balon 5 343 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Tylko bierze tę wersję Sport lub Sport+ bo ma te kozackie dwi rury wydechowe na środku. Co fajne jak na hatcha jest to duże auto. Ok 4,5 długości, bagażnik ponad 400 litrów. Tako trochę nowy segment, takie C+ https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-5d-1-5-mt-i-vtec-turbo-sport-plus-ID6yNtaz.html Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 A bardziej Wam się podoba ten hatchback, czy stonowany sedan? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Zdecydowanie hatch. Dla mnie od zawsze auta z segmentu b i c w sedanie i kombi to delikatny meh. No i ten hatch to taka hybryda hatcha z sedanem. Cytuj
Stillo116 94 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Już byłem chyba 3 razy w Salonie oglądać tego Civica... Trafia w mój gust, poprzedni model po lifcie też nie był zły :) Bagażnik spory, przód jest piękny i mega wygodny... tylko ta cena :/ Trzeba troche wybulić jak chce się mieć mocniejszy silnik i kilka bajerów Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-2016-ID6yLihP.html#b25799ad17 :) Cytuj
Stillo116 94 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 takiego Type R też bym przytulił... Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Ja to raczej w leasing wezmę - opłaca mi się bardziej, choć początkowo napaliłem się na nówkę. Kurde, mam zajawkę na Hondę i nie, tym razem już nie zmienię zdania - będę się tej Hondy trzymał. Zawsze liczyły się dla mnie szkopskie samochody - Audi, BMW lub Mercedes. Widzę, że ten Civic nie tylko mi się podoba :) Także utwierdziliście mnie w przekonaniu, że jest to dobra decyzja. Jeszcze chodzi mi po głowie ten Type S, znalazłem takie ogłoszenie: http://salonsamochodowuzywanych.pl/oferta/3934/honda-accord-type-s-mt-201-km-vat-23-.html Balon Ty jesteś z Gorzowa, nie? Możesz podjechać i sprawdzić, czy to nie żaden szrot ;) EDYTA: Type R to już jest auto typowo do zapier.dalania, co się wiąże także z o wiele większą ceną. Nowy Civic Type R ma być pokazany na jesieni. To już nie jest na moją kieszeń, zresztą za tę cenę, to już wolałbym sobie kupić coś bardziej luksusowego. Edytowane 30 lipca 2017 przez [InSaNe] Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Zdecydowanie hatch. Dla mnie od zawsze auta z segmentu b i c w sedanie i kombi to delikatny meh. No i ten hatch to taka hybryda hatcha z sedanem. Edytowane 30 lipca 2017 przez mozi Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Mozi hehe no ale nie tyczy to się sportowych wersji :) Tu jest kompromis fajnych wrażeń, a jednak dużego bagażnika. @InSane już lecę sprawdzić :p ale tak serio to Gezet jest największym dealerm w Polsce. W Gorzowie ma Honde, Hiuja (tu kupowałem kilka lat temu ix35), Kie, Suzuki, Miczubisi, Fiata i Forda. Do tego jeszcze kilka salonów w Zielonej i Szczecinie. Mają też mega mocny dział fur używanych. Na bank nie będzie lipy. Edytowane 30 lipca 2017 przez balon Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Spoko balon ;> wiem o co komon. Insane - technologicznie wreszcie honda dojrzała do tego co już europejskie kompakty mają od 6 lat czyli silnika z turbo co do reszty to wg mnie ta honda ma 2 wady. Cena oraz wygląd. No nie podoba mi się i tyle. Wg mnie mazda 3 w tych pieniądzach wygląda dużo lepiej. Ale to już kwestia gustu. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Mazda 3 tańsza chyba od tego Civica (no i na bank mniejsza). Mozi nie wiem czy siedziałeś w tej Hondzie ale ona gabarytowo jak i cenowo jest w segmencie c/d, taki tweener. No i za ten kesz (ok 100 tys za wersje sport) dostajem mega wyposażone auto. Co do wyglądu to typowy przedstawiciel kochasz albo nienawidzisz. Edytowane 30 lipca 2017 przez balon Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Siedziałem i nie powiedziałbym że większa od mazdy 3. Co wg mnie istotne to silnik bo jednak to konstrukcja z turbo a mazda ma 2.0 ale NA. W mieście to różnić nie ma ale w trasie to przepaść, Chociaż fajny ten wyścig kompaktów się robi zwykle wersję mają po 180 kucy i za chwilę ma być mazda 3 mps, nowy Focus. Honda też widzę dala się wciągnąć w wyścig bo poprzednia wersja nie była jakoś długo na rynku. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) civik z tym spojlerem wygląda komicznie. Brałbym accorda. Edytowane 30 lipca 2017 przez D.B. Cooper Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 (edytowane) CX-9 Edytowane 31 lipca 2017 przez Banny Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 Nowa CX-9, coś pięknego, wnętrze też bajka. Zawsze mi się podobały duże SUVy. Jechałem kiedyś CX-7 i bardzo przyjemnie w środku. Zresztą, nowa CX-5 też bardzo fajna. Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Jakie macie zdanie nt. automatycznej skrzyni biegów? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Wygodne do miasta, szczególnie dużego. W trasie chyba wolę manual. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 sierpnia 2017 Nie miałem okazji próbować, ale taką nowego typu bym w sumie nie pogardził, szczególnie z opcją manualnej redukcji pod kierownicą. Szef ma w A4 i nie czuć w zasadzie zmian biegów. Manual już ma sens tylko do zabawy w trasie, żeby oszczędzić przy zakupie albo żeby kupić potencjalnie mniej awaryjną wersję. I tak niedługo wyginą wraz z wersjami 100% spalinowymi. Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 (edytowane) + 5 tys. dopłaty w Civiku. Zawsze miałem manuala, 3 razy w życiu jeździłem automatem i nie podobało mi się. Ale gadajo, że automaty to rewelacja i że jak się człowiek przyzwyczai, to tylko automat :raptor: Edytowane 8 sierpnia 2017 przez [InSaNe] Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 sierpnia 2017 Umów się na jazdę próbną i zobacz jak wrażenia. Co do kosztu to już sam zdecydujesz. Jakbym miał przykładowo do A3 brać automat, to pewnie chciałbym z nim od razu aktywny tempomat z systemem automatycznego podjeżdżania w korku. A nie chcąc ponosić kosztu całości, brałbym może jakieś inne opcje. Np. reflektory ta Honda ma halogeny czy LED? Bo jakbym miał płacić za automat i oszczędzać na światłach, to dziękuję. Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Jeździłem :) Ja nie jestem przyzwyczajony do automatu, więc krótko nim jeździłem. Ciągle łapa szukała lewarka a lewa noga sprzęgła ;] Opcji w tym Civiku jest sporo, no ale samochód jak na tę klasę też dużo kosztuje. Sport Plus prawie 10 tys. droższy od Sport - ma panoramiczny dach, 11 głośników i bajery typu sygnalizacja martwego pola itd. Nie wiem, czy jest sens dopłacać. Np. dach fajnie wygląda, ale jak się go otworzy, to świszczy gorzej niż w kabriolecie, więc w sumie korzysta się z tego tylko na postoju. Automat CVT dopłata + 5 tys. zł. Honda ma LED-y. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Jak dla mnie to tylko automat. Sam w Sportage mam manuala, ale po pojeżdżeniu BMW i Mini z automatem nie wyobrażam sobie brać kolejnego samochodu z manualem. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Do zabawy manual, na co dzień automat. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.