Gość Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 Paliodor przeglądałem PSN(Polska, USA) i nie widzę tam tego GOTY :confused: Cytuj
_mike 318 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 jedynka była pod tym względem straszna. Swiat niejednokrotnie przypominał scenę teatru' date=' wyobraź sobie, ze wchodzisz do lasu. Wyobraź, słowo- klucz, bo ten las to plansza (w przypływie szalenstwa trzy ekranowa plansza) , makieta, ktora ma uruchomic twa wyobraźnie. Nie sadze by poprawiono to znacznie, przynajmniej nie zapowiadano tunningu swiata na modłe Obliviona. [/quote']Ja się cieszę, że nie będzie to kolejny sandboxowy RPG. W Originsach to właśnie było fajne, że miały feeling starszych eRPeGów z "nie-otwartym-światem" (np NWN). Mapy poziomów z DA były bardzo w porządku i jak komuś to bardzo nie pasuje to polecam pozostać przy RPG od Bethesdy Wszyscy zarzucają marną grafikę' date=' słaby level design (kopiuj-wklej + zmiana nazwy i mamy nową lokację) oraz niesatysfakcjonujące zakończenie. Z zalet natomiast wymienia się ciekawą fabułę, dobrze napisanych bohaterów, 10 letnią narrację oraz emocjonujące walki. [/quote']Kij z tą grafiką, ważne że fabuła jest dobra. "Jedynka" IMO też się słabo kończyła (generalnie nie lubię finałowych scen w grach Bio, zazwyczaj nie mają jakiegoś takiego "tąpnięcia" żeby wryć się w pamięć, chyba tylko KOTOR mi został w pamięci ale to z zupełnie innych powodów). Oby tylko finał miał sens i jakoś to zniosę bo liczy się jak się dochodziło a nie jak się skończyło Cytuj
dżar 166 Opublikowano 28 lutego 2011 Opublikowano 28 lutego 2011 Grałem w demko i powiem tak-czy tylko mi się zdaje,że mag jest ciężko przekoksowany względem warriora? Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Witam. Właśnie skończyłem grać w demko i powiem, że jeśli lubicie Mass Effect 2 to brać w ciemno! To samo kółko wyboru dialogów, bardzo podobne menu(ale jest rozwój postaci, dużo lepszy niż w poprzedniej części)Gra nie jest typowym RPG tylko grą akcji/slaherem z elementami RPG i mam nadzieje dobrą fabuła. Gra jest po prostu przystosowana do standardów konsoli. Masz 3 klasy postaci, niby nie dużo, ale drzewek rozwoju postaci jest chyba po 6 na każda klasę, wiec spokojnie każdy coś dla siebie znajdzie. Jeśli chodzi o aspekty techniczne to jedyne co mogę powiedzieć(nie jestem specem od technicznej strony gier) to grafika wypada średnio, ale moim zdaniem i tak MUST HAVE! P.S. Z reguły magowie są silniejsi od warriorów, jednak jak dopadnie takiego maga grupka stworów a akurat jest cooldown czaru to troche jest w opłakanej sytuacji Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 "During a presentation on localization, Bioware localization representative Ian Mitchell showed some stats involving the amount of content in Dragon Age: Origins and Dragon Age II. The information gave some surprising insight into the scope of the sequel versus its predecessor. This information is undoubtedly rounded, but some key stats are:" Dragon Age: Origins 1,000,000 Words 1,000 Cinematics 1,000 Characters 56,000 Spoken Lines 60 Hours of Gameplay Dragon Age II 400,000 Words 2,500 Cinematics 500 Characters 38,000 Spoken Lines 40 Hours of Gameplay Źródło Myślę, że można już oficjalnie przyznać, że Dragon Age zostało zmassefektowane ;] Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Tych dialogów trochę szkoda, ale zobaczymy, może po prostu bedzię zwięźlej. Mam nadzieje tylko, że bedzie dużo wyborów moralnych po drodze. To była naj fajniesza rzecz w 1 części jak np. misja z chłopakiem opętanym przez demony na minium 3 różne sposoby można było ją zrobić i to mi się własnie naj bardziej w tej grze pobodało. Moim zdaniem zmassefektowanie:) może na dobre wyjść, a jesli szukacie prawdziwego RPG to zostaje tylko czekać na Elder Scrolls V: Skyrim Cytuj
Paliodor 1 772 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 (edytowane) , a jesli szukacie prawdziwego RPG to zostaje tylko czekać na Elder Scrolls V: Skyrim Tjaa, szkoda tylko, że w TES'ach fabuła to tylko głupiutki pretekst to wałęsania się po rozległym świecie. Już prędzej kupię DA II niż Skyrim. Jakoś wątpię by po nijakim Oblivionie i takim sobie F3 nagle chłopki z Bethesdy zaczęli robić dobrą fabułę,charyzmatyczne postacie i wciągające dialogi w swoich grach. A DAII cóż myślę, że kupię ale oczywiście tak jak w przypadku pierwszego DA poczekam aż wydadzą wersję ze wszystkimi dodatkami. Paliodor przeglądałem PSN(Polska, USA) i nie widzę tam tego GOTY :confused:] Hmm, wiem, że jest polska wersja Ultimate edition na PC ale na konsolach chyba tego nie wydali.Sry, jeśli wprowadziłem ciebie w błąd. Samemu kupiłbym wersję pl tego GOTY, ale skoro nie ma to trzeba brać anglika. Sprawdzałem dubbing na YT i jest świetny więc mi to różnicy nie robi.Choć brakować mi będzie polskiego głosu Morrigan i Stern'a. Edytowane 1 marca 2011 przez Paliodor Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Ja mam nadzieje, że gameplay pociągnie gre. Fallout 3 fajny był mega mi się rozwój postaci podobał no i klimat, ale samo błąkanie się bez celu to mi też w cale przyjemności nie sprawia. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 P.S. Z reguły magowie są silniejsi od warriorów, jednak jak dopadnie takiego maga grupka stworów a akurat jest cooldown czaru to troche jest w opłakanej sytuacji Odpalam demko,biore warriora, podchodze do typa, nawalam 10 sekund po czym on łaskawie pada. Biore maga, atakuje, ŚMIERĆ,ZNISZCZENIE BŁYSKAWICE I OGIEŃ NA.PIERDALA ZE WSZYSTKICH STRON, BURZA DESTRUKCJI I PŁONĄCE DZIEWICE i po 5 sekundach padają wszyscy. No kaman, jak dla mnie overpowered jest mag, nawet jeśli zostanie oblężony to fireball i po robocie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Na początku dema tak jest, potem dmg się zmniejsza. Warto jeszcze dodać, że w grze ze sklepu mag został trochę u(pipi)ony w stosunku do dema. Przykład - w demie Winter's Grasp ma 10 sekund cooldowna, w grze ze sklepu będzie 20 sekund. Najbardziej aktualne opisy wszystkich umiejętności poza specjalizacjami KLIK A na forach Bioware płacz, że mag jest za słaby W sumie tak najprawdopodobniej będzie do +/- 10 levelu. Cytuj
_mike 318 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 @dżar w pierwszym DA było tak samo (a nawet bardziej), magowie masakrowali wszystko na swojej drodze, wystarczyło mieć dwóch w drużynie i byłeś praktycznie nie do ruszenia Najwidoczniej tak to już w tej serii będzie, że czarownik to najpotężniejsza klasa, dobrze że przynajmniej łotrzykowie nie są już słabiznami do otwierania zamków Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 marca 2011 Opublikowano 1 marca 2011 Czy ja wiem. Jeżeli chodzi o DPS to mag miał tylko Fireballa. Grałem magiem na Nightmare i bardzo często dochodziło do sytuacji, w których wypstrykałem się ze wszystkich swoich czarów, a przeciwnicy zresistowali połowę. A potem 2 minuty machania laską w oczekiwaniu na "schłodzenie się" zaklęć. Mimo wszystko wolę wersję z DA2. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 W sumie tak najprawdopodobniej będzie do +/- 10 levelu. Dokładnie tak - od zawsze w grach BioWare Mag był swojego rodzaju inwestycją, zwracającą się wraz z upływem kolejnych godzin gry. Na pierwszych poziomach miał skromną ilość Hp oraz puszczał pierdy i iskierki z palców, jednakże z każdym level'em rósł w siłę, aż w końcu siał spustoszenie i pożogę. Czy ja wiem. Jeżeli chodzi o DPS to mag miał tylko Fireballa. Grałem magiem na Nightmare i bardzo często dochodziło do sytuacji, w których wypstrykałem się ze wszystkich swoich czarów, a przeciwnicy zresistowali połowę. A potem 2 minuty machania laską w oczekiwaniu na "schłodzenie się" zaklęć. Mimo wszystko wolę wersję z DA2. Też grałem na najwyższym (jak już raz zagrasz to te niższe poziomy nie stanowią żadnego wyzwania) i w podobnej sytuacji, na ratunek przychodził... drugi Mag :potter: Fakt, na początku było nieco ciężko, ale z poziomu na poziom, mając dwóch Czaro-miotaczy, gra robiła się drastycznie łatwiejsza Cytuj
dżar 166 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 @dżar w pierwszym DA było tak samo (a nawet bardziej), magowie masakrowali wszystko na swojej drodze, wystarczyło mieć dwóch w drużynie i byłeś praktycznie nie do ruszenia Najwidoczniej tak to już w tej serii będzie, że czarownik to najpotężniejsza klasa, dobrze że przynajmniej łotrzykowie nie są już słabiznami do otwierania zamków Ja tam do tej pory pamiętam arcane warriora z DA1, masakra-mag i rycerz w jednym, siła ataku tego pierwszego(większa) i obrona jak czołg. Ciekawe czy będzie coś podobnego w DA2 Cytuj
estel 806 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nie będzie, chyba że w jakimś dodatku. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 W DA1 można było mieć jakby dodatkową profesje czy w DA2 też bedzie coś takiego? I jak się ma sprawa do walki dwoma mieczami, bo ostatnio oglądałem znowu Spartacusa i muszę mieć postać z dwoma mieczami! Cytuj
estel 806 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Nie ma, ale można tworzyć własne przedmioty typu mikstury, runy ulepszające wyposażenie itp. Dwa miecze może mieć tylko łotrzyk (Rouge). Edytowane 2 marca 2011 przez estel Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 eeeeh, rogue to niezly wymiatacz jako lucznik tez niezle w demie dawal rade. Najbardziej mi sie podobal grad strzal ( przypomnialy mi sie czasy jak gralem rangerem w guild wars i uzywalem skill barrage ) Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 A ja właśnie nigdy nie lubiłem "Łotrzyków". Nie bawiło mnie skradanie się i łuk. Jeśli da rade w otwartej walce to już wiem jaka będzie moja pierwsza postać. Zły Ganikus z dwoma mieczami:) Cytuj
Gość Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Grałem w demko raz, właśnie łotrzykiem i nie wiedziałem jak się w locie zmienić łuk na miecze. Dało się tylko przy jakimś ciele na początku dema. Przeoczyłem coś? Cytuj
dżar 166 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 eeeeh, rogue to niezly wymiatacz jako lucznik tez niezle w demie dawal rade. Najbardziej mi sie podobal grad strzal ( przypomnialy mi sie czasy jak gralem rangerem w guild wars i uzywalem skill barrage ) kk dziś wieczorem odpalam więc demko po raz trzeci Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nie, po prostu demo mialo ograniczenia. Mogles wybrac lotrzyka z daggerami lub lukiem ( ekwipunek i zmiany byly zablokowane). tak samo bylo w przypadku warriora - miecz 2h lub tarcza i bekart Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Chyba tylko tak się da, bo inventory jest zablokowane. Ja tak samo zamiast dwórecznego miecza, biegałem z mieczem i tarczą;/ w poprzedniej dużo tak grałem,ale rola tanka mnie nie bawi. Tak samo jak sterowanie całą drużyną. Zawsze lubiłem w rpgach mieć jednego bogatera, który robi miazge,a reszta mu pomoga:) Może dlatego w DA1 nic nie mogłem ugrać na wyższych poziomach:), P.S. Wiadomo coś o Key-Pass? Wiem, że tutaj raczej nie ma po co,ale teraz to modne, więc wole się zapytać Edytowane 2 marca 2011 przez SetoPL Cytuj
dżar 166 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 P.S. Wiadomo coś o Key-Pass? Wiem, że tutaj raczej nie ma po co,ale teraz to modne, więc wole się zapytać Jest coś takiego jak czarne emporium-swego rodzaju pass jest na to więc gra z drugiej ręki nie będzie go miała(o ile właściciel wykorzystał). Popraw mnie jak się mylę ale takie info czytałem. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Bo ja raczej w używanych grach gustuje. Mam nadzieje, że pod tym kodem kryją sie tylko dodatkowe itemy i taki tam, bo to mnie tam nie interesuje. Pożyjemy zobaczymy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.