Shago 3 569 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Czuję, że to będzie hit sprzedaży: 1 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Naprawdę ładne miejskie autko, fajna nawiązanie do starej 5 zwłaszcza z tyłu. Może we Francji tak będzie hit, ale u Nas za 150+k zł??? No szanujmy się Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Nie no, wiadomo, ze nie mówię o naszym rynku, zachowajmy powagę . Chodzi mi ogólnie. Cytuj
BRY@N 1 522 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Ali G miał by szacun na dzielni z nowym modelem 2 2 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Jakby ktoś się zastanawiał, dlaczego Stellantis to parodia koncernu samochodowego to taka piątka to piękny przykład - żeby nie robić od razu konkurencji Dacii Spring to zaczną sprzedaż od dużo droższego modelu z większą baterią i mocniejszymi silnikami za ok 32-24k euro, a dopiero na przełomie 25 i 26 roku wejdzie wersja bazowa w cenie porównywalnej z Dacią Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września Trudno powiedzieć, jak na elektryka bardzo udany model, na pewno super daily na dojazdy do pracy albo na drugie auto w domu. Z drugiej jak każdy elektryk wymaga możliwości ładowania i jak to mały elektryk, zasięg będzie mizerny na autostradzie. 500-tka też jest cute, fajna i w ogóle, a nie sprzedaje się. Mamy dziwne czasy, producenci zainwestowali miliardy i przygotowali duży wybór elektrycznych aut bardzo fajnych do jazdy, ale których ze względu na brak infrastruktury i niewystarczający zasięg ludzie nie planują kupować. Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 500e się nawet dobrze sprzedawało do mniej więcej połowy 2024, potem sprzedaż stanęła, fabryka zawiesiła produkcję bo już nie mieli gdzie trzymać. Fakt, że jak to Stellantis założyli sobie prawie 2x taką sprzedaż, no ale to wtedy zbliżaliby się do Tesli, a nikt rozumny by tak nie założył, no ale to Stellantis. Cytuj
gtfan 3 248 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września (edytowane) 6 minut temu, Bartg napisał(a): a nikt rozumny by tak nie założył chyba nikt w koncernach nie zakładał że państwa wycofają się z dopłat do elektryków, wtedy sprzedaż byłaby wyższa. pewnie nawet nie chodziło o samo przyjęcie złych założeń, takie rzeczy są ustalane na bierząco z ministrami poszczególnych państw i raczej tutaj producenci zostali na lodzie. VW ma ten sam problem i teraz chcąc wymusić dopłaty używa straszaka w postaci zamykania fabryk w Niemczech Edytowane 25 września przez gtfan 1 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 2 minutes ago, gtfan said: chyba nikt w koncernach nie zakładał że państwa wycofają się z dopłat do elektryków, wtedy sprzedaż byłaby wyższa. pewnie nawet nie chodziło o samo przyjęcie złych założeń, takie rzeczy są ustalane na bierząco z ministrami poszczególnych państw i raczej tutaj producenci zostali na lodzie. VW ma ten sam problem i teraz chcąc wymusić dopłaty używa straszaka w postaci zamykania fabryk w Niemczech Jasne, chodziło mi o to, że Stellantis sprzedał tam chyba 65000 500e w 2023 roku. No to rozsądne było założyć 80, no może 90k w 2024. Może stówka nawet bo dopłaty. Ale tam z tego co nieoficjalne dane mówią to liczyli na światową sprzedaż na poziomie 200 000 sztuk Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września Stellantis w ogóle odleciał, oparli całą europejską gamę na trzycylindrowym silniku ze zniszczoną reputacją, elektrykach bez zasięgu, jednym słabym dieslu i drogich hybrydach phev, w Oplach oszczędności widać w każdym detalu, Alfa nie ma tańszych modeli dla entuzjastów marki lub przyjemności z jazdy, Citroen ma chyba robić najbrzydsze modele na rynku, a Peugeot się generalnie podoba, ale też budzi kontrowersje i nie każdy jest fanem tych kokpitów z małą kierownicą. Cytuj
gtfan 3 248 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września (edytowane) 7 minut temu, Bartg napisał(a): Jasne, chodziło mi o to, że Stellantis sprzedał tam chyba 65000 500e w 2023 roku. No to rozsądne było założyć 80, no może 90k w 2024. Może stówka nawet bo dopłaty. Ale tam z tego co nieoficjalne dane mówią to liczyli na światową sprzedaż na poziomie 200 000 sztuk jeśli faktycznie tyle założyli to powinien to być kolejny powód do wypierdolenie Tavaresa który niszczy ten koncern po całości 5 minut temu, Mustang napisał(a): Alfa nie ma tańszych modeli dla entuzjastów marki lub przyjemności z jazdy nawet nie muszą to być osobne modele, ja się pytam gdzie podziała się Giulia w uproszczonej wersji 2.0 200KM z napędem tylko na tył i prostym (ale akceptowalnym) wyposażeniem pod floty, która chodziła w cenie Passata 1.5TSI? musieli oczywiście wywalić bo w oczach mieli tylko dolary ile to zarobią marży na droższych wersjach Edytowane 25 września przez gtfan 1 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września 7 minutes ago, gtfan said: chyba nikt w koncernach nie zakładał że państwa wycofają się z dopłat do elektryków, wtedy sprzedaż byłaby wyższa. pewnie nawet nie chodziło o samo przyjęcie złych założeń, takie rzeczy są ustalane na bierząco z ministrami poszczególnych państw i raczej tutaj producenci zostali na lodzie. VW ma ten sam problem i teraz chcąc wymusić dopłaty używa straszaka w postaci zamykania fabryk w Niemczech Ja myślę, że dopłaty to nie wszystko. Ogólnie producenci zapewne założyli, że konsumenci będą pozytywnie nastawieni do elektryków i skłonni do pewnych kompromisów, żeby je posiadać. Oraz, że elektryki będą uważane za fajne, przyszłościowe, a jazda samochodami spalinowymi stanie się piętnowana. Tymczasem w rozmowach ze zwykłymi ludźmi, w komentarzach w internecie, raczej dominuje do nich niechęć, często pomiędzy brakiem przekonania lub możliwości posiadania elektryka, a otwartą wrogością. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Jako pierwszy posiadacz elektryka na forum obiecuję nie uprawiać eko-propagandy Cytuj
gtfan 3 248 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września (edytowane) 3 minuty temu, Mustang napisał(a): Ja myślę, że dopłaty to nie wszystko. Ogólnie producenci zapewne założyli, że konsumenci będą pozytywnie nastawieni do elektryków i skłonni do pewnych kompromisów, żeby je posiadać. Oraz, że elektryki będą uważane za fajne, przyszłościowe, a jazda samochodami spalinowymi stanie się piętnowana. Tymczasem w rozmowach ze zwykłymi ludźmi, w komentarzach w internecie, raczej dominuje do nich niechęć, często pomiędzy brakiem przekonania lub możliwości posiadania elektryka, a otwartą wrogością. do tego w USA w badaniach wyszło że 30% użytkowników elektryków ma zamiar wrócić do spalinówek. także wychodzi coś oczywistego - elektryki są super dla części społeczeństwa ale wciskanie ich wszystkim na siłę to czysty fanatyzm 2 minuty temu, Shago napisał(a): Jako pierwszy posiadacz elektryka na forum obiecuję nie uprawiać eko-propagandy raczej zrób Muskowi bussiness plan na promocję elektryków na forum ze sporym zasięgiem Edytowane 25 września przez gtfan Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Stellantis niestety może sobie pozwolić na takie odpierdalania, bo i tak cała zyskowność opiera się na małych autach, 208 i C3 to nadal top7 sprzedawanych aut w Europie. Oczywiście nikt tego głośno nie powie, bo to się pokłóci z narracją, że na małych autach nic się nie zarabia. Mnie to bardzo cieszy, że nadal mniej więcej 20 z 25 najlepiej sprzedających się aut w Europie to auta małe, albo małe suvy. Jednak ludzie jeszcze potrafią myśleć i nie wpadają w pułapki korporacji, że potrzebują wielkiego elektrycznego Suva. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września No fajnie, ale masz gniazdko w garażu, w trasy jeździsz od święta i niedaleko, a i tak wziąłeś model z dobrym zasięgiem i najlepszymi możliwościami ładowania poza domem. 13 minutes ago, gtfan said: nawet nie muszą to być osobne modele, ja się pytam gdzie podziała się Giulia w uproszczonej wersji 2.0 200KM z napędem tylko na tył i prostym (ale akceptowalnym) wyposażeniem pod floty, która chodziła w cenie Passata 1.5TSI? musieli oczywiście wywalić bo w oczach mieli tylko dolary ile to zarobią marży na droższych wersjach Tak, ja mógłbym być zainteresowany nawet wersją 1.5 160, ale nigdy takiej nie zrobili. W ogóle nie wiem czemu ten 1.5 pakują tylko do Tipo i do Tonale. Cytuj
gtfan 3 248 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września (edytowane) 2 minuty temu, Mustang napisał(a): Tak, ja mógłbym być zainteresowany nawet wersją 1.5 160, ale nigdy takiej nie zrobili. poczekaj jeszcze chwilę to Tavares chwytając się brzytwy wsadzi tam 1.2 Puretech 130KM Edytowane 25 września przez gtfan Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września Teraz, Mustang napisał(a): No fajnie, ale masz gniazdko w garażu, w trasy jeździsz od święta i niedaleko, a i tak wziąłeś model z dobrym zasięgiem i najlepszymi możliwościami ładowania poza domem. Oczywiście. Innej firmy elektryka w Polsce bym nie kupił, bo to się nie spina, taka prawa. Zarówno cenowo jak i pod względem ekonomii jazdy. Do tego supercharger Tesli z 16 ładowarkami mam 5km od siebie pod centrum handlowym w Ząbkach, więc ewentualnie będzie gdzie podładować do czasu aż mi zamontują ładowarkę. Superchargery Tesli to gamechanger, które w Polsce nie obsługują innych marek. Może ich nie ma dużo, ale do końca przyszłego roku ma powstać 6 kolejnych. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 września Autor Opublikowano 25 września 2 minutes ago, gtfan said: poczekaj jeszcze chwilę to Tavares chwytając się brzytwy wsadzi tam 1.2 Puretech 130KM W 508 jest. Cytuj
gtfan 3 248 Opublikowano 25 września Opublikowano 25 września 10 minut temu, Mustang napisał(a): W 508 jest. ale jednak 508 to nie ten poziom "premium" co Giulia, mimo że Peżo bardzo by chciało to auto widzieć inaczej Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Spasowanie paneli na żywo robi wrażenie, inżynierowie FSO byliby dumni, że zostawili coś po sobie. Z ciekawostek już jest zarejestrowana jako Cybertruck w dowodzie, ciekawe kto podbił przegląd. Cytuj
SebaSan1981 3 612 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Zawsze można kupić tańszy odpowiednik Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 26 września Opublikowano 26 września Nie życzę nikomu wypadku vs Cybertruck, ale to auto jest nielegalne na tylu polach w Polsce, że byłby ciekawy case. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 26 września Autor Opublikowano 26 września Z jakimkolwiek full size suv/truck nie polecałbym. Pewnie dlatego w USA są tak mizerne statystyki śmiertelności na drogach w porównaniu z Europą, za dużo mają tych trucków masakrujących zwykłe auta. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 29 września Autor Opublikowano 29 września Nie znałem wcześniej, ale rewelacyjna strona (skarbnica katalogów motoryzacyjnych w pdf) https://autocatalogarchive.com/index-brand/ 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.