WisnieR 2 744 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 To jest BMW serii 5 z 2003. Ile miałoby kosztować? 50 000zł? 30 000zł za tak stare auto to całkiem znośna cena, a wszystkie usterki, których pewnie jest mnóstwo można naprawić w większości samemu. Tak więc cena odpowiednia. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Wyglada dobrze, cena dobra, wszystko gra. Trzeba obejrzec na zywo Qvstra, E65 jest obrzydliwe. Chyba najgorsze BMW ever Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Najgorsze jest chyba X5 pierwszej generacji, szczególnie z tyłu, wygląda jak jakieś Daewoo. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 E60 jest śliczna, tak samo e39 bardzo mi się podoba. ta już pewnie tak ganiać nie będzie jak 328 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Malo ktore nowsze bmw gania jak 328 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 sierpnia 2015 Mnie zawsze się podobało E60. Bardziej niż F10, które moim zdaniem jest dość nijakie. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 sierpnia 2015 Pojechałem dzisiaj na przejażdżkę górską drogą. Pod górę wiadomo, 1.2 nie wyrabia, ale i tak jechałem za innymi. W dół było pusto i bardzo przyjemnie. Droga wąska i kręta, więc na zjeździe te 65 koni nawet wystarczy, a układ jezdny akurat daje radę w tym modelu. 2 w zakręcie, na wyjściu gaz, 3 do maksymalnych obrotów, czasem 4 i z powrotem, redukcja przed zakrętem. Prędkościomierz nieważny, tylko biegi się liczą. Dawno nie miałem takiej frajdy Niestety feler to hamulce i zapewne to samo dotyczy wszystkich "normalnych" samochodów, nawet wyższej klasy i z mocniejszymi silnikami (tym bardziej, że są one cięższe). Przejechałem raptem 10 kilometrów i już się wyraźnie zagrzały, czuć było smród we wnętrzu, więc dałem sobie spokój. Do tego typu jazdy jednak lepiej mieć sportową wersję, lepiej przygotowaną do szaleństw. Albo w ogóle typową zabawkę. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 29 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 sierpnia 2015 (edytowane) Skoda Rapid. Nigdy jakoś szczególnie nie interesował mnie ten samochód, bo to niby taki Golf dla cebulaków, ale przejechałem nim ostatnio 600 km po Niemczech i sprawił na mnie niezłe wrażenie. Przede wszystkim nowy Rapid jest jednak dużo lepszy od mojego Punto. Niby to oczywiste, ale z drugiej strony często jeżdżę Yarisem z 2014 i on z kolei jest bardzo porównywalny. A Rapid jeśli chodzi o wyciszenie, wykończenie, komfort jazdy i układ jezdny jest jednak o klasę wyżej. Ciekawe byłoby sprawdzić czy bliżej mu do nowej Fabii czy Octavii. Spaceback wygląda całkiem spoko, do tego ma przestronny bagażnik. Jeździłem wersją Monte Carlo, z bardzo wygodnymi sportowymi fotelami i świetną skórzaną kierownicą obszytą czerwoną nicią. Ksenony, fajna rzecz w nocy. Do tego tempomat - dla mnie rewelacja, włączałem go na każdym ograniczeniu i bardzo brakuje mi go teraz w Fiacie. Był to mój pierwszy kontakt z silnikami benzynowymi nowej generacji, takimi jak małe 1.2 z doładowaniem i teoretyczną mocą 85 koni. Szczerze mówiąc byłem pod sporym wrażeniem, bo mimo niewielkiej różnicy 20 koni na papierze, w praktyce to zupełnie inny świat w stosunku do 1.2 65. 1.2 TSI wymusza już ingerencję kontroli trakcji przy starcie spod świateł, dzięki przyzwoitemu momentowi obrotowemu pozwala na zupełnie żwawe przyspieszanie nawet bez redukcji biegu i bez problemu rozpędza samochód do nieco ponad 180 km/h (na płaskim zatrzymywał się na 187, chociaż na YT widziałem filmik, gdzie z górki poszedł ponad licznikowe 200). Niby do czerwonego pola jeszcze nieco brakuje, ale przy tych licznikowych 187 prędkość przestaje rosnąć i można sobie tak jechać kilometrami z gazem w podłodze (spalanie 13,5, za to zero obaw jeśli chodzi o stabilność). Ogólnie na Autobahnie mogłoby być więcej tych koni, ale to naprawdę świetny silnik do jazdy zgodnie z ograniczeniami i okazjonalnego wyprzedzania. Teraz jest jeszcze wersja 110 koni, mająca dodatkowy 6. bieg i ona już naprawdę powinna wystarczyć każdemu, kto nie oczekuje sportowych doznań. Te 1.2 TSI to takie nowe 1.6, czyli bez szczególnych emocji, ale zupełnie wystarczająco do normalnej jazdy. Ogólnie udany samochód i niezła opcja, jeśli dla kogoś Fabia jest ciut za mała, a z kolei wolałby jednak wydać mniej niż kosztuje pełnowymiarowy kompakt. Edytowane 29 sierpnia 2015 przez Mustang Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 29 sierpnia 2015 Opublikowano 29 sierpnia 2015 Mi się ogólnie Skody podobają, nową Octavie, czy Superb przytuliłbym, że hej. O wersjach RS to już nawet nie wspominam, bo to miód. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 29 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 sierpnia 2015 Skody są spoko, bo są najtańszym sposobem na najnowszą technikę VAG. Chociaż czasem Seat też wychodzi taniej od VW, a ma ciekawszy design niż czeskie odpowiedniki. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 29 sierpnia 2015 Opublikowano 29 sierpnia 2015 No na przykład mi się Superb podoba o wiele bardziej niż Passat. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 No ten nowy Superb jest mega. Tylko silniki mają kiepskie (w sensie nie ma czegoś konkretnego, dużego), co pewnie wynika z ogólnej polityki VAG, jeszcze by VW i Audi za bardzo ucierpiało;f. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 sierpnia 2015 Audi tak, ale Pasat ma w zasadzie te same silniki, Superb na razie nie może mieć tylko diesla 240. Najmocniejsze pozostaje 2.0 TSI 280. Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Dzis przy wyprzedzaniu(na 3btw) skonczyl mi sie gaz, szybko przelaczylem na benzyne no i tak zrobilem z 5km no i powiem wam ze w ogole inna bajka, fura zbiera sie duzo szybciej i jezdzie dynamiczniej. tu pojawia sie moje pytanie, da rade jakos podkrecic podawanie gazu, zeby byly osiągi jak przy 98ce? jak nie to tankuje benzyne i przelaczam za kazdym wyjazdem z miasta, na gazie musze miec duuuzo miejsca z na przeciwka zeby wyprzedzic typa jadacego 90-100 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 NO2 tankuj zamiast propan butanu. Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Popraw gaz po prostu w sensie powymieniac filtry itp? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 To tez, ale gazownik by sie przydal do regulacji. Cytuj
Gość osiol Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 (edytowane) (pipi)owa instalacja, (pipi)owy gazownik. Prawdziwy magik LPG jest w stanie ustawić instalację tak, że auto będzie szło lepiej niż na wasze, oczywiście kosztem spalania (dodatkowe 1-2 litry na setkę). Do tego potrzebny jest m.in. odpowiedni reduktor. MÓJ BRACHOL ma w Lanosie reduktor do 100 KM, więc to oczywiste, że choćbyś nie wiem jak spiął dupę, auto nie poleci szybciej niż na benie (wtedy 116 KM, a przynajmniej tyle było w serii). Mowa o mieszalnikach, ale z tego co wnioskuję, to sekwencji nie masz. Edytowane 30 sierpnia 2015 przez Grze(pipi) Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Popraw gaz po prostuw sensie powymieniac filtry itp?Tez + sprawdzenie wtryskow, reduktora i ew. regulacja Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Opublikowano 31 sierpnia 2015 1) Nowe Seaty to jedne z najbrzydszych i najnudniejszych samochodów na rynku. 2) W nowym SuperB mają montować V6 od przyszłego roku. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 sierpnia 2015 Nie zgadzam się z 1, subiektywnie design Leona jest najciekawszy z kompaktów VAG. Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Opublikowano 31 sierpnia 2015 bylem u mechanika wymienic paczke bezpiecznikow bo wzialem za male i od razu zapytalem kiedy bedziemy mogli wymienic uszczelniacze zaworow a ten typ wyyebal z tekstem, ze jak bierze litr na 1k km to w 90% przypadkach zapieczone pierscienie no i trzeba wyjac glowice no i zawiesc do planowania i wyjdzie remont silnika 1200-1500 chyba ku,rwa z ch,uja na łeb spadl, kupie banke oleju i pojezdze kilka miechow i sprzedaje w piz,du tego szrota jeszcze przy wchodzenia w taki wiekszy zakret w lewo przy predkosci 90-100km ostro puka z lewej strony czyli pewnie je,bniete zawieszenie moje auto takie piekne Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Opublikowano 31 sierpnia 2015 Uroki atarych aut :-) To samo moglbys miec z kazdym innym autem. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 shell ma teraz fajna promocje, ze za kazde 25l paliwa mozna sobie dokupic za okolo 10zl zestaw lego: http://www.shell.pl/products-services/on-the-road/promotions/kolekcjashellv-powerlego.html mam juz formule i stacje shell. wezme jeszcze cysterne i start/mete Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.