Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poprzednik z 3.0 TDI na dotarciu żłopał pod 20 l w mieście xd. Jechałem, widziałem ten wir w baku.

 

No, ale to Audi, więc najważniejszym gadżetem w nowej wersji jest aktywny tempomat zdolny utrzymać na autostradzie odstęp 5-10 m od auta poprzedzającego (oczywiście ma automatycznie migać długimi). Da radę?

Da rade :) Jezdzi sama. Do tego swiatla Matrix i w nocy masz dzien
Opublikowano

bylem niedawno na przegladzie i powiedzieli mi, ze amortyzatory sa na wykonczeniu i bede musial pomyslec o wymianie. do dzisiaj jedynym objawem jaki zaobserwowalem byla wieksza twardosc (co mi w sumie odpowiada, nienawidze jezdzic miekkimi samochodami). mialem z tym na razie nic nie robic, przejezdzic zime i myslec dopiero na wiosne, ale dzisiaj zauwazylem, ze prawy tyl siedzi nizej od lewego tylu. wiec chyba nie ma co czekac i musze zaczac myslec o zmianie. na pewno nie bede zakladal oemowych uzywek i sklaniam sie raczej w strone czegos nizszego i twardszego, lub przejscie na gwint (mts, ta-tesco lub tuningart).

Opublikowano

Dokladnie. Oznaka konczacych sie amorow jest efekt plywania po tym jak pobujasz samochodem. Moze odbic do 2 razy, wiecej to juz czas myslec o wymianie. Moge Ci zalatwic amorki mpakietowe w dobrej cenie.

Opublikowano

Okej, w takim razie jutro go bujne

 

gdyby sie jednak okazalo, ze amory sa do wymiany to w co byscie radzili zainwestowac? 

 

mpakietowe podchodza tez do 4 cylindrow?

Opublikowano

To, że nie istnieją. Zwieszenie może być M-Technikowe, a M-Pakietowe to może być wyposażenie :)

 

A jeżeli nie ma M-Technika to lepiej żeby ich nie wsadzał (o ilą są to w ógole M-Technikowe amory czyli Sachs Advantage) bez całej reszty osprzętu.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przepraszam, nie wiedzialem zes taki skrupulatny. To nic, ze wszyscy tak mowia :)

 

Qvstra, wstaw M-Technikowe amory i sprezyny i bedziesz zadowolony. Tanie gwinty nie pracuja i takie zawieszenie bedzie duzo lepsze.

Opublikowano

Jesli pojawila sie roznica w wysokosci zawieszenia to sprawdz sprezyny, bo w sumie to one ustalaja wysokosc.

ale amory tez raczej będę musiał zmienić, bo na przeglądzie wyszło ze maja około 35% sprawnosci

Opublikowano

Kiedyś moja babcica miała sąsiada, która miał Golfa IV. Auto w agrotuningu, wszelkie możliwe naklejki, naklejka chromu na klapce baku, jakieś listwy, obklejenia lusterek, drzwi, imitacje zegarów na desce, kolorowy meszek na dźwigni biegów, pokrowce na fotelach z napisem racing i oczywiście brewki na lampach. Chłop tak się zapędził, że dokleił sobie z tyłu naklejkę GTI i... Type-R

Opublikowano

http://allegro.pl/piekne-bmw-5-e60-2-5i-bezowe-skory-super-opcja-i5586847772.html

I rozkodowany przeze mnie VIN:

Numer podwozia WBANA51090B027018
Kod typu NA51
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E60 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M54
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)
Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA)
Data prod. 2003-09-01

Wyposażenie

S217A ACTIVE STEERING Aktywny układ kierowniczy
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia
S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive
S248A STEERING WHEEL HEATING Podgrzewanie kierownicy
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S2CFA LT/ALY WHL/STAR SPOKE 138 W RUNFLAT TYRE Obr. BMW, st. le. spr. gw. 138
S300A EMERGENCY WHEEL Koło dojazdowe
S356A CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS Oszklenie zespolone Klimakomfort
S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku
S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S540A CRUISE CONTROL Tempomat
S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia
S606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS System nawigacji Business
S644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Instalacja tel. kom. z Bluetooth
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju
S8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju
S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla kraju
S8SPA COP CONTROL Sterowanie CO2
S902A SPECIAL CHECK PRESS VEHICLES Kontrola specjalna pojazdów prasowych
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.
S934A WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS Dummy-SALAPA
S936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY BMW Handy b. Ausliefer. anfordern
S969A REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji
Wyposażenie seryjne
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

 

Dziś się na nią natknąłem. Co raz częściej myślę o wymianię E36. Niestety ciężko jest znaleźć BMW z interesującym mnie wyposażeniem. W każdym czegoś brakuję.

 

Te ma wszystko co chcę:

M-technik

Sportowe stołki

Navi

BT

Grzanie

Roletę

Niezawodny silnik

PDC

 

Poza jednym - nie jest touringiem (combi). Ale może wózek bym tam zmieścił. Szkoda tylko, że jest to zaledwie 6 lat młodsze auto od mojego E36. Za to przepaść niesamowita. Mam ochote polecieć do banku i brać kasę ale rozsądek na szczęście jest górą.

 

Warto marzyć xD

Opublikowano

ja nie chcialbym jezdzic e61, moim zdaniem ta buda jest bardzo slaba. sedan nie jest taki zly, ale turas to kupszal straszny.

 

nie wiem czy jestem w mniejszosci, ale nie trawie e61/e65. z tamtej generacji tylko trojka mi sie podoba i takiego touringa na pewno bralbym pod uwage jesli mialbym zmieniac samochod na wiekszy.

Opublikowano

Miałeś BMW na silniku M54B25? Wydaję mi się, że nie miałeś bo głupoty wypisujesz :) Stary dobry bezawaryjny silnik BMW.

 

Silnik jak najbardziej. Ale E60, którego największą wadą są dwie rysy na lakierze za 30k to jakiś mit.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...