Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To byl ten gameplay, czy nie bylo? Wlasnie wwrocilem do domu, aby sciagnac jakies footage, a tu lipa, nic! <_<

 

Były wywiady z ekipą DICE na żywo, a w przerwie między wywiadami rozmawiali z graczami testującymi 15 minutowy gameplay z PCtowej wersji multi.

Opublikowano (edytowane)

http://e3.gamespot.c...g=footer%3Blink - niezły tekst z jakiegoś pokazu multi dla prasy - zawiera kilka ciekawostek, np. klasy postaci z pokazu:

- assault dostał apteczkę i defibrylator, ale nie ma ammmo-boxa, karabin m16

- medyk zamienia się w support - nosi LMG (dokładnie M249) i rozdaje ammo

- inżynier nosił m4 z latarką, wiertarkę i jakąś wyrzutnię rakiet

- recon miał tylko karabin MK11 (6x scope) i C4

Cieszy mnie też pokazane zdrowie w % na HUDzie.

 

Ja pier... Jak asfalt moze nie miec ammo tylko defib z medkitem? Medyk rozdaje ammo? Fully customized... juz widze reconow z defibrylatorem... no chyba, ze to tylko odnosi sie o broni, ale jakos watpie

Edytowane przez rpgfan
Opublikowano (edytowane)

Ja tu nie widze zadnego problemu. Po prostu assault zamienil sie w medyka.

 

A medyk nie rozdaje ammo, bo to juz nie jest medyk tylko support. Jak mozna sie do tego czepiac? Przeciez medyk latajacy z LMG w BC2 to byl jakis absurd - myslicie ze w realu taki latalby z wielkim, ogromnym, ciezkim karabinem?

 

Jest to tez powrot do korzeni - w Battlefieldzie 2 medyk latal z M4 a nie jakims LMG.

 

Co do tekstu - po prostu WOW.

The support soldier gains experience points for laying down suppressing fire, while those caught in the crossfire will have their vision compromised through a shaky cam and other subtle visual effects.

Niezla sprawa. Jak widac fajnie przemysleli sprawe - dali mu ammo box dzieki czemu nie bedzie musial sie martwic o amunicje, i dodali punkty za oslanianie.

Cieszy fakt, ze DICE caly czas kusi sie o jakas innowacyjnosc i wprowadza patenty o ktorych nie pomyslala konkurencja.

 

Bedac podnoszonym przez medyka mozna wybrac czy wolimy byc przez niego podniesieni, czy sie zrespic normalnie.

 

 

A jesli chodzi o te "fully customized" - pewnie chodzilo im o bronie, perki, celowniki i inne tego typu bajery - bez przesady, nie sadze zeby zburzyli cala strukture gry pozwalajac doslownie wszystko ze soba polaczyc.

 

 

 

EDIT:

Nie wiem czy juz bylo mowione, ale w BF3 od poczatku bedzie coop (a nie tak jak w przypadku BC2, gdzie wydali go dopiero w DLC).

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

A ja zauważyłem że grafa ta w multi jest bardzo podobna do Crisisa2 i tutaj może być nadzieja ze na konsolach będzie to ładnie wyglądało... jak pójdą w stronę realistycznego wygladu jak to jest w C2

Opublikowano

Czytaliscie dalej (powyzszego) linka, z unieszkodliwianiem pojazdow. Walisz RPG od tylu, pojazd zostaje unieruchomiony zabiajac wlasnie kolesia z tylu, a gunner z przody kontynuuje ostrzal, czekajac az inzynier go naprawi. Zakladam, ze ponizej 30% HP stanie nam woz. Fajny patent. Ciekaw jestem ile jeszcze bedzie takich smaczkow.

 

Pixel Enemy opowiada o swoich wrazeniach z multi BF3. Co wazniejsze:

 

- przy close combat, latarki tak daja po oczach, ze skutecznie oslepiaja przeciwnika

- grafa slabsza, niz w (singlowych podejrzewam) trailerach. Taki Crysis 2 na max detalach (technicznie)

- Litwin sluchaj uwaznie! :)... Jak chcesz zabrac komus dog tag'a, bedzisz musial to zrobic od tylu, podkradajac sie po cichu (stealth knife from behind)

- bedzie opcja night vision

-jak grali nie bylo kill cam.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3edP79plgsA

Opublikowano

Ciekaw jestem jak oni to rozwiaza. Skoro mowia ze musi byc steath, to jak wbiegne na typa od tylu, i odpale kose, to nie bede mial blachy. A jak zatrzymam sie pol metra ( po wczesniejszym sprincie) od ofiary, i odpale kose, to wtedy sciagne? Ale to tez nie jest stealth. W kazdym badz razie, koniec z wesolymi dozynkami. Kolekcje zmiejsza sie z tysiacow, do kilkudziesieciu. Rozwiazanie z tym nozem, to dla mnie bomba :thumbsup:... A o wersji na Ps3, ani slychu ani widu. :confused:

 

Chlopaki cos wspominali, ze za "ogien zaporowy", tez leca punkty

Opublikowano

 

 

Niestety, ale multi mnie nie interesuje w żadnej grze. A żeby nie było, fanbojem COD-a nie jestem, bo nawet tej gry nie zamierzam kupować, a już na pewno nie na premierę. Po prostu oceniam to co widziałem na E3 i według mnie COD MW 3 wypadł lepiej od Battlefielda, chociaż tu znacznie miał kiepski fragment.

 

No to nie ma o czym dyskutować, skoro nie jara Cię multi w grze, która jest robiona stricte pod multi :potter:

Opublikowano

Chlopaki cos wspominali, ze za "ogien zaporowy", tez leca punkty

 

Za to nie bylo pkt za ammo i pewnie za apteczki tez nie. W sumie 100pkt za kill to bardzo duzo w porownaniu 50 z BC2.

Opublikowano

Nie wiem czy ktoś tu już o tym pisał ale wg. słów kogoś z DICE (na forum b3d) wersja na PS3 chodzi obecnie w rozdzielczości 1280x704 z MLAA. Nie ma nic na temat X360.

Opublikowano (edytowane)

Wygladal na lekko pod denerwowanego, bo chyba nie mogl znalezc konsolowej wersji Bf3. :) Na lamach portalu PSX Extreme obiecany byl gameplay z konsoli, a tu k**a myszka i keyboard. Tez bym sie wkurzyl. Pozdro :thumbsup:

 

 

2:38- czy ja dobrze widze, Steven Spielberg? :whistling:

Edytowane przez walek
Opublikowano (edytowane)

Mówili że na PS3 użyją czegoś nowego(?) jakiejś technologi czy coś.

Jeżeli dobrze kojarzę o co Ci chodzi to nie do końca.

 

Chodzi o sam proces produkcji gry. Zaczynają od najmocniejszej platformy i 'skalują' całość do możliwości słabszych platform.

Czyli PC -> PS3 -> X360. Dlatego (niby) na PS3 ma wyglądać lepiej niż na X360..... ale to się zobaczy.

 

Zamiast robić jak 90% developerów że robią grę na najsłabszą platformę, a potem dodają bajerki w innych wersjach.

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano

Mówili że na PS3 użyją czegoś nowego(?) jakiejś technologi czy coś.

Jeżeli dobrze kojarzę o co Ci chodzi to nie do końca.

 

Chodzi o sam proces produkcji gry. Zaczynają od najmocniejszej platformy i 'skalują' całość do możliwości słabszych platform.

Czyli PC -> PS3 -> X360. Dlatego (niby) na PS3 ma wyglądać lepiej niż na X360..... ale to się zobaczy.

Ja bym to widzial tak: PC------->PS3->Xbox360. Pytanie, jaki dystans bedzie miedzy PC a Ps3, to juz pytanie do wrozki. :) Jesli masz wiedze na temat tworzenia gier, to byc mozes znasz odpowiedz, jesli przeczytasz info dotyczace grafiki Battlefield 3 na Ps3

http://publications.dice.se/attachments/Christina_Coffin_Programming_SPU_Based_Deferred.pdf

 

Dla mnie to czarna magia, screeny na stronie 11 sa obiecujace.

Opublikowano (edytowane)

Koles potwierdzil, ze te dwa "video clip" ( a NIE caly trailer) sa z Ps3, ktore mozna zobaczyc w

Jedno to cut-scenka, a drugie (wieza eiffla w tle), jakos rewelacyjnie to nie wyglada. Sa w tym trailerze scenki, ktore bardzo bardzo roznia sie miedzy soba oprawa AV.

 

ps3-1.jpg

ps3-2.jpg

Edytowane przez walek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...