Mustang 1 743 Opublikowano 4 grudnia 2023 Autor Opublikowano 4 grudnia 2023 To prawda, samochód jest elektryczny, minimalistyczny z małą ilością elementów i skrajnie ustandaryzowany. Teoretycznie warunki do bardzo niskiej awaryjności. Słyszałem, że Tesle oblewają przez układ hamulcowy. Kierowcy, co oczywiste i zrozumiałe, używają prawie tylko układu odzyskiwania energii do hamowania, co finalnie nie służy hamulcom, kiedy zaczyna testować i sprawdzać je diagnosta. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 To jest ciekawe, bo w poprzednim teście ADAC Tesla z Modelem 3 wypadła świetnie Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 Godzinę temu, Bartg napisał: To jest ciekawe, bo w poprzednim teście ADAC Tesla z Modelem 3 wypadła świetnie Ten test przeprowadzony jest na autach do kilkunastu lat.Może poprzedni był przeprowadzony na autach młodszych, bo od pewnego czasu Tesla mocno poprawiła swoją jakość. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 Nie no zaraz, Tesla w poprzednim teście była klasyfikowana jako auto 2-3 letnie i wypadła świetnie, po pół roku wypada fatalnie, coś tu się nie zgrywa. Cytuj
mcp 2 020 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 W dniu 3.12.2023 o 09:21, AdiCarrion napisał: Ranking niezawodności aut używanych według niemieckiego ADAC. Alfa ,Dacia i koreańce wyżej od niemieckiej trójcy-ależ to musi być szok dla januszy -ekspertów. A mają taki ranking jeżeli chodzi o testy zderzeniowe i bezpieczeństwo? Bo w tym temacie Dacia leży i kwiczy, nie bez powodu forumowy szef firmy kłócił się o to kiedyś z milaneze 1 Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 4 grudnia 2023 Opublikowano 4 grudnia 2023 Godzinę temu, mcp napisał: A mają taki ranking jeżeli chodzi o testy zderzeniowe i bezpieczeństwo? Bo w tym temacie Dacia leży i kwiczy, nie bez powodu forumowy szef firmy kłócił się o to kiedyś z milaneze Istnieje szansa,że po wpisaniu w wyszukiwarkę "testy zderzeniowe" pojawią się interesujące Cię wyniki. Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 11 grudnia 2023 Opublikowano 11 grudnia 2023 W dniu 4.12.2023 o 13:25, Bartg napisał: Nie no zaraz, Tesla w poprzednim teście była klasyfikowana jako auto 2-3 letnie i wypadła świetnie, po pół roku wypada fatalnie, coś tu się nie zgrywa. No przecież o tym piszę-nowsze Tesle są lepiej wykonane, natomiast w rankingu, który podałem zawarte są auta nawet kilkunastoletnie a pierwsze Tesle były jakościowo padakami. Cytuj
Czoperrr 5 136 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 Chyba już po zimie więc wczoraj wybrałem się na myjnię bo auto wyglądało już T R A G I C Z N I E. Czarny metalik wygląda zajebiście ale tylko przez chwilę. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 8 godzin temu, Czoperrr napisał: Chyba już po zimie więc wczoraj wybrałem się na myjnię bo auto wyglądało już T R A G I C Z N I E. Czarny metalik wygląda zajebiście ale tylko przez chwilę. No właśnie ja przy wyborze przy każdym aucie unikałem białego i czarnego. Poprzednie miałem srebrne i nawet po 1.5msca bez myjni nie wyglądało na brudne, bo kurz pył się adoptował i wyglądało po prostu jakby przyciemniło lakier W tej chwili mam "beż impala" i też nie widać brudu na nim, tu fajny lakier się trafił bo zależnie od ilości słońca raz jest szary, beżowy albo wpadający w ciemny złoty. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 13 grudnia 2023 Autor Opublikowano 13 grudnia 2023 Beżowy to najlepszy kolor na brud, nawet bardziej niż srebrny. 1 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 U mnie metropolis white, czyli trochę beż, a trochę perła, całkiem dobrze znosi brud, szczególnie po wosku na myjni. Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 Biały nie jest taki zły na brud wbrew pozorom, bo wystarczy opłukać, żeby wyglądał w miarę czysto. Czarny masakra, jak piano black na obudowie konsoli. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 A potem zdziwienie skąd taka cena. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 (edytowane) tylko że tego modelu nie ma w Europie... a tu przykładowe "europejskie" MG testowane przez NCAP: https://www.euroncap.com/en/results/mg/4+electric/48646 https://www.euroncap.com/en/results/mg/zs+ev/39678 https://www.euroncap.com/en/results/mg/hs/39677 dla porównania Dacia która też konkuruje ceną: https://www.euroncap.com/en/results/dacia/spring/44197 https://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero+stepway/42506 Edytowane 15 grudnia 2023 przez gtfan 1 1 Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 O widzisz, dzięki za sprostowanie. Czyli nad spalinówką warto się będzie pochylić jednak. Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 1 minutę temu, LeifErikson napisał: Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. z tego co czytałem wczoraj to problemem była fatalna ochrona pasażerów przez źle zaprojektowaną deskę rozdzielczą która podczas wypadku stwarzała zagrożenie dla bezpieczeństwa... Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 Jak w Pekinie jechałem 2-3 razy takim ich tworem to w środku się czułem jak w takim samochodziku, którym dzieci po markecie jeżdżą. Jeden duży plastikowy twór, konstrukcja i rama składa się jak z papieru. Nie bez powodu przez tyle lat wielu producentów z Chin nie mogło uzyskać homologacji u nas. 33 minuty temu, LeifErikson napisał: Nie czytałem szczegółów, ale pytanie czy 0 gwiazdek jest przez brak jakichś elektronicznych systemów typu kontrola martwego pola, utrzymywanie pasa ruchu czy automatyczne hamowanie, czy z powodu słabości konstrukcji. Bo jeśli przez brak elektronicznych asystentów, to moim zdaniem nie oznacza wcale, że takie auto jest niebezpieczne, bo IMO najważniejsze jak się buda zachowuje w trakcie zderzenia, a nie czy jest jakiś dodatkowy pikacz albo kontrolka. Jak nie ma systemów bezpieczeństwa i elektroniki, albo słabo chroni pieszego przy uderzeniu, ale rama i konstrukcja są ok to zwykle na te 1-3 gwiazdek modele się załapują. Przynajmniej tak zawsze było, za czasów kłótni milana z balonem o jego daczkę. Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 15 minut temu, krupek napisał: Jak w Pekinie jechałem 2-3 razy takim ich tworem to w środku się czułem jak w takim samochodziku, którym dzieci po markecie jeżdżą. Jeden duży plastikowy twór, konstrukcja i rama składa się jak z papieru. Nie bez powodu przez tyle lat wielu producentów z Chin nie mogło uzyskać homologacji u nas. Ja miałem takie wrażenia jak jeździłem Dacią Spring, masakra. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 grudnia 2023 Opublikowano 15 grudnia 2023 Czytałem ostatnio o niemieckich testach 3-4 letnich Tesli które trafiają na jakieś rygorystyczne przeglądy, duża ilość nie przechodzi z powodu zużytego zawieszenia poprzez obciążenie baterii i problemy z hamulcami. Co test, co kraj to inny obyczaj, no ale Niemcy podchodza do tego poważnie A widzieliście to? Chińczyki zrobili piękne auto Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 18 grudnia 2023 Opublikowano 18 grudnia 2023 U nas się rozwodzi nad tym, czy warto tworzyć Izerę (moim zdaniem zdecydowanie warto dać szansę), a tymczasem nawet Wietnam od 0 stworzył z powodzeniem nową markę pojazdów elektrycznych Wietnamski producent aut elektrycznych wyceniany wyżej niż Ford czy Stellantis - rp.pl Ogólnie elektryczna rewolucja wywraca porządek do góry nogami i europejskie marki są trochę w dupie przyzwyczajone do wysokich marż. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 18 grudnia 2023 Opublikowano 18 grudnia 2023 On 12/15/2023 at 6:30 PM, Fanek said: Czytałem ostatnio o niemieckich testach 3-4 letnich Tesli które trafiają na jakieś rygorystyczne przeglądy, duża ilość nie przechodzi z powodu zużytego zawieszenia poprzez obciążenie baterii i problemy z hamulcami. Co test, co kraj to inny obyczaj, no ale Niemcy podchodza do tego poważnie A widzieliście to? Chińczyki zrobili piękne auto Niezly, ale nadal imho najładniejszy elektryk to Lucid Air w wersji Sapphire 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 grudnia 2023 Opublikowano 18 grudnia 2023 No Lucid Air to zupełnie inna półka cenowa Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 20 grudnia 2023 Opublikowano 20 grudnia 2023 (edytowane) to się porobiło jak ktoś nie chce oglądać całego testu to podsumowanie jest od 33:15 rok temu byłem przekonany że wymuszoną elektryfikację zatrzyma proste dodanie do siebie kilku zmiennych i dojście do jakże oczywistych wniosków że to się zwyczajnie nie ma szans udać, teraz myślę że przymusową elektryfikację zatrzymają europejscy producenci samochodów (edit: link wrzuciłem w momencie jak zaczynałem oglądać podsumowanie, teraz słucham i gość właśnie powiedział to samo co ja wyżej ) Edytowane 20 grudnia 2023 przez gtfan 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.