genjuro 85 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 A ja bym wolal przy kolejnej czesci, aby zrezygnowali z prowadzenia druzyny ( imo na konsoli, w walce jednak jest chaos i na padzie nieporecznie sie go ogarnia). System craftingu - bardziej rozwiniety, no i wiecej swobody w lokacjach ( mniej korytarzy). O lepszej grafie juz nawet nie wspominam, bo w dobie dzisiejszych mozliwosci sprzetowych, slaba oprawa graficzna w grze swiadczy tylko o nieudolnosci programistow. Koniec, kropka. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Ja i tak gram tylko na normalu, by sterować jedną postacią. Mam tylko taktyki ustawione. Trafiłeś w sedno. Jednak nie wiem czy zrezygnują z prowadzenia drużyny. Na pc to się sprawdza. I tu chyba jest problem. Ta gra jest zbytnio PC-towa. Może zmienili trochę system walki, ale ta cała pauza, wskazanie gdzie mają postacie stanąć, typowe dla myszki i PC, a nie dla konsoli. Powinni gameplay bardziej Hack'and'Slach zrobić, ale zostawić całą otoczkę fabularną. Grafika moim zdaniem jest słaba z braku czasu i konwersji na konsole. Widziałem DA1 na max detalach na PC i wyglądało o wiele lepiej niż na konsoli. Cytuj
szawello 7 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Imo powinni zostawic prowadzenie druzyny bo jak bede chcial zagrac w H&S to sobie GOW III odpale albo cos podobnego. Własnie to prowadzenie druzyny sprawia ze ta gre jest "nietypowa", bo mnie bardzo podoba sie motyw kiedy jedna postac robi za tanka ja i isabella dps(damage per second) a mag za heala i czuje sie jak w MMO Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Może inaczej to ujmę. Drużyna może być, ale nie potrzebuje mieć nad nią kontroli. Bardziej jako pomocnicy niż postacie do sterowania, a użyłem pojęcia H&S ponieważ tutaj i tak się maszuję "X" i co jakiś czas używa umiejętności. Tylko podczas trudniejszych walk trzeba używać pauzy i dobrać odpowiednie czary innych kompanów, a to mi nie pasuje. Chcieli zrobić grę szybką konsolową to taka powinna być, a nie trochę tego i trochę tego. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 15 marca 2011 Opublikowano 15 marca 2011 Może inaczej to ujmę. Drużyna może być, ale nie potrzebuje mieć nad nią kontroli. Bardziej jako pomocnicy niż postacie do sterowania, a użyłem pojęcia H&S ponieważ tutaj i tak się maszuję "X" i co jakiś czas używa umiejętności. Tylko podczas trudniejszych walk trzeba używać pauzy i dobrać odpowiednie czary innych kompanów, a to mi nie pasuje. Chcieli zrobić grę szybką konsolową to taka powinna być, a nie trochę tego i trochę tego. Jakby zrobili to co mówisz to już nie byłby to erpeg tylko kolejny devil may cry, do not confuse. RPG to RPG i mnie np bolą takie uproszczenia jakie są stosowane, damn casuals i konsole? Żadne wytłumaczenie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 @Seto Jak chcesz żeby było szybko, gładko i bez pauzy to graj na najłatwiejszym poziomie trudności. Cytuj
Gość Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) Trochę mi ten design lokacji przypomina pierwsze ME, bo tam też miejscówki po za miastem, to również była jedna i ta sama plansza z delikatną zmianą detali. Słabo. Gram na hard i męczę się czasami konkretnie(magowie puszczający jakąś kulę elektryczną, która jednym zamachem wykańcza mi pół składu), ale frustracji jakoś nie zauważam u siebie, a to dobrze świadczy o grze, brakuje jednak rzutu izometrycznego, bo czasami drużyna rozbiega mi się na takim terenie, że ciężko ich ogarnąć. Ustawianie taktyk jest ok, ale nie zawsze działa najlepiej i w sumie najbardziej korzystna opcja, to dawać atakuj najbliższego wroga.Sama historia rozkręca się i podoba mi się coraz bardziej. Jakim składem gracie? Edytowane 16 marca 2011 przez Gość Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) Poziom trudności nie jest zbyt równy ... przekonałem się o tym po spotkaniu tego bossa golema na Głębokich Ścieżkach - aż musiałem zmniejszyć na Normal, bo nie mam czasu na godzinną potyczkę z bossem i irytację. A team? Wojownik, Tank(ta z Tarczą), Mag(ten z "duchem") oraz siora Hawka(mag) - czasem jest zbyt łatwo a czasem tak jak piszę powyżej. Edytowane 16 marca 2011 przez Wiolku Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) Ja gralem magiem (wymaksowalem magie zywiolow i dobralem magie mocy i uzdrowiania co tam przydalo sie ), Merril jako drugi mag (na maxa magia pierwotna + entropia), Varrick jako kompan do rozmowy i Aveline jako tank. Wiekszosc walk poszla fajnie chociaz z wielkim smokiem jednak troche sie meczylem, natomiast final poszedl lajtowo po opowiedzeniu sie po stronie magow Edytowane 16 marca 2011 przez BoryzPL Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Poziom normal mi w zupełności wystarcza. Nie za łatwo nie za ciężko. Może po prostu mamy inne oczekiwania co do RPG-ów ja wole szybkie z duża ilością akcji. Dla mnie DA2 jest naprawdę dobry, ale to nie do końca to czego oczekiwałem. Chyba za dużo w Diablo grałem:) Po prostu od czasów IceWind Dale, zawsze grałem w RPG gdzie sterowało się jedną osobą i chyba za bardzo się do tego przyzwyczaiłem. A co do teamu. To ja gram wojownikiem(tarcza i miecz),ale nie robię typowego tanka, Isabelle, Marill klątwy i Damage Dealer oraz Andreas jako buffer(praktycznie cała mana mi idzie na buffy, ale naprawdę dużo dają) i healer. Cytuj
szawello 7 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Może po prostu mamy inne oczekiwania co do RPG-ów ja wole szybkie z duża ilością akcji. Czyli mowisz ze DA 2 nie jest szybki? Jesli tutaj walka jest "nudna" to ja nie wiem gdzie bedzie szybka. Przeciez w ciagu 30 sec. mozna pokonac mw. 20-30 slabych przeciwnikow. I mnie to pasi. Wg. powolna walka jest w Demon's souls, bo zanim zaatakuje musze obejsc goscia 50 razy. ale to sa 2 rozne gry. Co do teamu to ja mag(full magia pierwotna, teraz w magie tajemna ide), ten elf na tanka, isabella i Anders na heala. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Właśnie przeszedłem grę i cofam wszystko. Drużyna musi być obowiązkowo to trzon gry, a końcówka miodzio. Na bank będzie DA3. Zaraz zaczynam grę jako mag :diablo:Chciałem trofea porobić, ale walić to, wole normalnie pograć Cytuj
szawello 7 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 ja mam do was takie pytanie bo ostatnio jak gram w DA2 to mi sie konsola nadzywczaj czesto zacina, ale tylko przy tej grze, wam tez? Cytuj
dżar 166 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) ja mam do was takie pytanie bo ostatnio jak gram w DA2 to mi sie konsola nadzywczaj czesto zacina, ale tylko przy tej grze, wam tez? Osobiście miałem 3 zwiechy na jakieś 40h grania także chyba coś ci konsola głupieje. slima mam btw Edytowane 16 marca 2011 przez dżar Cytuj
szawello 7 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 wlasnie zrozumialbym ze cos sie dzieje nie tak z konsola skoro sie zacina, ale to tylko przy tej grze, jak wlacze kazda inna to chodzi bez problemu. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Też to mam. Po około 25h grania zawiesiła mi się gra kilka razy. Naj częściej przy autosave albo podczas wchodzenia do nowe lokacji. Miałem również problem przy jednym bossie, w połowie walki zniknął i nie mogłem nic zrobić, ale akurat wcześniej zasavewoałem, więc fart. Myślę, że to wina optymalizacji gry, pewnie wyjdzie patch czy coś. Cytuj
szawello 7 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 (edytowane) Czy jest jakis sposob zeby: Isabella nie uciekla z reliktem? Tak sie staralem zeby ja zatrzymac, nawet pokazalem jej moja sypialnie ;d a ona odeszla. Edytowane 18 marca 2011 przez szawello Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 @Szawello Mi przed ta akcja brakowalo jakies 1/4 do wymaksowania paska od przyjazni. W momencie jak przed wejsciem do tego magazyny po ksiazke powiedzialem jej ze ksiege odzyskujemy dla niej (nie ma wplywu ta decyzja pozniej w twierdzy wicehrabiego), ona ucieka, a potem wraca w najodpowiedniejszym momencie. Cytuj
hitokiri 0 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 (edytowane) Czy jest jakis sposob zeby: Isabella nie uciekla z reliktem? Tak sie staralem zeby ja zatrzymac, nawet pokazalem jej moja sypialnie ;d a ona odeszla. Jest na to sposób, trzeba zrobić tak -mieć wysoki poziom "przyjaciela", najlepiej na maksa -pomóc jej w pierwszej kolejności kiedy razem z aveliną kłócą się w twojej posiadłości - zgodzić się oddać jej relikwie przed wejściem do magazynu gdzie ma być dokonana wymiana Co prawda ucieknie z relikwią ale wróci pod koniec drugiego aktu. @ BoryzPL Nie tylko na tym forum jesteś dzisiaj o krok przede mną Edytowane 18 marca 2011 przez hitokiri Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 (edytowane) @Hitokiri Hehe, dzisiaj zamulka z piwkiem przy kompie wiec szybki czas reakcji mam Moge tylko pogratulowac dobrego gustu jesli chodzi o tytuly na ktorych temat sie wypowiadasz Zeby nie bylo offtopa to szybko spodziewiacie sie jakiegos duzego dodatku? Mysle ze koniec gry jasno swiadczy o tym ze czeka nas jakis duzy dodatek fabularny opowiadajacy historie po finale. Poza tym pewnie trzecia czesc bedzie polegac na odnalezieniu przez kolejnego nowego bohatera szarego straznika z pierwszej czesci i czempiona z drugiej Po drodze spotykajac kompanow z poprzednich czesci ktorzy pomoga w ich odnalezieniu by pomogli nam w pomocy w misji majacej na celu uratowanie wszystkiego Edytowane 18 marca 2011 przez BoryzPL Cytuj
szawello 7 Opublikowano 18 marca 2011 Opublikowano 18 marca 2011 (edytowane) Teraz zaluje ze zapytalem bo Powrot Isabelli bylby bardzo milym zaskoczeniem , ale juz trudno bede czekal jej powrotu z niecierpliwscia ale dzieki za odpowiedz. Edytowane 18 marca 2011 przez szawello Cytuj
Wielki K 94 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Pierwszy DA podszedł mi dość średnio, zwłaszcza w porównaniu z ME(2), opinie o pójściu w Dwójce w stronę slashera też krzywo pobrzmiewały, więc miałem zamiar poczekać z zakupem, ale męka z FFXIII spowodowała u mnie jakąś taką 'tęsknotę' za porządnym, zachodnim RPGiem i jako że chciałbym kupić DA2 na dniach, miałbym dwa szybkie pytanka do osób które już się z drugą Erą Smoka mierzą: - w jedynkę grałem na Xboxie, istnieje jakiś system (coś ala komiks w ME2 na PS3) przenoszenia z poprzednika decyzji gracza itd bez importu sejwa?? - jak jest z dlc? można kupić używkę, czy tak jak w jedynce, są jakieś jednorazowe kody? jeśli tak to na co? Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 (edytowane) @Wielki K -nie ma komiksu, mozesz jedynie wybrac jeden z ponoc najczesciej spotykanych wariantow decyzji podejmowanych w poprzedniej czesci -sa jednorazowe kody na Czarne Emporium, ale poza tym ze mozna tam kupic miksturki na resetowanie atrybutow spokojnie mozna sobie dac rade wylacznie z uzywkami Edytowane 19 marca 2011 przez BoryzPL Cytuj
Wielki K 94 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Dziękówa, właśnie o takie info mi chodziło. Cytuj
Sedrak 770 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 Zwróciliście uwagę na te warianty przy tworzeniu postaci? Ja za pierwszy razem wybrałem pierwszy teraz gram na trzeci i " W Wisielcu" spotkałem pewną ciekawą postać, warto sprawdzić, a Isabell niezła laska:), ale tym razem oddam ją przywódcy Qunari(jak dla mnie) po Andresie, jedna z ciekawszych postaci w grze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.