Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki to pies?

 

Mam dla swojego matę - pudełko za 200 pln. Mocujesz to do zagłówków, i jest taki "kartonik". Jedna ścianka ma suwaki błyskawiczne po obu krawędziach, więc jak je rozepniesz to ścianka opada na boczną część kanapy tylnej i tym samym pies moze wskoczyć/wyskoczyć z miejsca. Otwór na pas też jest.

Ogólnie, świetna sprawa. Tylko ścianki nie są wysokie specjalnie, dla mojego whippeta przydałyby się wyższe. 

Opublikowano

No taki średni wielkościowo bym powiedział. No właśnie nad takim czymś myślę, tylko, że minus tego taki, że z tyłu już nikt nie siądzie. A transporter cyk do bagażnika, albo na siedzenie. Obawy mam takie, że będzie się bał wchodzić do niego.

Opublikowano

A te wszystkie montowania psa zapewniają mu jakies bezpieczenstwo poedczas dzwona, czy to tylko zabezpieczenie dla reszty  w samochodzie by  nie dostać pieskiem podczas dachowania?

Opublikowano

Szelki są okej. "Pudełko" jest super bo wydziela część w samochodzie i nie musisz później myśleć o sprzątaniu za dużo. 

Ponadto mój to w bagażniku by nie usiedział ,nie lubi jeździć :P

 

@krupek moje pudełko zajmuje 1 miejsce pasażera, obok ktos moze siedzieć (i głaskać pupila)

 

Opublikowano

No tak samo wożą luzem na tylnej kanapie. Wtedy nawet nie trzeba wypadku, mocniejsze hamowanie wystarczy i leciiiii.

Teraz, Banny napisał:

Szelki są okej. "Pudełko" jest super bo wydziela część w samochodzie i nie musisz później myśleć o sprzątaniu za dużo. 

Ponadto mój to w bagażniku by nie usiedział ,nie lubi jeździć :P

 

@krupek moje pudełko zajmuje 1 miejsce pasażera, obok ktos moze siedzieć (i głaskać pupila)

 

O kurka, to fajna opcja. Ma to jakąś nazwę? Bo nie widziałem czegoś takiego.

Opublikowano

Jak wiadomo, ja SUV-ów nie lubię, ale design przypomina Lexusy. Fajny samochód, choć nie dla mnie. W przypadku tych Toyot jest problem taki, że teraz pakują te hybrydowe silniki i to mocno winduje w górę cenę samochodu. W przypadku Camry jest jedna wersja silnikowa - 2.5 hybryda z ograniczeniem prędkości do 180 km/h, cena zaczyna się od 139.900,00 zł brutto, więc już widzę "popularność" tego samochodu.

Opublikowano (edytowane)

Wszędzie tam, gdzie masz jakieś podatki od emisji dwutlenku węgla będzie ciekawą propozycją. Do tego na taksówkę też bardzo się nada. Cena, a już na pewno prędkość maksymalna mają mniejsze znaczenie. 

Edytowane przez Mustang
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio miałem okazję pierwszy raz prowadzić auto w Szwajcarii i było to jedno z gorszych motoryzacyjnych doświadczeń. Oczywiście alpejskie drogi mogą być wspaniałe, ale na autostradach połączenie surowych kar, licznych radarów i niskich, ciągle zmieniających się ograniczeń prędkości jest niesłychanie męczące. Bez żadnej przesady ograniczenia na trasie 200 km zmieniały się średnio co chyba 5 km. Autostrada 120, tunel 100, 120, tunel 100 - a nie, tylko krótki tunel - 120, obwodnica 80, 100, 70, 50, 80, 120... Tylko zabawa tempomatem co chwilę. Jak ktoś ma słabe auto bez tempomatu, coś w stylu mojego poprzedniego, to pozdro jeśli do tego dodać hamowanie na zjazdach i nagłe zmiany ze 100 na 120 na długim podjeździe. Bez porównania gorzej niż teoretycznie również "policyjne" Niemcy czy Francja.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nie no Panie, tutaj nie ma co porównywać, bo ta Mazda to nie poziom samochodów przez Ciebie wymienionych ;) To jest poziom np. Hondy Civic, na którą narzekali, że jest za droga, a tutaj w stosunku do tego nowej Mazdy, to wyposażeniem i silnikiem, biję ją na głowę.

 

W ogóle, jak popatrzyłem na zdjęcia realne tej nowej trójki (a nie katalogowe), to ona w sumie... prawie nie różni się od obecnego modelu! Jest ładna (ten model obecny też jest ładny, ale musi mieć przynajmniej 17-calowe alu), ale czy coś poza tym? Kokpit jak w szóstce, przyśpieszeniowo zamulacz, mało miejsca w środku... Myślę sobie - teraz miałbym problem wyboru, ale nieee. Jednak pozostałbym przy swoim.

Edytowane przez [InSaNe]
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, krupek napisał:

No cena gruba, choć moim zdaniem, auto ładniejsze z zewnątrz i w środku od wciąż droższej A3, albo BMW 1.

Akurat te dwa modele w tym roku przechodzą na emeryturę. Podobnie jak reszta kompaktów od VAG, Auris i V40. Ten segment w 2020 będzie miał prawie same nowości w porównaniu do 2018.

Edytowane przez Mustang
Opublikowano
42 minuty temu, [InSaNe] napisał:

Nie no Panie, tutaj nie ma co porównywać, bo ta Mazda to nie poziom samochodów przez Ciebie wymienionych ;) 

Moim zdaniem, tylko w teorii.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...