krupek 15 481 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Całkiem spoko fura, trzeba przyznać. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 4 grudnia 2015 Opublikowano 4 grudnia 2015 Tylko mini sedan czy hatch też ? Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 4 grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 grudnia 2015 Na razie sedan tylko. Jakby dali kombi, to byłaby niezła propozycja dla rodzin. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 (edytowane) macie jakiś pomysł jak dobrze zabezpieczyć felgi do wysłania? nie mam żadnych kartonów. Mogę w ogóle wysłać cztery oddzielnie zapakowane felgi(bo pewnie tak muszę to zrobić) jako jedna paczka? jaki może być orientacyjny koszt? Edytowane 8 grudnia 2015 przez D.B. Cooper Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 Przez furgonetke nie da rady bo za duzy gabaryt na calosc, tylko paleta (od100zł w gore) Osobno mozna nadac za 15zł (Kex) lub za 16zł (Fedex, DPD). Pudelko raczej wskazane albo kup sobie folie babelkowa i stretch i owin dokladnie. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 (edytowane) Ja jak sprzedawałem felgi to mocno przyfarciłem, bo kupił typ mieszkający ode mnie 15 km, zawiozłem mu w podskokach. Jak wysyłać, to tak jak Bizon mówi, każdą jako osobny element. Edytowane 8 grudnia 2015 przez krupek Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 musisz się wyposażyć jakąś folię bąbelkową i stretch Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 15 grudnia 2015 Opublikowano 15 grudnia 2015 Zgodnie z powszechną opinią, na świecie są tylko dwa zjawiska, które podziwiać można bez końca. To ogień i parkująca kobieta. http://m.interia.pl/poboczem/news,nId,1933368 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 16 grudnia 2015 Opublikowano 16 grudnia 2015 w zeszlym tygodniu zalapalem sie na dwugodzinna jazde testowa elektrycznym bmw i3- nawet calkiem spoko, musze przyznac. Kure.stwo jest naprawde dynamiczne, przynajmniej tak do ok. 100 km/h. Przy starcie spod swiatel zwykle auta normalnej klasy nie maja wlasciwie zadnych szans, a i przy 50-80 kmh wcisniecie pedalu nawet wgniata w fotel. Naprawde pozytywne zaskoczenie. Desing kwestia gustu (mojej zonie sie ani z zewnatrz, ani w srodku nie spodobal, jak dla mnie calkiem spoko. Spoko tylne drzwi rozwiazali- wiatrolapy, otwieraja sie razem ze slupkiem B tworzac wielki wlaz. Posmigalem te 2h w krotkim postojem, pare km na autostradzie do 154 kmh (max), reszta glownie po niezabudowanym i wioskach, z wlaczonym nawiewem ustawionym na 18 st. C i radiem/navi startowalem z zasiegiem 110 km, wrocilem z ok. 55 (nie spojrzalem, ile przejechalem). Te energooszczedne opony tylko troche lepiej moglyby trzymac na zakretach (choc jechalem na mokrej nawierzchni przy kilku stopniach). Ogolnie calkiem spoko opcja dla kogos, kto potrzebuje auta glownie do codziennego dojechania do pracy w promieniu kilkadziesiat km. Do tego kure.wsko zwrotny jest- to jedyne auto, jakim jak dotad dalem rade zawrocic na raz w slepej uliczce z zatoczka na koncu. Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 16 grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 grudnia 2015 Ja bym wolał Golfa GTE. Przejeżdżasz do 50 na samym prądzie, co powinno wystarczyć większości ludzi na codzienne dojazdy do pracy, a poza tym masz normalny silnik spalinowy i w trasie klasyczną, całkiem mocną hybrydę o zasięgu zwykłego TSI. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 18 grudnia 2015 Opublikowano 18 grudnia 2015 ja nie wiem sam dlaczego, ale mam jakas awersje do hybryd... Juz wolalbym dwie fury miec: porzadnego, mocnego, wygodnego diesla na dlugie trasy i pelnego elektryka, jak to i3 np., do codziennego dojezdzania na krotkich dystansach. Musialbym takim golfem czy czyms podobnym tez chwile pojezdzic, to moze bym sie przekonal. Ziomek jeden ma aurisa kombi w hybrydzie i generalnie po paru miesiacach uzytkowania na jakiegos specjalnie wznieconego nie wyglada- narzeka cos, ze ta skrzynia bezstopniowa niepotrzebnie na wysokich obrotach utrzymuje silnik w trasie. Chetnie bym zobaczyl auto dzialajace na zasadzie: maly jakis dieselek, ale sluzacy wylacznie jako generator pradu i spalajacy jakies smieszne ilosci ropy, oraz w pelni elektryczny naped zasilany tym wytworzonym przez diesla prundem. Ale pewnie jest jakis techniczny powod, dla ktorego nikt tego jeszcze nie wyprobowal (moze nie da rady produkowac na pokladzie na biezaco ilosci prundu potrzebne do napedzania fury- nie wiem). Na rynek zaczynaja tez wchodzic auta z ogniwami paliwowymi zasilanymi wodorem- to moze byc niezle, mysle, ze ma potencjal. Jako pierwszy wprowadzil to Hyundai (!!!), teraz Toyota jako druga wprowadza swoj model (wyglada totalnie chuyowo, no ale ma innowacyjny naped). Ponoc niemcy juz maja 20 czy 30 stacji, na ktorych mozna tankowac wodor, a w planach do bodajze 2020 r. maja rozszerzenie sieci do chyba 150 czy 200 stacji. Ciekawe, jak sie bedzie dalej rozwijal ten temat (no i jak to jezdzi przede wszystkim). Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 18 grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 grudnia 2015 (edytowane) Ale ten Auris to zwykła hybryda, a Golf GTE hybryda z możliwością ładowania z gniazdka. W pierwszym przypadku silnik elektryczny tylko zmniejsza zużycie paliwa, przy czym najskuteczniej robi to w mieście - w trasie rzeczywiście hybrydy potrafią zawieść jeśli chodzi o zużycie paliwa jak i kulturę pracy. Tymczasem hybrydą plug-in możesz jeździć właśnie jak elektrykiem na krótkich dystansach. Oczywiście zasięg na samym prądzie jest sporo gorszy niż w takim typowo elektrycznym i3, ale dzięki silnikowi spalinowemu można pojechać spokojnie w trasę. Chetnie bym zobaczyl auto dzialajace na zasadzie: maly jakis dieselek, ale sluzacy wylacznie jako generator pradu i spalajacy jakies smieszne ilosci ropy, oraz w pelni elektryczny naped zasilany tym wytworzonym przez diesla prundem. Ale pewnie jest jakis techniczny powod, dla ktorego nikt tego jeszcze nie wyprobowal (moze nie da rady produkowac na pokladzie na biezaco ilosci prundu potrzebne do napedzania fury- nie wiem). Seryjny Opel Ampera (Chevrolet Volt) działa na takiej zasadzie. Wodór ma szanse ale na razie to jeszcze stosunkowo odległa przyszłość. Sam gdybym mógł rozważałbym tego Golfa GTE albo inny model działający na podobnej zasadzie. Full-eletryk jak Tesla też mógłby być ciekawy, ale dopiero jak rozwinie się sieć stacji do ładowania. Edytowane 18 grudnia 2015 przez Mustang Cytuj
tommi 345 Opublikowano 18 grudnia 2015 Opublikowano 18 grudnia 2015 (edytowane) O, ampere oczywiście widziałem, ale myślałem, ze to "normalny" elektryk. Muszę obczaić temat. Heh, z tymi sieciami stacji do ładowania to śmieszna sprawa jest. Nie wiem dokładnie, w czym problem, bo nie robię w marketingu/sprzedaży, ale moja firma wprowadziła do sprzedazy wlasnie stacje do ładowania elektryków, po czym po roku chyba zdjęliśmy to, bo nie było w ogole popytu- sprzedało sie chyba 10 czy 20 szt. o ile pamietam. Z tego, co kojarzę, to administracyjnie to nie jest uregulowane jeszcze jak należy (gdzie to budować, kto ma to finansować, jak ściągać płatności itd.). Jak dla mnie naturalnym miejscem byłyby stacje benzynowe albo parkingi, ale jak widać cos stoi na przeszkodzie. Edytowane 18 grudnia 2015 przez tommi Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 18 grudnia 2015 Opublikowano 18 grudnia 2015 Ale z wyglądu co paskudny jest ten i3 to już moje. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 grudnia 2015 Opublikowano 18 grudnia 2015 No przeca on straszny jest, wygląda jak takie małe Audi dla kobiet, co kiedyś krótko produkowali. Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 18 grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 grudnia 2015 Rzeczywiście ma podobny kształt do A2, ale A2 wyglądało lepiej. No, przynajmniej zwraca uwagę na ulicy. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Gadasz jak moja żona.Widocznie jak tobie się podoba, a jej nie to ma lepszy gust od ciebie. No bez jaj przecież to wygląda jak jakieś auto dla kobiet z budżetowego filmu s-f z TV Puls. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 To wszystko bez znaczenia- ma takie pjerd.olniecie, ze wszystkie ładniejsze auta zostają daleko w tyle na światłach Wygląd kwestia gustu, wiadomo- dla mnie tez on był kaszana do tej pory, przyznaje, ale jak wsiadłem i sie przejechałem, to przestał mi przeszkadzac. Poza tym w środku jest całkiem ok, fajnych nietypowych materiałów użyli, no i te wiatrołapy sa git. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Rozumiem że tańsza, piękniejsza Mazda3 z motorem 165 km nie ma piz gnięcia. W ogóle jest pełno aut znacznie tańszych, ładniejszych i szybszych z tym że nie prąd. Co nie zmienia faktu że paskudne to zwierze. Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 19 grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 grudnia 2015 W ogóle jest pełno aut znacznie tańszych, ładniejszych i szybszych z tym że nie prąd. O Mirai też napiszesz, że w ogóle jest pełno aut znacznie tańszych, ładniejszych i szybszych z tym że nie wodór? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Nie wiem ile to kosztuje ale z wyglądu nigdy bym nie chciał. Cytuj
Mustang 1 745 Opublikowano 19 grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 grudnia 2015 (edytowane) 57k USD, ale to nie jest istotne. Ważny jest sam fakt, że możesz wejść do salonu Toyoty i kupić samochód na wodór. Samochodów w pełni elektrycznych nie kupuje się jeszcze po chłodnej kalkulacji kosztów i porównaniu na papierze, poza krajami gdzie ich zakup jest dotowany przez państwo. W Norwegii z powodów podatkowych i przepisów ruchu Tesla była już najlepiej sprzedającym się samochodem, we Francji jak złomujesz starego diesla możesz kupić Zoe taniej niż Clio, bo dostajesz zapomogę 10k EUR. W innych przypadkach chodzi bardziej o pewien kaprys, ze względów ekologicznych, dla posiadania czegoś innego i nowoczesnego albo dla samego komfortu i ciszy w jeździe miejskiej. Edytowane 19 grudnia 2015 przez Mustang Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 19 grudnia 2015 Opublikowano 19 grudnia 2015 Nie no luz mi chodzi tylko o to że one paskudne są. Te BMW szczególnie ale ta Toyka też nie jest daleko w tyle. Rozumiem że innowacyjny napęd itp. ale nie można tego zapakować w jakąś normalą budę ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.