Mustang 1 777 Opublikowano 9 października 2018 Autor Opublikowano 9 października 2018 Klasyk nie ma mieć tego i tamtego, klasyk ma przenosić kierowcę do innej epoki. A jego wartość przedstawia wierność oryginałowi i stopień zużycia. Jest fajną bazą do czego? Do jazdy? To poszukaj 607. Do wydania tysięcy żeby jakoś wyglądał i móc zabierać go na zloty? To bym wolał starszego 505 szukać. To 605 musiałbyś przetrzymać parę lat żeby dopiero ludzie zaczęli się za nim oglądać, ale przy tym przebiegu i wieku pewnie wszystko się w nim sypie. Cytuj
D.B. Cooper 3 072 Opublikowano 19 października 2018 Opublikowano 19 października 2018 i cyk tempomacik na tryteczkę w moim full full full passacie brakowało mi tego elementu wyposażenia. Na szczęście wszystko ogarnięte i można jak panisko przemierzać świat. Niemiec tylko do kancelarii jeździł do pracy, więc nie potrzebował tej opcji gdy konfigurował sobie auto. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 19 października 2018 Autor Opublikowano 19 października 2018 Spora zaleta, że można dołożyć. W Punto się orientowałem i nie było za łatwo, odpuściłem temat. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 20 października 2018 Autor Opublikowano 20 października 2018 (edytowane) W sumie ciekawy raport spalania mogę podać. Przejechałem dzisiaj 600 kilometrów po Niemczech, autostrada i troszeczkę miasta. Autostrada powiedzmy 30-40% z ograniczeniami między 60-130, 60-70% bez ograniczeń przejechane gdzie się dało z gazem w podłodze (komputer podaje w okolicy prędkości maksymalnej spalanie 11 litrów). Kalkulacja po tankowaniu wyszła 6,7 l/100 - czyli bez bagażu trudno tym dieslem przekroczyć 7 litrów. Edytowane 20 października 2018 przez Mustang Cytuj
krupek 15 500 Opublikowano 21 października 2018 Opublikowano 21 października 2018 Silnik po downsizingu? Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 21 października 2018 Autor Opublikowano 21 października 2018 Nie taka mała pojemność, 1.6 TDI. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 października 2018 Opublikowano 21 października 2018 1.4 TDI drei zylinder spalil 4.5 przy 130km/h , ale kultura jego pracy po przesiadce z silników CR zachęcała do wizyty w serwisie, żeby upewnić się, że ten typ tak pracuje. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 21 października 2018 Autor Opublikowano 21 października 2018 1.6 ma na szczęście 4 cylindry. 3 cylindry miało za to testowane przez mnie BMW 116d i odbijało się to na kulturze pracy, nawet jeśli tylko nieznacznie. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 28 października 2018 Autor Opublikowano 28 października 2018 Co sądzicie o takim przykładzie amerykańskiej motoryzacji? https://www.mideast.dodge.com/en/2019/neon.html Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 28 października 2018 Opublikowano 28 października 2018 Fajny blizniak tipo? Cytuj
krupek 15 500 Opublikowano 29 października 2018 Opublikowano 29 października 2018 (edytowane) Spoko auto, tak samo jak Tipo. Ehh, kiedyś Chargery i Ramy, a dziś to Fiat xd Tak z innej beczki, pojechałem w weekend do rodzinnego miasta, a tam pełno aut z jakimiś dziwnymi tablicami rejestracyjnymi. Myślę, WTF, co to jest? Nawet nie wiedziałem, że coś takiego weszło: Edytowane 29 października 2018 przez krupek Cytuj
D.B. Cooper 3 072 Opublikowano 29 października 2018 Opublikowano 29 października 2018 Te tablice są dla wozów ściąganych np. Ze stanów. Polaczki chcąc się wyróżniać na drogach powymieniali na takie właśnie tablice. Teraz mają się z tego tłumaczyć i podobno mogą być problemy z przeglądem. Cytuj
Grabek 2 791 Opublikowano 29 października 2018 Opublikowano 29 października 2018 takie tablice mozesz na legalu w urzedzie zdobyc, wystarczy poinformowac przy skladaniu wniosku, platne tyle samo co standardowe blachy Cytuj
D.B. Cooper 3 072 Opublikowano 23 listopada 2018 Opublikowano 23 listopada 2018 Olej w passeratti wymieniony. 13tyś km, a olej taki, że jakby go przez szmatę przepuścił to ponownie można by go zalać. Full Synthecic 5w30 mobil uno low emisjon coś tam, byle czego się nie leje. W kolejce był jeszcze jakiś Janusz swoim paskiem po lifcie i podpytywał skąd, za ile, ładny. Żeśmy pogadali przy kole jak dwóch fanów niemieckiej motoryzacji, wymieniliśmy spostrzeżenia i rozjechaliśmy się dalej przemierzać kilometry. Cytuj
D.B. Cooper 3 072 Opublikowano 23 listopada 2018 Opublikowano 23 listopada 2018 Szczupły, wysoki i elegancko przystrzyżony. Pewnie jakiś lekarz czy mecenas. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Chciałbym poruszyć dość kontrowersyjny temat, a raczej dwa: 1) Czy kupilibyście auto z USA? 2) Czy kupilibyście auto, które miało strzał lub szkodę w tył czy z przodu, oczywiście poduszki są ok..Auto po takim zdarzeniu, ale zrobione i zabezpieczone przed rdzą. Nie mówię też tutaj o uszkodzeniach typu zalanie, które na 100% dyskwalifikują samochód. Cytuj
krupek 15 500 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Kumpeł kupił ostatnio bogato wyposażoną Jette z 2016 roku, sprowadzona z USA, zderzak miała wymieniany. Zaplacił chyba 40 koła i jest zadowolony. Oczywiście, reflektory do wymiany, bo przeglądu nie przejdzie. Ciekawostka taka, że często auta na rynek za ocean to auta gorzej wykonane, np BMW, albo VW, które składa się w Meksyku. Stąd też niższa cena tam. Edytowane 27 listopada 2018 przez krupek Cytuj
Grabek 2 791 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Godzinę temu, Banny napisał: Czy kupilibyście auto z USA? Nie Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 27 listopada 2018 Autor Opublikowano 27 listopada 2018 1) Raczej nie, chociaż mając pewność co do egzemplarza i przy dużej różnicy ceny kto wie... I pomijając oczywiście przypadek typowo amerykańskich aut. 2) Nie, ale ja bym niczego powypadkowego nie chciał. Cytuj
balon 5 387 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, krupek napisał: Ciekawostka taka, że często auta na rynek za ocean to auta gorzej wykonane, np BMW, albo VW, które składa się w Meksyku. Stąd też niższa cena tam. Co do VW to w Meksyku robią tylko Jetty, które zreszta stamtąd trafiają także do Europy. Stąd różnica generwacji (płyta podłogowa, wnętrze, cześć wyposażenia) względem np Golfa. Obecna Jetta co już od kilku lat jest w sprzedazy jest na płycie podłogowej Golfa 6 mimo, że od kilku lat na rynku jest siódemka. Co do pytania to dwa razy nie. 1) bywają potem problemy z częściami, trzeba jakieś przeróbki robić, często gorsza jakoś wykonania; 2) nieeeeee nie miałbym już pełnego zaufania do takiego auta (inna sytuacja jak bym widizał i miał auto przed naprawą, czyli co i w jakim stopniu było tak naprawdę uszkodzone + miałbym wpływ ba to kto to zrobi - choć i tak bym mi się pewno nie chciało bawić). Auto jak koń w RDR2. Musi być pełna współpraca i zaufanie, tym bardziej, że czasami transportuję nim całą swoją <3 rodzinkę. Edytowane 27 listopada 2018 przez balon Cytuj
[InSaNe] 2 518 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Nowa trójczyna. https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Nowa-Mazda-3-premiera-czwartej-generacji,35346,1 Cytuj
balon 5 387 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 No dużo nie zmienili ale to dobrze bo to jest bardzo ładne auto. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.