Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Niektórzy ludzie są na tyle głupi (bo tak to trzeba nazwać po imieniu), że myślą iż po skróceniu/przespawaniu/wycięciu pewnych elementów z wydechu uzyskają dodatkową moc. Zazwyczaj takie praktyki kończą się tym, że silnik zaczyna nieodpowiednio pracować, wydaje dziwne odgłosy przez lewe przeróbki no i w konsekwencji niepoprawnego działania dostarcza również mniej mocy (różnica w ciśnieniu, im nowszy i mocniejszy samochód tym bardziej to widać).

Opublikowano

a u mnie sie dzisiaj okazało, że pękła uszczelka pod głowicą. dbam o samochod jak o jajo, wszystko, nawet najmniejsze (pipi) jest natychmiast robione jesli nie dziala poprawnie, a tu (pipi)a niespodzianka, najgorsza rzecz jaka mogla sie z(pipi)ać. czuje, że to mój ostatni VW.

Opublikowano

Ja znowuż tomam taki problem, że nie wiem skąd mi się zbiera mi się jakaś ciecz, prawdopodobnie olej w małym zakamarku na bloku, jakieś 30cm pod odmą (ostatnio wymieniałem odmę, ale to już wcześniej było mokre). Będę pewnie musiał przejechać się na jakiś kanał i powiedzieć, żeby mi przebadali czy jakaś uszczelka nie je.bła.

Opublikowano

Albo zimmeringi wałka rozrządu bo często te uszczelniacze siadają i powodują wyciek na bloku silnika. Jest też opcja dziurawych wężyków od odmy jeśli wymieniali tylko odmę a wężyki zostawili ori.

Opublikowano (edytowane)

Odmę wymieniałem sam (było ciężko, bo dostęp jest mocno ograniczony, ale udało się), a wężyki i kolanka sprawdziłem zostawiłem oryg. Wszystko było w dobrym stanie więc po przeczyszczeniu okazało się, że wystarczy wymiana samej odmy (oryginał rozleciał się w próchno, nawet wyjąć się tego w całości nie dało). Myślę, że to będzie jakiś uszczelniacz, mam nadzieję, że nic poważnego. Jutro dobrze wszystko powycieram i będę obserwował co się dzieje, może zauważę jakiś defekt.

Edytowane przez winner
Opublikowano

To w takim razie sprawdź pokrywę zaworów i jej uszczelkę lub te uszczelniacze na walkach bo od tylnej czesci silnika tak naprawdę nie ma co ciec. Z korka wlewu oleju nie cieknie ?

Opublikowano

Spod korka nie cieknie, ale możliwe, że wywala olej z klawiatury w którymś miejscu, bo już kiedyś przyuważyłem, że coś ślimaczy. Wytarłem silnik w mokrych miejscach i zobaczę co będzie się działo. W Corsie mam znowuż taki problem, że nie wiem dlaczego moczy mi się skrzynia. Wszystko dokładnie wytarte, bo tam dostęp jest ogromny, a po każdej jeździe mam taki śliski nalot, jakby z rozpylonego oleju, a nie zacieki.

Opublikowano

Jechałem dzisiaj w Gdańsku dłuższą chwilę za (a nawet obok i przed ;]) czarnym Mercedesem SLS AMG. Robi ogromne wrażenie na żywo, jakbym miał luźne 900 tysięcy, to bym się długo nie zastanawiał. ;)

 

00.jpg

Opublikowano

Przymierzam sie powoli do (ostatnia wymiana rok temu, zrobione około 12tys przebiegu) wymiany oleju w silniku wraz z filtrem oleju.

Teraz pytanie, co ile rowniez powinienem wymieniac swiece, silnik benzynowy. Mam aktualnie NGK i zero problemów z odpalaniem itp. Przebiegu tez maja około 12tys.

Opublikowano

U mnie były wymieniane 40tys. km temu i nic nie wskazuje na to, żebym je w najbliższym czasie wymieniał na nowe. W tamtym roku były sprawdzane, przez falujące obroty, że może to była przyczyna, ale wszystko z nimi było ok (wystarczyła kalibracja i czyszczenie przepustnicy).

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...