Skocz do zawartości

Pieprzenie

Featured Replies

Opublikowano

tak apropo braku sygnalizacji spalonej zaroweczki - w lanci delcie tej starej (rocznik 93 chyba) jest takie cuś i w brata alfie 156 z 2000 roku (2.4 DIESEL, moze ma to jakies znaczenie) też "wskaznik uszkodzen" informuje o tym...

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 336,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    Będąc w Stuttgarcie miałem do wyboru jedno z dwóch: albo muzeum Porsche albo muzeum Mercedesa. Tzn. jak ktoś ma czas to może iść do obu, ja miałem co najwyżej 3h wolnego z dojazdem. Wybrałem więc bard

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    to jest (pipi)A NIEDOPUSZCZALNE co odwala to pyerdolone ASO tego s(pipi)iałego Opla.    Oddałem auto do serwisu. Dostałem auto zastępcze, Hyunadaia I30, nówka sztuka, 2k przebiegu, 100konna benzyna.

  • Moto show Bielsko-Biała 2023 i kolejny wrak race zaliczony. Udało się dotrzeć do finału, niefortunnie w finale wypchali mnie do lasu i musiałem odrabiać. Wyścig zakończył się przedwcześnie po dachowan

Opublikowano

Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda.

 

Zmieniarę wywaliłem z bagażnika całkiem, kabelek w radiu zmostkowałem i podmieniłem na taki z końcówką jack.

 

I o dziwo pomimo włoskiej myśli technologicznej dało się to zrobić bez cudowania, kokpit rozbiera się łatwo, bez łamania plastików, wszystko na śrubkach. Komputer nie oszalał, wszystkie przyciski działają. Po przygodach z innymi autami przy problemach typu spalona żaróweczka i rozgrzebywanie pękających plastików mocowanych "na wcisk" jestem dość zaskoczony.

 

A że radio fabryczne przewiduje taką możliwość (po tej operacji CD w menu zmienia się na AUX) to zmiana jak najbardziej sensowna (108 albumów zamiast 6).

 

Ja niestety musiałem kupować xcarlinki bo radia w Mazdzie siętak łatwo nie modują. Za to do radyjek VW kupiłem kabel AUX za 16 zł z TME z fabryczną wtyczką i wszystko pieknie śmiga.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

siatex z przodu wygrał

 

 

ale dorzuce do pieca: jak w civicu zakładają takie lusterka albo dajączarne felgi to nagle się to ładnie komponuje, bo zderzak jest ori bez siatexu i całe auto jest białe.

Opublikowano

Z racji działającej "tak se" zmieniarki zrobiłem sobie podpięcie na iPoda.

 

Ja niestety musiałem kupować xcarlinki bo radia w Mazdzie siętak łatwo nie modują. Za to do radyjek VW kupiłem kabel AUX za 16 zł z TME z fabryczną wtyczką i wszystko pieknie śmiga.

Mam Golfa V i te duże, oryginalne, wbudowane radio, nie ma wyjścia na jacka, da się tam jakoś podłaczyć iPhona, żeby to schludnie wyglądało?

Opublikowano

Nie wiem jakie golf 5 ma radio - ja podłączałem do MFD DX:

 

vw_mfd.jpg

 

 

Jednak na 99% jest to kwestia tylko kabla aux z odpowiednią wtyczką do Twojego modelu radia.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja pier.... Dość mam już tych sportowych i obniżonych zawieszeń. Wpadłem dzisiaj w dziurę; wyrwało mizderzak i urwało chłodnicę. (pipi)ane drogi

Opublikowano

To A8 D2,ale ma zawieszenie 1BD (jak w S8). Uwielbiam też progi zwalniające - nie ma to jak prawie za każdym razem czekać aż auto z naprzeciwka przejedzie i jechać skosem na hamulcu. Na szczęście mam czym innym jeździć. Tej zawiechy nie zmienie, i tak rzadko tym jeżdżę, a będzie na lato, bo dobrze się klei drogi.

Opublikowano

No to już jest komizm z tym progiem ale czego nie robi się dla "sportu". Macie napęd podprzestrzenny w tym A8, że bez zawieszenia z Ski to auto nie daje rady ? Przecież to patologia siętak męczyć.

Opublikowano
  • Autor

Z podobnych sytuacji, mega wkurzający był wyjątkowo długi zwis z przodu w Peugeocie 407. Żeby było zabawniej, część ramki tablicy rejestracyjnej wystawała poniżej zderzaka, przez co w kółko zdarzało się szorować nią po każdym krawężniku. Potem mechanik w Norauto zamocował ją wyżej. Nachodziła na wlot powietrza, ale był spokój.

Zaś przez ten zwis samochód wymagał szczególnej troski. Pamiętam jak kiedyś na wakacjach notorycznie był problem ze stromym wyjazdem z pensjonatu, wszyscy goście zjeżdżali nim normalnie, zaś 407 trzeba było kombinować - jechać krawędzią drogi i skręcać na dole zjazdu w lewo (a później zawracać), bo przy odbiciu w prawo przód haczył o asfalt.

Takie problemy w normalnym samochodzie bez sportowego zawieszenia czy nakładek na zderzaki były wyjątkowo męczące.

 

Z ciekawostek, to do wnętrza przedniego reflektora 407 jakimś cudem dostała się mucha. Tam zdechła i zasuszyła się, stanowiąc wątpliwą ozdobę przy przyjrzeniu się z bliska.

Opublikowano

No to już jest komizm z tym progiem ale czego nie robi się dla "sportu". Macie napęd podprzestrzenny w tym A8, że bez zawieszenia z Ski to auto nie daje rady ? Przecież to patologia siętak męczyć.

Zgadzam sie,ale po prostu szkoda mi zmieniac to zawieszenie, gdyz poprzedni wlasciciel zmienil je 2 miesiace przed sprzedaza, czyli teraz ma ledwie 3 miesiace. Najzywaczniej w swiecie szkoda mi dobrego sprzetu i zostawiam to jak jest na lato, na niemieckie autostrady. Zreszta ta A8 i tak pewnie bede jezdzil raz/dwa na miesiac,wiec zmiana na seryjne zawieszenie nie jest u mnie konieczna.

Opublikowano

Raczej stara Omega A bo B miała inny kokpit trochę i trzy nawiewy w środkowej konsoli bez tych nawiewów na drzwiach.

Opublikowano
pojazd wyprodukowany przez Nestora Barona szukaj nas na ,,,,,kąkol przodkowo"""

lub na youtube nestor baron przodkowo

 

miszcz

Opublikowano

To jakis wiesniak rolnik niestety i takie sa tez jego twory.

Opublikowano

http://otomoto.pl/in...-C24559311.html

 

xdddddddd popłakałem się

 

czym był wcześniej ten samochód? po desce wnioskuje,że to jakaś Omega?

Środkowe nawiewy, zegary, włącznik świateł zdecydowanie Omega B. Wogóle dźwignia zmiany biegów z jakiegoś anglika chyba, bo przycisk po takiej kiepskiej stronie trochę ;)

Opublikowano

http://otomoto.pl/in...-C24559311.html

 

xdddddddd popłakałem się

 

czym był wcześniej ten samochód? po desce wnioskuje,że to jakaś Omega?

Środkowe nawiewy, zegary, włącznik świateł zdecydowanie Omega B. Wogóle dźwignia zmiany biegów z jakiegoś anglika chyba, bo przycisk po takiej kiepskiej stronie trochę ;)

 

 

To jest srodek z omegi B:

 

C26869301_7.jpg

 

 

Z tymi nawiewami coś mi się pomylilo ale wiedziałem, ze konsola srodkowa jest szersza na 4 guziki do sterowania dwustrefową klimą.

Opublikowano

Dokładnie tak Yacek, tylko teraz pytanie z jakiego pojazdu ma konsolę środkową tamten dyliżans ;)

Opublikowano

Wydaje mi się, że to chyba składak jakiś i samoróba w środku. Boczki drzwi to nie opel mimo podobnego ryglowania ale klamek i guzików do sterowania szybami takich nie było. Zegary i środkowy nawiew oplowski ale już konsola mocno szeroka, drążek skrzyni również przerobiony więc to chyba z innego auta te bajery.

 

 

Abstrahując od tego agrowehikułu:

często zauważam że takie prywatne robienie skóry we wnętrzu jest strasznie tandetne. O ile rozumiem taką brzydotę serwowaną w moim mieście, to jednak dziwie się, że chyba cała polska na to cierpi. Zauwazcie, że większość naszych skór dawanych przez polskich speców ma jakieś takie chamsko tandetne kolory. Jakby mieli tylko 6 podstawowych wzorów z painta. Skóra jest gruba, sztywna i śliska jak w jakimś starym trabancie. Do tego paskudne szycie i ludzie często wydająna to nie małe pieniądze. Kto siedział w audi ten wie jakie tam sąfajne i bardzo szczegółowa uszyte delikatne skóry. Dlaczego u nas polacy jak już mają wypruć się z pieniędzy biorą takie prlowskie skóry w paskudnych odcieniach do swoich aut ?

Opublikowano

Przede wszystkim typowa samochodówka jest droższa od "zwykłej" skóry, no i właśnie - mamy później przykłady, że ludzie obijają wnętrza aut najtańszym meblowym Madrasem za 40zł/m2.

Trzeba też pamiętać, że nigdy (!!) nie znajdziemy identycznej skóry, którą np. jest wytapicerowany środek jakiegoś Audi, Mercedesa czy Opla. 99% producentów ma swoje zastrzeżone kolory i skóry, które wyrabiają dla nich wybrane garbarnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.