waldusthecyc 4 767 Opublikowano 13 maja 2013 Opublikowano 13 maja 2013 żeby być groźnym na szosie. Cytuj
Paliodor 1 795 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 I po co takie kombinacje? +100 do osiągów i szpanu Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 Najpierw zawieszenie, teraz szyby. Hela, znajdz sobie kogos innego do hejtu, mnie to nie rusza. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 Bo jak widać, tylko ja uważam to za idiotyzm. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 No dla mnie to niepotrzebne stwarzanie sobie problemów no ale co kto lubi. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 14 maja 2013 Opublikowano 14 maja 2013 Kazdy ma inne podejscie wielu rzeczy, do samochodu rowniez. Ja wyznaje przyslowiowy styl 'nisko&szeroko' i uwielbiam przyciemniane szyby. Nie umiem juz jezdzic samochodami o normalnym zawieszeniu. Jak wsiadam do A3 zony czy do Qashqaia ojca, to zawsze mam wrazenie,ze wylece z zakretu, tak buja tymi samochodami. Dlatego tez wszedzie mam zalozony gwint. No co kto lubi. 2 Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 (edytowane) Sam stare E36 miałem na gwincie. Teraz mam nowe, też E36. Pierwsze co zrobiłem to wy(pipi)ałem ten gwint! Serio jeżeli masz samochód tylko po to żeby jeździć nim z ziomkami po ulicy to fajnie ale w starym aucie jak pojechałem nad jezioro to w 4 chłopa ścigaliśmy auto z górki bo zawisło. O parkowaniu na miejskich krawężnikach już nie wspominam. Gleba nadaje się tylko do aut wystawowych i sportowych na tor. To samo przyciemnione szyby, przez które nic nie widać w nocy, chociażby podczas parkowania. Edytowane 15 maja 2013 przez WisnieR Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 15 maja 2013 Opublikowano 15 maja 2013 Ja ze swojej Alfy wywalilem nawet fabryczne sprezyny -20mm. Mialem nauczke po poprzednim samochodzie. Natomiast 4 szyby przyciemnione w tym samym odcieniu wygladaja kozacko, pomijam kwestie praktycznosci. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 24 maja 2013 Opublikowano 24 maja 2013 (edytowane) . Edytowane 24 maja 2013 przez Lucek Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 25 maja 2013 Opublikowano 25 maja 2013 odnośnie przyciemnionych szyb i tzw "atestów" na nie itp itd większość samochodów po ma już tzw atermiczne szyby czyli PRZYCIEMNIONE Z FABRYKI o kilkanaście do 20% i zapewniam was że nie ma takiej folii przyciemniającej którą można legalnie nakleić i zmieścić się w normie 25% przyciemnienia dla przedniej i 30 dla bocznych/przednich jeśli szyby są atermiczne. odnośnie zabierania dowodu to raczej bądz miły dla psów gdyz w imię ich widzimisię możesz otzrymac zakaz dalszej jazdy i wołasz lawetę. tzw atestem który oferuje każdy "naklejacz" folii można sobie conajwyzej tyłek podetrzeć gdyż policjantowi wystarczy domniemanie niesprawności technicznej i zabiera dowód rejestracyjny. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 3 czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 czerwca 2013 Dziwne nie? Dla mnie zalatują 1980'. Z nowego A3 sedan. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 3 czerwca 2013 Opublikowano 3 czerwca 2013 Zawsze myslalem, ze a3 w sedanie to a4. Audi cos zmienilo w palecie modeli? A felgi fajne, ostatnio mdli mnie jak widze w sedanach felgi 19 i wiecej cali i do tego opony o profilu chyba 25 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 3 czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 czerwca 2013 Zrobili wersję 4d, więc mogą powalczyć z CLA. A podejrzewam, że głównym powodem była słabość Chińczyków do tego typu nadwozi. Moim zdaniem wygląda świetnie. A A4 zawsze było jednak wyraźnie większe niż A3. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 A felgi fajne, ostatnio mdli mnie jak widze w sedanach felgi 19 i wiecej cali i do tego opony o profilu chyba 25 a przez "szprychy" widać z przodu tarcze hamulcowe 260 a z tyłu bęben Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Zardzewiale badz malowane hammeritem na czerwony,ktory po miesiacu zamienia sie na pomaranczowy Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Ale piękne to A3. Ja się zastanawiam ciągle, czy chcę, żeby moim kolejnym autem było właśnie A3, czy Scirocco. Jak myśli forumek? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 4 czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 czerwca 2013 Które A3? Nowe A3 > aktualne Scirocco - nowsza konstrukcja i w ogóle A3 wygląda rewelacyjnie. Poprzednie A3 vs Scirocco to kwestia gustu, ale też bym wybrał Audi. Inna sprawa, że w ogóle to wolałbym chyba Golfa od Scirocco, które wygląda ciekawie, ale jest cholernie niepraktyczne i bazuje przy tym na starszym Golfie, podczas gdy cała reszta kompaktów VAG na nowym. A może rozpatrywałbym nowego Beetle, kto wie? Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Golf w salonie w miarę w wersji kosztuje 95 tysięcy. Dziś zamówiony, odbiór we październiku/listopadzie (5 miesięcy czekania). forumku co się dzieje z tym światem? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 4 czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 czerwca 2013 Ale że drogo czy że długo? Cenowo i tak sprzedają je taniej niż jakby przeliczać z euro z cen niemieckich. Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 No te nowe Golfiki to piękne. Mam Golfa V, kupionego w salonie w 2008 roku i trzeba uważać z doborem wyposażenia u nich. Za radio chcieli ode mnie 1600 zł (zwykłe, bez zmieniarki), już nie wspomnę o tym, że nie dają nawet chodniczków, ani zapalniczki do kupionego w salonie samochodu. Ale przyprowadziłem im kolegę, miesiąc po moim kupnie, który napalił się po mojej rekomendacji to dorzucili mi zimówki, chodniczki i chyba 500 zł na tankowanie na Orlenie. Walduś chcesz to opchnę ci mojego Golfa, mam ładne aluski i 65k przejechane bo choruję na Scirocco. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Ale że drogo czy że długo? Cenowo i tak sprzedają je taniej niż jakby przeliczać z euro z cen niemieckich. I drogo i długo. Golf to auto klasy średniej. Jest małe, nie ma w sobie nic specjalnego jest zwykłym dupowozem i do tego nie fajny w trasy (zbyt krótki). A mimo to kosztuje ponad 90k. A najdzielniejsze jest to, ze ludzie go kupują i zamówienia sa aż na listopad. Przypomnę ze za 90 k mozna mieć nowe Renault Latitude z salonu w mocno fajniejszej wersji. Wytłumaczcie mi proszę fenomen tego auta klasy kompaktosredniej za 90k? 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Das auto, kolega z aso vw tez sie dziwi, ze ktos to kupuje. Tym bardziej, ze sa tak samo awaryjne jak konkurencja. Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 No bo kto chciałby jeździć Renault, nie oszukujmy się, poważnym ludziom takie żarty nie przystoją. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.