Skocz do zawartości

Fight Night Champion


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Odpaliłem sobie wczoraj FN4, tak jakos mnie wzięło. Musze skorygować swoje zdanie - tam pada zdecydowanie za duuuuuzo ciosów. Wczesniej jakos gdy duzo gralem nie przeszkadzalo mi to ale wczoraj doklanie taki wniosek wyciagnąłem. Chociaż nie da sie tak napierdzielać wiecej niz jakies 3-4 rundy, to jednak w tych początkowych jest torche przegięcie. Ciekawe jak bedzie z tym w Championie bo to co pokazują w materiałach wygląda obiecująco. W EA MMA niby bylo spoko ze staminą, moze nawet torche za szybko spadała a w parterze to aż było absurdalne gdy koleś ktory jest na plechac z niedogodnej pozycji nas 2 razy klepnął w korpus i juz unieruchomieni.. Byle do środy! :]

Edytowane przez humanno
Opublikowano

Animacja wyprowadzanych ciosów - no masakra :O miło patrzeć jak gra która właściwie ma monopol na rynku potrafi sei rozwijać, przynajmniej jesli chodzi o stronę wizualną no i + tryb story. Jak bedzie przebiegała zwykła kariera - sie zobaczy.

 

tylko O CO KU**A CHODZI Z TYMI ODGŁOSAMI?? WTF :blink:

Opublikowano

Ja już ściągnąłem sobie demo z internetu na xbox 360 (czy to legalne?:), to może się wypowiem.

 

Od początku widać sporo lepiej wykonane postacie. Areny bokserskie jak i publiczność stoją na tym samym poziomie. Ogólem można odnieść wrażenie oglądając wejścia bokserów że to tylko DLC, wszystko wygląda tak podobnie. Ale to mylne wrażenie. Każdy z dostępnych w demie ma inne wejście. Uwzględnili cechy charakterystyczne także przy poruszaniu się gałką, Tyson jest bardziej,, tysonowaty''.

Trochę coś pozmieniali w statsach bokserów, w atletycznych statach jest do 100, za to w innych punktowane do 20... też dziwne.

Gameplay:

 

Duża wada to krycie rękoma. W FNR4 można było sterować czy kryjemy twarz czy tułów. A tu nie można o dziwo. Nie wiem czy to posunięcie dla casuali czy co. Postać broni się sama. Całe szczęście że można się odchylać. Ciosy można wyprowadzać w nowym systemie i to chyba lepsze rozwiązanie choć narazie biję jak leci, może być mały problem z wystrzeleniem właściwego ciosu, ale te można także zadawać jednocześnie przyciskami!! na r1 pozostał mocny cios i wygląda lepiej niż ten sztuczny zamach z FNR 4. Choć narazie ich nie używam. Postacie są o wiele! lepiej wykonane, biega sędzia... Fajne ujęcia kamery, pozytywnie ogołem póki co mi się podoba. System punktowania raczej nic się nie zmienił, nie zinteligentniał. Po Knockdownie wstaje się tak samo. Między rundami chyba nic się nie robi ale nie mam pewności do końca, ponieważ na początku gry coś przełączyłęm i już się nie pojawiło:) No i Ali jest toporny trochę. Pacquiao jest zabijaką, świetnie go odwzorowali tak naprawdę.

Gra jest szybsza, w sumie trochę realizmu doszło. Na powtórkach nadal jakoś dziwnie, jak poprzednio, (wydaje Ci się że dostałeś w twarz, a na powtórce gdzieś w tył głowy). Narazie jest nieźle ale tylko nieźle, ale pozytywne zmiany mam nadzieję że mi się przyjmą. Ale nie mogę przeboleć tej osłony rękoma, dziwny zabieg, chyba klawiszy im zabrakło.

To wszystko też wynagrodzi wielka lista pięściarzy, największa w historii gier i to nie byle jaka.

Nie można na demie zmieniać poziomu trudności. O ile bez problemu pokonuję Cotto, to Tysonem Alego póki co nie mogę ( po 5 walkach)

 

póki co 8+, tyle narazie :)

Trochę filmików ciekawych też jest, chyba nie wszystkie były publikowane.

Opublikowano

Mi się już udało pokonać Tysonem Alego i na odwrót, Cottem Pacquiao też dosyć łatwo, choć trzeba dużo kombinowac, uniki, czekać aż zada cios i wtedy kontrować. Oczywiście na punkty... Choć Tysona miałem 2 x na dechach to wstał

Opublikowano

No jest niby lepiej dynamiczniej, ale ciężko mi narazie ocenić jak to się sprawdzi z żywym przeciwnikiem, obawiam się że potem będzie walka typu ,,aby wygrać" czyli nudna, krycie i czekanie aż przeciwnik uderzy w celu skontrowania (podobnie jak w fnr4), ale na pewno jest rewolucyjnie, raczej na plus bo jakieś zmiany trzeba wprowadzić ..

 

aha jeszcze jeden duży plus - nie widać wskaźnika ogólnej enegrii u przeciwnika!

to chyba plus, będzie więcej emocji,

nie widzisz ile przeciwnikowi enegrii zostało żeby położyć go na dechy,

mniejsza przewidywalnosć

Opublikowano

Zawsze grałem w wyłaczonym hudem i to chyba jedyne sensowne rozwiązanie. Troche mi ręce opadły [to juz 2gie raz(1szy po info o okrojeniu TPC), ciągne je już po ziemi]. Brak bloków na korpus? Widze ze chłopaki idą w stronę systemu z MMA, ale tam chociaż sierpy były po staremu i mniej banalne uppercut'y. Ehh, jutro sie przekonam.

Opublikowano

jest ciężko i ładniej niż w poprzedniej części. Na plus jeszcze idzie sędzia na ringu i, i chyba już nic.

Na minus brak mocy uderzeń - klepie typa po ryju ale jakoś nie odczuwam mocy tych uderzeń w czwórce było trochę lepiej. Dodatkowo nie podoba mi się (ale to zapewne się zmieni po dłuższym ograniu) te nowe sterowanie, przyzwyczajony jestem do tego z poprzedniej części i jakoś tak dziwnie jest. Jeszcze na minus ten nowy system blokowania - nie rozumiem dlaczego tak postąpili.

 

Ogólnie średnio mi się to podoba, może jak dłużej pogram to zmienię zdanie. :confused:

Opublikowano

Wstyd przyznać ale baty dostaje ;p, no nie mogę wygrać. Można zmienić poziom trudności?

 

Na duży plus zaliczam oprawę, heh jeszcze chwila i serio to będzie fotorealizm.

Kiedyś jak nie będzie w co grać i mocno stanieje to kupię dla samej kariery.

Opublikowano (edytowane)

Wstyd przyznać ale baty dostaje ;p, no nie mogę wygrać. Można zmienić poziom trudności?

 

ni ma panie opcji żadnych dostępnych tym razem.

 

ja pograłem wlasnie 1,5h oto moje spostrzeżenia.

 

To moze na początek z grubej rury pojade po nich:

 

- powtarzam sie wiem ale.. KU%#A! :ninja: czy to sie biją 2 napompowane balony? odgłosy jakby ktoś katował manekina. Na korpus to w ogóle, wtf? nie mam pojecia czy trafiam czy to w blok bo wszystko brzmi jak gra na bongosie przez kogoś kto nie umie grać na bongosie.

- nie wiem jak nazwali ten nowy system sterowania ale na pewno daleko mu od pojęcia "precyzja". 2 jaby + overhead - ile tam jest róznicy w kącie wychylenia gałki? 5 stopni? Przy dziwnych ruchach kamery? Precyzja jak ch*^. :dry: powiedzmy ze to jakos da sie rpzeżyć

- wspomniana kamera, czy chodzeniu w bok bywa ze kamwer przez chwile jest za naszymi plecami, lub (o zgrozo) za plecami przeciwnika a my przed przeciwnikiem, wyczucie dystansu w tej chwili = 0.

- ewidentnie żeby gra zyskała na dynamizmie dorzucono jakies takie jakby cienie-echo-ślady przy zadawaniu ciosu które zostawia za sobą ręka, czasem to wygląda jak ze Street Fightera, w dodatku obszar poza centralnym punktem akcji tez dostaje takiego motion-blura. Wygląda szpanersko, tylko szkoda ze postanowiono zrezygnować z czytelności i względnej realistyczności przedstawienia akcji na rzecz efektu "wow" ktoreg mialem dosyć po 3 walkach, bo nie dość ze słyszałem czy cos wchodzi czy nie to przy szybszej wymianie miałem na ekranie plątaninę rąk. :sad:

- no i jesli ktos obawiał sie o setki ciosów na runde to słusznie - ja mialem srednio ponad 300 ciosów na walke [3 rundy] kosolna niewiele mniej. Sama siła ciosów i ich "czucie" tez pozostawia wiele do życzenia, zobaczymy co bedzie na innych poziomach Czyli mamy uproszczone sterowanie [galka + buttony jednocześnie - GENIALNE!! w razie gydbym w trakcie walki zechal przerzucić sie na klawisze to nie musze wchodzic do menu! łiii!!... not!! nie mogliby tego zagospodarować jakoś sensownie?? :down: ] + fekty audio-vizualne zaczerpnięte z arcade + krew (na razie nie widziałem) = everybody loves casual gamers :wub:

- jeszcze jeden mały minus za tego starego pierdziela w komentarzu gadającego te same suchary co w FN4..

 

a co na + ?

 

- wygląd zawodników i wszystkiego w promieniu 5m od nich - czad! :blink: jestem pod wrażeniem strony wizualnej a juz dawno nie byłem [obawiam sie ze to jedyny duży plus dla Championa].

- animacja wyprowadzania ciosów i charakterystyczne ruchy dla konkretnych zawodników [nie mylić z tym co pisałem w minusie nr3].

- efekt ogłuszenia bardziej mi sie podoba, no i uśmiech kiedy przypomniało mi sie o power-punch'ach i za 1szym wyprowadzeniem polożyłem Cotto flash-ko :yes:

- rozbudowanie trybu kariery. Przynajmniej to co mozna wywnioskowac z trailera - analogicznie jak w MMA, rozne gym'y kształtujące rózne skille, zodbywanie nowcyh ruchów w trakcie kariery i godpodarowanie punktami swoich statystyk.

- tryb story [tak sądze ze to bedzie plus]

- sędzia :happy:

 

Pierwsze wrazenie to oczarowanie grafiką i animacją postaci. 2gie to zniesmaczenie walącym po oczach i uszach ukłonem dla niedzielnych graczy [ej zobacz włacze ci boks z zajbongo grafą, łoo jak efekciarsko! :down: ] wszystko spoko, ale mogli przy okazji nie zniechęcać fanów bardziej symulacyjnej strony tej serii. Zobaczymy jakie ebdzie 3cie wrażenie, nurtuje mnie też co to takiego te "symulacyjne ustawienia" o których było na jednym z newsów na ppe. Może idzie wyłaczyć troche tych jarmarcznych fajerwerków. Byłoby nieźle, bo mam ochotę na tą gierę. Bedą recki to sie pomyśli. Nie przejmuje sie bo i tak obiecalem sobie zadnyc nowych gierek do czasu złożenia indexu i przygotowania w znacznym stopniu dyplomu [koniec lutego]. A do tej pory bedzie w kolejce LBP2, Killzone 2 i 3 i pewno jeszcze coś :wink:

 

ps. tyson vs ali - przegrywam, manny vs cotto - wygrywam w tym 3 knockdowny, ali vs tyson - wygralem.

Edytowane przez humanno
Opublikowano (edytowane)

WoW co za opinia ;].

 

W takim razie co to jest za poziom w demie?

 

No właśnie ten tryb store wydaje mi się ciekawy ale kupić dla niego samego to w granicach 5 dyszek maks.

Tym bardziej, że jeszcze nie grałem w FNR4 :whistling:

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

mi się już udało wygrac każdym z każdym

I pochwalę się że znokautowałem Cotto Pacmanem jednym ciosem. po dwóch sekundach od rozpoczęcia pierwszej rundy.

Na plus takie niespodzianki zdecydowanie. Musiałem naprawdę trafić co do minisekundy, to była kontra po pięknym uniku, i lewy sierpowy zakończył sprawę.

Opublikowano

W 100 procentach zgadzam się z humanno... Czyt. po ograniu demka mam identyczne odczucia. Z jednej strony zaje-bongo (hehe) bo grafika jest okazała i sporo tu różnych smaczków, a z 2-giej mocno wnerwia mnie zbiedzone sterowanie i fakt, że to nie jest nawet FNR "4 i 1/2" tylko taki lekko dopakowany FNR4 (niektóre komentarze żywcem wyciągnięto z 4-ki).

Opublikowano (edytowane)

Powiem tak - Fight Night 3 zjada FN4 i FNC na sniadanie (a juz w szczegolnosci FNC).

 

Model walki jest realistyczniejszy, zawodnicy nie przyjmuja na ryj 5000 ciosow bez zadnej reakcji, trzeba naprawde pilnowac kondycje, wysokosc i sposob w jaki trzymamy garde sami kontrolujemy za pomoca R1 + prawej galki, grafa jest naprawde dobra (nie jest wcale duzo gorsza niz w FNC - moglbym ja ocenic moze o oczko nizej).

 

Gra [FNC, FN4 w sumie tez, chociaz w mniejszym stopniu] poprostu nie warta swieczki - a juz w szczegolnosci biorac pod uwage fakt, ze FN3 jest najtansza ze wszystkich tych czesci.

 

EA leci na coraz wieksze zwiekszanie przystepnosci, i to widac.

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

jak mozna bylo spier.dolic tak mocna licencje...? Szkoda gadac po prostu, kolo boksu to cos nawet nie lezalo... niech ten lysy dziad prezacy sie na wszystkich filmikach promocyjnych idzie w pizdu, on i caly team producentow.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...