qvstra 3 213 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 dobra, laguna 2 po fl zaczela sie psuc i to na tyle, ze niedlugo naprawy przekrocza polowe wartosci samochodu ;o obecnie stoi w aso, bo cos tam sie zyebalo, a koszt naprawy to okolo 2k zl. mama nigdy nie pamieta jaka czesc sie psuje, wiec teraz wam nie powiem co dokladnie poszlo, ale tak sie w(pipi)ila, ze zapadla decyzja o sprzedazy francuza, ktory przez prawie 50k km jezdzil bez zadnej awarii. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 nazwa "królowa lawet" nie wzięła się z niczego... Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 1,9dci cos kolo 120k km przejechane Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 sierpnia 2014 To poniekąd przez ten silnik Renault Laguna II generacji zyskała przydomek królowej lawet. Niektóre, drobniejsze problemy klienci obserwowali już po kilku miesiącach eksploatacji. Poważniejsze awarie, takie jak np. uszkodzona turbosprężarka, zdarzały się niewiele później, bo już po przejechaniu 60-80 tys. km. Najwięksi pechowcy po 100 tys. km dowiadywali się, że silnik ich auta ma uszkodzone panewki korbowe i korbowody, a naprawa nie ma ekonomicznego sensu. Musicie wszystko w ASO robić, nie da się taniej? Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny. Musiałeś wszystko w ASO robić, nie dało się taniej? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 sierpnia 2014 To był 2007 albo 2008 i służbowe auto taty z 2004. Nawet nie jego firma płaciła, a firma leasingodawca. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Opublikowano 8 sierpnia 2014 na ta chwile laguna laduje na allegro, mama kupuje ode mnie e46, a ja szukam niezgnitego s13 ze zdrowym ca Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Znajomy ma s13 w serii, bez żadnych udziwnień, robiłem mu kielich bo miał małą korozje, on zrobił bagażnik bo wymagał konserwacji. Poza tym zero rdzy, silnik tam jest chyba 1.8t. Nie znam się zbytnio na tych samochodach ale wiem, że ma to dosyć zdrowe i nie katuje tego w driftach bo ostatnio większość czasu jeździ na motorze. Gdybyś był zainteresowany takim samochodem to w poniedziałek bym z nim zagadał czy chce to sprzedać bo ostatnio coś takiego obiło mi się o uszy. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) ooo, jesli mozesz to zapytaj ewentualnie gdybyscie slyszeli o w miare sprawdzonej e36 325/328 (moze byc po swapie) w coupe to rowniez prosze o info. Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Qvstra Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Opublikowano 9 sierpnia 2014 posprzątaj skrzynke pw to poślę Ci namiar Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 10 sierpnia 2014 Opublikowano 10 sierpnia 2014 Qvstra, ja biorę tę S13 Cytuj
hooki 194 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 miałem awarie w lancii... odczepiła mi się osłona pod silnikiem z 2 zaczepów usterka usunięta - zamocowałem z powrotem w garażu. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 mowilem, ze wloszki sie psujom. BTW juz wiem czemu nawet nikt nie wspomina, ze male samochodziki maja w standardzie hillholder. Takie i30 przy ruszaniu pod gore na silniku 1.4 ma taki niedobor momentu obrotowego, ze jazda po gorskich serpentynach staje sie niebezpieczna. Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 ktos tu jezdzi z dashcam-em? co myslicie o tych kamerkach? ja sie zastanawiam nad przydatnoscia, ale zamowilem do przetestowania a-rival CarCam, zobacze co z tego wyniknie. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 sierpnia 2014 Nie korzystam, ale idea wydaje mi się interesująca, bo tego typu nagranie zawsze może być przydatne. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 Redmitsu, byles w sobote na punkcie widokowym na morze przy Pucku? Czy to inny tajper VII na GLE? Cytuj
KOŁD 1 098 Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 (edytowane) Kto jest tutaj z pomorza ? bo moglibyśmy się jakoś ustawić w puckich rejonach Edytowane 15 września 2014 przez Codename Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 https://www.historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/ mozna sprawdzić przez ile rąk przeszła nasza fura 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 Tylko, że jak mamy auto z zagranicy to jest nieprzydatne. Fajna rzecz, jak kupujemy auto nabyte w Polsce. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 no ale podobne sa za granica takze smialo mozna sprawdzic po numerach historie znajac wczesniejsze numery auta. w uk/irl masz np motorcheck fakt ze platny chyba 30e pelne sprawdzenie ale jak kupujesz od prywaciarza to warto. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 22 września 2014 Opublikowano 22 września 2014 Dla mnie podoba się opcja w oplu. Można sprawdzić całą historię auta w każdym autoryzowanym serwisie. Na https://www.myopelservice.com/PL/Login.aspx można też sporo poczytać o swojej skarbonce Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 27 września 2014 Opublikowano 27 września 2014 co to za go.wno na masce? widzialem juz kilka samochodow z tym i zawsze mnie zastanawialo czemu ma to sluzyc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.