Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem dziś na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym - co te ASO to ja nawet nie. Przegląd kosztował mnie 6 stówek, ale tylko dlatego, że miałem ze sobą swoje filtry (powietrza i kabinowy) i olej. Gdyby nie to, 1200zl - tak, liczą sobie 600 złotych za 2 filtry i 4l oleju (lotos). Poza tym, podczas przeglądu przychodzi do mnie typ i mówi, że klocki z przodu się kończą = starczą jeszcze na ~5kkm i jak chcę to mogą mi je wymienić teraz za... 600 złotych :D

Opublikowano

Lucek a czemu dopiero pierwszy? Przecież co rok są przeglądy. No i zmień Aso praktycznie za ten sam furacz z olejem i filtrami 800 coś zł dałem we wrześniu( też pierwszy przegląd).

 

ps witamy w świecie furaczy z salonu ;)

 

ps1 a jaki ty masz przebieg że juź klocki za 5 tys?

Opublikowano

Przegląd co 30kkm/2 lata. Akurat wskoczyło 30kkm to trzeba było się przejechać. No i w 2 ASO we Wrocławiu i 2 w Krakowie była praktycznie ta sama cena - różnice rzędu 50 złotych.

Opublikowano

A to dlatego. Dali niby co dwa lata (bo w większości fur co rok) to kasują podwójnie. Ale wymiana klocków po 35 tys to perwera (a tym bardziej że racze rajdowcem nie jesteś, co?). Ja w niemieckim samochodzie dla ludu mam 50 tys i nie zanosi się na zmianę. W poprzedniej C5 klocki po 60 wymieniałem.

Opublikowano

Teoretycznie tak, ale i tak wymieniam co roku. Co do klocków to w sumie chyba norma, w Mazdzie tez jakoś po 30paru tysiącach wymieniałem. Chyba taki urok jeżdżenia po mieście.

Opublikowano

To i tak za szybko. Kozak furacz Corsa Opel. Jeżdżone tylko po mieście i to uwaga przez kobietę często w obcasie. Sprzedany przy przebiegu ok 50 tys z tarczami od nowości.

 

Nie masz jakiegoś znajomka mechanika żeby ci zerknął na te tarcze ?

Opublikowano

Ale tam nie ma na co zerkać - tarcze są spoko tylko klocki się powoli kończą, przy IMO całkiem normalnym przebiegu, bo tak samo miałem w Mazdzie ;) kupię u ziomka w sklepie brembo, czy tam inne bosche za 150zl, sam sobie je wymienię i spokój na kolejne 1,5-2 lata.

Opublikowano (edytowane)

kur.va, ja podobna akcje we wrzesniu mialem:

w sobote bylem na przegladzie, typ mowi, ze klockom tylnym tak jeszcze z 5 tys. zostalo, a przednim z tysiac-dwa i czy wymieniac. Po namysle stwierdzilem, ze nie- akurat nie mialem zadnej dalekiej trasy w najblizszych planach (a jezdze glownie poza miastem i zuzycie hamulcow mam ponizej przecietnej), wiec stwierdzilem, ze podjade jak zaczna piszczec.

 

Zaczely w niedziele.

Edytowane przez tommi
Opublikowano (edytowane)

Ile mogę się spodziewać hajsu za wymianę klocków w takim i30 (części zamienne + robocizna)?

Bo przy diagnozie przedzakupowej wyszło, że same kloce ma już chude i w najbliższym czasie można się zainteresować wymianą. Ze trzy stówki styknie (poza ASO ofkors?).

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)

Sam nie umiem :beksa:

 

Teraz tak w sumie zglupialem, ale klocki sie wymienia parami, czy takze np. sam przod? Bo nie pytalem na diagnozie, o ktore chodzilo. A jak zamowie czesci to chcialem od razu wszystkie zrobic by byl identyczny stan przodu i tylu.

Edytowane przez _Red_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...