oszalał, wszystkie przyciski działają. Po przygodach z innymi autami przy problemach typu spalona żaróweczka i rozgrzebywanie pękających plastików mocowanych "na wcisk" jestem dość zaskoczony. A że radio fabryczne przewiduje taką możliwość (po tej operacji CD w menu zmienia się na AUX) to zmiana jak najbardziej sensowna (108 albumów zamiast 6). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.