wet_willy 2 163 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 Ja sie za online nawet w tej grze nie biore do czasu az naprawia to (pipi) z dzwiekiem Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 (edytowane) Czy jesli nigdy nie gralem w street fightery to dlugo mi zajmie nauka, zeby grac w miare na poziomie? W nowym patchu Maxi wraca do korzeni, czyli high risk low reward, wiec(pipi) na Calibura. Edytowane 19 marca 2012 przez Poniżacz 1 Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 19 marca 2012 Opublikowano 19 marca 2012 Ta gra jest prosta jak budowa cepa wiec pewnie nauczysz sie grac w 2 tygodnie ;d Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Opublikowano 8 kwietnia 2012 Nie wiem czy kogoś to interesuje, ale na forum Capcom pojawiła się informacja, że SFxT trafi na Steam, aczkolwiek nadal będzie korzystać z G4WL. Także zakup DLC ma się odbywać przez to niezależnie na obu platformach. Jest dzięki temu szansa, że wszelkie dodatki da się zakupić w korzystnych dla nas promocjach. Trzeba będzie tylko zakupić wersję Steam, a nie pudło. Jeśli będą sprzedawać "czteropaka", jak w przypadku SF4AE, to bym się pisał, gdyby znaleźli się chętni. Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Opublikowano 14 kwietnia 2012 Wersja PC "tylko" 80zł - http://www.gram.pl/sklep/pc/street-fighter-x-tekken Do wyboru wersja PL i ENG. I tak poczekam aż pojawi się pre-order na steam (miał być niby w tym tygodniu). Może być drożej, ale wszelkie późniejsze DLC będzie można dorwać dużo taniej niż przez G4WL. Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 18 kwietnia 2012 Opublikowano 18 kwietnia 2012 http://store.steampowered.com/app/209120/ ... Drogo. A i nie ma czteropaka, ani nic podobnego. Chyba jednak na jedno wyjdzie - tania edycja pudełkowa i drogie DLC, albo droga gra na steam i tanie DLC... Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Opublikowano 25 kwietnia 2012 Gra bardzo fajna. Jedynie co mnie denerwuje to odbijanie się postaci... Jedyna poważna wada wg mnie. Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 26 kwietnia 2012 Opublikowano 26 kwietnia 2012 Przecież to jest podstawa systemu(juggle).Jak można uważać je za wadę w wypadku gdy większość combosów się na nich opiera. Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 28 kwietnia 2012 Opublikowano 28 kwietnia 2012 Odbijanie się postaci od podłoża niczym piłeczka kauczukowa to przegięcie wg mnie. Co niektóre postacie z Tekkena "rządzą" pod tym względem, np: Law, Kazuya. Cytuj
bastek66 51 Opublikowano 29 kwietnia 2012 Opublikowano 29 kwietnia 2012 Street Fighter X Tekken to fantastyczna gra także bez zawartych na płycie, choć zablokowanych dodatków- nie trzeba ich kupować, by móc się nią cieszyć, a gdy ktoś jednak zdecyduje się wydać na nie pieniądze, ma ten komfort, że nie musi czekać, aż pobiorą się z sieci. Zgadnijcie skąd ten cytat. Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 2 maja 2012 Opublikowano 2 maja 2012 ogolnie gra jest spoko, o wiele bardziej widowiskowa niz sf4-turbo-ae-edycja-total, co oczywiscie jest jak najbardziej na plus - tylko KORWA, jak mi koles z napelnionym exem wsadza ciosa to juz wiem, ze moge stika odlozyc, obiad nastawic, zjesc i wrocic jak jeszcze bede latal po kombosie. 9/10 Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 3 maja 2012 Opublikowano 3 maja 2012 ogolnie gra jest spoko, o wiele bardziej widowiskowa niz sf4-turbo-ae-edycja-total, co oczywiscie jest jak najbardziej na plus - tylko KORWA, jak mi koles z napelnionym exem wsadza ciosa to juz wiem, ze moge stika odlozyc, obiad nastawic, zjesc i wrocic jak jeszcze bede latal po kombosie. 9/10 Hehe, dokładnie Pół biedy jak "podbija" przeciwnik naszą postać przez kilkanaście sekund, gorszy jest bound czy jak to się zwie No nic nie da się zrobić Wówczas postać odbija się niczym piłeczka kauczukowa... Jak trafiam na kogoś dobrego (Law, Kazuya, Heihachi) to jedno jest pewne... będę "latać" Balans postaci w tej grze to żart Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 3 maja 2012 Opublikowano 3 maja 2012 Balans postaci w tej grze to żart No toż to widać, że Capcom robił. Kolejne patche będą grę "balansować" przez następne lata, a i tak zawsze będzie coś pozostanie dyskusyjnego. Za tydzień premiera gry na PC - sami tu kąsolowcy, czy blaszakowcy jacyś też planują zakup? Gdyby ktoś był chętny na niezobowiązujący sparring, czy może nawet tag team w multi, to na G4WL można mnie znaleźć jako SuavekTR. Cytuj
Rambo7 145 Opublikowano 3 maja 2012 Opublikowano 3 maja 2012 może ja, ale to pewnie dopiero pod koniec maja/czerwiec. Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 10 maja 2012 Opublikowano 10 maja 2012 (edytowane) Dostałem już swoją kopię na PC. Premiera niby jutro, ale gram.pl się pospieszyło. Cóż, czeka mnie chyba sporo treningu, gdyż faktycznie rozgrywka zupełnie inna niż w SF4. Także nie wiem czego to wina, ale gałka jest strasznie czuła - w SF4 nic podobnego nie uświadczyłem i grało się wygodnie. Tu wystarczy, że lekko pacnę, to postać skacze w którymś kierunku. Aha, i multi chyba cierpi na ten sam problem co niegdyś wersje konsolowe - kompletnie zjechany dźwięk. Czy przypadkiem nie mieli tego naprawić? Gdyby ktoś z blaszakowców miał ochotę na niezobowiązujący sparring z kompletnym noobem, to jako SuavekTR na G4WL można mnie znaleźć. Edytowane 10 maja 2012 przez Suavek Cytuj
Di 839 Opublikowano 10 maja 2012 Opublikowano 10 maja 2012 (edytowane) Jakiego kontrolera używasz? Online powinien zostać poprawiony w patchu. Edytowane 10 maja 2012 przez Di Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 10 maja 2012 Opublikowano 10 maja 2012 Dual Shock 2. Przy SF4 sprawdzał się bez zarzutów. Tutaj zaś wystarczyłoby pewnie, że by mucha siadła, a postać by robiła kołowrotki. inb4 "zomg n00b gra na padzie a nie używa pr0 drogiego arcade sticka!!!11one" A w patchu to chyba będą musieli sporo ponaprawiać, gdyż z tego co widzę to lagi niesamowite online, już nawet pomijając problemy z dźwiękiem. Cytuj
Di 839 Opublikowano 11 maja 2012 Opublikowano 11 maja 2012 A na jakiej przejściówce? Czy pisząc "SF4" masz na myśli Arcade Edition? Czy problem dotyczy czułości gałki (od środka do zewnątrz), czy tego, że gra łapie źle skosy (pod złym kątem)? Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 11 maja 2012 Opublikowano 11 maja 2012 Wiesz co, nie sprecyzuję na jakiej przejściówce poza standardowym "marka no-name", gdyż kupowana była ona wieki temu, a płyty ze sterownikami nie chce mi się szukać. Na pewno nic żadnej znanej firmy (zakładając, że takowe coś sensownego produkują/produkowały), ale na swe czasy nie był to też produkt z najniższej półki. Zarówno SF4 jak i SSF4AE na PC działały bardzo dobrze. Pod tym pojęciem mam na myśli, że wygodnie dla mnie - bardziej doświadczeni gracze pewnie by się krzywili na sam fakt grania na padzie/gałce. No ale niestety, z posiadanych na chwilę obecną opcji, ta jest dla mnie najlepsza. No chyba, że klawiatura i granie tanimi postaciami, wymagającymi jedynie qcf, qcb itp. ale to akurat nigdy mnie nie bawiło. Stale podkreślam, że jestem niedzielnym graczem - w SF4 i teraz SFxT gram bo są po prostu fajne/przyjemne, nawet jeśli w nie posysam. Jasne, chętnie bym pograł w to na Arcade Sticku, ale nadal nie jestem przekonany do wydatku kilkuset złotych na coś, co będę wykorzystywał od święta przy raptem dwóch-trzech pozycjach. Problem gałki w SFxT polega na czułości od środka do zewnątrz. Minimalny ruch w którymkolwiek kierunku i postać już się porusza. W SF4 i SSF4AE musiałem jednak ją trochę bardziej wychylić. Co do skosów, to tu też kiepsko, gdyż mam bardzo mało przestrzeni do podstawowych kierunków - poruszając się do przodu/tyłu bardzo często zdarza się mojej postaci skoczyć/kucnąć, gdyż akurat wychyliłem nieświadomie gałkę zbytnio do góry/na dół. Nie wiem od czego to zależy. AE nadal działa bez problemów. Niewykluczone, że tak już gra jest zaprogramowana w kwestii sterowania. Niestety, poza standardową konfiguracją klawiszy nie widziałem tam żadnych dodatkowych opcji. Możliwe, że inaczej by się sprawa prezentowała w przypadku dedykowanego G4WL kontrolerowi od X360, ale już prędzej zainwestuję w arcade sticka, niż to. Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 11 maja 2012 Opublikowano 11 maja 2012 polecam ci programik o nazwie xpadder czy cos takiego, o ile dobrze pamietam to da sie tam nastawic "deadzone" galek, czyli ustawisz sobie, żeby przy mniejszych wychyleniach nie lapalo imputa. jesli to nie zadziala to poszukaj jednak ta plytke ze sterownikiem i moze tam poprobuj. Cytuj
Di 839 Opublikowano 11 maja 2012 Opublikowano 11 maja 2012 (edytowane) Suavek, a czy jesteś w stanie sprawdzić, czy na konsoli jest tak samo? Nie mam aktualnie pada z gałką i sam nie jestem w stanie sprawdzić. Jeśli jest tak samo na konsoli, to to nie zostanie zmienione. Edytowane 11 maja 2012 przez Di Cytuj
Suavek 4 716 Opublikowano 12 maja 2012 Opublikowano 12 maja 2012 Niestety nie jestem w stanie porównać tego do konsol. Także zdaję sobie sprawę, że mój problem jest o tyle specyficzny, że korzystam z nietypowo podłączonego pada (ni to nic dedykowanego, ni to cokolwiek tworzonego z myślą o PC). Niemniej jednak odpaliłem wczoraj zaraz po sobie AE i SFxT, oba na PC, i różnica niestety jest ewidentna w kwestii czułości gałki, więc wychodziłoby na to, że ten drugi tytuł po prostu tak już funkcjonuje. Niestety, sprawia mi to osobiście problemy, gdyż o ile podczas treningu sam sobie ustalam tempo, tak w ferworze większej walki - szczególnie online - zwykle przekłada się to na szybki zgon. Zacząłem grać trochę Julią, ale tu wystarczy, że lekko pod złym kątem wychylę gałkę próbując wklepać sekwencję wymagającą trzymania kierunku, i już wszystko się psuje. W Arcade Sticka nie zainwestuję obecnie, na krzyżaka ani klawiaturę się nie przerzucę, więc chyba faktycznie niestety zostaje jedynie jakiś programik zewnętrzny, do złagodzenia czułości wychylenia. Pobawię się tym może w wolnej chwili. No chyba, że jest jeszcze jakaś (niedroga) alternatywa, dla w miarę sensownej rozgrywki postaciami wymagającymi czegoś więcej niż qcf i qcb. Moim mainem jest Cammy, więc raczej krzyżak odpada (Hooligan Combination, Quick Spin Knuckle itp.). Sprawdzam niekiedy oferty tych tańszych sticków, ale to nadal niemały wydatek, a ja boję się kupić coś, co także okaże się toporne, lub popsuje się po tygodniu - nie wspominając o możliwych problemach z podłączeniem do PC. Tak czy inaczej, multi niestety na chwilę obecną jest niegrywalne. Lagi niesamowite, postacie teleportują się magicznie podczas walki, a fakt kulawego dźwięku nie pozwala nawet ocenić kto wprowadza jaki cios, kto kiedy czym oberwał itp. Równie dobrze można grać z opaską na oczach, i efekt będzie ten sam. Cytuj
flaczki 66 Opublikowano 12 maja 2012 Opublikowano 12 maja 2012 Co za noob gra na gałce analogowej w mordobicia? Cytuj
RoL 561 Opublikowano 12 maja 2012 Opublikowano 12 maja 2012 W SxT nie ma 720, wiec spokojnie mozna sprobowac grac na klawiaturze. 360 wchodza bez wiekszych problemow. No i moim zdaniem, troche latwiej gra sie w ten sposob chargerami. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 12 maja 2012 Opublikowano 12 maja 2012 Ja gram na padzie od ps1(dual)+przejsciowka i ogolnie chargre jak i kolka wchodza ladnie. Ale w tym egzemplarzu akurat jest swietny krzyzak. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.