Opublikowano 8 sierpnia 201410 l dobra, laguna 2 po fl zaczela sie psuc i to na tyle, ze niedlugo naprawy przekrocza polowe wartosci samochodu ;o obecnie stoi w aso, bo cos tam sie zyebalo, a koszt naprawy to okolo 2k zl. mama nigdy nie pamieta jaka czesc sie psuje, wiec teraz wam nie powiem co dokladnie poszlo, ale tak sie w(pipi)ila, ze zapadla decyzja o sprzedazy francuza, ktory przez prawie 50k km jezdzil bez zadnej awarii.
Opublikowano 8 sierpnia 201410 l Autor To poniekąd przez ten silnik Renault Laguna II generacji zyskała przydomek królowej lawet. Niektóre, drobniejsze problemy klienci obserwowali już po kilku miesiącach eksploatacji. Poważniejsze awarie, takie jak np. uszkodzona turbosprężarka, zdarzały się niewiele później, bo już po przejechaniu 60-80 tys. km. Najwięksi pechowcy po 100 tys. km dowiadywali się, że silnik ich auta ma uszkodzone panewki korbowe i korbowody, a naprawa nie ma ekonomicznego sensu. Musicie wszystko w ASO robić, nie da się taniej? Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny.
Opublikowano 8 sierpnia 201410 l Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny. Musiałeś wszystko w ASO robić, nie dało się taniej?
Opublikowano 8 sierpnia 201410 l Autor To był 2007 albo 2008 i służbowe auto taty z 2004. Nawet nie jego firma płaciła, a firma leasingodawca.
Opublikowano 8 sierpnia 201410 l na ta chwile laguna laduje na allegro, mama kupuje ode mnie e46, a ja szukam niezgnitego s13 ze zdrowym ca
Opublikowano 9 sierpnia 201410 l Znajomy ma s13 w serii, bez żadnych udziwnień, robiłem mu kielich bo miał małą korozje, on zrobił bagażnik bo wymagał konserwacji. Poza tym zero rdzy, silnik tam jest chyba 1.8t. Nie znam się zbytnio na tych samochodach ale wiem, że ma to dosyć zdrowe i nie katuje tego w driftach bo ostatnio większość czasu jeździ na motorze. Gdybyś był zainteresowany takim samochodem to w poniedziałek bym z nim zagadał czy chce to sprzedać bo ostatnio coś takiego obiło mi się o uszy.
Opublikowano 9 sierpnia 201410 l ooo, jesli mozesz to zapytaj ewentualnie gdybyscie slyszeli o w miare sprawdzonej e36 325/328 (moze byc po swapie) w coupe to rowniez prosze o info. Edytowane 9 sierpnia 201410 l przez Qvstra
Opublikowano 11 sierpnia 201410 l miałem awarie w lancii... odczepiła mi się osłona pod silnikiem z 2 zaczepów usterka usunięta - zamocowałem z powrotem w garażu.
Opublikowano 11 sierpnia 201410 l mowilem, ze wloszki sie psujom. BTW juz wiem czemu nawet nikt nie wspomina, ze male samochodziki maja w standardzie hillholder. Takie i30 przy ruszaniu pod gore na silniku 1.4 ma taki niedobor momentu obrotowego, ze jazda po gorskich serpentynach staje sie niebezpieczna.
Opublikowano 11 sierpnia 201410 l ktos tu jezdzi z dashcam-em? co myslicie o tych kamerkach? ja sie zastanawiam nad przydatnoscia, ale zamowilem do przetestowania a-rival CarCam, zobacze co z tego wyniknie.
Opublikowano 11 sierpnia 201410 l Autor Nie korzystam, ale idea wydaje mi się interesująca, bo tego typu nagranie zawsze może być przydatne.
Opublikowano 15 września 201410 l Redmitsu, byles w sobote na punkcie widokowym na morze przy Pucku? Czy to inny tajper VII na GLE?
Opublikowano 15 września 201410 l Kto jest tutaj z pomorza ? bo moglibyśmy się jakoś ustawić w puckich rejonach Edytowane 15 września 201410 l przez Codename
Opublikowano 21 września 201410 l https://www.historiapojazdu.gov.pl/historia-pojazdu-web/ mozna sprawdzić przez ile rąk przeszła nasza fura
Opublikowano 21 września 201410 l Tylko, że jak mamy auto z zagranicy to jest nieprzydatne. Fajna rzecz, jak kupujemy auto nabyte w Polsce.
Opublikowano 21 września 201410 l no ale podobne sa za granica takze smialo mozna sprawdzic po numerach historie znajac wczesniejsze numery auta. w uk/irl masz np motorcheck fakt ze platny chyba 30e pelne sprawdzenie ale jak kupujesz od prywaciarza to warto.
Opublikowano 22 września 201410 l Dla mnie podoba się opcja w oplu. Można sprawdzić całą historię auta w każdym autoryzowanym serwisie. Na https://www.myopelservice.com/PL/Login.aspx można też sporo poczytać o swojej skarbonce
Opublikowano 27 września 201410 l co to za go.wno na masce? widzialem juz kilka samochodow z tym i zawsze mnie zastanawialo czemu ma to sluzyc.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.