Opublikowano 14 maja 201311 l Najpierw zawieszenie, teraz szyby. Hela, znajdz sobie kogos innego do hejtu, mnie to nie rusza.
Opublikowano 14 maja 201311 l No dla mnie to niepotrzebne stwarzanie sobie problemów no ale co kto lubi.
Opublikowano 14 maja 201311 l Kazdy ma inne podejscie wielu rzeczy, do samochodu rowniez. Ja wyznaje przyslowiowy styl 'nisko&szeroko' i uwielbiam przyciemniane szyby. Nie umiem juz jezdzic samochodami o normalnym zawieszeniu. Jak wsiadam do A3 zony czy do Qashqaia ojca, to zawsze mam wrazenie,ze wylece z zakretu, tak buja tymi samochodami. Dlatego tez wszedzie mam zalozony gwint. No co kto lubi.
Opublikowano 15 maja 201311 l Sam stare E36 miałem na gwincie. Teraz mam nowe, też E36. Pierwsze co zrobiłem to wy(pipi)ałem ten gwint! Serio jeżeli masz samochód tylko po to żeby jeździć nim z ziomkami po ulicy to fajnie ale w starym aucie jak pojechałem nad jezioro to w 4 chłopa ścigaliśmy auto z górki bo zawisło. O parkowaniu na miejskich krawężnikach już nie wspominam. Gleba nadaje się tylko do aut wystawowych i sportowych na tor. To samo przyciemnione szyby, przez które nic nie widać w nocy, chociażby podczas parkowania. Edytowane 15 maja 201311 l przez WisnieR
Opublikowano 15 maja 201311 l Ja ze swojej Alfy wywalilem nawet fabryczne sprezyny -20mm. Mialem nauczke po poprzednim samochodzie. Natomiast 4 szyby przyciemnione w tym samym odcieniu wygladaja kozacko, pomijam kwestie praktycznosci.
Opublikowano 25 maja 201311 l odnośnie przyciemnionych szyb i tzw "atestów" na nie itp itd większość samochodów po ma już tzw atermiczne szyby czyli PRZYCIEMNIONE Z FABRYKI o kilkanaście do 20% i zapewniam was że nie ma takiej folii przyciemniającej którą można legalnie nakleić i zmieścić się w normie 25% przyciemnienia dla przedniej i 30 dla bocznych/przednich jeśli szyby są atermiczne. odnośnie zabierania dowodu to raczej bądz miły dla psów gdyz w imię ich widzimisię możesz otzrymac zakaz dalszej jazdy i wołasz lawetę. tzw atestem który oferuje każdy "naklejacz" folii można sobie conajwyzej tyłek podetrzeć gdyż policjantowi wystarczy domniemanie niesprawności technicznej i zabiera dowód rejestracyjny.
Opublikowano 3 czerwca 201311 l Zawsze myslalem, ze a3 w sedanie to a4. Audi cos zmienilo w palecie modeli? A felgi fajne, ostatnio mdli mnie jak widze w sedanach felgi 19 i wiecej cali i do tego opony o profilu chyba 25
Opublikowano 3 czerwca 201311 l Autor Zrobili wersję 4d, więc mogą powalczyć z CLA. A podejrzewam, że głównym powodem była słabość Chińczyków do tego typu nadwozi. Moim zdaniem wygląda świetnie. A A4 zawsze było jednak wyraźnie większe niż A3.
Opublikowano 4 czerwca 201311 l W dniu 3.06.2013 o 18:22, Pajda napisał(a): A felgi fajne, ostatnio mdli mnie jak widze w sedanach felgi 19 i wiecej cali i do tego opony o profilu chyba 25 a przez "szprychy" widać z przodu tarcze hamulcowe 260 a z tyłu bęben
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Zardzewiale badz malowane hammeritem na czerwony,ktory po miesiacu zamienia sie na pomaranczowy
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Ale piękne to A3. Ja się zastanawiam ciągle, czy chcę, żeby moim kolejnym autem było właśnie A3, czy Scirocco. Jak myśli forumek?
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Autor Które A3? Nowe A3 > aktualne Scirocco - nowsza konstrukcja i w ogóle A3 wygląda rewelacyjnie. Poprzednie A3 vs Scirocco to kwestia gustu, ale też bym wybrał Audi. Inna sprawa, że w ogóle to wolałbym chyba Golfa od Scirocco, które wygląda ciekawie, ale jest cholernie niepraktyczne i bazuje przy tym na starszym Golfie, podczas gdy cała reszta kompaktów VAG na nowym. A może rozpatrywałbym nowego Beetle, kto wie?
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Golf w salonie w miarę w wersji kosztuje 95 tysięcy. Dziś zamówiony, odbiór we październiku/listopadzie (5 miesięcy czekania). forumku co się dzieje z tym światem?
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Autor Ale że drogo czy że długo? Cenowo i tak sprzedają je taniej niż jakby przeliczać z euro z cen niemieckich.
Opublikowano 4 czerwca 201311 l No te nowe Golfiki to piękne. Mam Golfa V, kupionego w salonie w 2008 roku i trzeba uważać z doborem wyposażenia u nich. Za radio chcieli ode mnie 1600 zł (zwykłe, bez zmieniarki), już nie wspomnę o tym, że nie dają nawet chodniczków, ani zapalniczki do kupionego w salonie samochodu. Ale przyprowadziłem im kolegę, miesiąc po moim kupnie, który napalił się po mojej rekomendacji to dorzucili mi zimówki, chodniczki i chyba 500 zł na tankowanie na Orlenie. Walduś chcesz to opchnę ci mojego Golfa, mam ładne aluski i 65k przejechane bo choruję na Scirocco.
Opublikowano 4 czerwca 201311 l W dniu 4.06.2013 o 13:59, Wampis napisał(a): Ale że drogo czy że długo? Cenowo i tak sprzedają je taniej niż jakby przeliczać z euro z cen niemieckich. I drogo i długo. Golf to auto klasy średniej. Jest małe, nie ma w sobie nic specjalnego jest zwykłym dupowozem i do tego nie fajny w trasy (zbyt krótki). A mimo to kosztuje ponad 90k. A najdzielniejsze jest to, ze ludzie go kupują i zamówienia sa aż na listopad. Przypomnę ze za 90 k mozna mieć nowe Renault Latitude z salonu w mocno fajniejszej wersji. Wytłumaczcie mi proszę fenomen tego auta klasy kompaktosredniej za 90k?
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Das auto, kolega z aso vw tez sie dziwi, ze ktos to kupuje. Tym bardziej, ze sa tak samo awaryjne jak konkurencja.
Opublikowano 4 czerwca 201311 l No bo kto chciałby jeździć Renault, nie oszukujmy się, poważnym ludziom takie żarty nie przystoją.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.