Opublikowano 9 lutego 201411 l Ja akurat swietnie wyszedlem na zakupie uzywki w ASO. Dostalem samochod za pol ceny, gwarancje (z ktorej skorzystalem i bylem potraktowany jak normalny klient, co wyjechal z salonowa fura), przed kupnem dostalem zatankowana fure do pojezdzenia, pokazania rodzinie, na koniec jeszcze wjechali na warsztat i z mechanikami sprawdzalismy kazda (pipi)e.
Opublikowano 10 lutego 201411 l Ja akurat swietnie wyszedlem na zakupie uzywki w ASO. Dostalem samochod za pol ceny, gwarancje (z ktorej skorzystalem i bylem potraktowany jak normalny klient, co wyjechal z salonowa fura), przed kupnem dostalem zatankowana fure do pojezdzenia, pokazania rodzinie, na koniec jeszcze wjechali na warsztat i z mechanikami sprawdzalismy kazda (pipi)e. +1, jazda próbna ponad godzinę, potem drugi raz z żoną na chwilę tylko, przegląd z chłopami normalnie na podnośniku pod autem, pełny bak, komplet historii i wszelkie papiery.
Opublikowano 10 lutego 201411 l oho, już się zaczyna - podgrzewanie kierownicy działa losowo (raz działa raz nie) czujnik ciśnienia w oponach działa losowo (czasami "nie identyfikuje opon") narazie szukałem pomocy na forumkach, ASO milczy dobra byłem w serwisie i jestem załamany ziom mówi, że to nawet dobrze wyszło, ja jednak strasznie nie lubię takich sytuacji bo mnie to w(pipi)ia ja tak nie chcę i ch,uj. po kolei: powiedziałem co mi dolega, dziś rano zjawiłem się w serwisie, gdzie trzepali auto 1,5 godziny i wyszło na jaw, że padł mi jeden z trzech procków odpowiedzialnych za ten pakiet (opony, ogrzewanie kierownicy i coś tam jeszcze). Procek jest zlokalizowany w tylnym słupku koło klapy bagażnika. Spoko uspokoiłem się, padło to padło, gwarancja jest na ch,uj drążyć temat. I tutaj zonk - okazało się, że tyle to trwało, bo procek nie padł niestety "sam z siebie" tylko był...mokry ("spocony"). A to oznacza, że mam w aucie przeciek, gdzieś po słupku idzie wilgoć do środka, będą na gwarancji go trzepać jak przyjdzie procek z Niemiec i będą go wymieniać. (pipi)a nie dobrze. Kumpel mówi, że super - niech wpiszą w książkę serwisową przyczynę, będziesz mieć potem łatwiej do gwarancji na blachę, rdzę czy cokolwiek - masz na papierze, że źle złożone auto. (pipi)a mam chyba pecha :( plus jest taki, że od razu zrobią mi aktualizację softu (akcja serwisowa podobno była obejmująca cały 2013 rocznik) - co za czasy, (pipi)a PS4 upgrade, auto upgrade... @Michu - pytałem o światła, niestety była kiedyś akcja serwisowa na samym początku, ale teraz te nowe modele są już ok, mój nie jest nią objęty. więc lipa, tak ma świecić.
Opublikowano 10 lutego 201411 l kupiłeś beta wersję? auto jak konsola, wóz z czasów końcówki psx'a to przynajmniej gotowy produkt.
Opublikowano 10 lutego 201411 l A mówiłem starą hondę kup! Ale mądrzejszy byłeś... No to teraz masz... hjehje Ps. oddam bezawaryjną starą hondę wzamian za nowego chu.jowego opla Edytowane 10 lutego 201411 l przez Łebi
Opublikowano 10 lutego 201411 l Akurat instalowanie elektroniki w wilgotnych miejscach to norma i sztuczne generowanie kosztow dla nabywcy. U ciebie pewnie zle spasowali elementy i calkowicie woda sie lała
Opublikowano 15 lutego 201411 l Autor Ciekawostka motoryzacyjna - we Francji przy zakupie nowego samochodu istnieje system opłat i dopłat państwowych zależnych od emisji dwutlenku węgla przez samochód. W Polsce można zastanawiać się po co ten parametr jest w ogóle publikowany, we Francji ma już bardzo duże znaczenie. Uproszczona tabela wygląda następująco: Na dopłaty powyżej śmiesznych 150 euro łapią się już tylko hybrydy, a zatem wersje hybrydowe kosztują porównywalnie do diesli i wobec tego np. w przypadku Toyoty stanowią 40% sprzedaży. Większość popularnych modeli znajduje się obecnie w kategorii 0, małe diesle i niektóre wersje ekologiczne w stylu BlueMotion łapią się na -150, a problem jest z silnikami benzynowymi bez doładowania (przypadkowo wybrana Kia Sportage 1.6 +900) i mocniejszymi autami (Golf R +2200). Gdyby ktoś połakomił się np. na Imprezę WRX, to musi zapłacić 8000 i dodatkowo 160 euro rocznie, tak więc żeby pozwolić sobie na sportowe auto, trzeba ponieść już naprawdę konkretne koszty.
Opublikowano 15 lutego 201411 l Jednym słowem tak wlasnie zaczyna rosnąć import aut nowych, kupowanych poza Francja bez dopłat
Opublikowano 15 lutego 201411 l oho, już się zaczyna - podgrzewanie kierownicy działa losowo (raz działa raz nie) czujnik ciśnienia w oponach działa losowo (czasami "nie identyfikuje opon") narazie szukałem pomocy na forumkach, ASO milczy dobra byłem w serwisie i jestem załamany ziom mówi, że to nawet dobrze wyszło, ja jednak strasznie nie lubię takich sytuacji bo mnie to w(pipi)ia ja tak nie chcę i ch,uj. po kolei: powiedziałem co mi dolega, dziś rano zjawiłem się w serwisie, gdzie trzepali auto 1,5 godziny i wyszło na jaw, że padł mi jeden z trzech procków odpowiedzialnych za ten pakiet (opony, ogrzewanie kierownicy i coś tam jeszcze). Procek jest zlokalizowany w tylnym słupku koło klapy bagażnika. Spoko uspokoiłem się, padło to padło, gwarancja jest na ch,uj drążyć temat. I tutaj zonk - okazało się, że tyle to trwało, bo procek nie padł niestety "sam z siebie" tylko był...mokry ("spocony"). A to oznacza, że mam w aucie przeciek, gdzieś po słupku idzie wilgoć do środka, będą na gwarancji go trzepać jak przyjdzie procek z Niemiec i będą go wymieniać. (pipi)a nie dobrze. Kumpel mówi, że super - niech wpiszą w książkę serwisową przyczynę, będziesz mieć potem łatwiej do gwarancji na blachę, rdzę czy cokolwiek - masz na papierze, że źle złożone auto. (pipi)a mam chyba pecha :( plus jest taki, że od razu zrobią mi aktualizację softu (akcja serwisowa podobno była obejmująca cały 2013 rocznik) - co za czasy, (pipi)a PS4 upgrade, auto upgrade... @Michu - pytałem o światła, niestety była kiedyś akcja serwisowa na samym początku, ale teraz te nowe modele są już ok, mój nie jest nią objęty. więc lipa, tak ma świecić. lucek by sie i tak cieszyl, przeciez za pare lat auto sie wymieni na nowe. Niech sobie cieknie
Opublikowano 15 lutego 201411 l Autor Jednym słowem tak wlasnie zaczyna rosnąć import aut nowych, kupowanych poza Francja bez dopłat Uprościłem to, chodzi o pierwsze rejestracje, nie da się obejść w prosty sposób. Tzn. jedyna opcja to kupić samochód już zarejestrowany z zerowym przebiegiem, a koszty bierze na siebie dealer. Edytowane 15 lutego 201411 l przez Mustang
Opublikowano 15 lutego 201411 l lucek by sie i tak cieszyl, przeciez za pare lat auto sie wymieni na nowe. Niech sobie cieknie w samochodzie może się trafić fabryczna usterka, odkrycie roku
Opublikowano 16 lutego 201411 l Milan ale popatrz teraz dalej - za 3 lata ktoś pewnie kupi ode mnie cieknące auto ale już bez gwarancji, wiec chyba jednak ja na tym lepiej wyjdę
Opublikowano 17 lutego 201411 l Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka.
Opublikowano 18 lutego 201411 l Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka. miałem brak hamulców w maździe... na szczęście wyjeżdżając z podwórka, mijam bramę hamuje by się zatrzymać i ją zamknąć i NIC, pedał w podłogę a auto jedzie dalej - bardzo niemiłe uczucie ręczny i dopiero stop... okazało się wtedy, że przewody przerdzewiały i się płyn wylał.
Opublikowano 19 lutego 201411 l Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka. nie no spoko lekka i nieuprzykrzająca życia awaria. kto by tam na to zwracał uwagę Alfa górą (tylko czasami się hamulce wyłączają). :*
Opublikowano 19 lutego 201411 l Oj tam, oj tam, moze przesadzilem - brak hamulcy w sensie,ze zanikło wspomaganie hamowania i sprzegla. Costam jeszcze wytraca prędkość.
Opublikowano 22 lutego 201411 l Po poltora roku w Lagunie mamy stala sie pierwsza awaria. W najlepszym przypadku do wymiany bedzie tylko filtr paliwa, a w najgorszym filtr i wtrysk/wtryski. ;/ Po wymianie filtru kupie preparat do czyszczenia wtryskow, wyczyszcze filtr czasteczek stalych i jesli to nie pomoze to bedzie trzeba przebadac wtryski.
Opublikowano 22 lutego 201411 l Po poltora roku w Lagunie mamy stala sie pierwsza awaria. W najlepszym przypadku do wymiany bedzie tylko filtr paliwa, a w najgorszym filtr i wtrysk/wtryski. ;/ Po wymianie filtru kupie preparat do czyszczenia wtryskow, wyczyszcze filtr czasteczek stalych i jesli to nie pomoze to bedzie trzeba przebadac wtryski. Jaki to rok, przebieg i turbodiesel?
Opublikowano 22 lutego 201411 l 2007/2008 czyli juz po FL, przejechane ma 110tys km i napedzane jest 1.9dci
Opublikowano 23 lutego 201411 l A co sie dzieje? Nierowno pracuje? Bo jak guni moc, to zacznijcie od przeplywki.
Opublikowano 23 lutego 201411 l Komputer wyrzuca blad, zeby sprawdzic wtrysk. Mama mowila, ze pokazywalo jej sie to jakies dwa tygodnie temu, ale tylko przy predkosci wiekszej niz 130km/h, a wczoraj blad wyswietlal sie caly czas. Wtryski sa chyba okej, bo nie kopci i (podobno) nie ma spadkow mocy.
Opublikowano 23 lutego 201411 l Marchewa (czyt. kontrolka wtryskow) moze zapalac sie przez problemy nie zwiazane z wtryskami. Ogolnie chodzi o blad zasilania silnika, moze dotyczyc paliwa, badz powietrza. Podlacz samochod do kompa (kabel to koszt 40zl) moga byc jajca tak jak Infidel napisal, z przeplywka, badz po prostu cos nie laczy na przewodach. Sprawdz jak samochod przyspiesza od jalowych obrotow do powiedzmy 3500obr/min. Przy zwalonej przeplywce czesto mozna wyczuc spadek mocy.
Opublikowano 23 lutego 201411 l dwie sprawy mam, ziomki 1. czasem (raz na tydzien) pali mi sie kontrolka oleju (na zolto) przy wylaczaniu samochodu. w sensie zgaszam, zapala sie lampka na kilkanascie sekund, gasnie. jak wlacze samochod to sie nie pali. sprawdzilem poziom oleju (zgodnie z instrukcja, 5 minut po zgaszeniu) i jest idealnie na srodku. czytalem na necie, ze to pewnie czujnik oleju. a jesli nie - co to moze oznaczac? 2. prosba o rade - mam kaseciaka, oryginalnego bmw. moge albo zabulic ok 400 zlotych i kupic cd bmw, ale tu jest problem bo sa tylko uzywane, a na allegro wiadomo jak ludzie robia zdjecia i opisy - kot w worku. do tego zakup jakiegos emulatora zmieniarki - ok 200 zlotych. za 350 mam radio blaupunkta/apline z wejsciem na usb/sd, odbieranie telefonow itd. czy wybrac wygode i nizsza cene kosztem wygladu (radio innej firmy) czy zaplacic wiecej, miec zwykle radio cd, ale za to idealnie pasujace do wnetrza. co wy byscie zrobili?
Opublikowano 23 lutego 201411 l co do dwojki to stalem przed takim samym wyborem. wygral wyglad i wzialem business cd od bmw. jesli nie interesuje cie aux to kupuj jakiekolwiek, ale jesli bedziesz chcial podlaczyc cos pod wejscie aux to podobno musi byc wyprodukowane po 09/2002 btw. masz klimatyzacje w swoim? Edytowane 23 lutego 201411 l przez Qvstra
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.