Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Poprzednik z 3.0 TDI na dotarciu żłopał pod 20 l w mieście xd. Jechałem, widziałem ten wir w baku. No, ale to Audi, więc najważniejszym gadżetem w nowej wersji jest aktywny tempomat zdolny utrzymać na autostradzie odstęp 5-10 m od auta poprzedzającego (oczywiście ma automatycznie migać długimi). Da radę? Da rade Jezdzi sama. Do tego swiatla Matrix i w nocy masz dzien
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l bylem niedawno na przegladzie i powiedzieli mi, ze amortyzatory sa na wykonczeniu i bede musial pomyslec o wymianie. do dzisiaj jedynym objawem jaki zaobserwowalem byla wieksza twardosc (co mi w sumie odpowiada, nienawidze jezdzic miekkimi samochodami). mialem z tym na razie nic nie robic, przejezdzic zime i myslec dopiero na wiosne, ale dzisiaj zauwazylem, ze prawy tyl siedzi nizej od lewego tylu. wiec chyba nie ma co czekac i musze zaczac myslec o zmianie. na pewno nie bede zakladal oemowych uzywek i sklaniam sie raczej w strone czegos nizszego i twardszego, lub przejscie na gwint (mts, ta-tesco lub tuningart).
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l Jesli pojawila sie roznica w wysokosci zawieszenia to sprawdz sprezyny, bo w sumie to one ustalaja wysokosc.
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l Dokladnie. Oznaka konczacych sie amorow jest efekt plywania po tym jak pobujasz samochodem. Moze odbic do 2 razy, wiecej to juz czas myslec o wymianie. Moge Ci zalatwic amorki mpakietowe w dobrej cenie.
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l Okej, w takim razie jutro go bujne gdyby sie jednak okazalo, ze amory sa do wymiany to w co byscie radzili zainwestowac? mpakietowe podchodza tez do 4 cylindrow?
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l Amory M-pakietowe? To Ci dopiero nowość xD Kup zwykłe Bilstein B4. I koniecznie sprawdź sprężyny. Nawet jak Ci wyleją całkiem amortyzatory to się wysokość zawieszenia nie zmieni.
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l To, że nie istnieją. Zwieszenie może być M-Technikowe, a M-Pakietowe to może być wyposażenie A jeżeli nie ma M-Technika to lepiej żeby ich nie wsadzał (o ilą są to w ógole M-Technikowe amory czyli Sachs Advantage) bez całej reszty osprzętu.
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l Przepraszam, nie wiedzialem zes taki skrupulatny. To nic, ze wszyscy tak mowia Qvstra, wstaw M-Technikowe amory i sprezyny i bedziesz zadowolony. Tanie gwinty nie pracuja i takie zawieszenie bedzie duzo lepsze.
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l Jesli pojawila sie roznica w wysokosci zawieszenia to sprawdz sprezyny, bo w sumie to one ustalaja wysokosc. ale amory tez raczej będę musiał zmienić, bo na przeglądzie wyszło ze maja około 35% sprawnosci
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l co oni maja z tym mazanie mtych tablic, jakby ludzie mieli na nich wpisana serie i numer dowodu osobistego i pesel, wszyscy maluja jak walnieci
Opublikowano 7 sierpnia 20159 l hehe chopaki darujcie sobie ja doklejam sobie jeszcze GTI,typer i jest pieknie
Opublikowano 8 sierpnia 20159 l Kiedyś moja babcica miała sąsiada, która miał Golfa IV. Auto w agrotuningu, wszelkie możliwe naklejki, naklejka chromu na klapce baku, jakieś listwy, obklejenia lusterek, drzwi, imitacje zegarów na desce, kolorowy meszek na dźwigni biegów, pokrowce na fotelach z napisem racing i oczywiście brewki na lampach. Chłop tak się zapędził, że dokleił sobie z tyłu naklejkę GTI i... Type-R
Opublikowano 11 sierpnia 20159 l http://otomoto.pl/oferta/renault-trafic-l2h2-buskamper-quotfamily-2015-quot-bus-z-calkowicie-nowa-zabudowa-kempingowa-dla-4-5-osob-buskamper-pl-ID6y50aL.html chce
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l http://allegro.pl/piekne-bmw-5-e60-2-5i-bezowe-skory-super-opcja-i5586847772.html I rozkodowany przeze mnie VIN: Numer podwozia WBANA51090B027018Kod typu NA51Typ 525I (EUR)Typoszereg E E60 ()Seria 5Rodzaj konstrukcji LIMUkład kierowniczy LLDrzwi 4Silnik M54Pojemność skokowa 2.50Moc 141Napęd HECKSkrzynia biegów MECHKolor SILBERGRAU METALLIC (A08)Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA)Data prod. 2003-09-01WyposażenieS217A ACTIVE STEERING Aktywny układ kierowniczyS226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwoziaS229A DYNAMIC DRIVE Dynamic DriveS248A STEERING WHEEL HEATING Podgrzewanie kierownicyS255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszkąS261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.S2CFA LT/ALY WHL/STAR SPOKE 138 W RUNFLAT TYRE Obr. BMW, st. le. spr. gw. 138S300A EMERGENCY WHEEL Koło dojazdoweS356A CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS Oszklenie zespolone KlimakomfortS403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektrycznyS415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylnaS423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe VeloursS428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczkaS430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznieS438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnegoS441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palącychS459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięciąS465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunkuS481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowyS494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażeraS502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorówS508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A XENON LIGHT Światło ksenonoweS524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętówS534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatycznaS540A CRUISE CONTROL TempomatS563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetleniaS606A NAVIGATION SYSTEM BUSINESS System nawigacji BusinessS644A PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Instalacja tel. kom. z BluetoothS672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CDS676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFiS698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVDS785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białeL801A GERMANY VERSION Wersja krajowa NiemcyS863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, EuropaS879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemieckiS8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Aktywacja nawigacji charakt. dla krajuS8SBA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC Aktywacja syst. telem. char. dla krajuS8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla krajuS8SPA COP CONTROL Sterowanie CO2S902A SPECIAL CHECK PRESS VEHICLES Kontrola specjalna pojazdów prasowychS915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.S934A WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS Dummy-SALAPAS936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY BMW Handy b. Ausliefer. anfordernS969A REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacjiWyposażenie seryjneS548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrówS851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki Dziś się na nią natknąłem. Co raz częściej myślę o wymianię E36. Niestety ciężko jest znaleźć BMW z interesującym mnie wyposażeniem. W każdym czegoś brakuję. Te ma wszystko co chcę: M-technik Sportowe stołki Navi BT Grzanie Roletę Niezawodny silnik PDC Poza jednym - nie jest touringiem (combi). Ale może wózek bym tam zmieścił. Szkoda tylko, że jest to zaledwie 6 lat młodsze auto od mojego E36. Za to przepaść niesamowita. Mam ochote polecieć do banku i brać kasę ale rozsądek na szczęście jest górą. Warto marzyć xD
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Miałeś BMW na silniku M54B25? Wydaję mi się, że nie miałeś bo głupoty wypisujesz Stary dobry bezawaryjny silnik BMW.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Pan Sławek też tak mówił. http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/07/16/o-panu-slawku-i-jego-e61/
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l ja nie chcialbym jezdzic e61, moim zdaniem ta buda jest bardzo slaba. sedan nie jest taki zly, ale turas to kupszal straszny. nie wiem czy jestem w mniejszosci, ale nie trawie e61/e65. z tamtej generacji tylko trojka mi sie podoba i takiego touringa na pewno bralbym pod uwage jesli mialbym zmieniac samochod na wiekszy.
Opublikowano 12 sierpnia 20159 l Miałeś BMW na silniku M54B25? Wydaję mi się, że nie miałeś bo głupoty wypisujesz Stary dobry bezawaryjny silnik BMW. Silnik jak najbardziej. Ale E60, którego największą wadą są dwie rysy na lakierze za 30k to jakiś mit.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.