Jakim 1 797 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nieźle. Jeśli to był naprawdę gameplay to chylę czoła. Już nawet walić grafikę. Jak te postaci się poruszają:o Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Widać na filmiku że wcięcie drzwi z bara sprawia wysiłek co do poruszania się postaci to szczena opada i może to wygląda podejrzanie ale wg mnie tylko dlatego że jest tak cudownie odwzorowanie. Odrzut coś wspaniałego aż nie mogę się doczekać 16 na part II. Jedno mnie martwi że DICE będzie nas katowało takimi skrawkami a ja już jestem głodny, głodny Bety. I FUCKED UP, BUT UP Edytowane 2 marca 2011 przez marekjw2523 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Zobaczymy jak to sie rozwinie, bo mnie osobiscie interesuje tylko wersja konsolowa. PC moze wygladac niesamowicie, nie rusza mnie to wcale. TYLKO konsolowe porty maja znaczenie. Tutaj czeka na DICE wyzwanie - bo jezeli ich gra tak wyglada na PC to zmasakrowali. Teraz musza przeniesc to jak najwierniej na konsole i... zmasakruja wszystkich Serio, ogladam ten filmik i wciaz niedowierzam - to jak z tym slynnym trailerem Killzona 2 - czy gra moze tak wygladac? Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Może, jeśli DICE stosuje jakieś super nowe techniki dotyczące oświetlenia (bo to głównie ono robi wrażenie). W tym aspekcie BF3 zostawia na prawdę daleko w tyle KZ3 i Crysisa 2... A ta animacja wojaków zwala z nóg. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 genialne w tym trailerze są tylko (lub aż) oświetlenie, filtry i animacja wojaków. To wyprzedza wszystko co do tej pory widzieliśmy. Geometria samych miejscówek,ich detale to już nic rewelacyjnego, podobnie jak tekstury (są już direct feedy) Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Geometria samych miejscówek,ich detale to już nic rewelacyjnego, podobnie jak tekstury (są już direct feedy) Trudno żeby geometria blokowisk zachwycała... aha i gdzie te direct feedy? Jedyne co widziałem to na neogafie obrazki w (pipi)j jakości, nic się nie da ocenić. I sorry detalami też gra zamiata - popatrz jak wygląda ulica chociażby w 1:30 albo 0:56 Ważne za to, że te animacje i dźwięk (przede wszystkim!) będą takie same na każdej platformie. Edytowane 2 marca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) http://www.cinemablend.com/games/Battlefield-3-Fault-Line-Episode-1-Trailer-HD-Screenshots-30402.html direct feedy O ile pod względem animacji i oświetlenia trailer bije na łeb K3 i C2 to już o detalach itp nie można na razie jednoznacznie tego stwierdzić Edytowane 2 marca 2011 przez Ficuś Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Z tym Killzonem daleko w tyle tez bym nie przesadzal. Caly czas boli mnie szczeka po licznych opadach na glebe, po tym co w singlu sie dzialo. Wszystko jest spoko, do momentu kiedy wszyscy nie zaczynaja przesadzac w druga strone. Poza tym, wiem jak Killzone wyglada na KONSOLI. Teraz chcialbym dowiedziec sie jak wyglada na PS3, B3, bo mydlenie mi oczu footagami z peceta nie zaspokaja. Cholernie mi sie podoba to co widze, owszem, ale z drugiej strony napawa duza doza niepewnosci. Z reszta, teraz zaczyna sie gadanie o szczegolowosci lokacji i oswietlenia. Jakby zadnej z tych rzeczy nie bylo w Killzonie trzecim na najwyzszym poziomie. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 my gadamy o tym trailerze idę o zakład,że graficznie na na ps3 ani Crysis ani B3 nie przebije Killzone3 Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Killzone 3 wyglada rewelacyjnie przez 70% gry, to fakt, ale animacja postaci w tej grze to jedna wielka pomylka. Tak czy siak giera jest piekna i ustanawia nowy poziom w kodowaniu PS3. Niestety, dlugo nie pocieszy sie pierwszym miejscem na podium, bo 1 listopada na rynku pojawi sie Uncharted 3 i wszyscy dobrze wiedza czego sie spodziewac Jesli BF3 na konsole bedzie wygladal tak samo na X360 i PS3, to zwyczajnie nie dorowna graficznym hitom od Sony. Jesli jednak DICE przylozy sie do ps3 i wykorzysta nalezycie jej mozliwosci, to bedziemy mieli majstersztyk. Takie jest moje zdanie, zreszta BF3 i tak łykam na premiere 1 Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) No, DICE chyba chce się czymś pochwalić co osiągnęło z Frostbite na PS3 bo nawet na GDC będą mieli konferencję na temat: "SPU-Based Deferred Shading in BATTLEFIELD 3 for Playstation 3". http://schedule.gdco...m/session/12273 Naughty Dog i Sucker Punch sobie chwaliło to całe SPU w PS3, więc fajne, że DICE też będzie korzystać z tych dobrodziejstw Edytowane 2 marca 2011 przez SzczurekPB Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nie to żebym się czepiał, ale chyba przeceniacie po raz kolejny PS3. 256MB ramu i brak jakiegokolwiek Directx'a (jest opengl na poziomie DirectX 9) nie da się przeskoczyć. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Wystarczy to jednak dobrym developerom aby robić najładniejsze gry na konsole. Edytowane 2 marca 2011 przez SzczurekPB Cytuj
elentario 6 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nie to żebym się czepiał, ale chyba przeceniacie po raz kolejny PS3. 256MB ramu i brak jakiegokolwiek Directx'a (jest opengl na poziomie DirectX 9) nie da się przeskoczyć. Fizyka zostanie, a wygląd niech będzie na poziomie Kz3 i ja dziękuję. Gram w dwie gry przez najbliższy rok. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Mazzeo - powinienes wiedziec, ze konsole maja zupelnie inna architekture niz PC. PS3 ma 512 MB RAM, a i tak takie Uncharted 2 czy KZ3 sprawia, ze zbieramy szczeke z podlogi. Jaka gre pociagnalby PC z 512 MB Ram na pokladzie? Moze max gre z 2005 roku... W PC liczy sie pamiec ram oraz karta graficzna, w konsolach najbardziej procesor, a jak wiemy, ten w PS3 to kawal poteznego ukladu scalonego. Ciesze sie na wiesc, ze BF3 jest pisany indywidualnie pod kazdy system, w zwiazku z czym PS3 dostanie na prawde mocna wersje. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) ps3 ciągnie super ładne gry ale korytkowe -GoW3 - korytko z góry narzuconymi kamerami i lokacjami mniejszymi niż w GoWach z ps2 -Uncharted2 - korytko -Killzone3 - korytko Chyba dopiero Infamous2 będzie pierwszą grą z dużym światem która wygląda prześlicznie z exkluzywów. B3 to wielkie otwarte przestrzenie i tutaj właśnie tego ramu będzie brakować i cell tu nie poradzi.Będzie ślicznie ale na bank oprawa nie zbliży się do tej z pc. Edytowane 2 marca 2011 przez Ficuś Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Też prawda,ale niektóre rzeczy są nie do przeskoczenia jak np. rozdzielczość 1080p która jest standardem na PC czy inne bajeranckie efekty które weszły z DirectXem 10 i 11. No chyba,że grę robią mistrzowie z Naughty Dog Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Wystarczy to jednak dobrym developerom aby robić najładniejsze gry na konsole. :] Czyli jak DICE nie wykorzysta dostatecznie PS3 to będzie złym developerem? Don_Pedro --> nikt tego nie neguje, zwróć uwagę tylko jaką budowę ma większość exclusivów na PS3. Prawie wszystkie to liniowe, prawie że korytarzowe produkcje, dzięki temu wyglądają jak wyglądają. A MAG, jak wygląda? Jak kupa. Z tego samego powodu RDR czy GTA IV również nie powalają na kolana. Wiadomo że konsole mają inną architekturę, ale procesor, zarówno w PS3 jak i X360, nie będzie wiecznie substytutem innym komponentów. Ciesze sie na wiesc, ze BF3 jest pisany indywidualnie pod kazdy system, w zwiazku z czym PS3 dostanie na prawde mocna wersje. ?? A to info to skąd niby? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) MaZZeo w tej samej chwili napisał post o tym samym co ja. Cell jest potężny i firmy zewnętrzne coraz lepiej go wykorzystują odciążając RSX ale braków konsoli(zwłaszcza ram i już przeciętna karta graficzna) nie da się przeskoczyć co dobitnie pokazują gry - każda najładniejsza gra na ps3 dotychczas to korytkowy tytuł. Edytowane 2 marca 2011 przez Ficuś Cytuj
elentario 6 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) MaZZeo w tej samej chwili napisał post o tym samym co ja. Cell jest potężny i firmy zewnętrzne coraz lepiej go wykorzystują odciążając RSX ale braków konsoli(zwłaszcza ram i już przeciętna karta graficzna) nie da się przeskoczyć co dobitnie pokazują gry - każda najładniejsza gra na ps3 dotychczas to korytkowy tytuł. Wyciągacie wnioski z trailera odnośnie otwartości przestrzeni, czy macie jakieś dodatkowe info? Z trailera nie wynika to jakich gabarytów będą plansze oddane do rozwałki. Są takiej przeciętnej wielkości, bogate w detale i fantastyczne światło. Może również skupili się na mniejszych obszarach, dopakowali w detale i heja. EDIT: A nie sorry - zobaczyłem raz jeszcze trailer i zabija rozmachem.. Ostatni raz widziałem go po 10 rano. Boże jak to wygląda... :o Edytowane 2 marca 2011 przez elentario Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) odpal sobie B2 na PC to zobaczysz co to przestrzeń i rozmach w grze fps multiplayer. Zresztą nikt tu nie pisał o rozmiarach plansz w B3. Po prostu zauważam fakt,że moc PS3 nie jest z gumy i nie osiągnie się na tej maszynie poziomu oprawy jak z trailera B3 tak samo jak fakt,że top3 najładniejszych gier na ps3 to gry liniowe Zresztą pożyjemy zobaczymy Edytowane 2 marca 2011 przez Ficuś Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) A multiplayer 64 osobowy? Można się tylko domyśleć jak wielkie będą mapy. Z resztą ponoć dzisiaj ma być jakiś footage z multi. Nie będę rzucał linkami ale zarówno na neogafie jak i twitterze jacyś devsi z DICE mówili o tym. Bonus: http://www.abload.de/image.php?img=bf3_faultline_ep1_pegiwjjh.gif i tutaj jest niby brak detali? Przecież to wygląda super realistycznie. btw wyczytałem na neogafie, że to chyba pierwsza gra, gdzie dym rzuca swój własny dynamiczny cień (widać z prawej strony) Edytowane 2 marca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Ciesze sie na wiesc, ze BF3 jest pisany indywidualnie pod kazdy system, w zwiazku z czym PS3 dostanie na prawde mocna wersje. ?? A to info to skąd niby? http://schedule.gdconf.com/session/12273 - wywnioskowalem to po tym PS. ja nie mowie, ze wersja na PS3 bedzie wygladac jak ta z PC. Wiadomo, PC sie rozwija, PS3 stoi w miejscu, ale jesli DICE nalezycie wykorzystaja power czarnulki, to zwyczajnie wersja na ta konsole nie bedzie miala sie czego wstydzic w stosunku do edycji PC - wiadomo, cięcia beda, ale kto wyda 3 kafle na kompa, ktory mu pociagnie BF3 na maksymalnych ustawieniach? Wazne, zeby nie zrownali wersji na PS3 z ta na X360, jak robi chyba kazdy developer, bo dlaczego "sonka" i jej posiadacze maja cierpiec, z powodu tego, ze X360 jest najslabszy? Czy tego chcemy, czy nie, tak wlasnie jest i dlatego ja, jako posiadacz PS3, chcialbym wersje godną swojego sprzetu. 3 Cytuj
mersi 804 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Jak tylko okroją grafe na PS3 a reszte zostawią, tzn też multi chociaż na 32 graczy to będzie ok, zresztą preorder już zamowiony. DICE nie zapomni tylko że z konsol mają najwięcej kasy więc nie mogą tez dać jakiejś nam ku,py do grania. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Battlefield 3 jednak przyspieszy wydanie nowej generacji konsol. Zobaczymy, ale po przyszlym E3 juz bym sie spodziewal zmian w HC Roomach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.