Litwin81 1 155 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 No ja sam byłem zawiedziony filmikami i późniejszą grafą w grze,nie była tak ostra jak na filmikach i taka kartonowa. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Wymagań nie ma, bo jak mają być skoro do premiery gry jeszcze bardzo daleko napisali tylko. Silnik gry- Frostbite 2 Frostbite 2.0 oznacza, że Windows XP i DX9 nie będą wspierane. Gra tworzona jest z myślą o DirectX 11 i o procesorach 64-bitowych. Nowy silnik ma być zoptymalizowany pod PC, aby wycisnąć z blaszaków jak najwięcej.Spodziewajcie się więc kosmicznych wymagań systemowych, ale w zamian za to otrzymacie tytuł, który będzie się prezentował naprawdę wyjątkowo. Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 chociazby oswietlenie i wykonanie broni zreszta poczekajmy na pierwsze screeny itp i wtedy bedziemy oceniac No, ale nie wiem czy wiesz, że pierwszy trailer opierał się na becie, drugi natomiast na demie. Logiczne, że wykonanie będzie się różnić, bo pochodziło z wcześniejszych wersji gier. Według mnie te trailery pokazują w 100% to, co dzieje się w multi. Ba, akcje nieraz są dużo grubsze Pozdrawiam. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Nie o akcje chodzi a o poziom grafiki,w filmikach nie ma np.ząbkowanych krawędzi. Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Nie ma ząbkowatych krawędzi, ponieważ jak sam wiesz, beta BC2 była dość mocno przesiąknięta blurem i innego tego typu efektami, aby zatrzeć niedoróbki. No i oczywiste jest również to, że twórcy filmiki trochę upiększają. Tak samo jak z filmami, oglądasz trailer jakiegoś dobrze zapowiadającego się filmu, idziesz na niego do kina, po czym dowiadujesz się że większość tych fajnych momentów już gdzieś widziałeś Pozdrawiam. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Ja się do bety nie odnoszę,bo już nie pamiętam jak ona wygląda,teraz nadal się ząbki zdarzają np. na murkach i innych poziomych płaszczyznach. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Nowe info Battlefield 3 na GDC 2011 (przełom lutego i marca) http://myinsidegamer.com/news/rumour-battlefield-3-unveiled-at-gdc-2011/ Szef EA mówi, że Battlefield 3 pomoże w pobiciu CoDa http://news.cnet.com/8301-13506_3-20024621-17.html z drugiego newsa można wywnioskować, że premiera na jesieni 2011 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 BF3 w drugiej połowie 2011 http://www.gamepur.com/news/2344-battlefield-3-coming-out-second-half-2011-john-riccitiello.html Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 (edytowane) Co do tej kłótni, że niby konsole ograniczają PC - już był kiedyś newsik, że wersja BF3 na PC nie będzie zwykłym portem tylko oddzielną grą - sam bc2 na kompie jest nieco inny(bo serwery no i 32 a nie 24 graczy) zresztą resistance 2 i MAG - te gry jakoś potrafią utrzymać wiele osób na jednym serwerze, dlaczego w przypadku BF3 by się nie dało? Edytowane 19 grudnia 2010 przez Kre3k Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 Jak dla mnie jest to info roku !!! Czyli już za parę miesięcy na horyzoncie trzeba będzie wypatrywać BETY a wtedy znów DICE wchłonie mnie w swoją czarną dziurę na miesiące... Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 -Jets. They are back.-Prone. It is back. -Maps 3 times the size of BC2...They are here. -The PC Version of the game is being ported to the console, unlike the vice-virca we all thought. Huzza! -Information and "other cool stuff" coming this month -Beta Summer 2011 -Release in November/December 2011. -PC Version is getting remakes of fan favorites. -64 Players Max on PC. Unknown for consoles." Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 na tak dużych mapach jak dadzą max 32 graczy, to będzie porazka Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Nie wiem skąd masz takie info, ale mam dość ambiwalentne odczucia. Z jednej strony zapowiada się kawał bardzo dobrej kontynuacji gry, z drugiej na konsoli możemy dostać zupełnie inną (wykastrowaną?) produkcję. Pozostaje czekać na więcej info w tym miesiącu. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Jak dla mnie wszystko ponizej 64 graczy to bedzie porazka - prawde mowiac powinno ich byc 72 (skoro mapy sa 3 razy wieksze niz w BC2, to ilosc graczy tez powinna byc 3 razy wieksza). Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 W Battlefield 2 każda mapa była w różnych wersjach, odpowiednia dla ilości graczy Przykład Yabollek - zbyt duża ilość graczy to też źle. Szczerze ci powiem że 2-3 razy większe mapy od tych z BC2 już miał Battlefield 2, Gulf of Oman ze screenu powyżej jest chyba największą mapą w tej grze. Nie wiadomo co z konsolami. Obawiam się że maxem może być 32 graczy. Niby MAG udowodnił że można więcej, ale czy servery w tej grze są zapełnione? Nie mam pojęcia jak to jest. Są jeszcze kwestie techniczne. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 kiedys ta wiadomosc by mnie ucieszyla, jednak na chwile obecna po przejsciach z bc2 olewam ten tytul kompletnie. nie wierze w dice po tak spartolonej sprawie jak problemy ze statystykami, nie naliczanie insygni, problemy z serwerami a przedwszystkim druzyny 4 osobowe co wkurza nie milosiernie kiedy ze znajomymi chcesz pograc i mozesz tylko slyszec czesc z nich...no chyba ze zrobia tak jak w kz2 wtedy biore ten tytul w ciemno:) Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Dadza 24vs24 i bedzie dobrze a,i niech zabiora x12 zoom pseudo snajpera ktorzy siedza caly mecz i uda im sie czasem kogos ustrzelic. 1 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Może w końcu będzie tak że da sie rywala zajść z każdej strony,a nie tylko frontalnie,gdyż jest strefa 10 sekund. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 (edytowane) Ja tam DICE nie przekreslam - sa krolami multi, a problemy pojawily sie dopiero stosunkowo niedawno i pewnie je rozwiaza. @MaZZeo - no ta, ale jesli nam tez dadza 3 razy wieksze mapy, a obetna liczbe graczy to bedzie epic fail. Co do tego, ze juz Battlefield 2 mial 2-3 razy wieksze mapy - to prawda, ale wg. mnie graczy bylo tam za malo. Gralem w BF2, gierka ogolnie jest swietna ale do Bad Company 1/2 nie ma porownania pod wzgledem akcji. W Bad Companych akcja jest gesta, dynamiczna - a w Battlefieldzie 2 bylo takie rozdrobnienie ze w porownaniu to BF BC 1/2 to tam sie prawie nic nie dzialo. [chociaz prawde mowiac to rowniez byla po czesci wina trybu gry - conquest, jakby byl rush to akcja bylaby mega]/ @Litwin - i to jest chyba najwieksza wada map z Bad Company 2. Ta gra w aspekcie map jest wielkim krokiem wstecz w stosunku do Bad Company 1. Nie wiem czy w niego grales, ale tam na kazdej mapie mozna bylo rywala zajsc praktycznie rzecz biorac z kazdej strony, a nie tylko frontalnie. @Danielskii - ze squadow na 100% nie zrezygnuja, w serii Battlefield sa juz one od dawna (wiem ze w BF2 juz byly - czy w poprzednich odslonach juz wystepowaly, to nie wiem). Co najwyzej moze je troche powieksza lub dadza mozliwosc komunikowania sie z innymi squadami. Mam tylko nadzieje, ze DICE w BF3 nie wywali destrukcji oraz rusha. Zaraz sie pewnie rzucicie ze przy takiej liczbie osob to bedzie kompletny chaos i bezsens....i musze sie z wami zgodzic. Dlatego jesli zaimplementuja rusha, mogliby np. dac wiecej M-COMow na baze niz teraz - np. 4-6 M-COMow. Gra przy jakiejs komunikacji miedzy squadami zyskalaby nowy smaczek taktyczny - skoordynowane ataki squadow na kilka baz jednoczesnie, mniam. Edytowane 26 stycznia 2011 przez Yabollek007 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Grałem tylko w demo BC1(Oasis),więc nie wiem jak było w pełnej wersji. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Grałem tylko w demo BC1(Oasis),więc nie wiem jak było w pełnej wersji. ale są mapy z BF:BC1 w BF:BC2. Od razu widać różnicę: OASIS, HARVEST DAY - wszędzie można zajść przeciwnika od tyłu i to jeszcze najczęściej z dwóch stron... na to m.in liczę w BF3 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 No prawie,bo np. w takim Harveście wzgórza przy pierwszej bazie nie zajdziesz od tyłu,tylko bokiem,do tego Oasis też ma szybko napis 10 sekund na skałach. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 No prawie,bo np. w takim Harveście wzgórza przy pierwszej bazie nie zajdziesz od tyłu,tylko bokiem,do tego Oasis też ma szybko napis 10 sekund na skałach. ale w porównaniu do tego co jest w BF:BC2 to rónica jest spora. na Harveście przy pierwszej bazie obejdziesz przeciwnika za wzgórzem po prawiej stronie i spokojnie zajdzie idealnie za jego plecami. z lewej strony też, tylko jesteś bardziej widoczny na polanie. w porównaniu do takiej atakamy czy jakiejkolwiek innej mapy to jest to kolosalna różnica. to była chyba pierwsze kwestia, która rzuciła mi się w oczy podczas gry. co do BF3 - fajnie było mieć 64 graczy na dużym serwerze.... eh marzenia.... Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Stawiam swoje dogtagi, że wersja na konsole będzie 12v12 (nawet w KZ3 zrezygnowali z 18v18) i w trybie cq wykorzystane zostaną tylko fragmenty dużych map z pc. Tryb rush pewnie będzie, bo to wymysł z konsolowego Bad Company (jeśli się nie mylę), jednak samolotów się nie spodziewam tbh. Trzeba czekać do końca lutego na info, heh. Cytuj
Rokkyu 4 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Samoloty były na PS3 w BF1943, więc nie widzę przeszkód. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.