Gość ragus Opublikowano 13 lipca 2018 Opublikowano 13 lipca 2018 (edytowane) Kulega przewiózł mnie dzisiaj amerykańskim CLA 2015. Jezu, tak trzeba żyć, ależ to sunęło na trasie Jedwabne - Łomża. Kilka razy żegnałem się z życiem. Ehh, może kiedyś. Tylko trochę beka z tego wystającego ekranu, wygląda to jak jakiś tablet Manta z 2009 roku. Edytowane 13 lipca 2018 przez ragus Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 14 lipca 2018 Opublikowano 14 lipca 2018 Widzialem wlasne tablice rejestracyjna: litera i 3 cyfry. Rozumiem, ze są customizowane opcje, ale w ogole dopuszczalne w PL jest np. Z008? Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 14 lipca 2018 Opublikowano 14 lipca 2018 (edytowane) Red18 brzmi lepiej Edit lub red23 jak Michael. Edytowane 14 lipca 2018 przez mozi Cytuj
grzybiarz 10 301 Opublikowano 14 lipca 2018 Opublikowano 14 lipca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, _Red_ napisał: Widzialem wlasne tablice rejestracyjna: litera i 3 cyfry. Rozumiem, ze są customizowane opcje, ale w ogole dopuszczalne w PL jest np. Z008? W takich kustomizujących i tak masz pierwszą literę z danego województwa. Ty byś miał K[tu cyfra] a następnie masz dowolne znaki. Np. K0 RWA to by sobie mógł ustawić jakiś Krakowiak. a D0 BUZI (w sumie już ktoś zajał), to by miał jakiś typ z dolnego śląska. Ktoś za zachodniopomorskiego może mieć i Z008 Edytowane 14 lipca 2018 przez grzybiarz Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 14 lipca 2018 Autor Opublikowano 14 lipca 2018 Widziałem je na żywo. Nie do końca dowolne. Do buzi jakoś przeszło, ale P0 LICJA zapomnijcie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 14 lipca 2018 Opublikowano 14 lipca 2018 No oglądam od wczoraj te filmiki z TERENWIZJI i jestem w szoku co oni tam wyprawiają, jakie naprawy wykonują a mi się świeci kontrolka airbaga i nie mogę namierzyć problemu. 2 Cytuj
second 3 696 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Opublikowano 21 sierpnia 2018 (edytowane) Rodzicielka postanowiła zmienić samochód. Zawsze to wygląda tak, że daje mi jasne wytyczne czego dokładnie szuka, z grubsza określa parametry, maksymalną cenę i ja po jakimś czasie przeglądania ofert, czytania testów etc. przedstawiam jej 3-5 propozycji z różnych półek cenowych i jedziemy do salonów oglądać, dowiadywać się i jeździć. Postanowiła, że ma to być mały suv/większy crossover z silnikiem benzynowym, automatem i 4x4. Tym sposobem znaleźliśmy się w salonie Volvo, w celu obejrzenia xc40, który był ze wszystkich propozycji najdroższy, ale najbardziej dynamiczny i moim zdaniem najładniejszy. Jej się również spodobał, szczególnie w środku. Obejrzała samochód, przymierzyła się itd. Trzeba się było jeszcze upewnić, czy na pewno jej się spokojnie zmieści do garażu. Na kartce przy samochodzie wymiarów nie było, jedynie cena i podstawowe informacje, toteż udałem się do pięknego dziewczęcia stojącego za czymś na kształt lady z takowym zapytaniem. Pani zrobiła przestraszoną minę i powiedziała, że nie wie i musimy poczekać aż jakiś handlowiec przyjdzie do pracy. Było to na tygodniu, więc salon otwarty był od 8 rano. My byliśmy na miejscu chwilę przed 10. Widząc mojego lekkiego mindfucka wyciągnęła jakiś katalog (tak ze 20 stron z dużymi zdjęciami) i zaczęła go w panice przeglądać, niestety potrzebnej informacji nie znalazła. Powiedziałem, że poczekamy więc chwilę na kogoś i dostałem w prezencie katalog. Postaliśmy ze 20 minut, na handlarza się nie doczekaliśmy, więc postanowiliśmy udać się dalej, bo jeszcze kilka salonów do odwiedzenia tego dnia mieliśmy. Co ciekawe w drodze do salonu Toyoty matula znalazła w owym katalogu całą stronę z wymiarami auta Byliśmy później w Toyocie, Hondzie, Suzuki, Mazdzie i Volkswagenie i obsługa tam w porównaniu do Volvo była nie z tej ziemi. Pracowali tam ludzie, którzy byli kompetentni, znali odpowiedź na każde zadane pytanie i co najważniejsze- byli na miejscu! A przypominam, że to Volvo a nie np Suzuki jest uważane za markę premium. Oczywiście nie mówię, że jakby ktoś kto się chociaż trochę zna na samochodach z oferty Volvo był akurat wtedy w pracy, to by ten samochód kupiła. Ale na pewno by jakaś szansa na to była, bo jej się wstępnie podobał, a tak nie chciała już tracić czasu i tam wracać. Tym sposobem chyba nawet w ostatecznym porównaniu go pod uwagę nie brała. A tak to pozostaje mi mieć nadzieję, że będzie zadowolona ze swojej Toyoty C-HR. Edytowane 21 sierpnia 2018 przez second Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Szkoda że tak zbitka, nawet poczytalbym. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 21 sierpnia 2018 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2018 (edytowane) Do sprawdzania danych technicznych polecam https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/ Łatwiej i szybciej niż grzebanie po stronach producentów, do tego można porównać łatwo dwa modele. Kiedy wybierałem samochód w Volvo sprzedawca był akurat najlepszy i najbardziej sympatyczny, tylko z nim uciąłem sobie pogawędkę. W BMW byli spoko, bo dali mi się od ręki przejechać. W Audi za bardzo nie gadałem - przyszedłem na umówioną godzinę, wziąłem auto na jazdę próbną, odstawiłem i tyle. Interesowały mnie tylko samochody, nie miałem w zasadzie żadnych pytań poza kwestiami finansowymi i czasu dostawy z fabryki. BTW po zakupie i tak ma się do czynienia z innymi osobami niż sprzedawcy. Edytowane 21 sierpnia 2018 przez Mustang Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 CIEKAWE SKONT MAJA NA TO PINIONSZKI Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Byłem ostatnio w Serwisie Mitshubishi, czekałem 2h to pooglądałem sobie fury. Obczajałem Pajero, wersja za 230k a w środku jak w Honkerze xd. Wysyp suvów i terenówek na rynku, a ci dają auto, które wygląda z zewnątrz i wewnątrz jak z 2005 roku. Wiem, że to auto do zadań specjalnych, ale nie myślałem, że dziś jeszcze jakiś model może być tak przestarzały. W dodatku, to auto jest wielkie, a za kierownicą w ogóle się tego nie czuje. To samo nowy Outlander, też mi było ciasno za kierownicą. Dziwne, to już w nowym Focusie mi było wygodniej. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 W dniu 14.07.2018 o 14:41, Mustang napisał: Widziałem je na żywo. Nie do końca dowolne. Do buzi jakoś przeszło, ale P0 LICJA zapomnijcie. kiedyś często stał we Wrocławiu przy Green Towers - niemalże codziennie gagatka widziałem Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 12 godzin temu, krupek napisał: Byłem ostatnio w Serwisie Mitshubishi, czekałem 2h to pooglądałem sobie fury. Obczajałem Pajero, wersja za 230k a w środku jak w Honkerze xd. Wysyp suvów i terenówek na rynku, a ci dają auto, które wygląda z zewnątrz i wewnątrz jak z 2005 roku. Wiem, że to auto do zadań specjalnych, ale nie myślałem, że dziś jeszcze jakiś model może być tak przestarzały. W dodatku, to auto jest wielkie, a za kierownicą w ogóle się tego nie czuje. To samo nowy Outlander, też mi było ciasno za kierownicą. Dziwne, to już w nowym Focusie mi było wygodniej. Mitusabaszi to w ogóle ma dziwną politykę. Większość ich flagowców to kontsrukcje przestarzałe, wspomniane Pajero, czy L200 to konstrukcje faktycznie klepane od wielu wielu lat. Na dodatek uważają się za markę premium i cenia jak za złoto. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 No i do tego dziwne rozwiązania techniczne, jak np silnik DI-D od Volkswagena, albo wyposażenie, w którym jest bluetooth do rozmów, a nie ma do odtwarzania muzyki. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 5 września 2018 Autor Opublikowano 5 września 2018 Podobnie Subaru. W Europie egzotyka za słoną cenę, w USA tanie, popularne auta dla dla każdego. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Beka z Mitsubishu, że przestali produkować sportowego coupe Eclipse i nazwali tak OBRZYDLIWEGO SUV'a. 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 No trudno - umarł król, niech żyje król. Suzuki, Subaru ( chociaż te chyba dosyć fajnie się rozwija i nie ma obciachu z nowymi modelami), Mitsubishi, Isuzu - muszą całkiem paść na ryj, żeby coś się zmieniło. Mazda wykonala kawał solidnej pracy, nie licząc maluchów to każde auto z ich segmentu wydaje się być cool. Tak samo Alfa Romeo - w końcu coś ruszyło, a wszyscy bali sie, że skończy jak Lancia. Teraz niemalże w każdym teście Stelvio i Giulia dostają propsy i są świetna alternatywą dla aut niemieckich. Fiat z Tipo i namieszał w budzetówkach i szczerze mówiąc obnażył jak realnie powinny ksztaltować się ceny, bo jakby nie patrzeć poza kilkoma oszczędnościami to Tipo są naprawdę fajnymi autkami i znowu dobra alternatywa dla ukrytej opcji niemieckiej - skody rapid. Oprocz Alfy to jeszcze wedlug mnie Ford odrobił lekcje, pokazały to ostatnie generacje Mondeo, Focusa, Mustanga oraz moj czarny kon zawodów czyli Ranger, dzieki któremu zapragnąłem mieć świnie i wozic tym przezaje.bistym pickupem bele siana. Edge w wersji vignale też wygląda suczo, ale bałem się zerknąć na cenę Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Też się jaram Pickupami, aczkolwiek z żadnym stopniu bym z niego nie skorzystał. Taki Mercedes X jest ekstra. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 (edytowane) Teraz pickup to niekoniecznie narzędzie robocze, co prawda taki D-max od isuzu prowadzi się jak cięzarówka ( wysoka pozycja, wyczuwalna praca układu napędowego) ale szczerze mówiąc to ma bardziej komfortowe zawieszenie od Grand Vitary i to z pustą paką. To już nie te czasy, że jazda pustym pickupem na łuku była poprzedzona litanią, żeby czasem nie wjechać w dziurę, bo tylne zawieszenie na resorach zacznie skakać jak ping pong. Aczkolwiek wspomniane L200 od Mitsu/ Fiat fullback tak trochę jeżdzą topornie i twardo z tylu. Zupelnie inaczej wygląda sprawa z Nissanem Navarą, zamiast resorów ma drążki skrętne i amortyzatory i własnie ten pickup prowadzi się jak suv. X-klasa chyba czerpie dużo z Navary, tak ktoś wspomniał z internetów. Ford Ranger jeżdzi jak czołg, siedzi się jak w czołgu, zawieszenie pracuje lekko pontoniasto, przez co jest moze mniej precyzyjne od Nissana, ale bardziej komfortowe w terenie. Minusem pickupów jest spalanie - auta na ramie, do tego często mają dodatkowe wzmocnienia, więc waga to minimum 2100kg. Jednak rama w samochodzie to piekna sprawa, auto teoretycznie jest nieśmiertelne, bo zawsze mozna ja zregenerować jak ruda szmata zacznie ją żreć. Edytowane 6 września 2018 przez Pajda Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 (edytowane) i cyk, KOZAK GURWA AUDICA B4 1.9 TDI kupiona długo myślałem nad wyborem pierwszego auta ale zdecydowałem zrobić tak jak pan Tommo powiedział. 23 lata ale zadbane w ch.uj, no i wiadomo że 80 dobrze ocynkowana to z rdzą nie powinno być problemu. PRESTIŻ GURWA Edytowane 6 września 2018 przez c0ŕ 5 1 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 7 września 2018 Opublikowano 7 września 2018 No chyba minusy zacznę rozdawać za chwalenie się samochodem bez pokazania jego zdjęcia. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 7 września 2018 Opublikowano 7 września 2018 Jaki jest teraz orientacyjny koszt zakupu takiego solidnego i prestiżowego auta? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.