Yabollek007 314 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Lol, to predzej bedziesz mial problemy wlasnie jak stanieje - w BF BC2 przeciez nie bylo praktycznie rzecz biorac zadnych problemow, sa one dopiero od paru miesiecy. Tak swoja droga ostra lipa, ze na konsolach beda 24 osoby - to juz jest jawna kastracja wzgledem wersji PC (32, a 24 graczy mozna przebolec - nawet wole 24, bo na tych mapach 32 osoby to bylby zbyt duzy chaos, ale tutaj, w momencie kiedy wieksze rozmiary beda dostosowane do liczby graczy, jest to fail). Lipa, zawiodlem sie na DICE... Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Jeżeli faktycznie mapy beda wielkości Heavy Metal i dadzą 24 graczy zamiast 32,to niech sobie darują,bo tam prawie akcji nie ma. 2 Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 (edytowane) Lipa, zawiodlem sie na DICE... Proponuję zawieść się na konsolach obecnej generacji (ograniczenia sprzętu) albo na wymaganiach producentów konsol (tcr/trc), które wytyczają np. restrykcyjne wartości wykorzystania łącza internetowego (dlatego 24 graczy online). Ja na bank obczaję najpierw na ps3, jeśli mi nie podejdzie to rozważę przesiadkę na kz3, ewentualnie upgrade komputera (to już ostateczność). Edytowane 5 lutego 2011 przez oTOMo Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Jezu, ile razy można pisać o tym. w BF3 będzie tak samo. Co nie zmienia faktu że tym razem konsole dostaną nędznego porta - czas na modernizację kompa 1 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 coz zobaczymy jak beta wypadanie a jak nie to pc do bf trzeba bedzie kupic i dotego adapter do pada od i xbox i mozna normalnie grac 1 Cytuj
Lipa 520 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Już wiadomo co będzie zawierała edycja limitowana tej gry: " Co będzie zawierać? Back to Karkand czyli pakiet 4 map znanych z Battlefield 2, odświeżonych i ukazanych na bazie nowego silnika Frostbite 2, ze wszystkimi jego fajerwerkami, fizyką i zniszczalnością środowiska. Bonus zawierał będzie także adekwatne giwery oraz pojazdy z Battlefield 2, własne trofea/osiągnięcia oraz jakieś unikalne nagrody do odblokowania, na razie nieznane. " PPE Swoją drogą zamówiłem wczoraj pre order z Ultimy koło 16 i cena była 189 zł. Już jest za 199 zł Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Coś czuje że tych dużych map jak Heavy Metal będzie ze 3,by polatać odrzutowcem,a reszta w mieście i mniejsze mapy jak w BC2,czyli nie będzie aż tak wykastrowany. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Już wiadomo co będzie zawierała edycja limitowana tej gry: " Co będzie zawierać? Back to Karkand czyli pakiet 4 map znanych z Battlefield 2, odświeżonych i ukazanych na bazie nowego silnika Frostbite 2, ze wszystkimi jego fajerwerkami, fizyką i zniszczalnością środowiska. Bonus zawierał będzie także adekwatne giwery oraz pojazdy z Battlefield 2, własne trofea/osiągnięcia oraz jakieś unikalne nagrody do odblokowania, na razie nieznane. " PPE Swoją drogą zamówiłem wczoraj pre order z Ultimy koło 16 i cena była 189 zł. Już jest za 199 zł <fap> <fap> <fap> normalnie rycze ze szczęścia. Ciekawe co oprócz Karkanda dadzą. Najlepsza mapa w historii wraca :potter: Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Lipa, zawiodlem sie na DICE... Proponuję zawieść się na konsolach obecnej generacji (ograniczenia sprzętu) albo na wymaganiach producentów konsol (tcr/trc), które wytyczają np. restrykcyjne wartości wykorzystania łącza internetowego (dlatego 24 graczy online). Ja na bank obczaję najpierw na ps3, jeśli mi nie podejdzie to rozważę przesiadkę na kz3, ewentualnie upgrade komputera (to już ostateczność). Ograniczenia sprzetu? Bujda, jakby chcieli to by nam dali to samo co jest na PC (ofcors z odpowiednio okrojona grafika) - gdyby takie Guerilla pomagalo przy tworzeniu gry, to pewnie wersje na PC i PS3 bylby takie same. Restrykcyjne wartosci wykorzystania lacza? What? No to jakim cudem smiga Resistance 2, MAG, KZ2, DC Universe Online? Mogliby zrobic i Battlefielda, jakby chcieli. @MaZZeo - no i co z tego, ze mapy beda skalowane? Fakt, ze dostajemy ostro okrojona wersje pozostaje - nie mowie, ze na konsolach to bedzie zla gra (pewnie bedzie rownie genialna co BC2), co nie zmienia faktu ze na PC bedzie duzo wiecej mozliwosci. Jakby chcieli, to by dali rade - lepiej zoptymalizowaliby gre, troche obcieli grafe, do tego walneli jakies filtry maskujace niedoskonalosci i byloby git. No ale oczywiscie latwiej i oplacalniej jest pojsc po linii prostej kastrujac wersje konsolowa, ktora i tak sie zapewne sprzeda przynajmniej niezle. Cytuj
maztika 36 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 bedzie jakis inny sposob, zeby wbic do bety (jak juz wyjdzie) oprocz kupowania nowego moh'a? gra bedzie za(pipi)ista, wiem to, nie ma co biadolic, bedziemy sie bawic jak przy bc2 albo i lepiej. narzeczona powiedziala, ze mi ja kupi i wyjedzie na 2 miesiace jak zobaczyla, ze jaram sie glupim teaserem i ogladam go w kolko po pare razy. skusze sie jednak chyba na pierwszy preorder w zyciu. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Ja ci powiem, że nie wiadomo. Frostbite 2 to na prawdę technologiczny potwór - może nawet większy niż Cryengine 3. Pooglądaj sobie tech demka na jutubie, szczególnie oświetlenia. Z jednej strony są ograniczena sprzętowe, z drugiej ograniczenia MS/Sony w związku z przepustowością łącz. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Twojej teorii, MaZZeo, przeczy MAG w który może cisnąc 256 graczy. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 Twojej teorii, MaZZeo, przeczy MAG w który może cisnąc 256 graczy. Jak 256 o ile dobrze pamiętam wcale tyle jednocześnie grać nie mogła osób Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 (edytowane) Przeczy rowniez Resistance 2 w ktorym bylo 60 graczy (a sama gra chodzila ultraszybko i kompletnie bezlagowo). Jakby tego bylo malo, to na konsole zaczynaja juz sie nawet pokazywac MMO, w ktorych jest jeszcze wiecej osob. Edytowane 5 lutego 2011 przez Yabollek007 Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 (edytowane) Twojej teorii, MaZZeo, przeczy MAG w który może cisnąc 256 graczy. To nie jest moja teoria tylko jednego z pracowników DICE który o tym mówił przy okazji premiery Battlefield 1943 Simple answer: because of consoles. Long answer, courtesy of 1943 programmer Gustav Halling: because of consoles' bandwidth limits, and inability to process network data in a speedy manner: 64 players are of course awesome but will all good there is some hurting also. I can assure you that the 24 player limit is not about us being lazy but the experience of a massive battlefield is not bound to the amount of players! And as many of you remember most clan wars where player with 8vs8 or 12vs12 and what we have seen many of the 64-player servers are mostly half-full or having lack of performance. We have made it sure that Battlefield 1943 will feel big and have a fast pacing, bf1942 actually had very low pacing! If you place 100 people in one room it feels very small, but if you put 100 people on the streets it seems like nothing! 24 players will give us the benefit of having full servers almost all the time and the whole map area is being used! Beside these design decisions there are technical limitations. There are very restricted bandwidth limits on the consoles and we are networking a lot more then 24 players: # 24 players are networked # Almost as many physics driven vehicles with movable and destroyable parts # All destruction, if a wall is being destroyed on one client we need to update it on all the others, otherwise we could end up with players hiding behind non-existent walls. If we did remove all destruction and all our vehicles we could have more players. But no other game gives you the wide gaming experience we have! No i poza tym co to za argument, MAG? Wygląda jak kupa i nie ma destrukcji, dziękuje. Edytowane 5 lutego 2011 przez MaZZeo Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 (edytowane) Cóż, szkoda, że DICE w tym aspekcie nie poprawili nic w ciągu dwóch lat od wyjścia BF 1943. Wszyscy mamy szybsze łącza niż w 2009, mamy teraz kolejny argument za ulepszeniem PSN (za dodatkowy abonament). Jeśli miałbym mieć 64 graczy bez zniszczeń i pojazdów na dużej mapie to wolę już 24 żołnierzy, Destruction 2.0 i czołgi na małej (dodajcie blachy i odradzanie się na plecach kompanów i jestem pierwszy do zakupu tego tytułu). Zresztą kupiłem MOHa po to by pograć w betę BF3 :] Edytowane 5 lutego 2011 przez Pryxfus Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 5 lutego 2011 Opublikowano 5 lutego 2011 @MaZZeo - wyglada jak kupa i nie ma destrukcji, ale tam jest ponad 10 razy wiecej graczy. Gdyby pojsc na kompromis pomiedzy MAGiem a Battlefieldem, na 100% daloby rade dac tam 64 graczy. Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 6 lutego 2011 Opublikowano 6 lutego 2011 Ograniczenia sprzetu? Bujda, jakby chcieli to by nam dali to samo co jest na PC (ofcors z odpowiednio okrojona grafika) - gdyby takie Guerilla pomagalo przy tworzeniu gry, to pewnie wersje na PC i PS3 bylby takie same. Restrykcyjne wartosci wykorzystania lacza? What? No to jakim cudem smiga Resistance 2, MAG, KZ2, DC Universe Online? Mogliby zrobic i Battlefielda, jakby chcieli. W mmo połączenie z serwerem nie musi być tak dobre jak w FPS (i nawet lag w postaci 400-500 ms bardzo nie przeszkadza, w FPSach byłoby to niedopuszczalne). Jeśli chodzi o resztę tytułów, które wymieniłeś - są to gry robione przez wewnętrzne studia Sony i jestem przekonany, że nie muszą się one tak restrykcyjnie trzymać TRC jak pozostali producenci. Widzę, że w wypadku BF3 limikta daje konkretne bonusy, nie tak jak bfbc2, więc pewnie i ja się skuszę. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 -Aiming for CY Q4 2011 release -Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together -Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written -Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level. -Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible. -Character animations powered by ANT, what EA Sports uses. -AI characters and multiplayer characters have different animation sets -No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus -Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism -Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats -Plan on better, more immediate post release content -More unlocks than BFBC2 -Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)" -4 classes -Will talk about squads "later" -Looking into a theater mode but can't talk about it -Will have co-op -There will be a kill-cam but it can be turned off -BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2 -They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo. -Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan. -"Fuck" will be used often, so M rated for sure -There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done -Significant narrative that goes with the SP mode -More than one setting, you're not in the middle east for the whole game -PC version is lead version -Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd. -No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere? -Original story, not based on Bad Company at all. dawać skany fpisdó!! Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Ładna ta grafika... na skanach i na PC. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Tak jak pisałem na PPE,mam nadzieje ze wersja na konsole nie będzie dużo gorsza,chodzi mi o cały zamysł rozgrywki,dopuszczam grosza grafe i oświetlenie,fajnie jakby dali możliwość nagrywania,cieszy również ze więcej rzeczy da się odblokować i"podobno"da sie wszystko rozwalić. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 (edytowane) Bardzo ładnie to wygląda, lepiej niż KZ3 i Crysis 2. Only on PC Edytowane 8 lutego 2011 przez MajorZero64 Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Jak to moze ladnie wygladac jak to sa jakies concept arty i to jeszcze podrasowane jak to EA robi w standardzie. Ten ich sinik wcale nie jest taki rewelacyjny. BC2 jest nie wiele ladniejszy od MAGa a dodatkowo przewaznie sa to puste tereny z kilkoma szpetnymi budynkami ktore skryptowo sie zawalaja no i slaby framerate. smieszy mnie jak jestescie tak slepo zapatrzeni w BC2 ze nawet mimo ze nie pokazali nawet zdjec z gry mowicie ze BF3 jest ladniejszy od K3 i C2. Moim zdaniem nie bedzie ladniej od tych gier patrzac na Frost1.5 ale zeby ktos nie mowil, jestem fanem BF wszystkie czesci zaliczonw na pc (veteran poziom 6) i mam nadzieje ze nowy BF bwdzie tym co kiedys BF2 bo dla mnie BC to niewypal. ps sorki za brak polskich liter, pisze z tel Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Na konsolach na pewno nie będzie ładniej, za to na PC tak. BC2 wygląda prawie jak MAG? Mocna przesada. Co z tego, że mamy tam mnóstwo graczy na raz jak i tak ta gra technologicznie to takie PS2 (wiedzie o co mi chodzi). Tutaj mamy zniszczenia realtime, bardzo dobre oświetlenie i stosunkowo duże przestrzenie (KZ3 może się schować). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.