Gość Oran Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 tak apropo braku sygnalizacji spalonej zaroweczki - w lanci delcie tej starej (rocznik 93 chyba) jest takie cuś i w brata alfie 156 z 2000 roku (2.4 DIESEL, moze ma to jakies znaczenie) też "wskaznik uszkodzen" informuje o tym... Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda. Zmieniarę wywaliłem z bagażnika całkiem, kabelek w radiu zmostkowałem i podmieniłem na taki z końcówką jack. I o dziwo pomimo włoskiej myśli technologicznej dało się to zrobić bez cudowania, kokpit rozbiera się łatwo, bez łamania plastików, wszystko na śrubkach. Komputer nie oszalał, wszystkie przyciski działają. Po przygodach z innymi autami przy problemach typu spalona żaróweczka i rozgrzebywanie pękających plastików mocowanych "na wcisk" jestem dość zaskoczony. A że radio fabryczne przewiduje taką możliwość (po tej operacji CD w menu zmienia się na AUX) to zmiana jak najbardziej sensowna (108 albumów zamiast 6). Ja niestety musiałem kupować xcarlinki bo radia w Mazdzie siętak łatwo nie modują. Za to do radyjek VW kupiłem kabel AUX za 16 zł z TME z fabryczną wtyczką i wszystko pieknie śmiga. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 27 grudnia 2012 Opublikowano 27 grudnia 2012 http://otomoto.pl/audi-a4-tuning-lift-zobacz-C27315097.html Mistrz!!! Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 27 grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 grudnia 2012 Nie wiem czym kierują się ludzie budujący takie maszkary. Szkoda samochodu. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 27 grudnia 2012 Opublikowano 27 grudnia 2012 siatex z przodu wygrał ale dorzuce do pieca: jak w civicu zakładają takie lusterka albo dajączarne felgi to nagle się to ładnie komponuje, bo zderzak jest ori bez siatexu i całe auto jest białe. Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 27 grudnia 2012 Opublikowano 27 grudnia 2012 Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda. Ja niestety musiałem kupować xcarlinki bo radia w Mazdzie siętak łatwo nie modują. Za to do radyjek VW kupiłem kabel AUX za 16 zł z TME z fabryczną wtyczką i wszystko pieknie śmiga. Mam Golfa V i te duże, oryginalne, wbudowane radio, nie ma wyjścia na jacka, da się tam jakoś podłaczyć iPhona, żeby to schludnie wyglądało? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 27 grudnia 2012 Opublikowano 27 grudnia 2012 Nie wiem jakie golf 5 ma radio - ja podłączałem do MFD DX: Jednak na 99% jest to kwestia tylko kabla aux z odpowiednią wtyczką do Twojego modelu radia. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 12 stycznia 2013 Opublikowano 12 stycznia 2013 Ja pier.... Dość mam już tych sportowych i obniżonych zawieszeń. Wpadłem dzisiaj w dziurę; wyrwało mizderzak i urwało chłodnicę. (pipi)ane drogi Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 13 stycznia 2013 Opublikowano 13 stycznia 2013 jak masz gwint to sobie na zime podwyzszasz :potter: Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 13 stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 stycznia 2013 Czas na SUV'a. Albo jakieś Allroad Quattro czy XC70. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 13 stycznia 2013 Opublikowano 13 stycznia 2013 To A8 D2,ale ma zawieszenie 1BD (jak w S8). Uwielbiam też progi zwalniające - nie ma to jak prawie za każdym razem czekać aż auto z naprzeciwka przejedzie i jechać skosem na hamulcu. Na szczęście mam czym innym jeździć. Tej zawiechy nie zmienie, i tak rzadko tym jeżdżę, a będzie na lato, bo dobrze się klei drogi. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 13 stycznia 2013 Opublikowano 13 stycznia 2013 No to już jest komizm z tym progiem ale czego nie robi się dla "sportu". Macie napęd podprzestrzenny w tym A8, że bez zawieszenia z Ski to auto nie daje rady ? Przecież to patologia siętak męczyć. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 13 stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 stycznia 2013 Z podobnych sytuacji, mega wkurzający był wyjątkowo długi zwis z przodu w Peugeocie 407. Żeby było zabawniej, część ramki tablicy rejestracyjnej wystawała poniżej zderzaka, przez co w kółko zdarzało się szorować nią po każdym krawężniku. Potem mechanik w Norauto zamocował ją wyżej. Nachodziła na wlot powietrza, ale był spokój. Zaś przez ten zwis samochód wymagał szczególnej troski. Pamiętam jak kiedyś na wakacjach notorycznie był problem ze stromym wyjazdem z pensjonatu, wszyscy goście zjeżdżali nim normalnie, zaś 407 trzeba było kombinować - jechać krawędzią drogi i skręcać na dole zjazdu w lewo (a później zawracać), bo przy odbiciu w prawo przód haczył o asfalt. Takie problemy w normalnym samochodzie bez sportowego zawieszenia czy nakładek na zderzaki były wyjątkowo męczące. Z ciekawostek, to do wnętrza przedniego reflektora 407 jakimś cudem dostała się mucha. Tam zdechła i zasuszyła się, stanowiąc wątpliwą ozdobę przy przyjrzeniu się z bliska. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 13 stycznia 2013 Opublikowano 13 stycznia 2013 No to już jest komizm z tym progiem ale czego nie robi się dla "sportu". Macie napęd podprzestrzenny w tym A8, że bez zawieszenia z Ski to auto nie daje rady ? Przecież to patologia siętak męczyć. Zgadzam sie,ale po prostu szkoda mi zmieniac to zawieszenie, gdyz poprzedni wlasciciel zmienil je 2 miesiace przed sprzedaza, czyli teraz ma ledwie 3 miesiace. Najzywaczniej w swiecie szkoda mi dobrego sprzetu i zostawiam to jak jest na lato, na niemieckie autostrady. Zreszta ta A8 i tak pewnie bede jezdzil raz/dwa na miesiac,wiec zmiana na seryjne zawieszenie nie jest u mnie konieczna. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 16 stycznia 2013 Opublikowano 16 stycznia 2013 http://otomoto.pl/inny-inny-nestor-baron-concept-zobacz-C24559311.html xdddddddd popłakałem się czym był wcześniej ten samochód? po desce wnioskuje,że to jakaś Omega? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 17 stycznia 2013 Opublikowano 17 stycznia 2013 Raczej stara Omega A bo B miała inny kokpit trochę i trzy nawiewy w środkowej konsoli bez tych nawiewów na drzwiach. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 17 stycznia 2013 Opublikowano 17 stycznia 2013 pojazd wyprodukowany przez Nestora Barona szukaj nas na ,,,,,kąkol przodkowo"""lub na youtube nestor baron przodkowo miszcz Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 17 stycznia 2013 Opublikowano 17 stycznia 2013 Było o typie kiedyś na tvn turbo, produkuje repliki starych aut. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 17 stycznia 2013 Opublikowano 17 stycznia 2013 To jakis wiesniak rolnik niestety i takie sa tez jego twory. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 17 stycznia 2013 Opublikowano 17 stycznia 2013 http://psmr.otomoto.pl/inny-inny-nestor-baron-hot-rod-C25194167.html Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 http://otomoto.pl/in...-C24559311.html xdddddddd popłakałem się czym był wcześniej ten samochód? po desce wnioskuje,że to jakaś Omega? Środkowe nawiewy, zegary, włącznik świateł zdecydowanie Omega B. Wogóle dźwignia zmiany biegów z jakiegoś anglika chyba, bo przycisk po takiej kiepskiej stronie trochę Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 http://otomoto.pl/in...-C24559311.html xdddddddd popłakałem się czym był wcześniej ten samochód? po desce wnioskuje,że to jakaś Omega? Środkowe nawiewy, zegary, włącznik świateł zdecydowanie Omega B. Wogóle dźwignia zmiany biegów z jakiegoś anglika chyba, bo przycisk po takiej kiepskiej stronie trochę To jest srodek z omegi B: Z tymi nawiewami coś mi się pomylilo ale wiedziałem, ze konsola srodkowa jest szersza na 4 guziki do sterowania dwustrefową klimą. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 18 stycznia 2013 Opublikowano 18 stycznia 2013 Dokładnie tak Yacek, tylko teraz pytanie z jakiego pojazdu ma konsolę środkową tamten dyliżans Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 Wydaje mi się, że to chyba składak jakiś i samoróba w środku. Boczki drzwi to nie opel mimo podobnego ryglowania ale klamek i guzików do sterowania szybami takich nie było. Zegary i środkowy nawiew oplowski ale już konsola mocno szeroka, drążek skrzyni również przerobiony więc to chyba z innego auta te bajery. Abstrahując od tego agrowehikułu: często zauważam że takie prywatne robienie skóry we wnętrzu jest strasznie tandetne. O ile rozumiem taką brzydotę serwowaną w moim mieście, to jednak dziwie się, że chyba cała polska na to cierpi. Zauwazcie, że większość naszych skór dawanych przez polskich speców ma jakieś takie chamsko tandetne kolory. Jakby mieli tylko 6 podstawowych wzorów z painta. Skóra jest gruba, sztywna i śliska jak w jakimś starym trabancie. Do tego paskudne szycie i ludzie często wydająna to nie małe pieniądze. Kto siedział w audi ten wie jakie tam sąfajne i bardzo szczegółowa uszyte delikatne skóry. Dlaczego u nas polacy jak już mają wypruć się z pieniędzy biorą takie prlowskie skóry w paskudnych odcieniach do swoich aut ? Cytuj
QBH 246 Opublikowano 19 stycznia 2013 Opublikowano 19 stycznia 2013 Przede wszystkim typowa samochodówka jest droższa od "zwykłej" skóry, no i właśnie - mamy później przykłady, że ludzie obijają wnętrza aut najtańszym meblowym Madrasem za 40zł/m2. Trzeba też pamiętać, że nigdy (!!) nie znajdziemy identycznej skóry, którą np. jest wytapicerowany środek jakiegoś Audi, Mercedesa czy Opla. 99% producentów ma swoje zastrzeżone kolory i skóry, które wyrabiają dla nich wybrane garbarnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.