Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

116875280.jpg

 

To wnętrze Forda Figo (nowego Ka). Moim zdaniem w każdym samochodzie powinien być przewidziany podobny uchwyt, przynajmniej do momentu kiedy wprowadzą możliwość korzystania z aplikacji drogowych na samochodowym ekranie radia/nawigacji. W tej chwili nawet w nowym aucie z wbudowaną nawigacją i tak szukałbym uchwytu pozwalającego na korzystanie z telefonu ze względu na Waze. Za mało jest na razie dedykowanych rozwiązań.

Opublikowano

Organizacje bezpieczeństwa będą zaniżać noty takim autom, bo zachęcają do korzystania z telefonu w czasie jazdy. Mówię całkiem poważnie. To samo było swego czasu z popielnicami.

Opublikowano

A jak masz samochody z fabrycznie zainstalowanym dotykowym wyswietlaczem z nawigacja, odtwarzaczem muzyki i radiem to juz wszystko cacy i jest bezpiecznie jak jedziesz i sie patrzysz na ten ekran i smarujesz paluchem ?

Opublikowano

Gdzieś mam co myślą organizacje bezpieczeństwa, lepiej niech wykombinują jak pozwolić używać Waze albo aplikacji z nawigacją 10x lepszą i tańszą niż wbudowana bez kupowania uchwytów na kratki od nawiewu.

 

Poza tym wiem, dałny będą odpisywać na wiadomości, ale ja np. z takim Waze jestem bezpieczniejszy, bo wiem co mnie czeka na drodze.

Opublikowano (edytowane)

Ale ogólnie te navi na szybach czy uchwyciki na kom to przy dzwonach mega pocisk w czółko. Nawet na forum był przypadek kilkudziesięciu szwów na czole od navi.

Mustang a ty taxówkarz jesteś albo boy do rozowżenia jedzenia, że tak korków się cykasz? No i taki pro tip w obenych autach fabryczne navi to już całkiem fajne appki uwzględniające korki i niektóre utrudnienia na drodze.

Edytowane przez balon
Opublikowano

A jak masz samochody z fabrycznie zainstalowanym dotykowym wyswietlaczem z nawigacja, odtwarzaczem muzyki i radiem to juz wszystko cacy i jest bezpiecznie jak jedziesz i sie patrzysz na ten ekran i smarujesz paluchem ?

Nie wiem jak w innych markach ale w Mazdzie dotyk działa tylko na postoju.
Opublikowano (edytowane)

Mustang a ty taxówkarz jesteś albo boy do rozowżenia jedzenia, że tak korków się cykasz? No i taki pro tip w obenych autach fabryczne navi to już całkiem fajne appki uwzględniające korki i niektóre utrudnienia na drodze.

Radarów nie pokazują, aktualizacje często słono kosztują, a te korki w fabrycznych navi to śmieszne są. Mam porównanie RNS 315 (dotyk działa podczas jazdy) z Passata B7 z aplikacją Waze i ta pierwsza to jest żart jeśli chodzi o pokazywanie "utrudnień na drodze".

Edytowane przez Mustang
Opublikowano

 

Mustang a ty taxówkarz jesteś albo boy do rozowżenia jedzenia, że tak korków się cykasz? No i taki pro tip w obenych autach fabryczne navi to już całkiem fajne appki uwzględniające korki i niektóre utrudnienia na drodze.

Radarów nie pokazują, aktualizacje często słono kosztują, a te korki w fabrycznych navi to śmieszne są. Mam porównanie RNS 315 (dotyk działa podczas jazdy) z Passata B7 z aplikacją Waze i ta pierwsza to jest żart jeśli chodzi o pokazywanie "utrudnień na drodze".

Nie wiem, ja od 4,5 lat mam auta z navi fabrycznymi i styka doskonale. W razie w czasami (bardzo rzadko) odpalę smartfona ale to położe go sobie na konsoli środkowej. Co do aktualizacji to nie wiem bo zanim zmieniałem auto na nowe miałem darmowe aktualizacje podczas przeglądów ASO (przy obecnym też tak mam). Z drugiej strony ja Navi bardzo rzadko używam (wczasy, ew wyjazd/delegaca do inneg miasta). Najczęściej to Yanosika ale on mi mówi co i jak. Nie muszę się patrzeć na niego.

 

@mozi w VW działa na luzie ekran dotykowy cały czas, nawet przy 215 (tyle najszybciej swoim jechałem:) ). W tej Mazdzie w takim razie jak obsługujesz po starcie? Menu z kieru? Bo ja w VW każdą opcję z wyświetlacza dotykowego mogę kierownicą odpalić.

Opublikowano (edytowane)

Ja ostatnio zawsze włączam Waze, bo po prostu dostarcza przydatnych informacji o tym co dzieje się na trasie. Zwykle nie zaskoczy mnie policja, wypadek, korek, itp. Poza tym faktem jest, że przenoszę do prawdziwej jazdy przyzwyczajenia z gierek: zbieranie punkcików i mini-mapkę trasy.

Edytowane przez Mustang
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem okazję polatać prawie cały dzień nowym Mustangiem w wersji 2.3 cabrio w automacie. Nie powiem fajnie to jedzie - mimo napędu na tył i włączenia trybu Track na zakrętach jedzie jak przeklejony do asfaltu. Jedyny mankament to plastiki i wykończenie w środku - bo z zewnątrz fura jest śliczna.

  • Plusik 1
Opublikowano

Też tak myślałem ale zarówno dźwięk jak i osiągi nie zdradzają tego że to 4 gary. Naprawdę fajnie to chodzi i brzmi. Wprawdzie automat mam wrażenie że psuł trochę zabawę.

Opublikowano

Przynajmniej to 2.3 można jeszcze sobie wyobrazić w europejskich warunkach. Każdy by wolał V8, niestety Mustang z V8 jest w zasięgu klasy średniej w USA, ale w Europie już się robi z tego dość elitarny pojazd.

 

No i dziś 2.3 ma ponad 300 kucy, dramat to był kiedy w latach 1970 wprowadzili 2.3, też czterocylindrowe, tylko wówczas dostarczające 88...  V6 dawał 105.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...