Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja akurat swietnie wyszedlem na zakupie uzywki w ASO. Dostalem samochod za pol ceny, gwarancje (z ktorej skorzystalem i bylem potraktowany jak normalny klient, co wyjechal z salonowa fura), przed kupnem dostalem zatankowana fure do pojezdzenia, pokazania rodzinie, na koniec jeszcze wjechali na warsztat i z mechanikami sprawdzalismy kazda (pipi)e.

  • Plusik 3
Opublikowano

Ja akurat swietnie wyszedlem na zakupie uzywki w ASO. Dostalem samochod za pol ceny, gwarancje (z ktorej skorzystalem i bylem potraktowany jak normalny klient, co wyjechal z salonowa fura), przed kupnem dostalem zatankowana fure do pojezdzenia, pokazania rodzinie, na koniec jeszcze wjechali na warsztat i z mechanikami sprawdzalismy kazda (pipi)e.

 

+1, jazda próbna ponad godzinę, potem drugi raz z żoną na chwilę tylko, przegląd z chłopami normalnie na podnośniku pod autem, pełny bak, komplet historii i wszelkie papiery.

Opublikowano

oho, już się zaczyna - podgrzewanie kierownicy działa losowo (raz działa raz nie)

czujnik ciśnienia w oponach działa losowo (czasami "nie identyfikuje opon")

narazie szukałem pomocy na forumkach, ASO milczy

 

dobra byłem w serwisie i jestem załamany :( ziom mówi, że to nawet dobrze wyszło, ja jednak strasznie nie lubię takich sytuacji bo mnie to w(pipi)ia ja tak nie chcę i ch,uj. po kolei:

 

powiedziałem co mi dolega, dziś rano zjawiłem się w serwisie, gdzie trzepali auto 1,5 godziny i wyszło na jaw, że padł mi jeden z trzech procków odpowiedzialnych za ten pakiet (opony, ogrzewanie kierownicy i coś tam jeszcze). Procek jest zlokalizowany w tylnym słupku koło klapy bagażnika. Spoko uspokoiłem się, padło to padło, gwarancja jest  na ch,uj drążyć temat. I tutaj zonk - okazało się, że tyle to trwało, bo procek nie padł niestety "sam z siebie" tylko był...mokry ("spocony"). A to oznacza, że mam w aucie przeciek, gdzieś po słupku idzie wilgoć do środka, będą na gwarancji go trzepać jak przyjdzie procek z Niemiec i będą go wymieniać. (pipi)a nie dobrze. Kumpel mówi, że super - niech wpiszą w książkę serwisową przyczynę, będziesz mieć potem łatwiej do gwarancji na blachę, rdzę czy cokolwiek - masz na papierze, że źle złożone auto. (pipi)a mam chyba pecha :( :( :(

 

plus jest taki, że od razu zrobią mi aktualizację softu (akcja serwisowa podobno była obejmująca cały 2013 rocznik) - co za czasy, (pipi)a PS4 upgrade, auto upgrade...

 

@Michu - pytałem o światła, niestety była kiedyś akcja serwisowa na samym początku, ale teraz te nowe modele są już ok, mój nie jest nią objęty. więc lipa, tak ma świecić. 

Opublikowano (edytowane)

A mówiłem starą hondę kup! Ale mądrzejszy byłeś... No to teraz masz... hjehje

 

 

 

Ps. oddam bezawaryjną starą hondę wzamian za nowego chu.jowego opla :D

Edytowane przez Łebi
Opublikowano

Akurat instalowanie elektroniki w wilgotnych miejscach to norma i sztuczne generowanie kosztow dla nabywcy.  U ciebie pewnie zle spasowali elementy i calkowicie woda sie lała

Opublikowano

Ciekawostka motoryzacyjna - we Francji przy zakupie nowego samochodu istnieje system opłat i dopłat państwowych zależnych od emisji dwutlenku węgla przez samochód. W Polsce można zastanawiać się po co ten parametr jest w ogóle publikowany, we Francji ma już bardzo duże znaczenie. Uproszczona tabela wygląda następująco:

3718989613.2.jpg

Na dopłaty powyżej śmiesznych 150 euro łapią się już tylko hybrydy, a zatem wersje hybrydowe kosztują porównywalnie do diesli i wobec tego np. w przypadku Toyoty stanowią 40% sprzedaży. Większość popularnych modeli znajduje się obecnie w kategorii 0, małe diesle i niektóre wersje ekologiczne w stylu BlueMotion łapią się na -150, a problem jest z silnikami benzynowymi bez doładowania (przypadkowo wybrana Kia Sportage 1.6 +900) i mocniejszymi autami (Golf R +2200). Gdyby ktoś połakomił się np. na Imprezę WRX, to musi zapłacić 8000 i dodatkowo 160 euro rocznie, tak więc żeby pozwolić sobie na sportowe auto, trzeba ponieść już naprawdę konkretne koszty.

 

Gość _Milan_
Opublikowano

 

oho, już się zaczyna - podgrzewanie kierownicy działa losowo (raz działa raz nie)

czujnik ciśnienia w oponach działa losowo (czasami "nie identyfikuje opon")

narazie szukałem pomocy na forumkach, ASO milczy

 

dobra byłem w serwisie i jestem załamany :( ziom mówi, że to nawet dobrze wyszło, ja jednak strasznie nie lubię takich sytuacji bo mnie to w(pipi)ia ja tak nie chcę i ch,uj. po kolei:

 

powiedziałem co mi dolega, dziś rano zjawiłem się w serwisie, gdzie trzepali auto 1,5 godziny i wyszło na jaw, że padł mi jeden z trzech procków odpowiedzialnych za ten pakiet (opony, ogrzewanie kierownicy i coś tam jeszcze). Procek jest zlokalizowany w tylnym słupku koło klapy bagażnika. Spoko uspokoiłem się, padło to padło, gwarancja jest  na ch,uj drążyć temat. I tutaj zonk - okazało się, że tyle to trwało, bo procek nie padł niestety "sam z siebie" tylko był...mokry ("spocony"). A to oznacza, że mam w aucie przeciek, gdzieś po słupku idzie wilgoć do środka, będą na gwarancji go trzepać jak przyjdzie procek z Niemiec i będą go wymieniać. (pipi)a nie dobrze. Kumpel mówi, że super - niech wpiszą w książkę serwisową przyczynę, będziesz mieć potem łatwiej do gwarancji na blachę, rdzę czy cokolwiek - masz na papierze, że źle złożone auto. (pipi)a mam chyba pecha :( :( :(

 

plus jest taki, że od razu zrobią mi aktualizację softu (akcja serwisowa podobno była obejmująca cały 2013 rocznik) - co za czasy, (pipi)a PS4 upgrade, auto upgrade...

 

@Michu - pytałem o światła, niestety była kiedyś akcja serwisowa na samym początku, ale teraz te nowe modele są już ok, mój nie jest nią objęty. więc lipa, tak ma świecić. 

 

 

lucek by sie i tak cieszyl, przeciez za pare lat auto sie wymieni na nowe. Niech sobie cieknie

Opublikowano (edytowane)

Jednym słowem tak wlasnie zaczyna rosnąć import aut nowych, kupowanych poza Francja bez dopłat

Uprościłem to, chodzi o pierwsze rejestracje, nie da się obejść w prosty sposób. Tzn. jedyna opcja to kupić samochód już zarejestrowany z zerowym przebiegiem, a koszty bierze na siebie dealer.

Edytowane przez Mustang
Opublikowano

lucek by sie i tak cieszyl, przeciez za pare lat auto sie wymieni na nowe. Niech sobie cieknie

w samochodzie może się trafić fabryczna usterka, odkrycie roku :sorcerer:

Opublikowano

Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka.

Opublikowano

Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka.

 

miałem brak hamulców w maździe... na szczęście wyjeżdżając z podwórka, mijam bramę hamuje by się zatrzymać i ją zamknąć i NIC, pedał w podłogę a auto jedzie dalej - bardzo niemiłe uczucie :( ręczny i dopiero stop...

 

okazało się wtedy, że przewody przerdzewiały i się płyn wylał.

Opublikowano

Zebys Waldus nie mowil, ze zatajam awarie Alfy i pozniej wciskam kit, ze nic sie nie psuje. Doszlo do pierwszej usterki! Brak hamulcy, mimo, ze serwo dziala. Szybka kontrola plynu i okazalo sie, ze zbiorniczek pusty. Co najsmieszniejsze brak wycieku. Werdykt, poszla pompa hamulcowa i puscila caly plyn do serwo. Nowa pompa 100zl i trzeba wyczyscic serwo od srodka.

 

nie no spoko lekka i nieuprzykrzająca życia awaria. kto by tam na to zwracał uwagę

 

Alfa górą (tylko czasami się hamulce wyłączają). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:*

  • Plusik 1
Opublikowano

Po poltora roku w Lagunie mamy stala sie pierwsza awaria. W najlepszym przypadku do wymiany bedzie tylko filtr paliwa, a w najgorszym filtr i wtrysk/wtryski. ;/ Po wymianie filtru kupie preparat do czyszczenia wtryskow, wyczyszcze filtr czasteczek stalych i jesli to nie pomoze to bedzie trzeba przebadac wtryski.

Opublikowano

Po poltora roku w Lagunie mamy stala sie pierwsza awaria. W najlepszym przypadku do wymiany bedzie tylko filtr paliwa, a w najgorszym filtr i wtrysk/wtryski. ;/ Po wymianie filtru kupie preparat do czyszczenia wtryskow, wyczyszcze filtr czasteczek stalych i jesli to nie pomoze to bedzie trzeba przebadac wtryski.

Jaki to rok, przebieg i turbodiesel?

Opublikowano

Komputer wyrzuca blad, zeby sprawdzic wtrysk. Mama mowila, ze pokazywalo jej sie to jakies dwa tygodnie temu, ale tylko przy predkosci wiekszej niz 130km/h, a wczoraj blad wyswietlal sie caly czas. Wtryski sa chyba okej, bo nie kopci i (podobno) nie ma spadkow mocy. 

Opublikowano

Marchewa (czyt. kontrolka wtryskow) moze zapalac sie przez problemy nie zwiazane z wtryskami. Ogolnie chodzi o blad zasilania silnika, moze dotyczyc paliwa, badz powietrza.

 

Podlacz samochod do kompa (kabel to koszt 40zl) moga byc jajca tak jak Infidel napisal, z przeplywka, badz po prostu cos nie laczy na przewodach. Sprawdz jak samochod przyspiesza od jalowych obrotow do powiedzmy 3500obr/min. Przy zwalonej przeplywce czesto mozna wyczuc spadek mocy.

Opublikowano

dwie sprawy mam, ziomki

 

 

1. czasem (raz na tydzien) pali mi sie kontrolka oleju (na zolto) przy wylaczaniu samochodu. w sensie zgaszam, zapala sie lampka na kilkanascie sekund, gasnie. jak wlacze samochod to sie nie pali. sprawdzilem poziom oleju (zgodnie z instrukcja, 5 minut po zgaszeniu) i jest idealnie na srodku. czytalem na necie, ze to pewnie czujnik oleju. a jesli nie - co to moze oznaczac?

 

2. prosba o rade - mam kaseciaka, oryginalnego bmw. moge albo zabulic ok 400 zlotych i kupic cd bmw, ale tu jest problem bo sa tylko uzywane, a na allegro wiadomo jak ludzie robia zdjecia i opisy - kot w worku. do tego zakup jakiegos emulatora zmieniarki - ok 200 zlotych. za 350 mam radio blaupunkta/apline z wejsciem na usb/sd, odbieranie telefonow itd.

 

czy wybrac wygode i nizsza cene kosztem wygladu (radio innej firmy) czy zaplacic wiecej, miec zwykle radio cd, ale za to idealnie pasujace do wnetrza. co wy byscie zrobili?

Opublikowano (edytowane)

co do dwojki to stalem przed takim samym wyborem. wygral wyglad i wzialem business cd od bmw. jesli nie interesuje cie aux to kupuj jakiekolwiek, ale jesli bedziesz chcial podlaczyc cos pod wejscie aux to podobno musi byc wyprodukowane po 09/2002

 

btw. masz klimatyzacje w swoim?

Edytowane przez Qvstra

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...