Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja chyba dopiero w ten weekend widziałem pierwszy raz na żywo Rav4 nowe i to auto jest tak paskudne z zewnątrz, że trudno uwierzyć, bo zawsze Toyoty mi się podobały.

 

Z kolei, Skody mi się podobają, Superb, Kodiaq, Karoq, Octavia w kombi są bardzo fajne, pasuje mi ten prosty styl wnętrza. Często przeglądam Das Welt Auto z zamiarem przymierzenia się do czegoś w przyszłym roku i zdarzają si3 ciekawe egzemplarze w fajnych cenach.

Opublikowano (edytowane)

Robiłem konfiguratorem. Wyszło 94tys z hakie, okej mniej niż 95, więc mogłem napisać, że auto kosztuje ponad 90, a nie prawie 100.

 

Edytowane przez Pajda
Opublikowano
24 minuty temu, Pajda napisał:

Robiłem konfiguratorem. Wyszło 94tys z hakie, okej mniej niż 95, więc mogłem napisać, że auto kosztuje ponad 90, a nie prawie 100.

 

To chyba dodałeś większość opcji. Tylko wtedy masz większość rzeczy w ogóle dostępnych poza segmentem premium.

Opublikowano

Przed snem zahaczę o dział sony, bo kupiłem ps4 i nie mogę pozbyć się wrażenia, że jakość wykonania konsoli jest identyczna jak wnętrze rapida. 

Opublikowano
Godzinę temu, mozi napisał:

Mazda 3 - pieniądze te same a ładniejsza, lepsze wnętrze i do tego nie jest skodą XD

I ma bagażnik mniejszy o 140 litrów. OK, nie dla każdego to deal breaker i Scala ma naprawdę pojemny kufer na kompakta, ale w tej kwestii Japończycy trochę pojechali (327 litrów). W A3 mam 380, nieraz wykorzystywałem całość i dla mnie ten parametr w zasadzie skreśla Mazdę. Albo inaczej, jakbym miał rozważać 3, to mógłbym równie dobrze skusić się na Polo GTI, przynajmniej bagażnik byłby większy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Miałem okazję przejechać się dzisiaj Mustangiem z Ecoboostem kumpla. Oczywiście bardzo fajna okazja dla fana modelu i emocje były. Nie na wielkim dystansie, niemniej co zwraca uwagę:

  • Oczywiście moc. Nie jest ekstremalnie szybko, ale jest szybko. Zostałem poinstruowany żeby uważać z gazem, bo zrywa przyczepność dość łatwo, więc nie szalałem. Natomiast zwraca uwagę z jaką łatwością samochód nabiera prędkości nawet na 6 biegu przy prędkościach autostradowych.
  • Praca skrzyni i wspomagania. Biegi wchodzą precyzyjnie, wspomaganie i pedały stawiają nieco większy opór niż w popularnych samochodach, ale zdecydowanie nie są zbyt twarde. Przyjemne wrażenie jeśli nie szuka się tylko i wyłącznie komfortu. Co ważne samochodem bez problemu można jechać spokojnie.
  • Dźwięk. No cóż, lepiej rozumiem teraz o co chodzi z szałem na Mustanga z V8. W tym samochodzie silnik słychać we wnętrzu. Jest po prostu zdecydowanie bardziej słyszalny niż w nowoczesnym kompakcie, a dźwięk Ecoboosta nie porywa jakoś specjalnie i dość łatwo zamarzyć o zastąpieniu go charakterystycznym odgłosem V8.
  • Widoczność. Czy raczej jej brak. Maska z przodu jest gigantyczna, a siedzi się dość nisko. Na autostradzie to nie przeszkadza, ale manewry są koszmarem i największą wadą według właściciela.
  • Wnętrze. Ameryki nie odkryję. Jest podjarka charakterystycznymi logotypami, z drugiej strony jak wszyscy raczej wiedzą plastiki i wykończenie nie są na poziomie tych z Audi czy nawet nowego Focusa. 

Ogólnie z przyjemnością pojeździłbym więcej i poszalał trochę bardziej. Czy chciałbym Mustanga jako daily? W USA pewnie tak, w Europie musiałbym się mocno zastanowić.

Opublikowano

Czemu wziął ecoboosta zamiast V8?

 

 

 

Ja nigdy nie byłem fanem Mustangów, nie czuję jakoś ich fenomenu, ale jednak ta ostatnia generacja robi na mnie wrażenie, mógłbym mieć. 

Opublikowano

Dla mnie mustang + ecoboost + manual to nie porozumienie. Ten silnik nadaje się do hothatcha. To jest ciężkie auto z napędem na tył. No nie gra mi to że sobą. 

Jechałem i takim i v8. Różnica jest taka jak między focusem 1.5 ecoboost a rs'em.

Dodam od siebie ze tak jak v8 to (pipi)hany wariat tak ten 2.3 to fura która jedzie jak po sznurku. Naprawdę dużo wybacza. 

Opublikowano

A u mnie minęły 2 tygodnie od zakupu i już mnie wkurza, że jeszcze muszę czekać cholera wie ile na samochód :[. Mam wielką nadzieję, że to nie będzie jednak koniec sierpnia :frog:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tym razem pierwszy raz jeździłem samochodem z combo automat + aktywny tempomat, kiedy fartownie na czas przeglądu po 60k dostałem A4 z licznymi opcjami. Muszę powiedzieć, że w korku jest to rzeczywiście fajna sprawa. Spędziłem podjeżdżając co chwilę o parę metrów jakieś 10 minut i było naprawdę ciekawym wrażeniem, kiedy samochód sam sobie ruszał i hamował. Ułatwia jazdę, kiedy jest najmniej przyjemna i wręcz upierdliwa.

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...