Opublikowano 9 października 20186 l Autor Klasyk nie ma mieć tego i tamtego, klasyk ma przenosić kierowcę do innej epoki. A jego wartość przedstawia wierność oryginałowi i stopień zużycia. Jest fajną bazą do czego? Do jazdy? To poszukaj 607. Do wydania tysięcy żeby jakoś wyglądał i móc zabierać go na zloty? To bym wolał starszego 505 szukać. To 605 musiałbyś przetrzymać parę lat żeby dopiero ludzie zaczęli się za nim oglądać, ale przy tym przebiegu i wieku pewnie wszystko się w nim sypie.
Opublikowano 19 października 20186 l i cyk tempomacik na tryteczkę w moim full full full passacie brakowało mi tego elementu wyposażenia. Na szczęście wszystko ogarnięte i można jak panisko przemierzać świat. Niemiec tylko do kancelarii jeździł do pracy, więc nie potrzebował tej opcji gdy konfigurował sobie auto.
Opublikowano 19 października 20186 l Autor Spora zaleta, że można dołożyć. W Punto się orientowałem i nie było za łatwo, odpuściłem temat.
Opublikowano 20 października 20186 l Autor W sumie ciekawy raport spalania mogę podać. Przejechałem dzisiaj 600 kilometrów po Niemczech, autostrada i troszeczkę miasta. Autostrada powiedzmy 30-40% z ograniczeniami między 60-130, 60-70% bez ograniczeń przejechane gdzie się dało z gazem w podłodze (komputer podaje w okolicy prędkości maksymalnej spalanie 11 litrów). Kalkulacja po tankowaniu wyszła 6,7 l/100 - czyli bez bagażu trudno tym dieslem przekroczyć 7 litrów. Edytowane 20 października 20186 l przez Mustang
Opublikowano 21 października 20186 l 1.4 TDI drei zylinder spalil 4.5 przy 130km/h , ale kultura jego pracy po przesiadce z silników CR zachęcała do wizyty w serwisie, żeby upewnić się, że ten typ tak pracuje.
Opublikowano 21 października 20186 l Autor 1.6 ma na szczęście 4 cylindry. 3 cylindry miało za to testowane przez mnie BMW 116d i odbijało się to na kulturze pracy, nawet jeśli tylko nieznacznie.
Opublikowano 28 października 20186 l Autor Co sądzicie o takim przykładzie amerykańskiej motoryzacji? https://www.mideast.dodge.com/en/2019/neon.html
Opublikowano 29 października 20186 l Spoko auto, tak samo jak Tipo. Ehh, kiedyś Chargery i Ramy, a dziś to Fiat xd Tak z innej beczki, pojechałem w weekend do rodzinnego miasta, a tam pełno aut z jakimiś dziwnymi tablicami rejestracyjnymi. Myślę, WTF, co to jest? Nawet nie wiedziałem, że coś takiego weszło: Edytowane 29 października 20186 l przez krupek
Opublikowano 29 października 20186 l Te tablice są dla wozów ściąganych np. Ze stanów. Polaczki chcąc się wyróżniać na drogach powymieniali na takie właśnie tablice. Teraz mają się z tego tłumaczyć i podobno mogą być problemy z przeglądem.
Opublikowano 29 października 20186 l takie tablice mozesz na legalu w urzedzie zdobyc, wystarczy poinformowac przy skladaniu wniosku, platne tyle samo co standardowe blachy
Opublikowano 23 listopada 20186 l Olej w passeratti wymieniony. 13tyś km, a olej taki, że jakby go przez szmatę przepuścił to ponownie można by go zalać. Full Synthecic 5w30 mobil uno low emisjon coś tam, byle czego się nie leje. W kolejce był jeszcze jakiś Janusz swoim paskiem po lifcie i podpytywał skąd, za ile, ładny. Żeśmy pogadali przy kole jak dwóch fanów niemieckiej motoryzacji, wymieniliśmy spostrzeżenia i rozjechaliśmy się dalej przemierzać kilometry.
Opublikowano 23 listopada 20186 l Szczupły, wysoki i elegancko przystrzyżony. Pewnie jakiś lekarz czy mecenas.
Opublikowano 27 listopada 20186 l Chciałbym poruszyć dość kontrowersyjny temat, a raczej dwa: 1) Czy kupilibyście auto z USA? 2) Czy kupilibyście auto, które miało strzał lub szkodę w tył czy z przodu, oczywiście poduszki są ok..Auto po takim zdarzeniu, ale zrobione i zabezpieczone przed rdzą. Nie mówię też tutaj o uszkodzeniach typu zalanie, które na 100% dyskwalifikują samochód.
Opublikowano 27 listopada 20186 l Kumpeł kupił ostatnio bogato wyposażoną Jette z 2016 roku, sprowadzona z USA, zderzak miała wymieniany. Zaplacił chyba 40 koła i jest zadowolony. Oczywiście, reflektory do wymiany, bo przeglądu nie przejdzie. Ciekawostka taka, że często auta na rynek za ocean to auta gorzej wykonane, np BMW, albo VW, które składa się w Meksyku. Stąd też niższa cena tam. Edytowane 27 listopada 20186 l przez krupek
Opublikowano 27 listopada 20186 l Godzinę temu, Banny napisał: Czy kupilibyście auto z USA? Nie
Opublikowano 27 listopada 20186 l Autor 1) Raczej nie, chociaż mając pewność co do egzemplarza i przy dużej różnicy ceny kto wie... I pomijając oczywiście przypadek typowo amerykańskich aut. 2) Nie, ale ja bym niczego powypadkowego nie chciał.
Opublikowano 27 listopada 20186 l Godzinę temu, krupek napisał: Ciekawostka taka, że często auta na rynek za ocean to auta gorzej wykonane, np BMW, albo VW, które składa się w Meksyku. Stąd też niższa cena tam. Co do VW to w Meksyku robią tylko Jetty, które zreszta stamtąd trafiają także do Europy. Stąd różnica generwacji (płyta podłogowa, wnętrze, cześć wyposażenia) względem np Golfa. Obecna Jetta co już od kilku lat jest w sprzedazy jest na płycie podłogowej Golfa 6 mimo, że od kilku lat na rynku jest siódemka. Co do pytania to dwa razy nie. 1) bywają potem problemy z częściami, trzeba jakieś przeróbki robić, często gorsza jakoś wykonania; 2) nieeeeee nie miałbym już pełnego zaufania do takiego auta (inna sytuacja jak bym widizał i miał auto przed naprawą, czyli co i w jakim stopniu było tak naprawdę uszkodzone + miałbym wpływ ba to kto to zrobi - choć i tak bym mi się pewno nie chciało bawić). Auto jak koń w RDR2. Musi być pełna współpraca i zaufanie, tym bardziej, że czasami transportuję nim całą swoją <3 rodzinkę. Edytowane 27 listopada 20186 l przez balon
Opublikowano 28 listopada 20186 l Nowa trójczyna. https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Nowa-Mazda-3-premiera-czwartej-generacji,35346,1
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.