Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra, laguna 2 po fl zaczela sie psuc i to na tyle, ze niedlugo naprawy przekrocza polowe wartosci samochodu ;o

 

obecnie stoi w aso, bo cos tam sie zyebalo, a koszt naprawy to okolo 2k zl. mama nigdy nie pamieta jaka czesc sie psuje, wiec teraz wam nie powiem co dokladnie poszlo, ale tak sie w(pipi)ila, ze zapadla decyzja o sprzedazy francuza, ktory przez prawie 50k km jezdzil bez zadnej awarii.

Opublikowano

 

To poniekąd przez ten silnik Renault Laguna II generacji zyskała przydomek królowej lawet. Niektóre, drobniejsze problemy klienci obserwowali już po kilku miesiącach eksploatacji. Poważniejsze awarie, takie jak np. uszkodzona turbosprężarka, zdarzały się niewiele później, bo już po przejechaniu 60-80 tys. km. Najwięksi pechowcy po 100 tys. km dowiadywali się, że silnik ich auta ma uszkodzone panewki korbowe i korbowody, a naprawa nie ma ekonomicznego sensu.

Musicie wszystko w ASO robić, nie da się taniej? Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny.

Opublikowano

Jak kiedyś w 407 HDI nieco po 100k się posypało turbo, filtr, a na silniku wykryto przecieki oleju, to samochód stał tydzień w ASO, a koszt napraw wyszedł kosmiczny.

 

 

Musiałeś wszystko w ASO robić, nie dało się taniej? 

Opublikowano

Znajomy ma s13 w serii, bez żadnych udziwnień, robiłem mu kielich bo miał małą korozje, on zrobił bagażnik bo wymagał konserwacji. Poza tym zero rdzy, silnik tam jest chyba 1.8t. Nie znam się zbytnio na tych samochodach ale wiem, że ma to dosyć zdrowe i nie katuje tego w driftach bo ostatnio większość czasu jeździ na motorze. Gdybyś był zainteresowany takim samochodem to w poniedziałek bym z nim zagadał czy chce to sprzedać bo ostatnio coś takiego obiło mi się o uszy.

Opublikowano (edytowane)

ooo, jesli mozesz to zapytaj ;)

 

ewentualnie gdybyscie slyszeli o w miare sprawdzonej e36 325/328 (moze byc po swapie) w coupe to rowniez prosze o info.

Edytowane przez Qvstra
Opublikowano

mowilem, ze wloszki sie psujom. BTW juz wiem czemu nawet nikt nie wspomina, ze male samochodziki maja w standardzie hillholder. Takie i30 przy ruszaniu pod gore na silniku 1.4 ma taki niedobor momentu obrotowego, ze jazda po gorskich serpentynach staje sie niebezpieczna.

Opublikowano

ktos tu jezdzi z dashcam-em? co myslicie o tych kamerkach? ja sie zastanawiam nad przydatnoscia, ale zamowilem do przetestowania a-rival CarCam, zobacze co z tego wyniknie.

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...