Meanthord 335 Opublikowano piątek o 07:04 Opublikowano piątek o 07:04 W dniu 18.12.2024 o 11:27, Mustang napisał(a): Rany co za debile, samochód za dobry to nie biorę. Jasne, że beka, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę fakt, że 95% ogłoszeń na otomoto to szroty nadające się wyłącznie do kasacji, ale sprzedawane jako "bezwypadkowe, w pełni sprawne", to w sumie co się dziwić. 99% sprzedających kłamie w żywe oczy i ja w zasadzie nie wierzę już nikomu. I tak, beka z kupujących, ale ze sprzedających również (to nie do Ciebie kolego gtfan, pisze ogólnie). Rynek sprzedaży aut w Polsce idealnie nadawałby się do tematu polactwo. Cytuj
AdiCarrion 121 Opublikowano piątek o 12:40 Opublikowano piątek o 12:40 7 godzin temu, Shago napisał(a): Jedna wielka bzdura. Uważasz,że dla specjalnie Izery Gelly udostępniłoby lepszą technologię? Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano piątek o 13:31 Opublikowano piątek o 13:31 50 minutes ago, AdiCarrion said: Uważasz,że dla specjalnie Izery Gelly udostępniłoby lepszą technologię? Uważa, że Izera byłaby zupełnie oddzielnym bytem jedynie z użyciem platformy Geely. 1 1 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano piątek o 17:13 Opublikowano piątek o 17:13 A propos polskich samochodów "odnalazła" się Arrinera Husayra, wersja wyścigowa stoi na wystawie Ikony motoryzacji na narodowym. Ciekawe jak się skończyła historia tego przekręty obliczonego na wyłudzenie pieniądzy od inwestorów. Podobno jedyna jedzącą wersja drogowa też żyje i jeździ nawet. Cytuj
Shago 3 606 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu https://elektrowoz.pl/auta/samochody-elektryczne-przyjmuja-sie-w-niemczech-o-niebo-szybciej-niz-diesle-w-xx-wieku-popatrzcie-zestawienie/ Elektryki się nie sprzedają, odcinek 2137. Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Przecież to jest tak z dupy porównanie że aż ciężko uwierzyć że ktoś takie coś stworzył Nie prościej pokazać dynamikę sprzedaży rok do roku żeby pokazać jak dobrze się przyjmują na rynku? Czy wtedy by już nie pasowało do narracji? No i chciałbym zobaczyć jakie były programy wsparcia i dopłat do diesli 30 lat temu żeby jeszcze porównanie było uczciwe. Jaka była dostępność diesli w tamtym czasie. Czemu ten silnik długo nie był popularny (podpowiem - marne osiągi do momentu upowszechnienia się doładowania, fatalna kultura pracy przez wiele lat do czasu jak common rail stał się masowy, podejrzewam że jak te elementy opanowano to diesle dopiero wystrzeliły na wykresach). No i jak fanatyczna wtedy była UE w regulacjach dążących do eliminacji benzyniakow na rzecz diesli. I czemu za początek elektryfikacji do porównania przyjęli sobie 2019 jak elektryki były dostępne dużo wcześniej? Edytowane 9 godzin temu przez gtfan 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.