Mustang 1 804 Opublikowano 18 stycznia Autor Opublikowano 18 stycznia Ja też trochę przeżywałem, chociaż nie dwa dni. A tak w ogóle, to fakt posiadania 17, a nie np. 18 mnie na pewno już uratował przed innymi uszkodzeniami. Cytuj
Czoperrr 5 532 Opublikowano 18 stycznia Opublikowano 18 stycznia 2 hours ago, Mustang said: Ja też trochę przeżywałem, chociaż nie dwa dni. A tak w ogóle, to fakt posiadania 17, a nie np. 18 mnie na pewno już uratował przed innymi uszkodzeniami. No ja mam właśnie 18 ale też sporo gumy dookoła. Cytuj
Mustang 1 804 Opublikowano 18 stycznia Autor Opublikowano 18 stycznia W samochodzie do jazdy na co dzień wypada uznać za normalne zużycie takie rzeczy jak właśnie zarysowania felg, wgniotki boku od drzwi innych aut, drobne uszkodzenia tylnego zderzaka przy bagażniku od załadunku, odpryski od kamieni na przednim zderzaku, masce i szybie czy mikrorysy od mycia. Są to rzeczy, które w jakimś stopniu kiedyś muszą się pojawić, po prostu od jeżdżenia po drogach publicznych, parkowania oraz wożenia pasażerów i bagażu. Nie irytujcie się nimi, każdy kierowca wraz z przebiegiem odhaczy wszystko z tej checklisty. Cytuj
Bartg 5 640 Opublikowano 19 stycznia Opublikowano 19 stycznia Z ciekawostek gadalem dzisiaj z kumplem, bo akurat rozbili Omode firmową, którą jeździli rozkminiajac montaż lpg do tych aut i podzielił się wrażeniami z jazdy z tych 5000km, które nią zrobili. - przeciętna ilość miejsca i mały bagażnik na ta klase - przymulony silnik, nie czuć w ogóle tej mocy, a w domyślnym trybie eco auto jeździ jakby mialo 100, a nie 150 koni - strasznie upierdliwe brzęczyki ostrzegające o wszystkim z zakopanymi w menu opcjami wylaczenia - system rozpoznawania znaków jak u większości producentów w Polsce żyje własnym życiem - i najważniejsze absolutnie nieakceptowalne w tych czasach zuzycie paliwa 11 litrów w cyklu 60% miasto 40% trasa (głównie autostrada i ekspresowe) Ogólnie auto poprawne i pewnie za parę lat będzie realną konkurencją, ale chińczycy muszą przede wszystkim popracować nad spalaniem, bo to bolaczka nie tylko Omody. Cytuj
boywrc 19 Opublikowano 23 stycznia Opublikowano 23 stycznia https://x.com/BorusewiczAdam/status/1882060766209298786?t=bydRbKHu4otA2zCvS9ljKw&s=19Już widzę te kolejki Cytuj
gtfan 3 455 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia (edytowane) Kolejna dziwna akcja przy sprzedaży. Dzwoni koleś, gadka o aucie itp, na koniec chce żeby mu wysłać faktury z przeglądów. Mówię mu że nie mam czegoś takiego bo na auto mam od lat wykupiony pakiet serwisowy i z niego robię przeglądy, więc po samych przeglądach nie ma już faktur bo przeglądy są z góry opłacone (faktury dostaję tylko na zlecenia extra, więc zazwyczaj na przegląd klimy czy wymianę opon), ale że możemy podjechać do ASO (bo sam jak pojedzie to pewnie mu nic nie powiedzą) i tam zobaczy sobie historię. To koleś mówi że skoro nie jestem w stanie mu wysłać to dla niego auto historii nie ma serio nigdy więcej sprzedaży i chorych teorii kupujących. Edytowane 24 stycznia przez gtfan 1 Cytuj
Shago 3 791 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Dlatego sprzedałem auto 3k taniej niż chciałem w salonie który się do mnie zgłosił i cała transakcja zamknęła się w 30 minut Tak z innej beczki: uważajcie tam na te wszystkie Chińskie wynalazki: https://x.com/AryoSomeGumul/status/1882712474853769259 Cytuj
Bartg 5 640 Opublikowano 24 stycznia Opublikowano 24 stycznia Tak chińczycy zamierzają wykończyć ruskich, bardzo dobrze 1 Cytuj
Shago 3 791 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Rynek i konkurencja zmusza do działania: Gigantyczne obniżki w cennikach. Producenci w końcu zrozumieli, że elektryki są za drogie Cytuj
LeifErikson 1 150 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia No i super, ale póki infrastruktura ładowania się nie poprawi to raczej niewiele to zmieni w statystykach sprzedaży. Nawet jakbym mógł teraz kupić elektryka z 50-procentowym rabatem to i tak bym nie wziął, bo nie mam gdzie ładować. 1 Cytuj
Mustang 1 804 Opublikowano 25 stycznia Autor Opublikowano 25 stycznia Rany, Shago znowu zaczyna dyskusje o elektrykach. 12 minutes ago, LeifErikson said: Nawet jakbym mógł teraz kupić elektryka z 50-procentowym rabatem to i tak bym nie wziął, bo nie mam gdzie ładować. No w moim przypadku dokładnie tak było, mogłem kombinować na służbowe z jakimś całkiem fajnym elektrykiem typu Tesla 3, Polestar 2, Cupra Born czy BMW iX1, wyszłoby mnie to finalnie nawet taniej, ale właściciel budynku tak mnie zniechęcił w kwestii ładowarki, że zamówiłem normalną benzynę. Z góry mówię, że nie dam się ponownie wciągnąć w rozmowy na temat ładowania pod sklepem. Wziąłem ICE, będę sobie jeździł wygodnie w trasy i zastanowię się ponownie przy kolejnej zmianie auta, zależnie od sytuacji jaka wtedy będzie miała miejsce. Cytuj
Shago 3 791 Opublikowano 25 stycznia Opublikowano 25 stycznia Wrzuciłem info o drastycznym spadku ceny aut, to wszystko. 1 Cytuj
ginn 893 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Pytanko do tych co mają samochody wrzucone w firmę. Czy kilometrówka i pełne odliczanie kosztów to problematyczna kwestia, czy wszystko sprowadza się do pilnowania w excelu, a potencjalną kontrola z US to tylko na papierze? Cytuj
gtfan 3 455 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego ale serio potrzebujesz tego? to rozwiązanie dla flot gdzie pracownik przyjeżdża na parking firmowy i potem na ten sam parking odstawia auto służbowe, nikt kto ma JDG i kupuje auto na cele głównie prywatne tego nie robi. Cytuj
ginn 893 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego W sensie, że 50% vat i 75% kosztów to już i tak fair deal i bez sensu się babrać? Cytuj
krupek 15 541 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego W sensie, że kilometrówki i kontrola przebiegów jest we flocie, żeby kontrolować użytek aut przez pracowników. Jak masz JDG i chcesz auto dla siebie to kalkulujesz pod tym względem, czy chcesz mieć stałe koszty i wziąć w leasing, ale spłacać nie swój samochód (przed wykupem), czy wziąć na FVAT, mieć częściowo prywatny, ale za to mniej stałych kosztów. Cytuj
ginn 893 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego (edytowane) Wziąłem sobie najem trzyletni, więc chciałem wrzucić stałą miesięczną ratę + wszelkie koszty związane z eksploatacją. Edytowane 13 lutego przez ginn 1 Cytuj
MaZZeo 14 513 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego https://www.motor1.com/news/751377/audi-admits-interior-quality-worse/ chyba o wszystkich autach "premióm" Cytuj
Mustang 1 804 Opublikowano 21 lutego Autor Opublikowano 21 lutego Z drugiej strony Golf 8 był po premierze krytykowany, a oddając niedawno swój egzemplarz z przebiegiem nieco powyżej 100k km nie miałem żadnych zastrzeżeń co do zużycia wnętrza. Pojawił się jakiś stuk ze słupka bocznego, materiał (beżowy) delikatnie stracił naprężenie na fotelu kierowcy i tyle. Przyciski, ekrany, wszystko działało i wyglądało tak samo jak w dniu odbioru z salonu. Żadnych przetarć albo łuszczącej się farby lub plastiku. Doskonale wróżyło to na kolejne 100, 200 lub więcej tysięcy kilometrów. Cytuj
MaZZeo 14 513 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego Bo wbrew pozorom takie marki segmentu nie premium jak VW, Toyota, Peugeot zrobili dużo w zakresie jakości wykończenia, a premium obcinają gdzie moga ale za to podwyższają cenę. Przecież wnętrza w nowych mercedesach tak trzeszcza ze to się w głowie nie mieści. Cytuj
AdiCarrion 131 Opublikowano 21 lutego Opublikowano 21 lutego 3 godziny temu, MaZZeo napisał(a): https://www.motor1.com/news/751377/audi-admits-interior-quality-worse/ chyba o wszystkich autach "premióm" Nie no Alfa na przykład jakościowo mocno poszłą do przodu i taka Giulia czy Stelvio to po kilku latach tam nic nie lata nie trzeszcy, co wcześniej nie było oczysiste.Lexusy nowe (mówię o ES i LS) to też nie ma się do czego przyczepić.DS-a kilkuletniego oglądałem bo byłem zainteresowany-no super to się to trzyma. Raczej Niemcy chyba sobie trochę odpuściły Cytuj
krupek 15 541 Opublikowano 6 marca Opublikowano 6 marca Tak patrzyłem co tam Dacia ma na ten rok i konfiguracja tego nowego Bigstera to jakieś nieporozumienie. Nie można sobie wybrać kompletnego auta, tylko: 1) automat bez 4x4 2) 4x4, ale z manualem 3) hybryda, ale bez 4x4 Czyli już pomijam kwestię hybrydy, ale nie można nawet wziąć wersji 4x4 z automatemxd W dodatku, duże auto i same jednostki z niezbyt dużą mocą Cytuj
Mustang 1 804 Opublikowano 6 marca Autor Opublikowano 6 marca 155 koni to już sporo jak na Dacię i na pewno wystarczy do zwykłej jazdy. Ale brak 4x4 z automatem to prawda, trochę beka. Tzn. nie wiem dla kogo jest wersja 4x4 z manualem. Jako niedrogie auto w teren dla leśnika lepszy będzie Duster, niska moc nie zyska na awd, a jako auto na rodzinne wyprawy w góry wypada bez sensu z manualem. Cytuj
[InSaNe] 2 561 Opublikowano 13 marca Opublikowano 13 marca Niestety. https://autogaleria.pl/najpiekniejsza-alfa-romeo-znika-z-rynku-zostaly-tygodnie-na-zakup Cytuj
AdiCarrion 131 Opublikowano 13 marca Opublikowano 13 marca 47 minut temu, [InSaNe] napisał(a): Niestety. https://autogaleria.pl/najpiekniejsza-alfa-romeo-znika-z-rynku-zostaly-tygodnie-na-zakup Kiedy była w salonach brakowało chętnych, mimo jednych z największych rabatów jakie można było ugrać. Kiedy znika z rynku z powodów małej sprzedaży to nagle wszystkim szkoda. Z drugiej strony to Giulia już 8 lat na rynku, więc decyzja o zakończeniu produkcji jest naturalna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.